インド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測India Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドの農業製品業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-22、2027年予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要... もっと見る
サマリーインド農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドの農業製品業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(金額と数量2017-22、2027年予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。 - インドの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)7.6%を示し、2022年には総収入が2599億ドルになると予測されています。 - 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR2.2%で増加し、2022年には合計10億9560万トンに達すると予測されます。 - 長年の水不足により、栽培する作物の種類を変更する圧力が高まっています。 スコープ - インドの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、インドの農業製品市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - インドの農業製品市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両面で5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のインドの農業製品市場の規模は? - 2027年のインド農産物市場の規模は? - インド農産物市場の競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドの農産物市場における上位の競合他社は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Advanta India Limited 8.2. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 8.3. Shree Renuka Sugars Ltd 8.4. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: India agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: India agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: India agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: India agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: India agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: India agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: India agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Advanta India Limited: key facts Table 9: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: key facts Table 10: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: Annual Financial Ratios Table 11: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: Key Employees Table 12: Shree Renuka Sugars Ltd: key facts Table 13: Shree Renuka Sugars Ltd: Annual Financial Ratios Table 14: Shree Renuka Sugars Ltd: Key Employees Table 15: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: key facts Table 16: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: Annual Financial Ratios Table 17: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: Key Employees Table 18: India size of population (million), 2018–22 Table 19: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 20: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 21: India inflation, 2018–22 Table 22: India consumer price index (absolute), 2018–22 Table 23: India exchange rate, 2017–21
SummaryIndia Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What have been the most significant mergers/acquisitions over the past few years? 7.3. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Advanta India Limited 8.2. E.I.D.-Parry (India) Ltd. 8.3. Shree Renuka Sugars Ltd 8.4. Bajaj Hindusthan Sugar Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: India agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: India agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: India agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: India agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: India agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: India agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: India agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Advanta India Limited: key facts Table 9: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: key facts Table 10: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: Annual Financial Ratios Table 11: E.I.D.-Parry (India) Ltd.: Key Employees Table 12: Shree Renuka Sugars Ltd: key facts Table 13: Shree Renuka Sugars Ltd: Annual Financial Ratios Table 14: Shree Renuka Sugars Ltd: Key Employees Table 15: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: key facts Table 16: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: Annual Financial Ratios Table 17: Bajaj Hindusthan Sugar Ltd: Key Employees Table 18: India size of population (million), 2018–22 Table 19: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 20: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 21: India inflation, 2018–22 Table 22: India consumer price index (absolute), 2018–22 Table 23: India exchange rate, 2017–21
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |