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アメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


United States of America (USA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

アメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 米国(USA)のスポーツ用品小売の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップライ... もっと見る

 

 

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2023年2月7日 US$350
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サマリー

アメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

米国(USA)のスポーツ用品小売の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、釣り用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者向け購入が含まれます。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。
- 米国のスポーツ用品小売市場の2021年の総売上は425億3,100万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は0.3%であった。
- 2021年の米国スポーツ用品小売市場では、その他の専門店による売上が最も大きな割合を占めています。このチャネルによる売上は222億2,100万ドルで、市場全体の52.2%に相当する金額です。
- 米国は最大のスポーツ用品市場であり、2021年の北米市場価値の88%を占めている。

スコープ

- 米国のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮
- ファイブフォース分析により、米国におけるスポーツ用品小売市場の競争激化とその魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- 米国のスポーツ用品小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由

- 2021年、米国のスポーツ用品小売市場の規模はいくらか?
- 2026年の米国のスポーツ用品小売市場の規模は?
- 米国のスポーツ用品小売市場の競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- 米国のスポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Dick’s Sporting Goods Inc
8.2. Academy Sports + Outdoors
8.3. Big 5 Sporting Goods Corp
8.4. NIKE Inc
8.5. adidas AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: United States sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 12: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts
Table 13: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios
Table 14: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees
Table 15: NIKE Inc: key facts
Table 16: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: NIKE Inc: Key Employees
Table 18: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 19: adidas AG: key facts
Table 20: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 21: adidas AG: Key Employees
Table 22: United States size of population (million), 2017–21
Table 23: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 24: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 25: United States inflation, 2017–21
Table 26: United States consumer price index (absolute), 2017–21
Table 27: United States exchange rate, 2017–21

 

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Summary

United States of America (USA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Sports Equipment Retail in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Sports equipment retail includes consumer purchases of ball sports equipment, adventure sports equipment, fishing equipment, golf equipment, racket sports equipment, winter sports equipment, specialist footwear and all other sports-dedicated equipment. Gym equipment is included, however Smart Watches and Nutrition supplements are not.
- The US sports equipment retail market had total revenues of $42,531 million in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 0.3% between 2017 and 2021.
- Other specialist retail accounted for the largest proportion of sales in the US sports equipment retail market in 2021. Sales through this channel generated $22,221 million, equivalent to 52.2% of the market's overall value.
- The United States is the largest sports goods market, accounting for 88% of North American market value in 2021.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the sports equipment retail market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the sports equipment retail market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States sports equipment retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the United States sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the United States sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the United State's sports equipment retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Dick’s Sporting Goods Inc
8.2. Academy Sports + Outdoors
8.3. Big 5 Sporting Goods Corp
8.4. NIKE Inc
8.5. adidas AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: United States sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts
Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios
Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees
Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued
Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts
Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios
Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees
Table 12: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts
Table 13: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios
Table 14: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees
Table 15: NIKE Inc: key facts
Table 16: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 17: NIKE Inc: Key Employees
Table 18: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 19: adidas AG: key facts
Table 20: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 21: adidas AG: Key Employees
Table 22: United States size of population (million), 2017–21
Table 23: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 24: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 25: United States inflation, 2017–21
Table 26: United States consumer price index (absolute), 2017–21
Table 27: United States exchange rate, 2017–21

 

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