アメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測United States of America (USA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 アメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 米国(USA)のスポーツ用品小売の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップライ... もっと見る
サマリーアメリカ合衆国(USA)スポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 米国(USA)のスポーツ用品小売の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、釣り用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者向け購入が含まれます。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。 - 米国のスポーツ用品小売市場の2021年の総売上は425億3,100万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は0.3%であった。 - 2021年の米国スポーツ用品小売市場では、その他の専門店による売上が最も大きな割合を占めています。このチャネルによる売上は222億2,100万ドルで、市場全体の52.2%に相当する金額です。 - 米国は最大のスポーツ用品市場であり、2021年の北米市場価値の88%を占めている。 スコープ - 米国のスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、米国におけるスポーツ用品小売市場の競争激化とその魅力度を判定します。 - 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。 - 米国のスポーツ用品小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。 購入の理由 - 2021年、米国のスポーツ用品小売市場の規模はいくらか? - 2026年の米国のスポーツ用品小売市場の規模は? - 米国のスポーツ用品小売市場の競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - 米国のスポーツ用品小売市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Geography segmentation 1.4. Market rivalry 1.5. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. How has the COVID-19 affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Dick’s Sporting Goods Inc 8.2. Academy Sports + Outdoors 8.3. Big 5 Sporting Goods Corp 8.4. NIKE Inc 8.5. adidas AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: United States sports equipment retail market value: $ million, 2016–21 Table 2: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021 Table 3: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021 Table 4: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26 Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees Table 12: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts Table 13: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios Table 14: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees Table 15: NIKE Inc: key facts Table 16: NIKE Inc: Annual Financial Ratios Table 17: NIKE Inc: Key Employees Table 18: NIKE Inc: Key Employees Continued Table 19: adidas AG: key facts Table 20: adidas AG: Annual Financial Ratios Table 21: adidas AG: Key Employees Table 22: United States size of population (million), 2017–21 Table 23: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 24: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 25: United States inflation, 2017–21 Table 26: United States consumer price index (absolute), 2017–21 Table 27: United States exchange rate, 2017–21
SummaryUnited States of America (USA) Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Geography segmentation 1.4. Market rivalry 1.5. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. How has the COVID-19 affected leading players? 8 Company Profiles 8.1. Dick’s Sporting Goods Inc 8.2. Academy Sports + Outdoors 8.3. Big 5 Sporting Goods Corp 8.4. NIKE Inc 8.5. adidas AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: United States sports equipment retail market value: $ million, 2016–21 Table 2: United States sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021 Table 3: United States sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021 Table 4: United States sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26 Table 5: Dick’s Sporting Goods Inc: key facts Table 6: Dick’s Sporting Goods Inc: Annual Financial Ratios Table 7: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Table 8: Dick’s Sporting Goods Inc: Key Employees Continued Table 9: Academy Sports + Outdoors: key facts Table 10: Academy Sports + Outdoors: Annual Financial Ratios Table 11: Academy Sports + Outdoors: Key Employees Table 12: Big 5 Sporting Goods Corp: key facts Table 13: Big 5 Sporting Goods Corp: Annual Financial Ratios Table 14: Big 5 Sporting Goods Corp: Key Employees Table 15: NIKE Inc: key facts Table 16: NIKE Inc: Annual Financial Ratios Table 17: NIKE Inc: Key Employees Table 18: NIKE Inc: Key Employees Continued Table 19: adidas AG: key facts Table 20: adidas AG: Annual Financial Ratios Table 21: adidas AG: Key Employees Table 22: United States size of population (million), 2017–21 Table 23: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 24: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 25: United States inflation, 2017–21 Table 26: United States consumer price index (absolute), 2017–21 Table 27: United States exchange rate, 2017–21
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