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2027年までのアメリカ(米国)損害保険市場


United States of America (USA) Non-Life Insurance Market to 2027

2027年までのアメリカ(米国)損害保険市場 概要 米国の損害保険業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供しま... もっと見る

 

 

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2023年11月17日 US$350
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サマリー

2027年までのアメリカ(米国)損害保険市場

概要

米国の損害保険業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 損害保険は通常、生命保険と判断されない保険と定義される。これには自動車保険や住宅所有者保険が含まれ、特定の金融事象による損失に応じて保険金が支払われる。
- 米国の損害保険市場の2022年の総保険料は2兆216億ドルで、2017年から2022年までの年平均成長率(CAGR)は7.7%であった。
- 2022年には自動車部門が市場最大の割合を占め、総収入保険料は3,460億ドルで、市場全体の17.1%に相当する。
- 米国の損害保険加入率は高い。社内調査によれば、2022年の米国の損害保険普及率(GDPに対する保険料の割合)は6.7%である。

スコープ

- 米国の損害保険市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国における損害保険市場の競争激化度、魅力度を測定
- 主要企業のプロフィールから、損害保険市場の主要企業の世界的な事業展開や財務実績の詳細を明らかにします。
- 米国の損害保険市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができる

購入の理由

- 2022年の米国損害保険市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の米国損害保険市場規模は?
- 米国損害保険市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 米国の損害保険市場における競合上位企業はどこか?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market share
1.6. Market rivalry
1.7. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Berkshire Hathaway Inc
8.2. Liberty Mutual Insurance Co
8.3. State Farm Mutual Automobile Insurance Co
8.4. The Progressive Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

United States of America (USA) Non-Life Insurance Market to 2027

Summary

Non-Life Insurance in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Non-life insurance is typically defined as any insurance not determined to be life insurance. It includes automobile and homeowners' policies and provides payments depending on the loss from a particular financial event.
- The US non-life insurance market had total gross written premiums of $2,021.6 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 7.7% between 2017 and 2022.
- The motor segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total gross written premiums of $346 billion, equivalent to 17.1% of the market's overall value.
- Non-life insurance coverage in the US population is high. According to in-house research, in 2022, the US’s non-life insurance penetration (ratio of premiums to GDP) stood at 6.7%.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the non-life insurance market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the non-life insurance market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key non-life insurance market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States non-life insurance market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the United States non-life insurance market by value in 2022?
- What will be the size of the United States non-life insurance market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States non-life insurance market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United States's non-life insurance market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market share
1.6. Market rivalry
1.7. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Have there been any recent developments in the market?
8 Company Profiles
8.1. Berkshire Hathaway Inc
8.2. Liberty Mutual Insurance Co
8.3. State Farm Mutual Automobile Insurance Co
8.4. The Progressive Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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