2027年までのインドネシア生命保険市場Indonesia Life Insurance Market to 2027 2027年までのインドネシア生命保険市場 概要 インドネシアの生命保険産業プロファイルは、市場規模(2017-22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要... もっと見る
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サマリー2027年までのインドネシア生命保険市場概要 インドネシアの生命保険産業プロファイルは、市場規模(2017-22年、2027年予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 市場は生命保険と年金/年金に区分される。 - インドネシアの生命保険市場の2022年の総保険料は118億ドルで、2017年から2022年までの年平均成長率(CAGR)は3.8%とマイナスであった。 - 2022年には生命保険セグメントが市場最大の割合を占め、総収入保険料は118億ドルとなり、市場全体の100%に相当する。 - インドネシアの人々の生命保険加入率は、さまざまな新興経済国よりも低い。社内調査によると、2022年のインドネシアにおける生命保険の普及率(GDPに対する保険料の割合)は1.1%である。 スコープ - インドネシアの生命保険市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、インドネシアの生命保険市場の競争力、ひいては魅力度を把握 - 主要企業のプロファイルから、生命保険市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - インドネシアの生命保険市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができる 購入の理由 - 2022年のインドネシアの生命保険市場規模は? - 2027年のインドネシア生命保険市場規模は? - インドネシア生命保険市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場のパフォーマンスは? - インドネシアの生命保険市場を構成する主なセグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of the leading players? 7.3. What strategies do the leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. AIA Group Ltd 8.2. Allianz SE 8.3. PT Prudential Life Assurance 8.4. PT Asuransi Simas Jiwa 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryIndonesia Life Insurance Market to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the strengths of the leading players? 7.3. What strategies do the leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. AIA Group Ltd 8.2. Allianz SE 8.3. PT Prudential Life Assurance 8.4. PT Asuransi Simas Jiwa 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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