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アジア太平洋地域のBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のBPOサービス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの... もっと見る

 

 

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2023年9月15日 US$525
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のBPOサービス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のBPOサービス産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- BPOサービスには、契約済みの案件から発生する収益と、特定の暦年内に締結された新規契約に関連する年間収益の両方が含まれる。BPOサービスには、顧客関係管理、ナレッジ・プロセス・アウトソーシング、財務・会計、人事、調達、業種別プロセスなどのアウトソーシングが含まれる。市場の総額は、特定の国からのサービス需要を表している。
- アジア太平洋地域のBPOサービス市場の2022年の総売上高は929億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は6.7%であった。
- 2022年には、垂直型BPOセグメントが市場最大の割合を占め、総収益は市場全体の26.9%に相当する250億ドルに達した。
- 中国やインドといった人件費の安い国の存在と、高度なスキルを持つ労働力の確保が相まって、同地域は最小限のコストで高品質の業務を実現するビジネスプロセスのアウトソーシング先として上位を占めている。

スコープ

- アジア太平洋地域のbpoサービス市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のbpoサービス市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、bpoサービス市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のbpoサービス市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のbpoサービス市場規模は?
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場推移は?
- アジア太平洋地域のbpoサービス市場における上位競合企業は?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.カテゴリーセグメンテーション
1.4.地域セグメンテーション
1.5.市場のライバル関係
1.6.競争環境
2 市場の概要
2.1.市場の定義
2.2.市場分析
3 市場データ
3.1.市場価値
4 市場セグメンテーション
4.1.カテゴリーセグメンテーション
4.2.地域セグメンテーション
5 市場の展望
5.1.市場価値予測
6 ファイブフォース分析
6.1.概要
6.2.バイヤーパワー
6.3.サプライヤーパワー
6.4.新規参入者
6.5.代替品の脅威
6.6.ライバルの度合い
7 競争環境
7.1.主要プレーヤーは?
7.2.主要プレーヤーはどのような戦略をとっているか?
7.3.有力選手の強みは何か?
7.4.最近の市場動向は?
8 企業プロフィール
8.1.インフォシスリミテッド
8.2.HCLテクノロジーズ・リミテッド
8.3.ISS AS
8.4.キャップジェミニ SE
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 付録
10.1.方法論
10.2.業界団体
10.3.MarketLineの関連調査
10.4.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:アジア太平洋地域のBPOサービス市場金額:百万ドル、2017-22年
表2:アジア太平洋地域のBPOサービス市場カテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表3:アジア太平洋地域のBPOサービス市場カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表4:アジア太平洋地域のBPOサービス市場地域別セグメント:百万ドル、2022年
表5:アジア太平洋地域のBPOサービス市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表6:インフォシスリミテッド:主要データ
表7: インフォシスリミテッド:年次財務比率
表8: インフォシスリミテッド:主要従業員
表9: Infosys Limited:主要従業員
表10: HCL Technologies Limited: 主な事実
表11: HCL Technologies Limited:年次財務比率
表12: HCL Technologies Limited:主要従業員
表13: HCL Technologies Limited:主要従業員
表14: ISS AS: 主な事実
表 15: ISS AS: 年次財務比率
表16: ISS AS: 主要従業員
表17: Capgemini SE: 事実関係
表18: Capgemini SE: 年間財務比率
表19: カプジェミニSE: 主要従業員
表 20: カプジェミニ SE: 主要従業員(継続
表 21: アジア太平洋地域の為替レート(2018年~22年

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) BPO Services Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

BPO Services in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- BPO services include revenues generated both from signed deals that remain under contract and the annual revenues associated with new contracts signed within a particular calendar year. The services include the outsourcing of functions such as customer relationship management, knowledge process outsourcing, finance & accounting, human resources, procurement, and vertical-specific processes. The total value of the market represents the demand for the service coming from a particular country.
- The Asia-Pacific BPO services market had total revenues of $92.9 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.7% between 2017 and 2022.
- The vertical-specific BPO segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $25.0 billion, equivalent to 26.9% of the market's overall value.
- The presence of countries such as China and India with low labor costs combined with the availability of highly skilled labor makes the region the top destination for outsourcing business processes to achieve quality work at minimal costs.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the bpo services market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the bpo services market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key bpo services market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific bpo services market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific bpo services market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific bpo services market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific bpo services market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's bpo services market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the strengths of leading players?
7.4. What were the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Infosys Limited
8.2. HCL Technologies Limited
8.3. ISS AS
8.4. Capgemini SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific BPO services market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 3: Asia-Pacific BPO services market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 4: Asia-Pacific BPO services market geography segmentation: $ million, 2022
Table 5: Asia-Pacific BPO services market value forecast: $ million, 2022-27
Table 6: Infosys Limited: key facts
Table 7: Infosys Limited: Annual Financial Ratios
Table 8: Infosys Limited: Key Employees
Table 9: Infosys Limited: Key Employees Continued
Table 10: HCL Technologies Limited: key facts
Table 11: HCL Technologies Limited: Annual Financial Ratios
Table 12: HCL Technologies Limited: Key Employees
Table 13: HCL Technologies Limited: Key Employees Continued
Table 14: ISS AS: key facts
Table 15: ISS AS: Annual Financial Ratios
Table 16: ISS AS: Key Employees
Table 17: Capgemini SE: key facts
Table 18: Capgemini SE: Annual Financial Ratios
Table 19: Capgemini SE: Key Employees
Table 20: Capgemini SE: Key Employees Continued
Table 21: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

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