インドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の概要、競合分析、2027年までの予測Indonesia Seasonings, Dressings and Sauces Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアの調味料、ドレッシング、ソースの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027... もっと見る
サマリーインドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドネシアの調味料、ドレッシング、ソースの産業プロファイルでは、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - 調味料、ドレッシング、ソース市場には、ウェットクッキングソース、ドレッシング、コンディメントソース、ディップ、ハーブ、スパイス&シーズニング、チャツネ&レリッシュなど、風味を高めるために食品に添加されるあらゆる添加物/混合物の販売が含まれる。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な年間平均為替レート2022を用いて計算されている。 - インドネシアの調味料・ドレッシング・ソース市場の2022年の総売上高は22億2230万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は7.8%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 4.1%で増加し、2022年には合計5億560万キログラムに達した。 - 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは5.4%と予想され、2027年末には28億8710万ドルの市場規模になると予測される。 範囲 - インドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、インドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の競争力、魅力度を測定 - 主要企業のプロファイルから、調味料、ドレッシング、ソース市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにする - インドネシアの調味料、ドレッシング、ソース市場の今後の成長見通しを金額と数量の両面から5年予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。 購入の理由 - インドネシアの調味料・ドレッシング・ソース市場の2022年の金額規模は? - 2027年のインドネシアの調味料・ドレッシング・ソース市場規模は? - インドネシアの調味料・ドレッシング・ソース市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアの調味料・ドレッシング・ソース市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian seasonings, dressings & sauces market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the seasonings, dressings & sauces market? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. The Kraft Heinz Co 8.3. Daesang Corporation 8.4. Ajinomoto Co., Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia seasonings, dressings & sauces market value: $ million, 2017-22 Table 2: Indonesia seasonings, dressings & sauces market volume: million kilograms, 2017-22 Table 3: Indonesia seasonings, dressings & sauces market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Indonesia seasonings, dressings & sauces market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Indonesia seasonings, dressings & sauces market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Indonesia seasonings, dressings & sauces market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Indonesia seasonings, dressings & sauces market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Indonesia seasonings, dressings & sauces market volume forecast: million kilograms, 2022-27 Table 9: Indonesia seasonings, dressings & sauces market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: The Kraft Heinz Co: key facts Table 15: The Kraft Heinz Co: Annual Financial Ratios Table 16: The Kraft Heinz Co: Key Employees Table 17: The Kraft Heinz Co: Key Employees Continued Table 18: Daesang Corporation: key facts Table 19: Daesang Corporation: Annual Financial Ratios Table 20: Daesang Corporation: Key Employees Table 21: Daesang Corporation: Key Employees Continued Table 22: Daesang Corporation: Key Employees Continued Table 23: Ajinomoto Co., Inc.: key facts Table 24: Ajinomoto Co., Inc.: Annual Financial Ratios Table 25: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Table 26: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Continued Table 27: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Continued Table 28: Indonesia size of population (million), 2018-22 Table 29: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 30: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 31: Indonesia inflation, 2018-22 Table 32: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 33: Indonesia exchange rate, 2018-22
SummaryIndonesia Seasonings, Dressings and Sauces Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian seasonings, dressings & sauces market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)? 7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)? 7.5. What are the most popular brands in the seasonings, dressings & sauces market? 8 Company Profiles 8.1. Unilever Plc. 8.2. The Kraft Heinz Co 8.3. Daesang Corporation 8.4. Ajinomoto Co., Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia seasonings, dressings & sauces market value: $ million, 2017-22 Table 2: Indonesia seasonings, dressings & sauces market volume: million kilograms, 2017-22 Table 3: Indonesia seasonings, dressings & sauces market category segmentation: % share, by value, 2017-2022 Table 4: Indonesia seasonings, dressings & sauces market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: Indonesia seasonings, dressings & sauces market geography segmentation: $ million, 2022 Table 6: Indonesia seasonings, dressings & sauces market distribution: % share, by value, 2022 Table 7: Indonesia seasonings, dressings & sauces market value forecast: $ million, 2022-27 Table 8: Indonesia seasonings, dressings & sauces market volume forecast: million kilograms, 2022-27 Table 9: Indonesia seasonings, dressings & sauces market share: % share, by value, 2022 Table 10: Unilever Plc.: key facts Table 11: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 12: Unilever Plc.: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 14: The Kraft Heinz Co: key facts Table 15: The Kraft Heinz Co: Annual Financial Ratios Table 16: The Kraft Heinz Co: Key Employees Table 17: The Kraft Heinz Co: Key Employees Continued Table 18: Daesang Corporation: key facts Table 19: Daesang Corporation: Annual Financial Ratios Table 20: Daesang Corporation: Key Employees Table 21: Daesang Corporation: Key Employees Continued Table 22: Daesang Corporation: Key Employees Continued Table 23: Ajinomoto Co., Inc.: key facts Table 24: Ajinomoto Co., Inc.: Annual Financial Ratios Table 25: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Table 26: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Continued Table 27: Ajinomoto Co., Inc.: Key Employees Continued Table 28: Indonesia size of population (million), 2018-22 Table 29: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22 Table 30: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018-22 Table 31: Indonesia inflation, 2018-22 Table 32: Indonesia consumer price index (absolute), 2018-22 Table 33: Indonesia exchange rate, 2018-22
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2024/11/19 10:26 155.48 円 165.11 円 199.74 円 |