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日本のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Japan Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

日本のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 日本のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、... もっと見る

 

 

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2023年7月7日 US$350
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サマリー

日本のインターネットアクセス市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

日本のインターネットアクセス産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- インターネットアクセス市場には、消費者およびビジネスチャネルを通じてナローバンドおよびブロードバンドのインターネットアクセスを提供するために収集されたすべてのインターネットサービス収入が含まれます。算出される収入はすべて税抜きの小売収入である。固定通信のみ含まれ、携帯電話接続は考慮されていない。
- 日本のインターネットアクセス市場の2022年の総収入は188億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は-1.7%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 0.7%で増加し、2022年のインターネット利用者数は0.11億人に達した。
- 携帯電話によるインターネットの日常利用の増加とモバイルブロードバンド契約の増加が、同国のインターネットアクセス市場の成長を牽引している。社内調査によると、日本のモバイルインターネット契約者数は2021年の239,052,382人から2022年には239,769,539人に増加する。

対象範囲

- インドの蒸留酒市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、インドの蒸留酒市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロフィールから、蒸留酒市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドの蒸留酒市場の今後の成長見通しを金額と数量の5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加えます

購入の理由

- 2022年のインドの蒸留酒市場規模は?
- 2027年のインド蒸留酒市場規模は?
- インド蒸留酒市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドの蒸留酒市場における上位競合は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. NTT DOCOMO Inc
8.2. KDDI Corporation
8.3. NIFTY Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Japan internet access market value: $ million, 2017-22
Table 2: Japan internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22
Table 3: Japan internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Japan internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Japan internet access market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Japan internet access market value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Japan internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27
Table 8: NTT DOCOMO Inc: key facts
Table 9: NTT DOCOMO Inc: Key Employees
Table 10: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 11: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 12: KDDI Corporation: key facts
Table 13: KDDI Corporation: Annual Financial Ratios
Table 14: KDDI Corporation: Key Employees
Table 15: KDDI Corporation: Key Employees Continued
Table 16: KDDI Corporation: Key Employees Continued
Table 17: NIFTY Corporation: key facts
Table 18: NIFTY Corporation: Key Employees
Table 19: Japan size of population (million), 2018-22
Table 20: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 21: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 22: Japan inflation, 2018-22
Table 23: Japan consumer price index (absolute), 2018-22
Table 24: Japan exchange rate, 2018-22

 

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Summary

Japan Internet Access Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Internet Access in Japan industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Internet access market includes all Internet service revenues collected to provide narrowband and broadband Internet access through consumer and business channels. All revenues calculated are retail revenues that are exclusive of taxes. Only fixed communication is included, and mobile phone connections are not considered.
- The Japanese internet access market had total revenues of $18.8 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of -1.7% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 0.7% between 2017 and 2022, to reach a total of 0.11 billion Internet Users in 2022.
- The increased daily usage of internet via mobile phones and increase in mobile broadband subscriptions is driving the market growth of the internet access market in the country. According to in-house research, the number of mobile internet subscribers in the Japan increased from 239,052,382 in 2021 to 239,769,539 in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the spirits market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the spirits market in India
- Leading company profiles reveal details of key spirits market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India spirits market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the India spirits market by value in 2022?
- What will be the size of the India spirits market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the India spirits market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in India's spirits market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What has been the rationale behind recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. NTT DOCOMO Inc
8.2. KDDI Corporation
8.3. NIFTY Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Japan internet access market value: $ million, 2017-22
Table 2: Japan internet access market volume: thousand Internet Users, 2017-22
Table 3: Japan internet access market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Japan internet access market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Japan internet access market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Japan internet access market value forecast: $ million, 2022-27
Table 7: Japan internet access market volume forecast: thousand Internet Users, 2022-27
Table 8: NTT DOCOMO Inc: key facts
Table 9: NTT DOCOMO Inc: Key Employees
Table 10: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 11: NTT DOCOMO Inc: Key Employees Continued
Table 12: KDDI Corporation: key facts
Table 13: KDDI Corporation: Annual Financial Ratios
Table 14: KDDI Corporation: Key Employees
Table 15: KDDI Corporation: Key Employees Continued
Table 16: KDDI Corporation: Key Employees Continued
Table 17: NIFTY Corporation: key facts
Table 18: NIFTY Corporation: Key Employees
Table 19: Japan size of population (million), 2018-22
Table 20: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018-22
Table 21: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018-22
Table 22: Japan inflation, 2018-22
Table 23: Japan consumer price index (absolute), 2018-22
Table 24: Japan exchange rate, 2018-22

 

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