世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バーチャルアイドルの世界市場成長(現状と展望)2024-2030年


Global Virtual Idol Market Growth (Status and Outlook) 2024-2030

この調査によると、世界のバーチャルアイドル市場規模は2030年までに100万米ドルに達する見込みです。 この調査レポートは、バーチャルアイドル市場の製品タイプ、用途、主要プレイヤー、主要地域、国別の包括的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
LP Information
LPインフォメーション
2024年10月8日 US$3,660
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
66 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

この調査によると、世界のバーチャルアイドル市場規模は2030年までに100万米ドルに達する見込みです。
この調査レポートは、バーチャルアイドル市場の製品タイプ、用途、主要プレイヤー、主要地域、国別の包括的な概要、市場シェア、成長機会を紹介しています。
製品タイプ別
音楽制作
映画・テレビ作品のオーソライズ
周辺製品
その他
用途別セグメント
食品産業
企業サービス
FMCG
娯楽産業
その他
本レポートでは、市場を地域別に分けています:
米国
中国
ヨーロッパ
その他の地域
日本
韓国
東南アジア
その他の地域
本レポートはまた、市場の競争環境とそれに対応する市場の主要プレイヤーの詳細な分析も提示しています。本レポートでカバーする主要企業
AiHuaShen
ナイスフューチャー
オーロラ


ページTOPに戻る


目次

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Virtual Idol Market Size 2024-2030
2.1.2 Virtual Idol Market Size CAGR by Region
2.2 Virtual Idol Segment by Type
2.2.1 Music Creation
2.2.2 Authorization Of Film And Television Works
2.2.3 Peripheral Products
2.2.4 Other
2.3 Virtual Idol Market Size by Type
2.3.1 Global Virtual Idol Market Size Market Share by Type (2024-2030)
2.3.2 Global Virtual Idol Market Size Growth Rate by Type (2024-2030)
2.4 Virtual Idol Segment by Application
2.4.1 Food Industry
2.4.2 Enterprise Service
2.4.3 FMCG
2.4.4 Entertainment Industry
2.4.5 Other
2.5 Virtual Idol Market Size by Application
2.5.1 Global Virtual Idol Market Size Market Share by Application (2024-2030)
2.5.2 Global Virtual Idol Market Size Growth Rate by Application (2024-2030)
3 Virtual Idol Key Players
3.1 Date of Key Players Enter into Virtual Idol
3.2 Key Players Virtual Idol Product Offered
3.3 Key Players Virtual Idol Funding/Investment Analysis
3.4 Funding/Investment
3.4.1 Funding/Investment by Regions
3.4.2 Funding/Investment by End-Industry
3.5 Key Players Virtual Idol Valuation & Market Capitalization
3.6 Key Players Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
3.7 Market Ranking
3.8 New Product/Technology Launches
3.9 Partnerships, Agreements, and Collaborations
3.10 Mergers and Acquisitions
4 Virtual Idol by Regions
4.1 Virtual Idol Market Size by Regions (2024-2030)
4.2 United States Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.3 China Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.4 Europe Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.5 Rest of World Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
5 United States
5.1 United States Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
5.2 United States Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
6 Europe
6.1 Europe Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
6.2 Europe Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
7 China
7.1 China Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
7.2 China Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
8 Rest of World
8.1 Rest of World Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
8.2 Rest of World Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
8.3 Japan
8.4 South Korea
8.5 Southeast Asia
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Key Investors in Virtual Idol
10.1 Company A
10.1.1 Company A Company Details
10.1.2 Company Description
10.1.3 Companies Invested by Company A
10.1.4 Company A Key Development and Market Layout
10.2 Company B
10.2.1 Company B Company Details
10.2.2 Company Description
10.2.3 Companies Invested by Company B
10.2.4 Company B Key Development and Market Layout
10.3 Company C
10.3.1 Company C Company Details
10.3.2 Company Description
10.3.3 Companies Invested by Company C
10.3.4 Company C Key Development and Market Layout
10.4 Company D
10.5 ……
11 Key Players Analysis
11.1 AiHuaShen
11.1.1 AiHuaShen Company Details
11.1.2 AiHuaShen Virtual Idol Product Offered
11.1.3 AiHuaShen Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.1.4 AiHuaShen Main Business Overview
11.1.5 AiHuaShen News
11.2 Nice Future
11.2.1 Nice Future Company Details
11.2.2 Nice Future Virtual Idol Product Offered
11.2.3 Nice Future Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.2.4 Nice Future Main Business Overview
11.2.5 Nice Future News
11.3 Aurora
11.3.1 Aurora Company Details
11.3.2 Aurora Virtual Idol Product Offered
11.3.3 Aurora Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.3.4 Aurora Main Business Overview
11.3.5 Aurora News
...
12 Research Findings and Conclusion

 

ページTOPに戻る


 

Summary

According to this study, the global Virtual Idol market size will reach US$ million by 2030.
This report presents a comprehensive overview, market shares, and growth opportunities of Virtual Idol market by product type, application, key players and key regions and countries.
Segmentation by product type:
Music Creation
Authorization Of Film And Television Works
Peripheral Products
Other
Segmentation by Application:
Food Industry
Enterprise Service
FMCG
Entertainment Industry
Other
This report also splits the market by region:
United States
China
Europe
Other regions:
Japan
South Korea
Southeast Asia
Rest of world
The report also presents the market competition landscape and a corresponding detailed analysis of the major players in the market. The key players covered in this report:
AiHuaShen
Nice Future
Aurora



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Scope of the Report
1.1 Market Introduction
1.2 Years Considered
1.3 Research Objectives
1.4 Market Research Methodology
1.5 Research Process and Data Source
1.6 Economic Indicators
1.7 Currency Considered
2 Executive Summary
2.1 World Market Overview
2.1.1 Global Virtual Idol Market Size 2024-2030
2.1.2 Virtual Idol Market Size CAGR by Region
2.2 Virtual Idol Segment by Type
2.2.1 Music Creation
2.2.2 Authorization Of Film And Television Works
2.2.3 Peripheral Products
2.2.4 Other
2.3 Virtual Idol Market Size by Type
2.3.1 Global Virtual Idol Market Size Market Share by Type (2024-2030)
2.3.2 Global Virtual Idol Market Size Growth Rate by Type (2024-2030)
2.4 Virtual Idol Segment by Application
2.4.1 Food Industry
2.4.2 Enterprise Service
2.4.3 FMCG
2.4.4 Entertainment Industry
2.4.5 Other
2.5 Virtual Idol Market Size by Application
2.5.1 Global Virtual Idol Market Size Market Share by Application (2024-2030)
2.5.2 Global Virtual Idol Market Size Growth Rate by Application (2024-2030)
3 Virtual Idol Key Players
3.1 Date of Key Players Enter into Virtual Idol
3.2 Key Players Virtual Idol Product Offered
3.3 Key Players Virtual Idol Funding/Investment Analysis
3.4 Funding/Investment
3.4.1 Funding/Investment by Regions
3.4.2 Funding/Investment by End-Industry
3.5 Key Players Virtual Idol Valuation & Market Capitalization
3.6 Key Players Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
3.7 Market Ranking
3.8 New Product/Technology Launches
3.9 Partnerships, Agreements, and Collaborations
3.10 Mergers and Acquisitions
4 Virtual Idol by Regions
4.1 Virtual Idol Market Size by Regions (2024-2030)
4.2 United States Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.3 China Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.4 Europe Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
4.5 Rest of World Virtual Idol Market Size Growth (2024-2030)
5 United States
5.1 United States Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
5.2 United States Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
6 Europe
6.1 Europe Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
6.2 Europe Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
7 China
7.1 China Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
7.2 China Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
8 Rest of World
8.1 Rest of World Virtual Idol Market Size by Type (2024-2030)
8.2 Rest of World Virtual Idol Market Size by Application (2024-2030)
8.3 Japan
8.4 South Korea
8.5 Southeast Asia
9 Market Drivers, Challenges and Trends
9.1 Market Drivers & Growth Opportunities
9.2 Market Challenges & Risks
9.3 Industry Trends
10 Key Investors in Virtual Idol
10.1 Company A
10.1.1 Company A Company Details
10.1.2 Company Description
10.1.3 Companies Invested by Company A
10.1.4 Company A Key Development and Market Layout
10.2 Company B
10.2.1 Company B Company Details
10.2.2 Company Description
10.2.3 Companies Invested by Company B
10.2.4 Company B Key Development and Market Layout
10.3 Company C
10.3.1 Company C Company Details
10.3.2 Company Description
10.3.3 Companies Invested by Company C
10.3.4 Company C Key Development and Market Layout
10.4 Company D
10.5 ……
11 Key Players Analysis
11.1 AiHuaShen
11.1.1 AiHuaShen Company Details
11.1.2 AiHuaShen Virtual Idol Product Offered
11.1.3 AiHuaShen Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.1.4 AiHuaShen Main Business Overview
11.1.5 AiHuaShen News
11.2 Nice Future
11.2.1 Nice Future Company Details
11.2.2 Nice Future Virtual Idol Product Offered
11.2.3 Nice Future Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.2.4 Nice Future Main Business Overview
11.2.5 Nice Future News
11.3 Aurora
11.3.1 Aurora Company Details
11.3.2 Aurora Virtual Idol Product Offered
11.3.3 Aurora Virtual Idol Market Size (2024 VS 2030)
11.3.4 Aurora Main Business Overview
11.3.5 Aurora News
...
12 Research Findings and Conclusion

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


LP Information社はどのような調査会社ですか?


LP Informationは通信、エネルギー、医薬をはじめとする広範な市場の調査とレポート出版を行っている調査会社です。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る