デジタルアイデンティティ:テクノロジーの進化、規制の状況、2020-2025年の予測Digital Identity: Technology Evolution, Regulatory Landscape & Forecasts 2020-2025 ジュニパー・リサーチの「デジタル・アイデンティティ」は、この急速に変化する非常に複雑な状況を網羅的に解説しています。調査では、さまざまな規制体制、技術、ユースケースにおける市場の新たな形成につい... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー
ジュニパー・リサーチの「デジタル・アイデンティティ」は、この急速に変化する非常に複雑な状況を網羅的に解説しています。調査では、さまざまな規制体制、技術、ユースケースにおける市場の新たな形成についての洞察に加え、以下の主要なデジタル・アイデンティティ分野の5年間の予測を提供しています。
レポートでは、デジタル・アイデンティティ・エコシステムの現状と、アイデンティティ・ネットワークの出現など、時間の経過とともにどのように進化しているかを概説しています。
また、デジタル・アイデンティティに関する国内外の複雑な規制の状況を包括的に解説し、将来の展望を示しています。また、ベンダーのデジタル・アイデンティティ戦略に関する貴重な洞察や、この分野の主要ベンダーへのインタビューによる現在の競合状況の詳細な分析も提供しています。
このリサーチスイートには以下が含まれています。
主な特長
デジタルアイデンティティのトレンド分析。デジタルアイデンティティの各セグメントを詳細に分析し、市場動向や課題、今後の展望を明らかにします。この分析では以下の点に注目しています。
デジタル・アイデンティティを形成する市場動向
デジタル・アイデンティティ市場の現在の規模と予想される進化
ジュニパー・リサーチのPhased Evolution Modelにより、主要なデジタル・アイデンティティ技術の将来的な見通しを理解する
規制分析。20以上の国の市場で、法律や文化的要因がデジタル・アイデンティティ・ソリューションの展開にどのような影響を与えているかを詳細に考察しています。
ジュニパー・リサーチ・リーダーボード。デジタル・アイデンティティの主要ベンダー14社を比較し、採点し、ジュニパー・リサーチ・リーダーボードに掲載しています。
インタビュー。デジタルアイデンティティに関わる主要なステークホルダー9名にインタビューを行いました。
Benchmark Industry Forecasts:様々な分野におけるデジタルアイデンティティの展望を網羅した市場予測。
主要な質問
参考にした企業
インタビューしました。Acuant、Avoco Secure、Evernym、Experian、Giesecke+Devrient Group、Infobip、Mitek、Okta、Thales、Veriato、WorldReach
Profiled:Acuant、Callsign、Civic、Evernym、Experian、Giesecke+Devrient Group、HYPR、IBM、IDEMIA、Mitek、Okta、Signicat、Thales、WorldReach。
ケーススタディを実施。
Mentioned:41st Parameter, A2iA Group, Alastria, Amazon Web Services, Apple, ASG Technologies, AssureTec Technologies, Atlassian, Australia Post, Australian Taxation Office (ATO), Auth0, Authentication Council of Canada, Avoka, Azuqua, Barclays Bank, Bergen Municipality, BioCatch, Biometrics Institute, BitGlass, Block Chain Space, Blockchain Capital, BMO (Bank of Montreal), Boldstart Ventures, Brave,Bundesdruckerei、BZ(外務省)、CBSA(Canada Border Agency Services)、Chilean Transparency Council、China Mobile、中国商務部、Cisco、Cognitec、Comcast Ventures、Compuscan、Connectis、Credit Agricole、Credit Union、Credly、CSH Group (Pty) Limited、CULedger、CVS health、CyberArk、大日本印刷、Daon、Dashlane、Decision Analytics、DCMS(Department for Digital,DCMS(Department for Digital, Culture, Media & Sport)、Dell、Department of Homeland Security、Deutsche Telekom、DFA(Department of Foreign Affairs)、DIACC(Digital ID & Authentication Council of Canada)、DIF、Digidentity、Digital Agency for Italy、Digital Currency Group、Digital ID、Document Security Alliance、DTA(Digital Transformation Agency)、Dutch ID、DWP Digital Group、ECOWAS(Economic Community of West African States)。Ekata、Emailage、Executive Briefing Center and Technology Conferences、Experian、EXPN(ロンドン証券取引所)、FIDO Alliance、Firefox、First Data、ForgeRock、Forrester Research、Founder Collective、GAC(Global Affairs Canada)、Gemalto、Google、Government of Alberta、GSMA、HMRC、Hyperledger、IBM Research、ICAR、ID4Africa、IDA(International Development Association)、IDaaS,IdentityMind、IDNow、iFlytek、iiDENTIFii、IRCC(Immigration, Refugees and Citizenship Canada、National Institute of Transparency)、INAI(Access to Information and Personal Data Protection)、International Air Travel Association、International Border Management、iProov、JanusID、JSCB(Jharkhand State Cooperative Bank)、Kantara Initiative、Learning Machine、Manchester Business School、Mastercard,Me2B Alliance、Megvii、Mesh Ventures、Metlife、Ministry of Service Alberta、MIT、Mount Airey、MyCelia、NeuroLab BI、NIMC(National Identity Management Commission)、NIST(National Institute of Standards and Technology)、NITDA(National Information Technology Development Agency)、Oberthur Technologies、OneSpan、Onfido、OT-Morpho、Ozone Identity Solutions、Pantera Capital、Paper Verify、PayPal,Pearson VUE, Personal Data Protection Board, Plaid, Post Office, Proofpoint, Propel Venture Partners, Rakuten, RBS, Rivetz, Royal Mail, RTP Ventures, SailPoint, Samsung, Secunet, SecureKey, Sensetime, ServiceNow, Social Leverage, Sound Ventures, South African Department of Home Affairs, Sun Microsystems, Swedish Ministry of Justice, Technologies Association, Future Borders Coalition,Telefonica、Tink、T-Mobile、Truelayer、Trulioo、ToIP (Trust Over IP Foundation)、Truststamp、Turkcell、UEBA、UK Home Office、Unification、ONC HITSP (Office of the National Coordinator for Health Information Technology Security and Privacy)、Verimi、VHI、VMware、W3C (World Wide Web Consortium)、WeChat、WEF、Windows、Women in Identity、Workday、World Bank、World Travel & Tourism Council、Zuora。
DATA & INTERACTIVE FORECAST
ジュニパー・リサーチのデジタル・アイデンティティ予測スイートには以下が含まれています。
以下を含むセグメント別の予測です。
主要指標の5年ベンチマーク予測 主要8地域と23の国レベルの区分ごとに、以下を含む。
34の表と約8,000のデータポイントからなる予測データ一式にアクセスできます。
インタラクティブなExcelシナリオツールにより、10種類の指標についてジュニパー・リサーチのデータを操作することができます。
IFxls(Interactive Excels)は、ジュニパー・リサーチの予測データやチャートの操作、インタラクティブ・シナリオ・ツールを使った独自の仮定の検証、カスタマイズされたチャートやテーブルによる厳選された市場の横並びの比較などを可能にします。IFxlsは、お客様が特定の市場を理解し、独自の見解をモデルに統合する能力を大幅に向上させます。
地域:北米、中南米、西欧、中・東欧、極東・中国、インド亜大陸、その他のアジア太平洋地域、アフリカ、中東の8つの主要地域
国:オーストラリア、ブラジル、カナダ、中国、デンマーク、フランス、ドイツ、インド、日本、韓国、メキシコ、オランダ、ノルウェー、ポルトガル、ロシア連邦、サウジアラビア、南アフリカ、スペイン、スウェーデン、トルコ、英国。
目次
1.デジタルアイデンティティ
1.1 はじめに7
図1.1:不正取引の総額(百万ドル)、eコマース セグメント別、2019-2024.7
1.2 定義と範囲.8
1.2.1 アイデンティティの課題.8
1.2.2 デジタルアイデンティティの形態.8
1.2.3 デジタルアイデンティティ技術.9
2.デジタル・アイデンティティの検証
2.1 デジタル・アイデンティティに影響を与える市場動向.11
2.2 デジタル・アイデンティティの現状 .16
2.2.1 アイデンティティ・ウォレット .17
2.2.2 アイデンティティ・ネットワーク .18
2.2.3 アイデンティティとトランザクションの切り離し .20
2.2.4 ゼロ・トラスト、認証、UEBA、および不正防止 .20
i. ケーススタディ.23
2.2.5 シングルサインオンと統合ソリューション .24
2.2.6 スマートシティ、IoT、ID .24
2.2.7 分散型と集中型のアイデンティティについて .25
i. Sovrin .27
2.2.8 Kantara Initiative - Standards, Assurance and Certification .28
2.2.9 アイデンティティと設計の多様性 .28
2.3 デジタルアイデンティティ技術の開発 .29
2.3.1 Juniper Research の段階的進化モデル .29
図 2.2:デジタル・アイデンティティのジュニパー・リサーチ段階的進化モデル技術 .29
i. ID ネットワーク、および ID エコシステム API .30
ii.行動監視と不正行為防止 .30
iii.分散型/ウォレット ID および SSI .31
iv.文書およびその他の検証技術 .31
v. 認証パスワード/バイオメトリクス .32
3.デジタル・アイデンティティの地域別分析
3.1 はじめに 34
3.2 北米 34
3.2.1 カナダ 34
i. 規制.34
図 3.1:Pan-Canadian Trust Framework Model Visual Draft.35
ii.データ実務35
3.2.2 米国 36
i. 規制 .36
ⅱ.NIST .37
iii.データ実務 .38
3.3 ラテンアメリカ.38
3.3.1 メキシコ.38
i. 規制.38
ii.38
ii.データの実践 .39
3.3.2 ブラジル .39
i. 規制 .39
ii.データの実務 .39
3.3.3 チリ .40
i. 規制 .40
ii.データ実務 .40
3.4 欧州.40
3.4.1 EU.40
i. eIDASおよびeID.41
ii.GDPR .41
iii.PSD2 .42
3.4.2 エストニア .42
i. 規制 .42
ii.データ実務 .43
3.4.3 ドイツ .43
i. 規制 .43
ii.データ実務 .43
3.4.4 オーストリア.44
i. 規制 .44
ii.データの実務 .44
3.4.5 北欧諸国 .44
i. 規制 .44
ii.データの実務 .45
3.4.6 スペイン .46
i. 規制 .46
ii.データ実務 .46
3.4.7 トルコ.46
i. 規制.46
ii.46
ii.データ実務 .47
3.4.8 英国 .47
i. 規制.47
ii.47
ii.データ実務47
iii.ケーススタディWorldReach.49
3.5 アジア太平洋地域 .50
3.5.1 オーストラリア .50
i. 規制50
ii.データ実務。51
3.5.2 中国 .51
i. 規制 .51
ii.データ実務 .52
3.5.3 インド .52
i. 規制 .52
ii.52
ⅱ.データ実務53
3.5.4 日本 .53
i. 規制 .53
ii.53
ii.データ実務53
3.5.5 シンガポール .54
i. 規制.54
図 3.2: シンガポールの信頼できるデータ共有フレームワークの概要.55
ii.データ実務 .55
3.6 アフリカ・中東.55
3.6.1 ナイジェリア.56
i. 規制 .56
ii.データの実務 .56
3.6.2 南アフリカ.56
i. 規制 .56
ii.データの実務 .57
3.6.3 アラブ首長国連邦(UAE) .57
i. 規制 .57
ii.データ実務 .57
4.デジタルアイデンティティの競合状況
4.1 競合分析 はじめに .59
4.2 ベンダー分析&ジュニパーリーダーボード .59
表 4.1:デジタルアイデンティティベンダーの能力評価要素 .60
図 4.2:デジタルアイデンティティに関するジュニパーリサーチのリーダーボード .61
表 4.3:デジタルアイデンティティのリーダーボードのスコアリングヒートマップ .62
4.2.1 ベンダーのグルーピングと結論 .63
i. まとめ .63
ii.確立されたリーダー .63
iii.代表的なチャレンジャー .63
iv.限界と解釈 .65
4.3 デジタル・アイデンティティ:.66
4.4 ベンダーのプロフィール .68
4.4.1 Acuant.68
i. 会社概要 .68
ii.地理的な広がり .68
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .68
iv.68 iv. ハイレベルなサービス内容 .68
v. ジュニパー・リサーチの見解:主な強みと開発機会 .69
4.4.2 コールサイン.69
i. コーポレート.69
ii.地理的な広がり .70
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .70
iv.提供製品の上位表示 .70
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと開発機会 .70
4.4.3 シビックテクノロジーズ.71
i. コーポレート.71
ii.71
ii.地理的な広がり .71
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .71
iv.提供製品の上位表示 .71
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと開発機会 .72
4.4.4 Evernym .72
i. 会社概要.72
ii.地理的な広がり .72
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .72
iv.提供製品の上位表示 .73
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと発展の機会 .73
1.1.2 エクスペリアン .74
i. 会社概要 .74
表 4.4:Experianの財務スナップショット($m)FY, 2018-2020.74
ii.地理的な広がり .74
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .74
iv.ハイレベルなサービス内容 .75
v. ジュニパーリサーチ社の見解:Experian Key Strengths & Strategic Development
Opportunities.76
1.1.3 Giesecke+Devrient.77
i. Corporate .77
表.5: G+D Financial Snapshot, (?m) 2018-2019 (FYE 31st December) .77
ii.地理的な広がり.78
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .78
iv.アイデンティティにおける提供物のハイレベルビュー .78
図4.6:G+Dデモ .79
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的開発
機会.79
1.1.4 HYPR.80
i. コーポレート.80
ii.地理的な広がり.80
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .80
iv.ハイレベルな製品群 .80
v. ジュニパーの見解:HYPRの主な強み & 戦略的発展の機会 81
1.1.5 IBM .81
i. Corporate .81
表4.13: IBM Financial Snapshot ($m), 2018-2019 .81
ii.地理的な広がり.81
iii.主要顧客&戦略的パートナーシップ .81
iv.オファリングのハイレベルな見解 .82
v. ジュニパー・リサーチの見解。Key Strengths & Strategic Development Opportunities.82
1.1.6 IDEMIA.82
i. Corporate.82
ii.地理的な広がり .83
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .83
iv.提供製品の上位互換性 .83
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .84
1.1.7 Mitek .84
i. 会社概要 .84
表 4.7:Mitek の年間収益(百万ドル)、2017 年度 & 2018 年度(YE 9 月).84
ii.地理的な広がり .85
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .85
iv.提供製品の上位互換性 .85
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .86
1.1.8 Okta.86
i. コーポレート.86
表 4.8:Okta の年間収益(百万ドル)、2019 年度 & 2020 年度(YE 9 月).86
ii.地理的な広がり .86
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .86
iv.提供製品の上位表示 .87
v. ジュニパー・リサーチの見解。主要な強み & 戦略的発展機会 .87
1.1.9 シグニチャー88
i. コーポレート.88
ii.地理的な広がり .88
iii.主要顧客及び戦略的パートナーシップ .88
iv.ハイレベルな提供製品 .88
図4.9:Signicat- Digital Identity Hub eIDs.88
v. ジュニパーリサーチの見解。Key Strengths & Strategic Development Opportunities.89
1.1.10 Thales.89
i. Corporate .89
表4.10: Gemalto by Thales DIS Financial Snapshot, (?m),
2018-2019 (FYE 31st December) デジタルアイデンティティおよびセキュリティセグメントのみ .89
ii.地理的な広がり.90
iii.主要顧客および戦略的パートナーシップ .90
iv.図4.11:ThalesデジタルID .91
v. ジュニパー・リサーチの見解。主な強みと戦略的展開機会 .92
4.4.5 ワールドリーチ.93
i. 会社概要 .93
ii.地理的な広がり.93
iii.主要顧客
及び戦略的パートナーシップ.93
iv.ハイレベルなサービスの提供 .94
v. ジュニパー・リサーチの見解主な強みと戦略的展開機会.95
Summary
このレポートでは、この急速に変化する非常に複雑な状況を網羅的に解説しています。調査では、さまざまな規制体制、技術、ユースケースにおける市場の新たな形成についての洞察に加え、主要なデジタル・アイデンティティ分野の5年間の予測を提供しています。
Report Description
Juniper Research’s Digital Identity provides an exhaustive guide to this rapidly changing and highly complex landscape. The research provides insights into the emerging formation of the market across different regulatory regimes, technologies and use cases, as well as 5-year forecasts for the following key digital identity sectors:
The report outlines the current state of the digital identity ecosystem, and how this is evolving over time, including the emergence of identity networks. It also provides a comprehensive guide on the complex national and international regulatory landscape for digital identity; accompanied by a future outlook. Readers will also be provided with valuable insights into vendors’ digital identity strategy and a fine-grained analysis of the current competitive landscape; supported by interviews with key vendors in the field.
This research suite includes:
KEY FEATURES
Digital Identity Trends Analysis: Detailed analysis of each digital identity segment, along with insights on market trends, challenges and our future outlook for the market. This analysis focuses on:
Market trends shaping digital identity
Current size and anticipated evolution of the digital identity market
Juniper Research Phased Evolution Model for understanding the future outlook for key digital identity technologies
Regulatory Analysis: In-depth discussion on how legislation and cultural factors are impacting digital identity solution deployment across over 20 country markets.
Juniper Research Leaderboard: 14 leading digital identity vendors compared, scored and positioned on the Juniper Research Leaderboard, including:
Interviews: 9 leading digital identity stakeholders interviewed, including:
Benchmark Industry Forecasts: Market forecasts covering digital identity prospects across a number of areas:
KEY QUESTIONS
Companies Referenced
Interviewed: Acuant, Avoco Secure, Evernym, Experian, Giesecke+Devrient Group, Infobip, Mitek, Okta, Thales, Veriato, WorldReach.
Profiled: Acuant, Callsign, Civic, Evernym, Experian, Giesecke+Devrient Group, HYPR, IBM, IDEMIA, Mitek, Okta, Signicat, Thales, WorldReach.
Case Studied: Infobip, Sovrin, WorldReach.
Mentioned: 41st Parameter, A2iA Group, Alastria, Amazon Web Services, Apple, ASG Technologies, AssureTec Technologies, Atlassian, Australia Post, Australian Taxation Office (ATO), Auth0, Authentication Council of Canada, Avoka, Azuqua, Barclays Bank, Bergen Municipality, BioCatch, Biometrics Institute, BitGlass, Block Chain Space, Blockchain Capital, BMO (Bank of Montreal), Boldstart Ventures, Brave, Bundesdruckerei, BZ (Ministry of Foreign Affairs), CBSA (Canada Border Agency Services), Chilean Transparency Council, China Mobile, China’s Ministry of Commerce, Cisco, Cognitec, Comcast Ventures, Compuscan, Connectis, Credit Agricole, Credit Union, Credly, CSH Group (Pty) Limited, CULedger, CVS health, CyberArk, Dai Nippon Printing, Daon, Dashlane, Decision Analytics, DCMS (Department for Digital, Culture, Media & Sport), Dell, Department of Homeland Security, Deutsche Telekom, DFA (Department of Foreign Affairs), DIACC (Digital ID & Authentication Council of Canada, DIF, Digidentity, Digital Agency for Italy, Digital Currency Group, Digital ID, Document Security Alliance, DTA (Digital Transformation Agency), Dutch ID, DWP Digital Group, ECOWAS (Economic Community of West African States), Ekata, Emailage, Executive Briefing Center and Technology Conferences, Experian, EXPN (London Stock Exchange), FIDO Alliance, Firefox, First Data, ForgeRock, Forrester Research, Founder Collective, GAC (Global Affairs Canada), Gemalto, Google, Government of Alberta, GSMA, HMRC, Hyperledger, IBM Research, ICAR, ID4Africa, IDA (International Development Association), IDaaS, IdentityMind, IDNow, iFlytek, iiDENTIFii, IRCC (Immigration, Refugees and Citizenship Canada, National Institute of Transparency), INAI (Access to Information and Personal Data Protection), International Air Travel Association, International Border Management, iProov, JanusID, JSCB (Jharkhand State Cooperative Bank), Kantara Initiative, Learning Machine, Manchester Business School, Mastercard, Me2B Alliance, Megvii, Mesh Ventures, Metlife, Ministry of Service Alberta, MIT, Mount Airey, MyCelia, NeuroLab BI, NIMC (National Identity Management Commission), NIST (National Institute of Standards and Technology), NITDA (National Information Technology Development Agency), Oberthur Technologies, OneSpan, Onfido, OT-Morpho, Ozone Identity Solutions, Pantera Capital, Paper Verify, PayPal, Pearson VUE, Personal Data Protection Board, Plaid, Post Office, Proofpoint, Propel Venture Partners, Rakuten, RBS, Rivetz, Royal Mail, RTP Ventures, SailPoint, Samsung, Secunet, SecureKey, Sensetime, ServiceNow, Social Leverage, Sound Ventures, South African Department of Home Affairs, Sun Microsystems, Swedish Ministry of Justice, Technologies Association, Future Borders Coalition, Telefonica, Tink, T-Mobile, Truelayer, Trulioo, ToIP (Trust Over IP Foundation), Truststamp, Turkcell, UEBA, UK Home Office, Unification, ONC HITSP (Office of the National Coordinator for Health Information Technology Security and Privacy), Verimi, VHI, VMware, W3C (World Wide Web Consortium), WeChat, WEF, Windows, Women in Identity, Workday, World Bank, World Travel & Tourism Council, Zuora.
DATA & INTERACTIVE FORECAST
Juniper Research’s Digital Identity forecast suite includes:
Segment-specific forecasts including:
5-year benchmark forecasts for key metrics by 8 key regions and 23 country-level splits including:
Access to the full set of forecast data of 34 tables and nearly 8,000 datapoints.
Interactive Excel Scenario tool allowing the user the ability to manipulate Juniper Research’s data for 10 different metrics.
Juniper Research’s highly granular IFxls (Interactive Excels) enable clients to manipulate Juniper Research’s forecast data and charts, to test their own assumptions using the Interactive Scenario Tool, and compare select markets side by side in customised charts and tables. IFxls greatly increase clients’ ability to both understand a particular market and to integrate their own views into the model.
Regions:8 Key Regions - includes North America, Latin America, West Europe, Central & East Europe, Far East & China, Indian Subcontinent, Rest of Asia Pacific and Africa & Middle East
Countries:Australia, Brazil, Canada, China, Denmark, France, Germany, India, Japan, South Korea, Mexico, Netherlands, Norway, Portugal, Russian Federation, Saudi Arabia, South Africa, Spain, Sweden, Turkey, UK,
Table of Contents
1. Digital Identity: Connecting to You
1.1 Introduction.7
Figure 1.1: Total Value of Fraudulent Transactions ($m), Split by eCommerce
Segment, 2019-2024.7
1.2 Definitions & Scope.8
1.2.1 Identity Tasks.8
1.2.2 Forms of Digital Identity.8
1.2.3 Digital Identity Technologies.9
2. Digital Identity Verification
2.1 Market Trends Affecting Digital Identity.11
2.2 Current Digital Identity Landscape .16
2.2.1 Identity Wallets.17
2.2.2 Identity Networks.18
2.2.3 Decoupling Identity and Transactions.20
2.2.4 Zero Trust, Authentication, UEBA, and Anti-fraud .20
i. Case Study: Infobip .23
2.2.5 Single Sign On and Integrated Solutions .24
2.2.6 Smart Cities, the IoT, and ID .24
2.2.7 A Word on Decentralised vs. Centralised Identity.25
i. Sovrin .27
2.2.8 Kantara Initiative - Standards, Assurance and Certification .28
2.2.9 Diversity in Identity and Design .28
2.3 Digital Identity Technology Development.29
2.3.1 Juniper Research Phased Evolution Model.29
Figure 2.2: Juniper Research Phased Evolution Model for Digital Identity
Technologies . 29
i. ID Networks, and Identity Ecosystem APIs. 30
ii. Behavioural Monitoring and Anti-fraud. 30
iii. Decentralised/Wallet ID and SSI. 31
iv. Document and Other Verification Technologies . 31
v. Authentication: Passwordless/Biometrics . 32
3. Digital Identity Regional Analysis
3.1 Introduction.34
3.2 North America.34
3.2.1 Canada.34
i. Regulation. 34
Figure 3.1: Pan-Canadian Trust Framework Model Visual Draft. 35
ii. Data Practices. 35
3.2.2 US.36
i. Regulation. 36
ii. NIST. 37
iii. Data Practices . 38
3.3 Latin America.38
3.3.1 Mexico .38
i. Regulation. 38
ii. Data Practices. 39
3.3.2 Brazil .39
i. Regulation .39
ii. Data Practices .39
3.3.3 Chile .40
i. Regulation .40
ii. Data Practices .40
3.4 Europe.40
3.4.1 The EU.40
i. eIDAS and eID.41
ii. GDPR .41
iii. PSD2 .42
3.4.2 Estonia.42
i. Regulation .42
ii. Data Practices .43
3.4.3 Germany .43
i. Regulation .43
ii. Data Practices .43
3.4.4 Austria.44
i. Regulation .44
ii. Data Practices .44
3.4.5 Nordic Countries.44
i. Regulation .44
ii. Data Practices .45
3.4.6 Spain .46
i. Regulation .46
ii. Data Practices .46
3.4.7 Turkey.46
i. Regulation. 46
ii. Data Practices. 47
3.4.8 UK .47
i. Regulation. 47
ii. Data Practices. 47
iii. Case Study: WorldReach. 49
3.5 Asia Pacific .50
3.5.1 Australia .50
i. Regulation. 50
ii. Data Practices. 51
3.5.2 China.51
i. Regulation. 51
ii. Data Practices. 52
3.5.3 India .52
i. Regulation. 52
ii. Data Practices. 53
3.5.4 Japan .53
i. Regulation. 53
ii. Data Practices. 53
3.5.5 Singapore .54
i. Regulation. 54
Figure 3.2: Singapore Trusted Data Sharing Framework Outline. 55
ii. Data Practices. 55
3.6 Africa & Middle East.55
3.6.1 Nigeria.56
i. Regulation .56
ii. Data Practices .56
3.6.2 South Africa.56
i. Regulation .56
ii. Data Practices .57
3.6.3 United Arab Emirates (UAE) .57
i. Regulation .57
ii. Data Practices .57
4. Digital Identity Competitive Landscape
4.1 Competitive Analysis Introduction.59
4.2 Vendor Analysis & Juniper Leaderboard .59
Table 4.1: Digital Identity Vendor Capability Assessment Factors.60
Figure 4.2: Juniper Research Leaderboard for Digital Identity.61
Table 4.3: Digital Identity Leaderboard Scoring Heatmap .62
4.2.1 Vendor Groupings & Conclusion .63
i. Summary .63
ii. Established Leaders .63
iii. Leading Challengers .63
iv. Disruptors & Emulators .64
v. Limitations & Interpretation .65
4.3 Digital Identity: Movers & Shakers.66
4.4 Vendor Profiles .68
4.4.1 Acuant.68
i. Corporate .68
ii. Geographic Spread . 68
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 68
iv. High-level View of Offerings . 68
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Development Opportunities . 69
4.4.2 Callsign.69
i. Corporate. 69
ii. Geographic Spread . 70
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 70
iv. High-level View of Offerings . 70
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Development Opportunities . 70
4.4.3 Civic Technologies.71
i. Corporate. 71
ii. Geographic Spread . 71
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 71
iv. High-level View of Offerings . 71
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Development Opportunities . 72
4.4.4 Evernym .72
i. Corporate. 72
ii. Geographic Spread . 72
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 72
iv. High-level View of Offerings . 73
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Development Opportunities . 73
1.1.2 Experian .74
i. Corporate. 74
Table 4.4: Experian Financial Snapshot ($m) FY, 2018-2020. 74
ii. Geographic Spread . 74
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .74
iv. High-level View of Offerings .75
v. Juniper Research’s View: Experian Key Strengths & Strategic Development Opportunities.76
1.1.3 Giesecke+Devrient.77
i. Corporate .77
Table.5: G+D Financial Snapshot, (?m) 2018-2019 (FYE 31st December) .77
ii. Geographic Spread.78
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .78
iv. High-level View of Offerings in Identity .78
Figure 4.6: G+D Demonstration.79
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.79
1.1.4 HYPR.80
i. Corporate .80
ii. Geographic Spread.80
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .80
iv. High-level View of Offerings .80
v. Juniper’s View: HYPR Key Strengths & Strategic Development Opportunities 81
1.1.5 IBM .81
i. Corporate .81
Table 4.13: IBM Financial Snapshot ($m), 2018-2019 .81
ii. Geographic Spread.81
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .81
iv. High-level View of Offerings .82
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.82
1.1.6 IDEMIA.82
i. Corporate. 82
ii. Geographic Spread . 83
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 83
iv. High-level View of Offerings . 83
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities . 84
1.1.7 Mitek .84
i. Corporate. 84
Table 4.7: Mitek Annual Revenue ($m), FY 2017 & 2018 (YE September). 84
ii. Geographic Spread . 85
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 85
iv. High-level View of Offerings . 85
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities . 86
1.1.8 Okta.86
i. Corporate. 86
Table 4.8: Okta Annual Revenue ($m), FY 2019 & 2020 (YE September). 86
ii. Geographic Spread . 86
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 86
iv. High-level View of Offerings . 87
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities . 87
1.1.9 Signicat.88
i. Corporate. 88
ii. Geographic Spread . 88
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 88
iv. High-level View of Offerings .88
Figure 4.9: Signicat - Digital Identity Hub eIDs.88
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.89
1.1.10 Thales.89
i. Corporate .89
Table 4.10: Gemalto by Thales DIS Financial Snapshot, (?m), 2018-2019 (FYE 31st December)
? Digital Identity and Security Segment Only .89
ii. Geographic Spread.90
iii. Key Clients & Strategic Partnerships .90
iv. High-level View of Offerings .90
Figure 4.11: Thales Digital ID .91
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.92
4.4.5 WorldReach.93
i. Corporate .93
ii. Geographic Spread.93
iii. Key Clients & Strategic Partnerships.93
iv. High-level View of Offerings .94
v. Juniper Research’s View: Key Strengths & Strategic Development Opportunities.95
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Juniper Research社のフィンテック・ペイメント分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(デジタルアイデンティティ)の最新刊レポート
よくあるご質問Juniper Research社はどのような調査会社ですか?ジュニパーリサーチ社(Juniper Research)は2001年の創立以来、モバイルとデジタル技術を専門に調査・出版事... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |