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デジタルID認証:主な機会、競合のリーダーボードと市場予測 2022-2027年


DIGITAL IDENTITY VERIFICATION: KEY OPPORTUNITIES, COMPETITOR LEADERBOARD & MARKET FORECASTS 2022-2027

ジュニパーリサーチの新しい調査レポート「デジタルID検証」は、急速に成長するこの市場について非常に詳細な分析を行っています。本レポートでは、デジタルアクセスや活動を保護するためのデジタルID検証プラ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Juniper Research
ジュニパーリサーチ社
2022年8月30日 GBP2,990
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日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文でご納品いたします。


 

サマリー

ジュニパーリサーチの新しい調査レポート「デジタルID検証」は、急速に成長するこの市場について非常に詳細な分析を行っています。本レポートでは、デジタルアクセスや活動を保護するためのデジタルID検証プラットフォームのこれまでの成功、傾向、課題を評価しています。これらのプラットフォームの進化と採用に関する将来の展望を提供する本調査は、規制の枠組み、標準、さまざまな検証タイプの広範な分析によって裏付けられています。また、ジュニパーリサーチのCompetitor Leaderboardを利用して、ID認証の主要ベンダー15社を分析しています。
 
また、デジタルID認証の利用状況や認証プラットフォームへの支出を、次の8つの主要地域と60か国別に分類し、市場の業界ベンチマーク予測も行っています。
  •  
  • 銀行口座認証
  • 電子政府による検証
  • eコマース検証
  • その他の検証サービス
 
この調査パッケージは以下の内容で構成されています。
  • 戦略および予測 (PDF)
  • 5年間の市場規模と予測スプレッドシート(Excel)
  • 収穫オンラインデータプラットフォームへの12ヶ月間のアクセス
 
主な市場統計
2022年の市場規模:116億ドル
2027年の市場規模:208億ドル
2022年から2027年の成長率:80
 
主な特徴
市場ダイナミクス。様々なトレンドがデジタルID認証技術の採用拡大にどのようにつながっているかを詳細に評価します。
セグメント分析。デジタルID認証戦略を採用している重要なセグメントを分析します。
  • 金融サービス
  • ゲーム
  • 政府サービス
  • ヘルスケア
  • モバイルネットワーク事業者サービス
  • 小売
 
Juniper ResearchのCompetitor Leaderboard。デジタルID認証ベンダー15社の主要プレイヤーの能力とキャパシティの評価。
  • Callsign
  • Experian
  • GBG
  • Jumio
  • KYC-Chain
  • LexisNexis Risk Solutions
  • Microsoft
  • Onfido
  • Oxyliom Solutions
  • Ping Identity
  • SecureKey Technologies
  • Signicat
  • Socure
  • Thales
  • Trulioo

ベンチマーク業界予測:デジタルID検証の5年予測。デジタルID検証の利用状況と検証プラットフォームへの支出を、銀行検証、電子政府検証、電子商取引検証、その他の検証サービスごとに分類しています。また、8つの主要地域と以下の60カ国に分けてデータを掲載しています。

北米。
北米:カナダ、米国
ラテンアメリカ
アルゼンチン, ブラジル, チリ, コロンビア, エクアドル, メキシコ, ペルー, ウルグアイ
西ヨーロッパ
オーストリア、ベルギー、デンマーク、フィンランド、フランス、ドイツ、ギリシャ、アイルランド、イタリア、オランダ、ノルウェー、ポルトガル、スペイン、スウェーデン、スイス、イギリス。
中央・東ヨーロッパ
クロアチア、チェコ共和国、ハンガリー、ポーランド、ルーマニア、ロシア、トルコ、ウクライナ。
極東・中国
中国、香港、日本、韓国
インド亜大陸
バングラデシュ、インド、ネパール、パキスタン
その他のアジア太平洋地域
オーストラリア、インドネシア、マレーシア、ニュージーランド、フィリピン、シンガポール、タイ、ベトナム
アフリカ・中近東
アルジェリア、エジプト、イスラエル、ケニア、クウェート、ナイジェリア、カタール、サウジアラビア、南アフ リカ、アラブ首長国連邦
 
 
回答された主な質問
  1. 今後5年間に予想されるデジタルID認証の市場規模は?
  2. 2027年までに、デジタルID検証のベンダーは世界的にどのような収益機会を得ることになるのか?
  3. 合成IDのような新たな課題に対応するために、ID検証はどのように進化する必要があるのか?
  4. この分野の主要な破壊者は誰か、ベンダーはどのような戦略を採用しているか?
  5. 今後5年間、この業界はどのように発展していくと予想されますか?
 
参考企業
ケーススタディしたもの Gov.UK
 
Juniper ResearchのCompetitor Leaderboardに含まれるもの。Callsign、Experian、GBG、Jumio、KYC-Chain、LexisNexis Risk Solutions、Microsoft、Onfido、Oxyliom Solutions、Ping Identity、SecureKey Technologies、Signicat、Socure、Thales、Trulioo。
 
言及されています。Accel、Acequia Capital、ACI Worldwide、Acuant、Affinity Credit Union、AFS (Arvato Financial Solutions)、Airbnb、AIS、Alkemi Network、Allianz、American Gaming Association、Amex Ventures、Apple、AscendEX、Attijariwafa Bank、AU10TIX、Auth0、Avaco、Avant、AWS、Bain Capital Ventures、Bambu System.BN、Asia、Bank of Africa、Bano Financial、Banz、Benz、Bank of Africa、Asia、Benz、BN、BN、BN、BN、BN、BN。Bank of Africa, Bano Financial, Banque Populaire, Barclays, Beam, BehavioSec, betfair, Betterment, BioCatch, BitStamp, BlueSky, Blumberg Capital, BMO, BNP Paribas, BNY Mellon, Breed Reply, Brex, BrScan, bunq, C6 Group, Capita, Capital on Tap, Capital One Ventures, Centana Growth Partners, Chime, Chipper Cash.B CIBC、CIBD、シティ・ベンチャーズ、クリックベンチャーズ、クラウドチェック、コマース・ベンチャーズ、クレーン、クレジットインフォ、CRIF、ダオン、デジャルダンベンチャーキャピタル、デロイト、デジタル・文化・メディア・スポーツ省、ドイツ・ボーズグループ、DIF(分散型アイデンティティ財団)、DISB(デジタルアイデンティティ戦略ボード)、など。Discover、Dokobit、Dow Jones、DraftKings、dun&bradstreet、EasyJet、Ekata、Emailage、Equifax、eToro、Evernym、EXPN(London Stock Exchange)、Eyn、First Bank、FIS、Fiserv、Flanders、Funding Circle、Global Fidelity Bank、Global66、GlobalGateway、Goldman Sachs、Google、Great Hill Partners、GSR、Guardian Gold.、GlobalGateway、Goldman Sachs、Global66、FlobalFlow、FIS, Fidelity Bank, GSR、GlobalFlow、GlobalFlow HelloFlow, HKVAX, HM Treasury, HSBC, Hyperledger, IBM, ICO (Information Commissioner's Office), ID Mission, IDEMIA, idInvest Partners, IDNow, IDology, illion, Intel, Interac, JPMorgan, Keio University, Lego, LendInvest, LinkedIn, Lloyds Banking Group, Mambu, Marqeta, Mastercard, Meta, Metro Bank.All rights reserved, マイクロソフト、ミレニアムテクノロジーバリューパートナーズ、ミテック、マネーボックス、モンゾ、ムーロキャピタル、N26、カナダナショナル銀行、ナーブ、ニューデイ、NHS、ノミノデータ、ノルウェー銀行、O2、OCP、ODIA (Office for Digital Identities and Attributes) 、オクタ、オラン、オックスフォード、ペーパーベリーズ、パスフォール、プルーデンシャル、PTPベンチャー。PTB Ventures, Public, Qualcomm Ventures, Rabobank, Radius Bank, RBC, Reliance Bank, Revolut, RHT Compliance Solutions, RMIT University, Rogers Venture Partners, Salesforce, Samsung, Santander, Scale Venture Partners, Scotiabank, SecuredTouch, Simba, SoFi, Sokin, Sopra Steria, Sorensen Ventures.All rights reserved.All Rights Reserved, ソブリンネットワーク、スフォニック、スタンダードバンク、スタンダードチャータードバンク、スタッシュ、ストライプ、スーパーソニックス、スワップマネー、シンフォニックソフトウェア、タリスキャピタル、タパード、TBIバンク、TCV、TD、テレデザイン、テメノス、スリー、タイガーグローバル、TPGグロース、トランスユニオン、トゥルナラティブ、TSB、トワイリオ、英国ホームオフィス、オックスフォード大学、ヴァーロ、Verified. Me, Vipps, Visa, Vista Equity Partners, Vodafone, Volkswagen, Volvo, Voyager, Vu, WafaCash, WEF (World Economic Forum), Wells Fargo, WeWork, World Bank, Zoomcar.
 
 
 
データ&インタラクティブ予測
デジタルIDチェックの総量、4つのセグメントで分割
デジタルIDチェックの総費用、4つのセグメントに分割
セグメント別内訳
バンキング認証(バンキングサービスを介して行われるすべてのチェック)
電子政府認証(税金口座へのアクセスやビザの管理など、政府サービスへのデジタルアクセスに使用されるあらゆるチェック)
eコマース検証(eコマース取引完了時にデジタルID検証システムを使用したあらゆるチェック)
その他の検証サービス(モバイルネットワークオペレーターやその他のプロバイダーによるデジタル本人確認チェックを含む)
地理的な分割 60カ国
テーブルの数 66以上のテーブル
データポイント数 29,000以上のデータポイント
 
ハーベスト 当社のオンラインデータプラットフォームであるharvestは、最新の市場データを含み、年間を通じて更新されています。また、比較ツールにより、1つのチャートの中で異なる予測を重ね合わせることができます。マーケット・インテリジェンス・センターでお客様のビジネスを強化し、データが更新されるたびにアラートを受け取ることができます。
 
インタラクティブ エクセル(IFxl): IFxlツールにより、お客様はエクセル環境下で予測データとチャートの両方を操作し、インタラクティブ・シナリオ・ツールを使ってご自身の仮定を検証したり、カスタマイズしたチャートや表で選択した市場を並べて比較したりすることができます。IFxlは、お客様が特定の市場を理解し、ご自身の見解をモデルに統合する能力を大幅に向上させることができます。
 
 
予測概要
デジタルIDチェックへの支出は、2022年の116億ドルから、2027年には世界全体で208億ドルに達する見込みです。この成長は、デジタルオンボーディングジャーニーを必要とするデジタルサービスの普及と、不正行為の増加に伴うより高度で堅牢な本人確認システムに対する要求の高まりの両方によってもたらされると考えられる。
本調査では、デジタルID認証の主要ベンダーを評価し、提供サービスの深さと広さ、サービスの革新性、将来の市場展望などの基準で各社を評価しました。その結果、上位3社が以下のようにランク付けされました。
1. マイクロソフト
2. マイクロソフト
3. レクシスネクシス リスクソリューションズ
これらのベンダーはそれぞれ、デジタルオンボーディングの要件を満たすと同時に、高度な不正防止機能を提供しています。マイクロソフトは、特にリモートワークにおけるAzure ADソリューションで、そのビジネス環境の存在を活用し、検証において主導的な役割を担っています。Thalesは、ID認証に関する幅広いソリューションのポートフォリオを作成し、各検証のユースケースに合わせて調整するという、異なるアプローチをとっています。LexisNexis Risk Solutionsは、頻繁な買収によって強化された機械学習を使用して、幅広いデータカバレッジを活用して本人確認を行っています。
本人確認を成功させるには、複数の方法があります。さまざまなセグメントや検証の種類があり、すべてのソリューションをカバーする単一のベンダーは存在しません。ベンダーは、各ユースケースに最も効果的な検証タイプをインテリジェントに編成できるようなイノベーションパートナーシップの構築や企業買収に注力し、成長を推進する必要があります。
 
 
地域:8つの主要地域 - 北米、中南米、西ヨーロッパ、中央・東ヨーロッパ、極東・中国、インド亜大陸、その他のアジア太平洋地域、アフリカ・中東を含む。
国名 アルジェリア、アルゼンチン、オーストラリア、オーストリア、バングラデシュ、ベルギー、ブラジル、カナダ、チリ、中国、コロンビア、クロアチア、チェコ、デンマーク、エクアドル、エジプト、フィンランド、フランス、ドイツ、ギリシャ、香港、ハンガリー、インド、インドネシア、アイルランド、イスラエル、イタリア、日本、ケニヤ、韓国、クウェイト。マレーシア、メキシコ、ネパール、オランダ、ニュージーランド、ナイジェリア、ノルウェー、パキスタン、ペルー、フィリピン、ポーランド、ポルトガル、カタール、ルーマニア、ロシア連邦、サウジアラビア、シンガポール、南アフリカ、スペイン、スウェーデン、スイス、タイ、トルコ、ウクライナ、アラブ首長国連邦、英国、米国、ベトナム
 
 


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目次

1. キーテイクアウェイズと戦略的提言
1.1 キーテイクアウェイ . 6
1.2 戦略的な提言 . 6
2. 検証済みアイデンティティ マーケットランドスケープ
2.1 はじめに . 9
2.2 ID 検証の歴史. 9
2.3 なぜアイデンティティを検証するのか?. 11
2.4 検証アプローチ . 13
2.5 今後の展望 . 16
2.6 プロトコル、規制、業界団体. 17
2.7 デジタルID検証のエコシステムと市場セグメンテーション. 19
2.8 デジタルアイデンティティ検証の課題 . 20
3. 検証済みアイデンティティ?セグメント分析
3.1 セグメント分析 . 23
3.1.1 ゲーミング ... 23
3.1.2 小売業 . 24
3.1.3 政府サービス. 25
3.1.4 金融サービス . 26
3.1.5 ヘルスケア ... 27
3.1.6 モバイルネットワーク事業者向けサービス . 28
4. ジュニパーリサーチの競合他社リーダーボードとベンダープロファイル
4.1 なぜ本レポートを読むのか?30
表4.1: ジュニパーリサーチの競合他社リーダーボード。デジタルアイデンティティ
31 表 4.1: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Identity Verifcation Vendors Included & Product Portfolio . 31
図 4.2: ジュニパーリサーチのデジタル ID 検証ベンダーの競合リーダーボード
31 図 4.2: Juniper Research のデジタル ID 検証ベンダーの競合リーダーボード . 32
表 4.3: ジュニパーリサーチの競合他社リーダーボード: デジタルアイデンティティ
検証ベンダーとポジショニング . 32
表 4.4: ジュニパーリサーチの競合リーダーボードヒートマップ: デジタル
ベンダー . 33
4.2 デジタル ID 検証ベンダーのプロファイル. 34
34 4.2.1 コールサイン . 34
i. 企業 . 34
表 4.5: コールサインの資金調達ラウンド . 34
ii. 地理的な広がり . 34
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 34
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 34
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主要な
機会 . 35
4.2.2 エクスペリアン . 35
i. コーポレート . 35
表 4.6: エクスペリアンの財務スナップショット(百万ドル)年度、(2019-2021). 36
ii. 地理的な広がり . 36
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 36
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 36
図 4.7: クロスコアプラットフォームのインフラとプロセス . 37
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的な推奨事項と主な
機会 . 38
4.2.3 GBG . 38
i. コーポレート . 38
表 4.8: GBG の財務スナップショット 2021 年 3 月 31 日期(λm) . 38
ii. 地理的な広がり . 38
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 38
iv. 提供製品のハイレベルビュー . 39
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主な機会 .
機会 . 40
4.2.4 Jumio . 40
i. コーポレート . 40
ii. 地理的な広がり . 41
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 41
iv. 提供製品のハイレベルビュー . 41
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な機会 .
機会 . 42
4.2.5 KYC-Chain . 42
i. コーポレート . 42
ii. 地理的な広がり . 42
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 42
iv. 提供製品のハイレベルビュー . 43
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主要な
機会 . 44
4.2.6 レクシスネクシス リスク ソリューションズ . 44
i. コーポレート . 44
ii. 地理的な広がり . 44
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 44
iv. 提供製品のハイレベルビュー . 44
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主な機会 .
機会 . 45
4.2.7 マイクロソフト . 45
i. 企業向け . 45
ii. 地理的な広がり . 45
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 45
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 46
図 4.9: Azure AD . 46
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主な
機会 . 47
4.2.8 オンフィード . 47
i. コーポレート . 47
ii. 地理的な広がり . 47
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ. 47
iv. 提供製品のハイレベルな見方。48
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主要な
機会 . 48
4.2.9 Oxyliom Solutions . 48
i. 会社概要 . 48
ii. 地理的な広がり . 49
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 49
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 49
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主要な
機会. 49
4.2.10 Ping アイデンティティ . 49
i. コーポレート . 49
49 ii. 地理的な広がり . 50
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 50
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 50
図 4.10: PingOne for Workforce ? 認証機関 . 51
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主な
機会 . 51
4.2.11 SecureKey Technologies . 51
i. 会社概要 . 51
ii. 地理的な広がり . 51
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 51
iv. 提供製品のハイレベルビュー. 52
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主要な
機会 . 52
4.2.12 シグニキャット . 52
i. コーポレート . 52
ii. 地理的な広がり . 52
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 52
iv. 提供製品のハイレベルビュー . 53
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主な機会 .
機会 . 53
4.2.13 ソキュア . 54
i. 54 i. コーポレート . 54
54 ⅱ. 地理的な広がり . 54
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 54
54. 提供製品のハイレベルビュー . 54
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主な機会 .
機会 . 55
4.2.14 タレス . 55
i. コーポレート . 55
55 ⅱ. 地理的な広がり . 55
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 55
IV. 提供製品のハイレベルビュー . 55
図 4.11: Thales のデジタル ID ウォレットのセキュリティ . 56
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主要な
機会 . 57
4.2.15 Trulioo . 57
i. コーポレート . 57
57 ⅱ. 地理的な広がり . 57
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 57
IV. 提供製品のハイレベルビュー . 57
v. ジュニパーリサーチの見解。戦略的提言と主な機会 .
機会 . 58
4.3 Juniper Research の競合他社リーダーボード評価手法. 59
4.4 限界と解釈 . 59
表 4.12: Juniper Research Competitor Leaderboard のスコアリング基準 ?
デジタル・アイデンティティの検証 . 60
5. 市場予測
5.1 はじめに . 62
5.2 方法論と前提条件 . 62
図 5.1: 銀行業務検証の予測方法論 . 63
図 5.2: e コマース検証予測手法. 64
64 図 5.3: 電子政府検証サービス予測手法. 65
図 5.4: その他の検証サービス予測手法 . 66
5.3 デジタル ID 検証の予測. 67
5.3.1 検証チェックの総量. 67
図・表5.5:デジタル本人確認小切手の年間総量(m)、主要8地域別、2022-2027年。
2022-2027年、主要8地域別、年間デジタル本人確認チェック総量(m). 67
表5.6:デジタル本人確認チェックの年間総量(m)、主要8地域別、2022-2027年
(m)、セグメント別、2022-2027年。67
5.3.2 デジタル本人確認サービスに対する総支出額 . 68
図と表 5.7: デジタル本人確認チェックの年間総支出額(百万ドル)、セグメント別、2022-2027 年
年額(百万ドル)、主要8地域別、2022-2027年 . 68
表5.8:デジタル本人確認チェックの年間総支出額(百万ドル)、主要8地域別内訳、2022-2027年 ...
(m$)、セグメント別、2022-2027年。68
5.4 セグメント別予測 . 69
69 5.4.1 銀行業務用検証. 69
図と表5.9:デジタルバンキング本人確認チェックの年間総支出額(百万ドル)、主要8地域別、2022-2027年
69 5.4.1銀行検証セグメントの予測 69
5.4.2 eコマース検証 . 70
図と表 5.10: 電子商取引支払のためのデジタル本人確認への年間総支出額(百万ドル)
70 図・表5.10:電子商取引決済におけるデジタル本人確認への支出総額(百万ドル)、主要8地域別、2022年~2027年
. 70
5.4.3 電子政府による検証. 71
71 図・表 5.11: 電子政府サービスのためのデジタル本人確認に対する政府支出総額(年間)
71 図・表 5.11: 年間電子政府サービス用デジタル本人確認に対する政府支出総額 (百万ドル)、主要 8 地域別,
2022-2027 . 71
5.4.4 その他の検証サービス. 72
72 図・表 5.12: その他の検証サービスにおけるデジタル本人確認への総支出額(百万ドル)、主要 8 地域別
72 5.4.4 その他の検証サービスにおけるデジタル本人確認への総支出額(百万ドル)、主要8地域別、2022-2027年 . 72

 

 

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Summary

このレポートは、急速に成長する「デジタルID認証」の市場について非常に詳細な分析を行っています。
 
Report Description
Juniper Research’s new Digital Identity Verification research report provides highly detailed analysis of this rapidly growing market. The report assesses the success, trends and challenges of digital identity verification platforms to date in securing digital access and activities. Providing a future outlook for the evolution and adoption of these platforms, the study is supported by extensive analysis of regulatory frameworks, standards and various verification types. It also analyses 15 leading identity verification vendors via the Juniper Research Competitor Leaderboard.
 
The research also provides industry benchmark forecasts for the market; covering digital identity verification usage and spend on verification platforms, split by the following, as well as by our 8 key regions and 60 countries:
 
Banking Verification
  • eGovernment Verification
  • eCommerce Verification
  • Other Verification Services
 
This research suite comprises:
  • Strategy & Forecasts (PDF)
  • 5-year Market Sizing & Forecast Spreadsheet (Excel)
  • 12 months’ access to harvest Online Data Platform
 
Key Market Statistics
Market spend in 2022: $11.6bn
Market size in 2027: $20.8bn
2022 to 2027 Growth: 80%
 
 
KEY FEATURES
Market Dynamics: Detailed assessment of how different trends are leading to greater adoption of digital identity verification technologies.
Segment Analysis: Analysis of important segments which are adopting digital identity verification strategies, including:
Financial Services
Gaming
Government Services
Healthcare
Mobile Network Operator Services
Retail
Juniper Research Competitor Leaderboard: Key player capability and capacity assessment for 15 digital identity verification vendors:
  • Callsign
  • Experian
  • GBG
  • Jumio
  • KYC-Chain
  • LexisNexis Risk Solutions
  • Microsoft
  • Onfido
  • Oxyliom Solutions
  • Ping Identity
  • SecureKey Technologies
  • Signicat
  • Socure
  • Thales
  • Trulioo
Benchmark Industry Forecasts: 5-year forecasts for digital identity verification, covering digital identity verification usage and spend on verification platforms, split by banking verification, eGovernment verification, eCommerce verification and other verification services. Data is also split by our 8 key regions and the 60 countries listed below:
North America:
Canada, US
Latin America:
Argentina, Brazil, Chile, Colombia, Ecuador, Mexico, Peru, Uruguay.
West Europe:
Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Ireland, Italy, Netherlands, Norway, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, UK.
Central & East Europe:
Croatia, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Russia, Turkey, Ukraine.
Far East & China:
China, Hong Kong, Japan, South Korea.
Indian Subcontinent:
Bangladesh, India, Nepal, Pakistan.
Rest of Asia Pacific:
Australia, Indonesia, Malaysia, New Zealand, Philippines, Singapore, Thailand, Vietnam.
Africa & Middle East
Algeria, Egypt, Israel, Kenya, Kuwait, Nigeria, Qatar, Saudi Arabia, South Africa, United Arab Emirates.
 
 
KEY QUESTIONS ANSWERED
  1. What is the anticipated market size for digital identity verification over the next 5 years?
  2. What will the revenue opportunity be for digital identity verification vendors globally by 2027?
  3. How does identity verification need to evolve to meet new challenges like synthetic identity?
  4. Who are the key disruptors in this space, and what strategies are vendors employing?
  5. How is the industry expected to develop over the next 5 years?
 
 
COMPANIES REFERENCED
Case Studied: Gov.UK
 
Included in the Juniper Research Competitor Leaderboard: Callsign, Experian, GBG, Jumio, KYC-Chain, LexisNexis Risk Solutions, Microsoft, Onfido, Oxyliom Solutions, Ping Identity, SecureKey Technologies, Signicat, Socure, Thales, Trulioo.
 
Mentioned: Accel, Acequia Capital, ACI Worldwide, Acuant, Affinity Credit Union, AFS (Arvato Financial Solutions), Airbnb, AIS, Alkemi Network, Allianz, American Gaming Association, Amex Ventures, Apple, AscendEX, Attijariwafa Bank, AU10TIX, Auth0, Avaco, Avant, Avast, AWS, Bain Capital Ventures, Bambu System, Bank of Africa, Bano Financial, Banque Populaire, Barclays, Beam, BehavioSec, betfair, Betterment, BioCatch, BitStamp, BlueSky, Blumberg Capital, BMO, BNP Paribas, BNY Mellon, Breed Reply, Brex, BrScan, bunq, C6 Group, Capita, Capital on Tap, Capital One Ventures, Centana Growth Partners, Chime, Chipper Cash, CIBC, CIBD, Citi Ventures, Click Ventures, CloudCheck, Commerce Ventures, Crane, CreditInfo, CRIF, Daon, Dejardins Venture Capital, Deloitte, Department for Digital, Culture, Media, and Sport, Deutsche Borse Group, DIF (Decentralised Identity Foundation), DISB (Digital Identity Strategy Board), Discover, Dokobit, Dow Jones, DraftKings, dun&bradstreet, EasyJet, Ekata, Emailage, Equifax, eToro, Evernym, EXPN (London Stock Exchange), Eyn, First Bank, FIS, Fiserv, Flanders, Funding Circle, Global Fidelity Bank, Global66, GlobalGateway, Goldman Sachs, Google, Great Hill Partners, GSR, Guardian Gold, HelloFlow, HKVAX, HM Treasury, HSBC, Hyperledger, IBM, ICO (Information Commissioner’s Office), ID Mission, IDEMIA, idInvest Partners, IDNow, IDology, illion, Intel, Interac, JPMorgan, Keio University, Lego, LendInvest, LinkedIn, Lloyds Banking Group, Mambu, Marqeta, Mastercard, Meta, Metro Bank, Microsoft, Millennium Technology Value Partners, Mitek, Moneybox, Monzo, Mouro Capital, N26, National Bank of Canada, Nerve, New Day, NHS, Nomino Data, Norway’s Bank, O2, OCP, ODIA (Office for Digital Identities and Attributes), Okta, Oracle, Orange, Oxfam, Paper Verify, PassFort, Prudential, PTB Ventures, Public, Qualcomm Ventures, Rabobank, Radius Bank, RBC, Reliance Bank, Revolut, RHT Compliance Solutions, RMIT University, Rogers Venture Partners, Salesforce, Samsung, Santander, Scale Venture Partners, Scotiabank, SecuredTouch, Simba, SoFi, Sokin, Sopra Steria, Sorensen Ventures, Sovrin Network, Sphonic, Standard Bank, Standard Chartered Bank, Stash, Stripe, Supersonicz, SwapMoney, Symphonic Software, Talis Capital, Tapad, TBI Bank, TCV, TD, Telesign, Temenos, Three, Tiger Global, TPG Growth, TransUnion, TruNarrative, TSB, Twilio, UK Home Office, University of Oxford, Varo, Verified.Me, Vipps, Visa, Vista Equity Partners, Vodafone, Volkswagen, Volvo, Voyager, Vu, WafaCash, WEF (World Economic Forum), Wells Fargo, WeWork, World Bank, Zoomcar.
 
 
DATA & INTERACTIVE FORECAST
Data splits for:
Total volume of digital identity verification checks, split by 4 segments
Total spend on digital identity verification checks, split by 4 segments
Segment splits for:
Banking verification (any checks facilitated via a banking service)
eGovernment verification (any checks used to access government services digitally, such as tax account access or visa controls)
eCommerce verification (any checks using a digital identity verification system when completing an eCommerce transaction)
Other verification services (including digital identity verification checks from mobile network operators and other providers)
Geographical splits: 60 countries
Number of tables: Over 66 tables
Number of datapoints: Over 29,000 datapoints
 
Harvest: Our online data platform, harvest, contains the very latest market data and is updated throughout the year. This is a fully featured platform; enabling clients to better understand key data trends and manipulate charts and tables, overlaying different forecasts within the one chart - using the comparison tool. Empower your business with our market intelligence centre, and get alerted whenever your data is updated.
 
Interactive Excels (IFxl): Our IFxl tool enables clients to manipulate both forecast data and charts, within an Excel environment, to test their own assumptions using the interactive scenario tool and compare selected markets side by side in customised charts and tables. IFxls greatly increase a clients’ ability to both understand a particular market and to integrate their own views into the model.
 
FORECAST SUMMARY
The spend on digital identity verification checks will reach $20.8 billion globally in 2027; up from $11.6 billion in 2022. This growth will be driven by both the increasing prevalence of digital services requiring digital onboarding journeys, and the growing requirement for more advanced and robust identity verification systems in the face of rising fraud.
The research assessed leading digital identity verification vendors; evaluating each company on criteria such as depth and breadth of offerings, service innovation and future market prospects. It ranked the top three vendors as follows:
1. Microsoft
2. Thales
3. LexisNexis Risk Solutions
Each of these vendors is taking advantage of the requirements for digital onboarding, as well as providing advanced anti-fraud capabilities. Microsoft has taken a leading role in verification, particularly with its Azure AD solution in a remote working context; leveraging its business environment presence. Thales has implemented a different approach; creating a broad portfolio of solutions in identity verification, that it then coordinates for each verification use case. LexisNexis Risk Solutions is leveraging its broad data coverage using machine learning to verify identity, bolstered by frequent acquisitions. 
There are multiple pathways to identity verification success. There are many different segments and verification types, with no single vendor covering all the solutions. As such, there is still a lot of room for innovation; vendors must focus on building out innovation partnerships and acquisitions that allow them to intelligently orchestrate the most effective verification types for each use case to drive growth forward.
 
 
Regions:8 Key Regions - includes North America, Latin America, West Europe, Central & East Europe, Far East & China, Indian Subcontinent, Rest of Asia Pacific and Africa & Middle East
Countries:Algeria, Argentina, Australia, Austria, Bangladesh, Belgium, Brazil, Canada, Chile, China, Colombia, Croatia, Czech Republic, Denmark, Ecuador, Egypt, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Japan, Kenya, South Korea, Kuwait, Malaysia, Mexico, Nepal, Netherlands, New Zealand, Nigeria, Norway, Pakistan, Peru, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Russian Federation, Saudi Arabia, Singapore, South Africa, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, Turkey, Ukraine, United Arab Emirates, UK, USA, Vietnam


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Table of Contents

1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1 Key Takeaways . 6
1.2 Strategic Recommendations . 6
2. Verified Identity ? Market Landscape
2.1 Introduction . 9
2.2 History of Identity Verification . 9
2.3 Why Verify Identity? . 11
2.4 Verification Approaches . 13
2.5 Future Outlook . 16
2.6 Protocols, Regulations, and Industry Bodies . 17
2.7 Digital Identity Verification Ecosystem and Market Segmentation . 19
2.8 Challenges with Digital Identity Verification . 20
3. Verified Identity ? Segment Analysis
3.1 Segment Analysis . 23
3.1.1 Gaming . 23
3.1.2 Retail . 24
3.1.3 Government Services . 25
3.1.4 Financial Services . 26
3.1.5 Healthcare . 27
3.1.6 Mobile Network Operator Services . 28
4. Juniper Research Competitor Leaderboard & Vendor Profiles
4.1 Why Read This Report? . 30
Table.4.1: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Identity
Verifcation Vendors Included & Product Portfolio . 31
Figure 4.2: Juniper Research Competitor Leaderboard for Digital Identity
Verification Vendors . 32
Table 4.3: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Identity
Verification Vendors & Positioning . 32
Table 4.4: Juniper Research Competitive Leaderboard Heatmap: Digital
Identity Verification Vendors . 33
4.2 Digital Identity Verification Vendor Profiles . 34
4.2.1 Callsign . 34
i. Corporate . 34
Table 4.5: Callsign’s Funding Rounds . 34
ii. Geographical Spread . 34
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 34
iv. High-level View of Offerings. 34
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 35
4.2.2 Experian . 35
i. Corporate . 35
Table 4.6: Experian’s Financial Snapshot ($m) FY, (2019-2021) . 36
ii. Geographical Spread . 36
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 36
iv. High-level View of Offerings. 36
Figure 4.7: Cross Core Platform Infrastructure and Processes . 37
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 38
4.2.3 GBG . 38
i. Corporate . 38
Table 4.8: GBG’s Financial Snapshot 2021 (£m), FYE 31st March . 38
ii. Geographical Spread . 38
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 38
iv. High-level View of Offerings . 39
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 40
4.2.4 Jumio . 40
i. Corporate . 40
ii. Geographical Spread . 41
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 41
iv. High-level View of Offerings . 41
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 42
4.2.5 KYC-Chain . 42
i. Corporate . 42
ii. Geographical Spread . 42
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 42
iv. High-level View of Offerings . 43
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 44
4.2.6 LexisNexis Risk Solutions . 44
i. Corporate . 44
ii. Geographical Spread . 44
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 44
iv. High-level View of Offerings . 44
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 45
4.2.7 Microsoft . 45
i. Corporate . 45
ii. Geographical Spread . 45
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 45
iv. High-level View of Offerings. 46
Figure 4.9: Azure AD . 46
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 47
4.2.8 Onfido . 47
i. Corporate . 47
ii. Geographical Spread . 47
iii. Key Clients and Strategic Partnerships. 47
iv. High-level View of Offerings. 48
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 48
4.2.9 Oxyliom Solutions . 48
i. Corporate . 48
ii. Geographical Spread . 49
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 49
iv. High-level View of Offerings. 49
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 49
4.2.10 Ping Identity . 49
i. Corporate . 49
ii. Geographical Spread . 50
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 50
iv. High-level View of Offerings. 50
Figure 4.10: PingOne for Workforce ? Authentication Authority . 51
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 51
4.2.11 SecureKey Technologies . 51
i. Corporate . 51
ii. Geographical Spread . 51
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 51
iv. High-level View of Offerings. 52
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 52
4.2.12 Signicat . 52
i. Corporate . 52
ii. Geographical Spread . 52
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 52
iv. High-level View of Offerings . 53
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 53
4.2.13 Socure . 54
i. Corporate . 54
ii. Geographical Spread . 54
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 54
iv. High-level View of Offerings . 54
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 55
4.2.14 Thales . 55
i. Corporate . 55
ii. Geographical Spread . 55
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 55
iv. High-level View of Offerings . 55
Figure 4.11: Thales’ Digital ID Wallet Security . 56
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 57
4.2.15 Trulioo . 57
i. Corporate . 57
ii. Geographical Spread . 57
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 57
iv. High-level View of Offerings . 57
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Opportunities . 58
4.3 Juniper Research Competitor Leaderboard Assessment Methodology . 59
4.4 Limitations & Interpretation . 59
Table 4.12: Juniper Research Competitor Leaderboard Scoring Criteria ?
Digital Identity Verification . 60
5. Market Forecasts
5.1 Introduction . 62
5.2 Methodology & Assumptions . 62
Figure 5.1: Banking Verification Forecast Methodology . 63
Figure 5.2: eCommerce Verification Forecast Methodology . 64
Figure 5.3: eGovernment Verification Services Forecast Methodology . 65
Figure 5.4: Other Verification Services Forecast Methodology . 66
5.3 Digital Identity Verification Forecasts . 67
5.3.1 Total Volume of Verification Checks . 67
Figure & Table 5.5: Total Volume of Digital Identity Verification Checks per
annum (m), Split by 8 Key Regions, 2022-2027. 67
Table 5.6: Total Volume of Digital Identity Verification Checks per annum
(m), Split by Segment, 2022-2027 . 67
5.3.2 Total Spend on Digital Identity Verification Services . 68
Figure & Table 5.7: Total Spend on Digital Identity Verification Checks per
annum ($m), Split by 8 Key Regions, 2022-2027 . 68
Table 5.8: Total Spend on Digital Identity Verification Checks per annum
($m), Split by Segment, 2022-2027 . 68
5.4 Segment Forecasts . 69
5.4.1 Banking Verification. 69
Figure & Table 5.9: Total Spend on Digital Banking Identity Verification
Checks per annum ($m), Split by 8 Key Regions, 2022-2027 . 69
5.4.2 eCommerce Verification . 70
Figure & Table 5.10: Total Spend on Digital Identity Verification for
eCommerce Payments per annum ($m), Split by 8 Key Regions, 2022-2027
. 70
5.4.3 eGovernment Verification . 71
Figure & Table 5.11: Total Government Spend on Digital Identity Verification
Checks for eGovernment Services per annum ($m), Split by 8 Key Regions,
2022-2027 . 71
5.4.4 Other Verification Services . 72
Figure & Table 5.12: Total Spend on Digital Identity Verification for Other
Verification Services ($m), Split by 8 Key Regions, 2022-2027 . 72

 

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