世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

北米咳止めシロップ市場予測 2023-2032


NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 北米の咳止めシロップ市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 2.76%を予測すると評価されている。咳止めシロップは、北米全域の薬局、食料品店、オンライン小売店で簡単に入手できるため、消費者がその... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年9月22日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
168 英語

 

サマリー

主な調査結果
北米の咳止めシロップ市場は、予測期間2023-2032年にCAGR 2.76%を予測すると評価されている。咳止めシロップは、北米全域の薬局、食料品店、オンライン小売店で簡単に入手できるため、消費者がそのような製品を必要とするときに便利に利用できる。
市場インサイト
北米の咳止めシロップ市場の成長分析では、カナダと米国を評価している。カナダ政府は、アルバータ州における医薬品の研究・商業化・生産を強化する取り組みの一環として、5,1100万ドルをCanadian Critical Drug Initiativeに割り当てた。カナダで急成長している医薬品製造部門は、国内の咳止めシロップのニーズを刺激すると期待されている。カナダは製薬産業の拡大を続け、研究開発への投資を誘致しているため、咳止めシロップを含む医薬品の多様化がますます重視されています。このような国内製造能力の拡大は、咳止めシロップの需要増に貢献するいくつかの要因をもたらします。
国内生産が重視されることで、潜在的な経済的インセンティブや製造・流通コストの削減により、国内製造の咳止めシロップの価格競争力が高まる可能性があります。価格低下が実現すれば、より幅広い層が咳止めシロップを手に入れやすくなり、分析対象製品に対する需要が高まる可能性がある。
競争に関する洞察
市場の大手企業としては、Acella Pharmaceuticals、Reckitt Benckiser Group PLC、AstraZeneca Plcなどが挙げられる。
弊社のレポート提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON COUGH SYRUP MARKET
2.4.2. IMPACT OF THE RUSSIA-UKRAINE WAR ON COUGH SYRUP MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. PRODUCT DIVERSIFICATION IS ON THE RISE
2.5.2. DOMINANCE OF OTC COUGH SYRUPS HAS DRIVEN ACCESSIBILITY
2.5.3. HEALTHCARE INFORMATION AVAILABILITY ON DIGITAL PLATFORMS INFLUENCES CONSUMER CHOICES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. PREVALENCE OF RESPIRATORY AILMENTS
3.1.2. RISING GERIATRIC POPULATION
3.1.3. INNOVATIONS IN COUGH SYRUPS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. OVER-DOSAGE CONCERNS DRIVING CONSUMERS TOWARD ALTERNATIVES
3.2.2. STRINGENT REGULATORY PROTOCOLS
3.2.3. INCREASING CASES OF COUGH SYRUP DEATHS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. INCREASING SELF-MEDICATION TRENDS
4.1.2. SHIFTING CONSUMER PREFERENCE TOWARD HERBAL COUGH SYRUPS
4.1.3. RISING POPULARITY OF E-COMMERCE CHANNELS
4.1.4. COMPANIES ARE OFFERING SUGAR-FREE COUGH SYRUPS
4.1.5. GROWING INCLINATION TOWARD HOMEOPATHIC COUGH SYRUPS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. COUGH SUPPRESSANTS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. COMBINATION MEDICINES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. EXPECTORANTS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. ADULTS
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. ADOLESCENTS
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. PEDIATRIC
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. RETAIL PHARMACIES
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. HOSPITAL PHARMACIES
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. E-PHARMACIES
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES COUGH SYRUP MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA COUGH SYRUP MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ABBOTT LABORATORIES
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. ACELLA PHARMACEUTICALS
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. ASTRAZENECA PLC
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. CIPLA LTD
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. DABUR INDIA LTD
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. GLENMARK PHARMACEUTICALS LTD
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. GSK PLC
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. HIMALAYA WELLNESS COMPANY
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. KENVUE
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. MERCK KGAA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. NOVARTIS AG
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. PFIZER INC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. PROCTER & GAMBLE
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. RECKITT BENCKISER GROUP PLC
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. SANOFI
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST
9.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The North America cough syrup market is evaluated to project a CAGR of 2.76% during the forecast period, 2023-2032. Cough syrups can be easily found in pharmacies, grocery stores, and online retailers across North America, ensuring convenient access for consumers when they require such products.
MARKET INSIGHTS
Canada and the United States are assessed for the North America cough syrup market growth analysis. The Canadian government has allocated $59 million to the Canadian Critical Drug Initiative, as part of its effort to bolster drug research, commercialization, and production in Alberta. The burgeoning pharmaceutical manufacturing sector in Canada is expected to stimulate the need for cough syrups within the nation. As Canada continues to expand its pharmaceutical industry and attract investments in research and development, there is an increasing emphasis on diversifying the range of pharmaceutical products, including cough syrups. This expanded domestic manufacturing capacity can result in several factors contributing to heightened demand for cough syrups.
With an emphasis on local production, potential economic incentives and reduced manufacturing and distribution costs may translate into more competitive pricing for domestically manufactured cough syrups. Lower pricing can enhance the accessibility of these products to a broader segment of the population, thereby driving up demand for the analyzed product.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading companies in the market are Acella Pharmaceuticals, Reckitt Benckiser Group PLC, AstraZeneca Plc, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.4.1. IMPACT OF COVID-19 ON COUGH SYRUP MARKET
2.4.2. IMPACT OF THE RUSSIA-UKRAINE WAR ON COUGH SYRUP MARKET
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. PRODUCT DIVERSIFICATION IS ON THE RISE
2.5.2. DOMINANCE OF OTC COUGH SYRUPS HAS DRIVEN ACCESSIBILITY
2.5.3. HEALTHCARE INFORMATION AVAILABILITY ON DIGITAL PLATFORMS INFLUENCES CONSUMER CHOICES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. PREVALENCE OF RESPIRATORY AILMENTS
3.1.2. RISING GERIATRIC POPULATION
3.1.3. INNOVATIONS IN COUGH SYRUPS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. OVER-DOSAGE CONCERNS DRIVING CONSUMERS TOWARD ALTERNATIVES
3.2.2. STRINGENT REGULATORY PROTOCOLS
3.2.3. INCREASING CASES OF COUGH SYRUP DEATHS
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.1.1. INCREASING SELF-MEDICATION TRENDS
4.1.2. SHIFTING CONSUMER PREFERENCE TOWARD HERBAL COUGH SYRUPS
4.1.3. RISING POPULARITY OF E-COMMERCE CHANNELS
4.1.4. COMPANIES ARE OFFERING SUGAR-FREE COUGH SYRUPS
4.1.5. GROWING INCLINATION TOWARD HOMEOPATHIC COUGH SYRUPS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING FOR UNITED STATES
4.4. VALUE CHAIN ANALYSIS
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. COUGH SUPPRESSANTS
5.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.1.2. SEGMENT ANALYSIS
5.2. COMBINATION MEDICINES
5.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.2.2. SEGMENT ANALYSIS
5.3. EXPECTORANTS
5.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
5.3.2. SEGMENT ANALYSIS
6. MARKET BY AGE GROUP
6.1. ADULTS
6.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.1.2. SEGMENT ANALYSIS
6.2. ADOLESCENTS
6.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.2.2. SEGMENT ANALYSIS
6.3. PEDIATRIC
6.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
6.3.2. SEGMENT ANALYSIS
7. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. RETAIL PHARMACIES
7.1.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.1.2. SEGMENT ANALYSIS
7.2. HOSPITAL PHARMACIES
7.2.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.2.2. SEGMENT ANALYSIS
7.3. E-PHARMACIES
7.3.1. MARKET FORECAST FIGURE
7.3.2. SEGMENT ANALYSIS
8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
8.1. NORTH AMERICA
8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
8.1.2. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET DRIVERS
8.1.3. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET CHALLENGES
8.1.4. NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET REGULATORY FRAMEWORK
8.1.5. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA COUGH SYRUP MARKET
8.1.6. COUNTRY ANALYSIS
8.1.6.1. UNITED STATES
8.1.6.1.1. UNITED STATES COUGH SYRUP MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
8.1.6.2. CANADA
8.1.6.2.1. CANADA COUGH SYRUP MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9. COMPETITIVE LANDSCAPE
9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
9.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
9.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
9.1.4. BUSINESS EXPANSIONS & DIVESTITURES
9.2. COMPANY PROFILES
9.2.1. ABBOTT LABORATORIES
9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.1.2. PRODUCT LIST
9.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.2. ACELLA PHARMACEUTICALS
9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.2.2. PRODUCT LIST
9.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.3. ASTRAZENECA PLC
9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.3.2. PRODUCT LIST
9.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.4. CIPLA LTD
9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.4.2. PRODUCT LIST
9.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.5. DABUR INDIA LTD
9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.5.2. PRODUCT LIST
9.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.6. GLENMARK PHARMACEUTICALS LTD
9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.6.2. PRODUCT LIST
9.2.6.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.7. GSK PLC
9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.7.2. PRODUCT LIST
9.2.7.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.8. HIMALAYA WELLNESS COMPANY
9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.8.2. PRODUCT LIST
9.2.8.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.9. KENVUE
9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.9.2. PRODUCT LIST
9.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.10. MERCK KGAA
9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.10.2. PRODUCT LIST
9.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.11. NOVARTIS AG
9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.11.2. PRODUCT LIST
9.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.12. PFIZER INC
9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.12.2. PRODUCT LIST
9.2.12.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.13. PROCTER & GAMBLE
9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.13.2. PRODUCT LIST
9.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.14. RECKITT BENCKISER GROUP PLC
9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.14.2. PRODUCT LIST
9.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES
9.2.15. SANOFI
9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
9.2.15.2. PRODUCT LIST
9.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/04 10:27

162.47 円

175.74 円

209.86 円

ページTOPに戻る