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イギリスのプレハブ建築市場予測 2023-2030


UNITED KINGDOM PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET FORECAST 2023-2030

主な調査結果 イギリスのプレハブ建築市場は予測期間2023-2030年に年平均成長率8.70%を予測その可能性と持続可能性を考慮すると、プレハブ建設はイギリスで牽引役となっている。 市場インサイト イギリスのプ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年6月2日 US$1,100
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144 英語

 

サマリー

主な調査結果
イギリスのプレハブ建築市場は予測期間2023-2030年に年平均成長率8.70%を予測その可能性と持続可能性を考慮すると、プレハブ建設はイギリスで牽引役となっている。
市場インサイト
イギリスのプレハブ建築市場の成長は、主に地価の上昇と建築コストのインフレに起因している。中小規模の住宅建設業者にとって、銀行による資金調達が困難になっている。したがって、プレハブ建築ソリューションの低コストと短工期は、小規模住宅建設業者の市場参入を容易にする。
例えば、リーガル&ジェネラル社やイルケ・ホームズ社は、プレハブ住宅の製造工場を建設している。これらの企業は、同国のプレハブ住宅部門を移行させつつある。イギリスのプレハブ建築市場は、用途、システム、材料で区分される。材料セグメントには、木材、コンクリート、鉄鋼、その他の材料が含まれる。
その他の材料には、アルミニウムとガラスが含まれる。通常のガラスを加工することで、断熱ガラス、反射ガラス、合わせガラス、強化ガラスを製造することができる。また、ガラスはプレハブ建築の様々な方法で使用されています。これらは、手すり、アトリウム、ソラリウム、ショップフロント、ディスプレイケース、ソーラーアプリケーション、棚、窓などが含まれます。アルミニウムを使用する主な利点は、耐久性、一貫性、高い延性などである。
競争に関する洞察
市場の大手企業には、Bouygues Bâtiment International、Ceramic Houses、Skanska Groupなどがある。
当レポートの内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION
2.6.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH
2.6.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS
3.1.2. HIGH PROFITABILITY
3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY
3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS
3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. LACK OF AWARENESS
3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS
3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PEST ANALYSIS – UNITED KINGDOM
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING – UNITED KINGDOM
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.8. COST STRUCTURE ANALYSIS
5. MARKET BY MATERIAL
5.1. STEEL
5.2. CONCRETE
5.3. WOOD
5.4. OTHER MATERIALS
6. MARKET BY SYSTEM
6.1. CELLULAR SYSTEM
6.2. PANEL SYSTEM
6.3. SKELETON SYSTEM
6.4. COMBINED SYSTEM
6.5. OTHER SYSTEMS
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
7.2.1. COMMERCIAL
7.2.2. EDUCATION
7.2.3. GOVERNMENT
7.2.4. HOSPITALITY
7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES
8.1.3. PARTNERSHIPS
8.1.4. BUSINESS DIVESTITURES
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT LIST
8.2.2. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR)
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT LIST
8.2.3. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT LIST
8.2.4. CERAMIC HOUSES
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT LIST
8.2.5. SKANSKA GROUP
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT LIST

 

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Summary

KEY FINDINGS
The United Kingdom prefabricated construction market growth is set to project a CAGR of 8.70% during the forecast period, 2023-2030. Given its potential and sustainability, prefabricated construction is gaining traction in the United Kingdom.
MARKET INSIGHTS
The United Kingdom prefabricated construction market growth is primarily attributed to the increasing land values and inflationary building costs. Banks are rendering it difficult for small- and medium-sized homebuilders to procure financing. Accordingly, the prefabricated construction solutions’ low cost and shorter construction times facilitate small house builders to enter the market.
For instance, Legal & General and ilke Homes have constructed factories for manufacturing prefabricated homes. These companies are transitioning the country’s prefabricated housing sector. The United Kingdom prefabricated construction market segmentation includes application, system, and material. The material segment includes wood, concrete, steel, and other materials.
The other materials include aluminum and glass. Processed regular glass help produce insulating, reflecting, laminated, and tempered glass varieties. Also, glass is used in varied ways in prefabricated construction. These include railings, atriums, solariums, shop fronts, display cases, solar applications, shelves, windows, etc. Whereas the major advantages of using aluminum include durability, consistency, high ductility, etc.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading firms in the market include Bouygues Bâtiment International, Ceramic Houses, Skanska Group, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• The competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY SNAPSHOT
2.3. COUNTRY ANALYSIS
2.4. SCOPE OF STUDY
2.5. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.6. MAJOR MARKET FINDINGS
2.6.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION
2.6.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH
2.6.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS
3.1.2. HIGH PROFITABILITY
3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY
3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS
3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. LACK OF AWARENESS
3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS
3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY MARKET TRENDS
4.2. PEST ANALYSIS – UNITED KINGDOM
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. GROWTH PROSPECT MAPPING – UNITED KINGDOM
4.5. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.6. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
4.7. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.8. COST STRUCTURE ANALYSIS
5. MARKET BY MATERIAL
5.1. STEEL
5.2. CONCRETE
5.3. WOOD
5.4. OTHER MATERIALS
6. MARKET BY SYSTEM
6.1. CELLULAR SYSTEM
6.2. PANEL SYSTEM
6.3. SKELETON SYSTEM
6.4. COMBINED SYSTEM
6.5. OTHER SYSTEMS
7. MARKET BY APPLICATION
7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
7.2.1. COMMERCIAL
7.2.2. EDUCATION
7.2.3. GOVERNMENT
7.2.4. HOSPITALITY
7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES
8.1.3. PARTNERSHIPS
8.1.4. BUSINESS DIVESTITURES
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH
8.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.1.2. PRODUCT LIST
8.2.2. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR)
8.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.2.2. PRODUCT LIST
8.2.3. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL
8.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.3.2. PRODUCT LIST
8.2.4. CERAMIC HOUSES
8.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.4.2. PRODUCT LIST
8.2.5. SKANSKA GROUP
8.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
8.2.5.2. PRODUCT LIST

 

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