欧州プレハブ建築市場予測 2023-2032EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 欧州のプレハブ建築市場は、予測期間2023~2032年にCAGR 8.68%を記録すると予測される。市場成長は、持続可能性の観点から高品質な住宅への需要が後押ししている。また、アディティブ・マニュファ... もっと見る
サマリー主な調査結果欧州のプレハブ建築市場は、予測期間2023~2032年にCAGR 8.68%を記録すると予測される。市場成長は、持続可能性の観点から高品質な住宅への需要が後押ししている。また、アディティブ・マニュファクチャリングのような技術も成長見通しを高めている。一方、市場成長は不安定な原材料価格によって抑制される。 市場インサイト ポーランド、ドイツ、英国、イタリア、フランス、スペイン、ベルギー、その他の欧州が欧州プレハブ建築市場の成長分析対象として評価されている。フランスはプレハブ建築の導入に関して莫大な成長の可能性を予測している。また、オフィスや住宅から公共施設まで、あらゆる建築分野で木造建築の人気が高まっている。さらに、フランスの業者は革新的な建築方法に投資している。例えば、CUBIK-HOMEは、コンクリート住宅モジュールを専門施設でプレハブ化するという世界的にもユニークなコンセプトを開発した。さらに、同国は2018年11月に新たな住宅、デジタル化、都市主義に関する法律を可決した。これは、高品質で費用対効果の高い住宅の促進など、社会住宅に関連する施策を包含している。 欧州におけるプレハブ建設の他の重要な国には、北欧諸国、スウェーデン、オーストリア、スイス、いくつかのスカンジナビア諸国が含まれる。スウェーデンは、プレハブ建築が世界的に最も発達した市場の一つである。同国はパネル化された建築システムを導入しており、住宅部門のほぼ80%がプレハブ部材と構造体を使用している。こうした要因がこれらの国々における市場成長の原動力となっている。 競争に関する洞察 市場の著名企業には、ALHO Systembau GmbH、ASTRON、Berkeley Group(Berkeley Modular)などがある。 弊社のレポート提供内容は以下の通りです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION 2.5.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH 2.5.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS 3.1.2. HIGH PROFITABILITY 3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY 3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS 3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF AWARENESS 3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS 3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. COST STRUCTURE ANALYSIS 5. MARKET BY MATERIAL 5.1. STEEL 5.2. CONCRETE 5.3. WOOD 5.4. OTHER MATERIALS 6. MARKET BY SYSTEM 6.1. CELLULAR SYSTEM 6.2. PANEL SYSTEM 6.3. SKELETON SYSTEM 6.4. COMBINED SYSTEM 6.5. OTHER SYSTEMS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2.1. COMMERCIAL 7.2.2. EDUCATION 7.2.3. GOVERNMENT 7.2.4. HOSPITALITY 7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET DRIVERS 8.1.3. EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED KINGDOM 8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. GERMANY 8.1.5.2.1. GERMANY PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.3. FRANCE 8.1.5.3.1. FRANCE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.4. ITALY 8.1.5.4.1. ITALY PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.5. SPAIN 8.1.5.5.1. SPAIN PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.6. BELGIUM 8.1.5.6.1. BELGIUM PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.7. POLAND 8.1.5.7.1. POLAND PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.8. REST OF EUROPE 8.1.5.8.1. REST OF EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.1.4. BUSINESS DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.2. ASTRON 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR) 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.4. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. CERAMIC HOUSES 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.6. CORNERSTONE BUILDING BRANDS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. KIRBY BUILDING SYSTEMS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. MODERN PREFAB SYSTEMS 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.9. MOELVEN 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. RITZ-CRAFT CORPORATION 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. SEGEZHA GROUP 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SEKISUI 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SKANSKA GROUP 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. SKYLINE CHAMPION CORPORATION 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. VITAHUS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION 2.5.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH 2.5.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS 3.1.2. HIGH PROFITABILITY 3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY 3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS 3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF AWARENESS 3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS 3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.3.1. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. COST STRUCTURE ANALYSIS 5. MARKET BY MATERIAL 5.1. STEEL 5.2. CONCRETE 5.3. WOOD 5.4. OTHER MATERIALS 6. MARKET BY SYSTEM 6.1. CELLULAR SYSTEM 6.2. PANEL SYSTEM 6.3. SKELETON SYSTEM 6.4. COMBINED SYSTEM 6.5. OTHER SYSTEMS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2.1. COMMERCIAL 7.2.2. EDUCATION 7.2.3. GOVERNMENT 7.2.4. HOSPITALITY 7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. EUROPE 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET DRIVERS 8.1.3. EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED KINGDOM 8.1.5.1.1. UNITED KINGDOM PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. GERMANY 8.1.5.2.1. GERMANY PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.3. FRANCE 8.1.5.3.1. FRANCE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.4. ITALY 8.1.5.4.1. ITALY PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.5. SPAIN 8.1.5.5.1. SPAIN PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.6. BELGIUM 8.1.5.6.1. BELGIUM PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.7. POLAND 8.1.5.7.1. POLAND PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.8. REST OF EUROPE 8.1.5.8.1. REST OF EUROPE PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.1.4. BUSINESS DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.2. ASTRON 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR) 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.4. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. CERAMIC HOUSES 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.6. CORNERSTONE BUILDING BRANDS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. KIRBY BUILDING SYSTEMS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. MODERN PREFAB SYSTEMS 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.9. MOELVEN 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. RITZ-CRAFT CORPORATION 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. SEGEZHA GROUP 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SEKISUI 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SKANSKA GROUP 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. SKYLINE CHAMPION CORPORATION 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. VITAHUS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業用機械)の最新刊レポート
Inkwood Research社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |