北米プレハブ建築市場予測 2023-2032NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET FORECAST 2023-2032 主な調査結果 北米のプレハブ建築市場の成長は、予測期間2023-2032年にCAGR 8.54%で進展すると予測される。市場の成長は、政府パートナーシップやオープンガバメント原則のような有利な政府のイニシアチブに起... もっと見る
サマリー主な調査結果北米のプレハブ建築市場の成長は、予測期間2023-2032年にCAGR 8.54%で進展すると予測される。市場の成長は、政府パートナーシップやオープンガバメント原則のような有利な政府のイニシアチブに起因している。したがって、高い情報の透明性と規制規範がこの地域の市場成長に利益をもたらしている。 市場インサイト 北米プレハブ建築市場の成長評価には、カナダと米国の分析が含まれる。住宅建設はカナダ建設市場の最大セグメントの一つである。政府は手頃な価格の住宅建設を計画している。また、経済特区が設立され、企業の新規進出が促進されている。さらに、新興地域における急速な都市化と投資家の志向の高まりが、カナダにおける分析市場の成長見通しに寄与している。 さらに、カナダのプレハブ建築市場には、多様な建築モジュールを提供する老舗企業が存在する。例えば、Tower Steel Buildings社は、プレハブ建築物の膨大な種類を提供する有名なメーカーである。 加えて、カナダの建設業界は、多様な労働力、革新的なアイデア、最新技術を包含している。この業界は、次第に技術に精通し、つながりのある地域社会を構築するために創造的になりつつある。こうした要素がカナダのプレハブ建築市場に成長機会をもたらしている。 競争に関する洞察 北米のプレハブ建築市場で事業を展開する主要企業には、Cornerstone Building Brands、Ritz-Craft Corporation、Skyline Champion Corporationなどがあります。 弊社のレポート提供内容は以下のとおりです: - 市場全体の主要調査結果を探る - 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、抑制要因、機会、課題) - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測 - 地域別分析:言及された地域および国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価 - 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。 - 競争環境は、要因や市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。 - 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION 2.5.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH 2.5.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS 3.1.2. HIGH PROFITABILITY 3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY 3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS 3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF AWARENESS 3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS 3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. COST STRUCTURE ANALYSIS 5. MARKET BY MATERIAL 5.1. STEEL 5.2. CONCRETE 5.3. WOOD 5.4. OTHER MATERIALS 6. MARKET BY SYSTEM 6.1. CELLULAR SYSTEM 6.2. PANEL SYSTEM 6.3. SKELETON SYSTEM 6.4. COMBINED SYSTEM 6.5. OTHER SYSTEMS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2.1. COMMERCIAL 7.2.2. EDUCATION 7.2.3. GOVERNMENT 7.2.4. HOSPITALITY 7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.1.1. UNITED STATES PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. CANADA 8.1.5.2.1. CANADA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.1.4. BUSINESS DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.2. ASTRON 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR) 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.4. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. CERAMIC HOUSES 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.6. CORNERSTONE BUILDING BRANDS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. KIRBY BUILDING SYSTEMS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. MODERN PREFAB SYSTEMS 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.9. MOELVEN 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. RITZ-CRAFT CORPORATION 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. SEGEZHA GROUP 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SEKISUI 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SKANSKA GROUP 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. SKYLINE CHAMPION CORPORATION 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. VITAHUS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. METHODOLOGY 1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 2.3. SCOPE OF STUDY 2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS 2.5. MAJOR MARKET FINDINGS 2.5.1. PREFABRICATED MATERIALS ENABLE ENERGY EFFICIENCY AND SUSTAINABLE CONSTRUCTION 2.5.2. ISSUES RELATED TO ZONING AND LAND AGREEMENTS COULD RESTRAIN MARKET GROWTH 2.5.3. DEVELOPING COUNTRIES SET TO OFFER LUCRATIVE GROWTH OPPORTUNITIES 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASING DEMAND FOR HIGH-END & CUSTOMIZED SOLUTIONS 3.1.2. HIGH PROFITABILITY 3.1.3. MASS TOWNSHIP PROJECTS ARE INVESTING IN PREFABRICATED TECHNOLOGY 3.1.4. EMERGENCE OF MODERN TECHNOLOGY AND ADVANCED SOLUTIONS 3.1.5. GROWING DEMAND FOR BRANDED DESIGNERS 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. LACK OF AWARENESS 3.2.2. HIGH INITIAL INVESTMENTS 3.2.3. DIFFICULTIES IN SUPPLY CHAIN INTEGRATION 4. KEY ANALYTICS 4.1. KEY MARKET TRENDS 4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.2.1. BUYERS POWER 4.2.2. SUPPLIERS POWER 4.2.3. SUBSTITUTION 4.2.4. NEW ENTRANTS 4.2.5. INDUSTRY RIVALRY 4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING 4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS 4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS 4.6. VALUE CHAIN ANALYSIS 4.7. COST STRUCTURE ANALYSIS 5. MARKET BY MATERIAL 5.1. STEEL 5.2. CONCRETE 5.3. WOOD 5.4. OTHER MATERIALS 6. MARKET BY SYSTEM 6.1. CELLULAR SYSTEM 6.2. PANEL SYSTEM 6.3. SKELETON SYSTEM 6.4. COMBINED SYSTEM 6.5. OTHER SYSTEMS 7. MARKET BY APPLICATION 7.1. RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2. NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 7.2.1. COMMERCIAL 7.2.2. EDUCATION 7.2.3. GOVERNMENT 7.2.4. HOSPITALITY 7.2.5. OTHER NON-RESIDENTIAL PREFABRICATED CONSTRUCTION 8. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 8.1. NORTH AMERICA 8.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 8.1.2. NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET DRIVERS 8.1.3. NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET CHALLENGES 8.1.4. KEY PLAYERS IN NORTH AMERICA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET 8.1.5. COUNTRY ANALYSIS 8.1.5.1. UNITED STATES 8.1.5.1.1. UNITED STATES PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 8.1.5.2. CANADA 8.1.5.2.1. CANADA PREFABRICATED CONSTRUCTION MARKET SIZE & OPPORTUNITIES 9. COMPETITIVE LANDSCAPE 9.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 9.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 9.1.2. PRODUCT LAUNCHES 9.1.3. PARTNERSHIPS 9.1.4. BUSINESS DIVESTITURES 9.2. COMPANY PROFILES 9.2.1. ALHO SYSTEMBAU GMBH 9.2.1.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.1.2. PRODUCT LIST 9.2.2. ASTRON 9.2.2.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.2.2. PRODUCT LIST 9.2.3. BERKELEY GROUP (BERKELEY MODULAR) 9.2.3.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.3.2. PRODUCT LIST 9.2.4. BOUYGUES BÂTIMENT INTERNATIONAL 9.2.4.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.4.2. PRODUCT LIST 9.2.5. CERAMIC HOUSES 9.2.5.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.5.2. PRODUCT LIST 9.2.6. CORNERSTONE BUILDING BRANDS 9.2.6.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.6.2. PRODUCT LIST 9.2.7. KIRBY BUILDING SYSTEMS 9.2.7.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.7.2. PRODUCT LIST 9.2.8. MODERN PREFAB SYSTEMS 9.2.8.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.8.2. PRODUCT LIST 9.2.9. MOELVEN 9.2.9.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.9.2. PRODUCT LIST 9.2.10. RITZ-CRAFT CORPORATION 9.2.10.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.10.2. PRODUCT LIST 9.2.11. SEGEZHA GROUP 9.2.11.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.11.2. PRODUCT LIST 9.2.12. SEKISUI 9.2.12.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.12.2. PRODUCT LIST 9.2.13. SKANSKA GROUP 9.2.13.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.13.2. PRODUCT LIST 9.2.14. SKYLINE CHAMPION CORPORATION 9.2.14.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.14.2. PRODUCT LIST 9.2.15. VITAHUS 9.2.15.1. COMPANY OVERVIEW 9.2.15.2. PRODUCT LIST
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業用機械)の最新刊レポート
Inkwood Research社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |