世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州のサービスとしてのすべて(XaaS)市場予測 2023-2032


EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET FORECAST 2023-2032

主な調査結果 欧州のXaaS(Everything as a Service)市場は、2023~2032年の予測期間中に年平均成長率20.49%を記録する見込み。クラウドインフラへの政府投資がクラウド移行サービス産業を牽引し、市場成長を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2023年3月17日 US$1,600
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
142 英語

 

サマリー

主な調査結果
欧州のXaaS(Everything as a Service)市場は、2023~2032年の予測期間中に年平均成長率20.49%を記録する見込み。クラウドインフラへの政府投資がクラウド移行サービス産業を牽引し、市場成長を押し上げる。
市場インサイト
欧州のEverything as a Service(XaaS)市場成長分析には、イタリア、ドイツ、フランス、スペイン、オランダ、英国、その他欧州の評価が含まれる。オランダの情報通信技術(ICT)セクターは、国の規模を考慮すると非常に強力である。米国政府通商部の公式ウェブサイトによると、2020年最終四半期にオランダで操業していたICT企業は約82,000社であった。
一方、スペイン政府は2020年にデジタル戦略2025を導入し、デジタル接続の拡大、サイバーセキュリティの強化、行政のデジタル化、人工知能技術の統合など、さまざまな施策を通じて国家のデジタル変革を促している。
さらに、スペイン政府の「復興・変革・レジリエンス計画」は、この分野への予測投資の概要を示している。この計画は2021年4月30日に発表されたもので、2021年から2023年までの期間で、スペイン経済を近代化し、経済成長と雇用創出を促進し、今後10年間に現れると予想される問題に対処することを目的としている。この長期的見通しは、官民両部門における技術投資の選択に影響を与えると予想される。
競合他社の洞察
市場をリードする企業には、Salesforce Inc、SAP SEなどがあります。
当レポートの提供内容は以下の通りです:
- 市場全体の主要な調査結果を探る
- 市場ダイナミクスの戦略的内訳(促進要因、阻害要因、機会、課題)
- 全セグメント、サブセグメント、地域の3年間の過去データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析:言及された地域と国レベルのセグメントを市場シェアとともに評価
- 主要分析:ポーターのファイブフォース分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、主要購買基準など。
- 競争環境は、要因、市場シェアなどに基づく主要企業の理論的説明である。
- 企業プロファイリング:詳細な会社概要、提供する製品・サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


ページTOPに戻る


目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. SAAS MARKET IS EXPECTED TO DECLINE IN THE FORECAST PERIOD
2.5.2. IT AND TELECOM SECTORS PROJECT LUCRATIVE PROSPECTS
2.5.3. DATA PRIVACY & OWNERSHIP IS A MAJOR CONCERN
2.5.4. DIVERSE OFFERINGS AVAILABLE IN XAAS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING APPLICATION OF CLOUD COMPUTING SYSTEMS
3.1.2. DIMINISHING OPERATIONAL COSTS AND FASTER DEPLOYMENT
3.1.3. INTENSE DEMAND FOR PAY-AS-YOU-GO SUBSCRIPTION MODELS
3.1.4. GOVERNMENT AND PRIVATE SECTOR INVESTMENTS IN INTERNET TECHNOLOGIES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. VENDOR LOCK-IN PROBLEMS IN CLOUD
3.2.2. ISSUES RELATED TO PRIVACY AND DATA CONFIDENTIALITY
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY TECHNOLOGY TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY TYPE
5.1. PLATFORM AS A SERVICE (PAAS)
5.2. SOFTWARE AS A SERVICE (SAAS)
5.3. INFRASTRUCTURE AS A SERVICE (IAAS)
5.4. ANALYTICS AS A SERVICE (AAAS)
5.5. DEVICE AS A SERVICE (DAAS)
5.6. UNIFIED COMMUNICATIONS AS A SERVICE (UCAAS)
5.7. OTHER TYPES
6. MARKET BY ORGANIZATION SIZE
6.1. LARGE ENTERPRISES
6.2. SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
7. MARKET BY BUSINESS TYPE
7.1. BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
7.2. BUSINESS-TO-CONSUMER (B2C)
8. MARKET BY VERTICAL
8.1. BANKING, FINANCIAL SERVICES AND INSURANCE (BFSI)
8.2. MANUFACTURING
8.3. HEALTHCARE & LIFE SCIENCES
8.4. IT & TELECOMMUNICATION
8.5. CONSUMER GOODS & RETAIL
8.6. GOVERNMENT & PUBLIC SECTOR
8.7. OTHER VERTICALS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. EUROPE
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET DRIVERS
9.1.3. EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET CHALLENGES
9.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET
9.1.5. COUNTRY ANALYSIS
9.1.5.1. UNITED KINGDOM
9.1.5.1.1. UNITED KINGDOM EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.2. GERMANY
9.1.5.2.1. GERMANY EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.3. FRANCE
9.1.5.3.1. FRANCE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.4. ITALY
9.1.5.4.1. ITALY EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.5. SPAIN
9.1.5.5.1. SPAIN EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.6. THE NETHERLANDS
9.1.5.6.1. THE NETHERLANDS EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.7. REST OF EUROPE
9.1.5.7.1. REST OF EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. PRODUCT LAUNCHES
10.1.2. PARTNERSHIPS
10.1.3. ACQUISITIONS
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. ADOBE SYSTEMS
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.2. ALIBABA GROUP HOLDING LTD
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.3. ALPHABET INC
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.4. AMAZON.COM INC
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.5. CISCO SYSTEMS INC
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.6. DXC TECHNOLOGY
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.7. HCL TECHNOLOGIES LTD
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.8. IBM CORPORATION
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.9. MICROSOFT CORPORATION
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.10. NOKIA CORPORATION
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.11. ORACLE CORPORATION
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.12. RACKSPACE TECHNOLOGY
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.13. SALESFORCE INC
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.14. SAP SE
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.15. TATA CONSULTANCY SERVICES
10.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.16. VMWARE
10.2.16.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.16.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.16.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS

 

ページTOPに戻る


 

Summary

KEY FINDINGS
The Europe Everything as a Service (XaaS) market is expected to register a 20.49% CAGR during the forecasted period of 2023-2032. The government investment in cloud infrastructure drives the cloud migration services industry and boosts the market growth.
MARKET INSIGHTS
The Europe Everything as a Service (XaaS) market growth analysis includes the assessment of Italy, Germany, France, Spain, the Netherlands, the United Kingdom, and Rest of Europe. Given the country’s size, the Netherlands’ Information and Communications Technology (ICT) sector is remarkably strong. As per the official website of the United States government’s trade department, approximately 82,000 ICT companies were operating in the Netherlands during the last quarter of 2020.
On the other hand, in 2020, the Spanish government introduced the Digital Strategy 2025 to stimulate the nation’s digital transformation through various measures, including the expansion of digital connectivity, bolstering of cybersecurity, digitalization of public administrations, and integration of artificial intelligence technologies.
Additionally, the Spanish Government’s Recovery, Transformation, and Resilience Plan outlines projected investments in this area. The plan was announced on April 30th, 2021, for the 2021-2023 period and is intended to modernize the Spanish economy, promote economic growth and job creation, and address issues expected to emerge over the next decade. This long-term outlook is expected to impact technology investment choices in both the public and private sectors.
COMPETITIVE INSIGHTS
Leading market players include Salesforce Inc, SAP SE, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



ページTOPに戻る


Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. METHODOLOGY
1.3. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
2.3. SCOPE OF STUDY
2.4. CRISIS SCENARIO ANALYSIS
2.5. MAJOR MARKET FINDINGS
2.5.1. SAAS MARKET IS EXPECTED TO DECLINE IN THE FORECAST PERIOD
2.5.2. IT AND TELECOM SECTORS PROJECT LUCRATIVE PROSPECTS
2.5.3. DATA PRIVACY & OWNERSHIP IS A MAJOR CONCERN
2.5.4. DIVERSE OFFERINGS AVAILABLE IN XAAS MARKET
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASING APPLICATION OF CLOUD COMPUTING SYSTEMS
3.1.2. DIMINISHING OPERATIONAL COSTS AND FASTER DEPLOYMENT
3.1.3. INTENSE DEMAND FOR PAY-AS-YOU-GO SUBSCRIPTION MODELS
3.1.4. GOVERNMENT AND PRIVATE SECTOR INVESTMENTS IN INTERNET TECHNOLOGIES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. VENDOR LOCK-IN PROBLEMS IN CLOUD
3.2.2. ISSUES RELATED TO PRIVACY AND DATA CONFIDENTIALITY
4. KEY ANALYTICS
4.1. KEY TECHNOLOGY TRENDS
4.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.2.1. BUYERS POWER
4.2.2. SUPPLIERS POWER
4.2.3. SUBSTITUTION
4.2.4. NEW ENTRANTS
4.2.5. INDUSTRY RIVALRY
4.3. GROWTH PROSPECT MAPPING
4.4. MARKET MATURITY ANALYSIS
4.5. MARKET CONCENTRATION ANALYSIS
5. MARKET BY TYPE
5.1. PLATFORM AS A SERVICE (PAAS)
5.2. SOFTWARE AS A SERVICE (SAAS)
5.3. INFRASTRUCTURE AS A SERVICE (IAAS)
5.4. ANALYTICS AS A SERVICE (AAAS)
5.5. DEVICE AS A SERVICE (DAAS)
5.6. UNIFIED COMMUNICATIONS AS A SERVICE (UCAAS)
5.7. OTHER TYPES
6. MARKET BY ORGANIZATION SIZE
6.1. LARGE ENTERPRISES
6.2. SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
7. MARKET BY BUSINESS TYPE
7.1. BUSINESS-TO-BUSINESS (B2B)
7.2. BUSINESS-TO-CONSUMER (B2C)
8. MARKET BY VERTICAL
8.1. BANKING, FINANCIAL SERVICES AND INSURANCE (BFSI)
8.2. MANUFACTURING
8.3. HEALTHCARE & LIFE SCIENCES
8.4. IT & TELECOMMUNICATION
8.5. CONSUMER GOODS & RETAIL
8.6. GOVERNMENT & PUBLIC SECTOR
8.7. OTHER VERTICALS
9. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
9.1. EUROPE
9.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
9.1.2. EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET DRIVERS
9.1.3. EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET CHALLENGES
9.1.4. KEY PLAYERS IN EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET
9.1.5. COUNTRY ANALYSIS
9.1.5.1. UNITED KINGDOM
9.1.5.1.1. UNITED KINGDOM EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.2. GERMANY
9.1.5.2.1. GERMANY EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.3. FRANCE
9.1.5.3.1. FRANCE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.4. ITALY
9.1.5.4.1. ITALY EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.5. SPAIN
9.1.5.5.1. SPAIN EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.6. THE NETHERLANDS
9.1.5.6.1. THE NETHERLANDS EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
9.1.5.7. REST OF EUROPE
9.1.5.7.1. REST OF EUROPE EVERYTHING AS A SERVICE (XAAS) MARKET SIZE & OPPORTUNITIES
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
10.1.1. PRODUCT LAUNCHES
10.1.2. PARTNERSHIPS
10.1.3. ACQUISITIONS
10.2. COMPANY PROFILES
10.2.1. ADOBE SYSTEMS
10.2.1.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.1.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.1.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.2. ALIBABA GROUP HOLDING LTD
10.2.2.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.2.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.2.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.3. ALPHABET INC
10.2.3.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.3.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.3.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.4. AMAZON.COM INC
10.2.4.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.4.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.4.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.5. CISCO SYSTEMS INC
10.2.5.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.5.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.5.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.6. DXC TECHNOLOGY
10.2.6.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.6.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.7. HCL TECHNOLOGIES LTD
10.2.7.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.7.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.8. IBM CORPORATION
10.2.8.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.8.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.9. MICROSOFT CORPORATION
10.2.9.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.9.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.9.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.10. NOKIA CORPORATION
10.2.10.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.10.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.10.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.11. ORACLE CORPORATION
10.2.11.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.11.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.11.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.12. RACKSPACE TECHNOLOGY
10.2.12.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.12.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.13. SALESFORCE INC
10.2.13.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.13.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.13.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.14. SAP SE
10.2.14.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.14.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.14.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.15. TATA CONSULTANCY SERVICES
10.2.15.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.15.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.15.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS
10.2.16. VMWARE
10.2.16.1. COMPANY OVERVIEW
10.2.16.2. PRODUCTS / SERVICES LIST
10.2.16.3. STRENGTHS & CHALLENGES ANALYSIS

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Inkwood Research社はどのような調査会社ですか?


Inkwood Researchは世界40ヶ国以上の国を対象に広範な市場を調査し、世界市場全体を調査したレポートに加え、アジア太平洋地域、欧州、北米などの主要地域や主要国毎のレポートも数多く出版してい... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/07/05 10:26

162.17 円

175.82 円

209.73 円

ページTOPに戻る