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北米のB2B eコマース市場予測 2022-2030


NORTH AMERICA B2B ECOMMERCE MARKET FORECAST 2022-2030

主な調査結果 北米のB2B eコマース市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR19.28%で上昇すると予測される。デジタルバイヤーの増加、著名な業界リーダーの存在とその戦略的イニシアティブ、スマート... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年9月6日 US$1,600
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サマリー

主な調査結果
北米のB2B eコマース市場は、予測期間である2022年から2030年にかけてCAGR19.28%で上昇すると予測される。デジタルバイヤーの増加、著名な業界リーダーの存在とその戦略的イニシアティブ、スマートデバイスの普及拡大が、北米の市場成長を牽引しています。
市場インサイト
北米のB2B eコマース市場の成長評価には、カナダと米国の評価が含まれています。電子商取引産業の成長、インターネット普及率の上昇、デジタルプラットフォームの拡大などは、予測期間中にカナダB2B eコマース市場の成長に寄与すると予想される主な要因の一部です。カナダの人々は、小売チャネルに大きな混乱が生じる中でeコマースを受け入れ、評価期間中の市場急増を促進しています。
国際貿易局によると、2022年、カナダ全土のeコマースユーザーは2700万人を超え、カナダ人口の約75%を占めています。この数字は、2025年には77.6%に拡大すると予想されています。B2Bの観点からは、カナダのほぼすべての中小企業オーナーがオンライン購入を行っていると報告されています。また、多くのビジネスオーナーは、オンラインでの出張手配や購入に力を入れています。また、さまざまなサービスやオフィス用品をオンラインで利用する傾向も見られます。これらの要因によって、カナダの市場はさらに成長すると予想されます。
競争力のある洞察
主要な市場参加者には、eBay Inc、eWorldTrade、Amazon.com Incなどが含まれます。
当社のレポート提供は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域について、最低9年間の市場予測と3年間の過去データ
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASE IN THE NUMBER OF ONLINE ORDERS
3.1.2. TECHNOLOGICAL PROLIFERATION AND ADVANCEMENTS
3.1.3. ADOPTION AND EASE OF PAYMENT MODES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. CONCERNS AROUND SECURITY AND DATA PRIVACY
3.2.2. NEED FOR ONGOING INVESTMENTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON B2B ECOMMERCE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. SECURITY
4.6.2. DASHBOARD
4.6.3. PRICING NEGOTIATION
4.6.4. CUSTOMIZABLE DELIVERY METHODS
4.7. REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. CONSUMER ELECTRONICS
5.2. AUTOMOTIVE
5.3. BEAUTY & PERSONAL CARE
5.4. INDUSTRIAL & SCIENCE
5.5. CLOTHING
5.6. SPORTS
5.7. FOOD AND BEVERAGE
5.8. CONSTRUCTION
5.9. OTHER PRODUCT TYPES
6. MARKET BY PAYMENT MODE
6.1. DIGITAL/MOBILE/E-WALLETS
6.2. CREDIT AND DEBIT CARDS
6.3. BANK TRANSFERS
6.4. CASH ON DELIVERY
6.5. OTHER PAYMENT MODES
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.2. CANADA
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ALIBABA GROUP HOLDING LTD
8.2.2. AMAZON INC
8.2.3. CHINA-ASEAN TRADE
8.2.4. DIY TRADE
8.2.5. EBAY INC
8.2.6. EC21
8.2.7. EWORLDTRADE
8.2.8. FLEXFIRE LEDS
8.2.9. FLIPKART
8.2.10. INDIAMART INTERMESH LTD
8.2.11. KOMPASS
8.2.12. MSC INDUSTRIAL DIRECT
8.2.13. NORTH AMERICA SOURCE
8.2.14. QUILL LINCOLNSHIRE INC
8.2.15. THOMASNET

 

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Summary

KEY FINDINGS
The North America B2B eCommerce market is predicted to rise with a 19.28% CAGR during the forecast period, 2022-2030. The rising number of digital buyers, the presence of prominent industry leaders and their strategic initiatives, and the growing penetration of smart devices drive market growth in North America.
MARKET INSIGHTS
The North America B2B eCommerce market growth evaluation includes the assessment of Canada and United States. Growth in the electronic commerce industry, rising internet penetration rates, expanding digital platforms, etc., are some of the major factors expected to contribute to the growth of the Canada B2B eCommerce market during the forecast period. The Canadian population has embraced eCommerce amid a major disruption in the retail channels, driving the market surge during the assessment years.
According to the International Trade Administration, in 2022, there were more than 27 million eCommerce users across Canada, accounting for about 75% of the Canadian population. This figure is expected to grow to 77.6% by 2025. From a B2B standpoint, virtually all small business owners in Canada report making online purchases. In addition, many business owners focus on arranging and purchasing their travel online. Also, they are more likely to access different services or office supplies online. These factors are expected to further augment the market growth in Canada.
COMPETITIVE INSIGHTS
Some of the leading market players include eBay Inc, eWorldTrade, Amazon.com Inc, etc.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation caters to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter’s Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. MARKET OVERVIEW
3. MARKET DYNAMICS
3.1. KEY DRIVERS
3.1.1. INCREASE IN THE NUMBER OF ONLINE ORDERS
3.1.2. TECHNOLOGICAL PROLIFERATION AND ADVANCEMENTS
3.1.3. ADOPTION AND EASE OF PAYMENT MODES
3.2. KEY RESTRAINTS
3.2.1. CONCERNS AROUND SECURITY AND DATA PRIVACY
3.2.2. NEED FOR ONGOING INVESTMENTS
4. KEY ANALYTICS
4.1. IMPACT OF COVID-19 ON B2B ECOMMERCE MARKET
4.2. KEY MARKET TRENDS
4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
4.3.1. BUYERS POWER
4.3.2. SUPPLIERS POWER
4.3.3. SUBSTITUTION
4.3.4. NEW ENTRANTS
4.3.5. INDUSTRY RIVALRY
4.4. OPPORTUNITY MATRIX
4.5. VENDOR LANDSCAPE
4.6. KEY BUYING CRITERIA
4.6.1. SECURITY
4.6.2. DASHBOARD
4.6.3. PRICING NEGOTIATION
4.6.4. CUSTOMIZABLE DELIVERY METHODS
4.7. REGULATORY FRAMEWORK
5. MARKET BY PRODUCT TYPE
5.1. CONSUMER ELECTRONICS
5.2. AUTOMOTIVE
5.3. BEAUTY & PERSONAL CARE
5.4. INDUSTRIAL & SCIENCE
5.5. CLOTHING
5.6. SPORTS
5.7. FOOD AND BEVERAGE
5.8. CONSTRUCTION
5.9. OTHER PRODUCT TYPES
6. MARKET BY PAYMENT MODE
6.1. DIGITAL/MOBILE/E-WALLETS
6.2. CREDIT AND DEBIT CARDS
6.3. BANK TRANSFERS
6.4. CASH ON DELIVERY
6.5. OTHER PAYMENT MODES
7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS
7.1. NORTH AMERICA
7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS
7.1.3. KEY CHALLENGES
7.1.4. KEY PLAYERS
7.1.5. COUNTRY ANALYSIS
7.1.5.1. UNITED STATES
7.1.5.2. CANADA
8. COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS
8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS
8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS
8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS
8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS
8.2. COMPANY PROFILES
8.2.1. ALIBABA GROUP HOLDING LTD
8.2.2. AMAZON INC
8.2.3. CHINA-ASEAN TRADE
8.2.4. DIY TRADE
8.2.5. EBAY INC
8.2.6. EC21
8.2.7. EWORLDTRADE
8.2.8. FLEXFIRE LEDS
8.2.9. FLIPKART
8.2.10. INDIAMART INTERMESH LTD
8.2.11. KOMPASS
8.2.12. MSC INDUSTRIAL DIRECT
8.2.13. NORTH AMERICA SOURCE
8.2.14. QUILL LINCOLNSHIRE INC
8.2.15. THOMASNET

 

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