欧州のB2B eコマース市場予測 2022-2030EUROPE B2B ECOMMERCE MARKET FORECAST 2022-2030 主な調査結果 欧州のB2B eコマース市場は、2022年から2030年の予測期間中に21.15%のCAGRで推進されると予想されています。新しいB2B eコマースサイトやマーケットプレイス、技術革新、先端技術の統合、主要企業... もっと見る
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サマリー主な調査結果欧州のB2B eコマース市場は、2022年から2030年の予測期間中に21.15%のCAGRで推進されると予想されています。新しいB2B eコマースサイトやマーケットプレイス、技術革新、先端技術の統合、主要企業が採用する戦略が市場成長を促進している。 市場インサイト 欧州のB2B eコマース市場の成長評価には、フランス、スペイン、ドイツ、イギリス、イタリア、その他の欧州諸国の研究が含まれます。スペインでは、国全体のインターネット普及率の上昇と市場プレイヤーの戦略的イニシアティブが、B2B eコマース市場の成長に大きく貢献すると予想されます。また、インターネット利用の増加により、B2Bバイヤーはデジタルマーケットプレイスへと移行しています。さらに、スペイン国内の市場関係者によるサイバーセキュリティに関するいくつかの開発は、市場成長にプラスの影響を与えると予想されます。 さらにイタリアでは、デジタルバイヤー人口の増加が、予測期間中のイタリアB2B eコマース市場の成長に寄与すると予想される主要な要因となっています。さらに、業界データによると、同国における電子商取引の普及率は、2025年までに総人口の約67.5%まで成長すると予想されています。この成長は、市場にプラスの影響を与えると予想されます。また、新しい企業間電子商取引のマーケットプレイスやポータルが増加しており、イタリア全土でB2B電子商取引市場の成長を促進しています。 さらに、フランス国内の市場関係者によるさまざまな戦略的イニシアティブ、デジタルバイヤーの高い普及率などが、予測期間中に同国のB2B eコマース市場を補完する主要な成長要因として期待されています。 競争力のある洞察 主要企業には、Klarna、Kompass、Amazon.com、eBay Incなどがあります。 当社のレポート提供内容は以下の通りです。 - 市場全体の主要な知見の調査 - 市場力学(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン - 全セグメント、サブセグメント、地域の3年分の過去データとともに、最低9年間の市場予測 - 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価とその市場予測 - 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率 - 主要な分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。 - コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。 - 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など 目次TABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASE IN THE NUMBER OF ONLINE ORDERS 3.1.2. TECHNOLOGICAL PROLIFERATION AND ADVANCEMENTS 3.1.3. ADOPTION AND EASE OF PAYMENT MODES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONCERNS AROUND SECURITY AND DATA PRIVACY 3.2.2. NEED FOR ONGOING INVESTMENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON B2B ECOMMERCE MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. SECURITY 4.6.2. DASHBOARD 4.6.3. PRICING NEGOTIATION 4.6.4. CUSTOMIZABLE DELIVERY METHODS 4.7. REGULATORY FRAMEWORK 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. CONSUMER ELECTRONICS 5.2. AUTOMOTIVE 5.3. BEAUTY & PERSONAL CARE 5.4. INDUSTRIAL & SCIENCE 5.5. CLOTHING 5.6. SPORTS 5.7. FOOD AND BEVERAGE 5.8. CONSTRUCTION 5.9. OTHER PRODUCT TYPE 6. MARKET BY PAYMENT MODE 6.1. DIGITAL/MOBILE/E-WALLETS 6.2. CREDIT AND DEBIT CARDS 6.3. BANK TRANSFER 6.4. CASH ON DELIVERY 6.5. OTHER PAYMENT MODE 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 7.1.3. KEY CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.4. SPAIN 7.1.5.5. ITALY 7.1.5.6. REST OF EUROPE 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ALIBABA GROUP HOLDING LTD 8.2.2. AMAZON INC 8.2.3. CHINA-ASEAN TRADE 8.2.4. DIY TRADE 8.2.5. EBAY INC 8.2.6. EC21 8.2.7. EUROPE SOURCE 8.2.8. EWORLDTRADE 8.2.9. FLEXFIRE LEDS 8.2.10. FLIPKART 8.2.11. INDIAMART INTERMESH LTD 8.2.12. KOMPASS 8.2.13. MSC INDUSTRIAL DIRECT 8.2.14. QUILL LINCOLNSHIRE INC 8.2.15. THOMASNET
SummaryKEY FINDINGS Table of ContentsTABLE OF CONTENTS1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY 1.1. STUDY OBJECTIVES 1.2. SCOPE OF STUDY 1.3. METHODOLOGY 1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS 2. EXECUTIVE SUMMARY 2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 2.2. MARKET OVERVIEW 3. MARKET DYNAMICS 3.1. KEY DRIVERS 3.1.1. INCREASE IN THE NUMBER OF ONLINE ORDERS 3.1.2. TECHNOLOGICAL PROLIFERATION AND ADVANCEMENTS 3.1.3. ADOPTION AND EASE OF PAYMENT MODES 3.2. KEY RESTRAINTS 3.2.1. CONCERNS AROUND SECURITY AND DATA PRIVACY 3.2.2. NEED FOR ONGOING INVESTMENTS 4. KEY ANALYTICS 4.1. IMPACT OF COVID-19 ON B2B ECOMMERCE MARKET 4.2. KEY MARKET TRENDS 4.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS 4.3.1. BUYERS POWER 4.3.2. SUPPLIERS POWER 4.3.3. SUBSTITUTION 4.3.4. NEW ENTRANTS 4.3.5. INDUSTRY RIVALRY 4.4. OPPORTUNITY MATRIX 4.5. VENDOR LANDSCAPE 4.6. KEY BUYING CRITERIA 4.6.1. SECURITY 4.6.2. DASHBOARD 4.6.3. PRICING NEGOTIATION 4.6.4. CUSTOMIZABLE DELIVERY METHODS 4.7. REGULATORY FRAMEWORK 5. MARKET BY PRODUCT TYPE 5.1. CONSUMER ELECTRONICS 5.2. AUTOMOTIVE 5.3. BEAUTY & PERSONAL CARE 5.4. INDUSTRIAL & SCIENCE 5.5. CLOTHING 5.6. SPORTS 5.7. FOOD AND BEVERAGE 5.8. CONSTRUCTION 5.9. OTHER PRODUCT TYPE 6. MARKET BY PAYMENT MODE 6.1. DIGITAL/MOBILE/E-WALLETS 6.2. CREDIT AND DEBIT CARDS 6.3. BANK TRANSFER 6.4. CASH ON DELIVERY 6.5. OTHER PAYMENT MODE 7. GEOGRAPHICAL ANALYSIS 7.1. EUROPE 7.1.1. MARKET SIZE & ESTIMATES 7.1.2. KEY GROWTH ENABLERS 7.1.3. KEY CHALLENGES 7.1.4. KEY PLAYERS 7.1.5. COUNTRY ANALYSIS 7.1.5.1. UNITED KINGDOM 7.1.5.2. GERMANY 7.1.5.3. FRANCE 7.1.5.4. SPAIN 7.1.5.5. ITALY 7.1.5.6. REST OF EUROPE 8. COMPETITIVE LANDSCAPE 8.1. KEY STRATEGIC DEVELOPMENTS 8.1.1. MERGERS & ACQUISITIONS 8.1.2. PRODUCT LAUNCHES & DEVELOPMENTS 8.1.3. PARTNERSHIPS & AGREEMENTS 8.1.4. BUSINESS EXPANSIONS 8.2. COMPANY PROFILES 8.2.1. ALIBABA GROUP HOLDING LTD 8.2.2. AMAZON INC 8.2.3. CHINA-ASEAN TRADE 8.2.4. DIY TRADE 8.2.5. EBAY INC 8.2.6. EC21 8.2.7. EUROPE SOURCE 8.2.8. EWORLDTRADE 8.2.9. FLEXFIRE LEDS 8.2.10. FLIPKART 8.2.11. INDIAMART INTERMESH LTD 8.2.12. KOMPASS 8.2.13. MSC INDUSTRIAL DIRECT 8.2.14. QUILL LINCOLNSHIRE INC 8.2.15. THOMASNET
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