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韓国ビューティ&パーソナルケア市場予測 2022-2028


SOUTH KOREA BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET FORECAST 2022-2028

主な調査結果 韓国のビューティ&パーソナルケア市場は、2022年から2028年の予測期間において、CAGR2.24%を維持すると予想されています。新ブランドや革新的な製品の導入、独自の消費者ニーズが市場成長を促進... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2022年8月15日 US$1,100
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145 英語

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サマリー

主な調査結果
韓国のビューティ&パーソナルケア市場は、2022年から2028年の予測期間において、CAGR2.24%を維持すると予想されています。新ブランドや革新的な製品の導入、独自の消費者ニーズが市場成長を促進すると予測される。
市場インサイト
K-Beautyの流行に伴い、韓国のビューティ&パーソナルケアは世界的に注目されると予想されます。その結果、小売業者やメーカーはより革新的で競争力のある製品を提供できるようになるでしょう。同様に、市場の成熟と新しくユニークな製品に対する消費者の需要により、ビューティー&パーソナルケアメーカーは韓国市場への投資を継続せざるを得なくなるでしょう。
しかし、単純で複雑でない処方の強化や、人気キャラクターとのコラボレーションパッケージは商業的に十分とは言えません。それよりも、より世界にアピールできる新製品やブランドの導入が、グローバルスタンダードに沿った現地化された成分や商品の開発には有効であろう。例えば、韓国をはじめとするアジア諸国では、ヴィーガン化粧品の習慣がない。したがって、ビーガン製品の世界的な需要が増加するにつれて、ビーガン美容・パーソナルケア製品の開発に対するメーカーの投資も増加傾向をたどるでしょう。したがって、これらの要因は、韓国の市場成長を増大させると推定されます。
競争力
花王株式会社、Revlon Inc、Shiseido Company Limited、Unilever NV、LVMH Moet Hennessey Louis Vuitton SAなど、市場で事業を展開している著名な企業が挙げられます。
当社のレポート提供内容は以下の通りです。
- 市場全体に関する主要な知見の調査
- 市場ダイナミクス(推進要因、抑制要因、機会、課題)の戦略的なブレークダウン
- すべてのセグメント、サブセグメント、および地域の3年間の履歴データとともに、最低9年間の市場予測
- 市場セグメンテーション:主要セグメントの徹底的な評価と市場予測
- 地域別分析。地域および国別セグメントの評価とその市場占有率
- 主要分析ポーターの5つの力分析、ベンダーランドスケープ、オポチュニティマトリックス、キーバイヤークライテリア、など。
- コンペティティブ・ランドスケープは、主要企業を要因や市場シェアなどに基づいて理論的に説明したものです。
- 企業プロファイリング。詳細な企業概要、提供する製品/サービス、SCOT分析、最近の戦略的展開など


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目次

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY ANALYSIS
2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
2.5. KEY GROWTH ENABLERS
2.6. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS - SOUTH KOREA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND VALUE
3.7.2. PRODUCT REVIEWS
3.7.3. COST
3.7.4. FORMULATION
4. MARKET BY PRODUCT TYPE
4.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
4.2. BATH AND SHOWER
4.3. COLOR COSMETICS
4.4. FRAGRANCES
4.5. HAIR CARE
4.6. MEN'S GROOMING
4.7. ORAL CARE
4.8. SKIN CARE
4.9. SUN CARE
4.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. BEAUTY SPECIALISTS
5.4. CHEMISTS/PHARMACIES
5.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
5.6. E-COMMERCE
5.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPANY PROFILES
6.1. AEKYUNG GROUP
6.2. AMOREPACIFIC CORP
6.3. CARE LTD"
6.4. ESTÉE LAUDER COS INC
6.5. LG HOUSEHOLD & HEALTH
6.6. L'ORÉAL GROUPE
6.7. THE PROCTER & GAMBLE CO

 

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Summary

KEY FINDINGS
The South Korea beauty & personal care market is anticipated to harbor a CAGR of 2.24% across the forecast period of 2022 to 2028. The introduction of new brands and innovative products, and unique consumer demands are expected to drive market growth.
MARKET INSIGHTS
With the prevalent popularity of the K-Beauty wave, beauty & personal care in South Korea are projected to be under the global spotlight. As a result, retailers and manufacturers are likely to be more innovative and competitive. Similarly, owing to the maturing market and the consumer demand for new and unique products, beauty and personal care manufacturers would be compelled to continue investing in the South Korean market.
However, simple and non-complex formulae enhancements, and packaging collaborations with popular characters are not commercially sufficient. Instead, introducing new products and brands with a higher worldwide-appeal would be instrumental in developing localized ingredients and commodities that align with global standards. For instance, vegan cosmetics are not customary across several Asian countries, including South Korea. Thus, as the global demand for vegan products increases, manufacturers' investments in developing vegan beauty and personal care products will also observe a growing trend. Therefore, these factors are estimated to augment South Korea’s market growth.
COMPETITIVE INSIGHTS
Kao Corporation, Revlon Inc, Shiseido Company Limited, Unilever NV, LVMH Moet Hennessey Louis Vuitton SA, etc., are among the prominent companies operating in the market.
Our report offerings include:
• Explore key findings of the overall market
• Strategic breakdown of market dynamics (Drivers, Restraints, Opportunities, Challenges)
• Market forecasts for a minimum of 9 years, along with 3 years of historical data for all segments, sub-segments, and regions
• Market Segmentation cater to a thorough assessment of key segments with their market estimations
• Geographical Analysis: Assessments of the mentioned regions and country-level segments with their market share
• Key analytics: Porter's Five Forces Analysis, Vendor Landscape, Opportunity Matrix, Key Buying Criteria, etc.
• Competitive landscape is the theoretical explanation of the key companies based on factors, market share, etc.
• Company profiling: A detailed company overview, product/services offered, SCOT analysis, and recent strategic developments



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. RESEARCH SCOPE & METHODOLOGY
1.1. STUDY OBJECTIVES
1.2. SCOPE OF STUDY
1.3. METHODOLOGY
1.4. ASSUMPTIONS & LIMITATIONS
2. EXECUTIVE SUMMARY
2.1. MARKET SIZE & ESTIMATES
2.2. COUNTRY ANALYSIS
2.3. MARKET SHARE ANALYSIS
2.4. BRAND SHARE ANALYSIS
2.5. KEY GROWTH ENABLERS
2.6. KEY CHALLENGES
3. KEY ANALYTICS
3.1. IMPACT OF COVID-19 ON BEAUTY & PERSONAL CARE MARKET
3.2. KEY MARKET TRENDS
3.3. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
3.3.1. BUYERS POWER
3.3.2. SUPPLIERS POWER
3.3.3. SUBSTITUTION
3.3.4. NEW ENTRANTS
3.3.5. INDUSTRY RIVALRY
3.4. OPPORTUNITY MATRIX
3.5. PESTLE ANALYSIS - SOUTH KOREA
3.6. VALUE CHAIN ANALYSIS
3.7. KEY BUYING CRITERIA
3.7.1. BRAND VALUE
3.7.2. PRODUCT REVIEWS
3.7.3. COST
3.7.4. FORMULATION
4. MARKET BY PRODUCT TYPE
4.1. BABY AND CHILD-SPECIFIC
4.2. BATH AND SHOWER
4.3. COLOR COSMETICS
4.4. FRAGRANCES
4.5. HAIR CARE
4.6. MEN'S GROOMING
4.7. ORAL CARE
4.8. SKIN CARE
4.9. SUN CARE
4.10. OTHER PRODUCTS (DEPILATORIES, DEODORANTS, ETC)
5. MARKET BY DISTRIBUTION CHANNEL
5.1. HYPERMARKETS
5.2. SUPERMARKETS
5.3. BEAUTY SPECIALISTS
5.4. CHEMISTS/PHARMACIES
5.5. DRUGSTORES/PARA PHARMACIES
5.6. E-COMMERCE
5.7. OTHER DISTRIBUTION CHANNELS
6. COMPANY PROFILES
6.1. AEKYUNG GROUP
6.2. AMOREPACIFIC CORP
6.3. CARE LTD"
6.4. ESTÉE LAUDER COS INC
6.5. LG HOUSEHOLD & HEALTH
6.6. L'ORÉAL GROUPE
6.7. THE PROCTER & GAMBLE CO

 

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