アクティブ光ケーブル市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Active Optical Cable Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 アクティブ光ケーブルの世界市場は、2021年に2,176.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には8,223.5 Millionドルの市場に到達し、2022年から2027年の間にCAGR23.50%を示すと予測して... もっと見る
サマリーアクティブ光ケーブルの世界市場は、2021年に2,176.5百万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には8,223.5 Millionドルの市場に到達し、2022年から2027年の間にCAGR23.50%を示すと予測している。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに記載されています。アクティブ光ケーブルは、アクティブな電気部品と光学部品を組み込み、光ファイバーケーブルで信号を受信し、昇圧するトランシーバー製品です。マルチモード光ファイバー、トランシーバー、制御チップ、モジュールで構成される。電気信号を光に変換し、データ通信や映像通信をソースとディスプレイ間の長距離・短距離で行う。アクティブ光ケーブルは、パーソナルコンピューティング、データセンター、デジタルサイネージ、家電、高性能コンピューティングなどで幅広く使用されている。これらのケーブルは軽量でかさばることなく、低消費電力で高い帯域幅と高い性能を提供します。銅線ケーブルに比べ、外付けの光トランシーバーが不要で、電磁波の干渉を受けにくい。 アクティブ光ケーブルの市場動向。 世界的な家電製品の需要増が、市場成長の大きな要因の一つとなっています。これに伴い、高品質のビデオ解像度ディスプレイを提供する家電製品の小型化により、軽量・薄型設計のアクティブ光ケーブルに対する需要が増加していることが、市場の成長に好影響を与えています。さらに、ネットワークの消費電力の削減を支援し、ネットワークハードウェアのライフサイクルを強化するネットワーク機能仮想化(NFV)やソフトウェア定義ネットワーキング(SDN)の導入など、さまざまな技術的進歩が市場成長にかなりの弾みをつけています。さらに、強化された仮想化接続性によるアクティブ光ケーブルの広範な採用は、エラーを最小限に抑え、費用対効果も高く、市場成長にプラスの影響を与えています。その他、通信業界の著しい成長や、ネットワークインフラを改善するための様々な政府施策の実施などが、市場に明るい展望を生み出しています。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のアクティブ光ケーブル市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、コネクタータイプ、技術、用途に基づき市場を分類しています。 コネクタタイプ別内訳。 QSFP CXP CDFP CFP SFP その他 技術別構成比。 InfiniBand イーサネット HDMI ディスプレイポート USB その他 アプリケーション別構成比 データセンター ハイパフォーマンス・コンピューティング パーソナルコンピューティング デジタルサイネージ コンシューマーエレクトロニクス その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境は、3M Company、Amphenol Corporation、Broadcom Inc.、EMCORE Corporation、富士通株式会社、II-VI Incorporated、International Business Machines Corporation、Lumentum Operations LLC、Molex LLC(Koch Industries Inc)、住友電気工業株式会社、TE Connectivity、The Siemon Companyなどの主要企業のプロファイルと共に検討されています。本レポートで回答した主な質問 アクティブ光ケーブルの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のアクティブ光ケーブル市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? コネクタタイプに基づく市場の内訳は? 技術に基づく市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? アクティブ光ケーブルの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Active Optical Cable Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Connector Type 6.1 QSFP 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 CXP 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 CDFP 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 CFP 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 SFP 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 InfiniBand 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Ethernet 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 HDMI 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 DisplayPort 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 USB 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Data Center 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 High-Performance Computing 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Personal Computing 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Digital Signage 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Consumer Electronics 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amphenol Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Broadcom Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 EMCORE Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Fujitsu Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 II-VI Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 International Business Machines Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Lumentum Operations LLC 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Molex LLC (Koch Industries Inc.) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Sumitomo Electric Industries Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 TE Connectivity 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Siemon Company 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global active optical cable market reached a value of US$ 2,176.5 Million in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 8,223.5 Million by 2027 exhibiting a CAGR of 23.50% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Active Optical Cable Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Connector Type 6.1 QSFP 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 CXP 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 CDFP 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 CFP 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 SFP 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Technology 7.1 InfiniBand 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Ethernet 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 HDMI 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 DisplayPort 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 USB 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Data Center 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 High-Performance Computing 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Personal Computing 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Digital Signage 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Consumer Electronics 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 3M Company 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amphenol Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Broadcom Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 EMCORE Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Fujitsu Limited 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 II-VI Incorporated 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 International Business Machines Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Lumentum Operations LLC 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.9 Molex LLC (Koch Industries Inc.) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 SWOT Analysis 14.3.10 Sumitomo Electric Industries Ltd. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 TE Connectivity 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 The Siemon Company 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
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