アドベンチャーツーリズム市場世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Adventure Tourism Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のアドベンチャーツーリズム市場は、2021年に8,524億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.23%を示し、2027年までに2兆5482億米ドルに達すると予測しています。C... もっと見る
サマリー世界のアドベンチャーツーリズム市場は、2021年に8,524億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.23%を示し、2027年までに2兆5482億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。アドベンチャーツーリズムは、身体活動、自然環境、文化的な浸食を目的として、遠隔地やエキゾチックな場所に旅行することです。旅行者は、交流を通じて現地の人々の核となる価値観とつながることができます。さらに、生物文化的多様性を高めるための効果的かつ経済的なインセンティブを提供し、地元や民間の産業に経済的な利益をもたらしています。現在、アドベンチャー・ツーリズムは、弾力性があり、経済を支え、持続可能な活動を奨励することから、世界中で従来のマスツーリズムを凌ぐ人気を集めています。 アドベンチャーツーリズムの市場動向 急速な都市化、可処分所得の向上、ソーシャルメディアの影響力の高まり、手頃な価格の航空券などにより、本物で個性的な旅行体験に対する需要が高まっていることが、市場の成長を後押しする主な要因の一つとなっています。また、土壌侵食、汚染の増加、自然の生息地の損失など、従来の観光の悪影響についての意識の高まりは、持続可能な冒険旅行に向かって旅行者の好みをシフトしています。これとは別に、旅行会社は、スマートフォンで簡単に操作できる、高速でモバイルフレンドリーなウェブサイトを導入しています。これらのウェブサイトでは、同業者のレビュー、360度ビデオツアー、明確な価格比較が可能で、旅行者がオンラインで休暇を計画し、十分な情報に基づいて予約を決定するのに役立っています。このことは、インターネットの普及やスマートフォンの売れ行きが伸びていることと相まって、この市場に有利な見通しを生み出しています。さらに、マーケティング会社と提携し、オンラインマーケティングを通じて価値の高い顧客を獲得しており、これは世界のアドベンチャーツーリズムの需要にプラスの影響を与えています。さらに、アドベンチャーツーリズムは雇用機会を創出し、地域社会の発展に効果的に貢献することから、多くの国の行政機関がアドベンチャーツーリズムを推進しています。これにより、アドベンチャー・ツーリズムの人気が世界中で高まることが予想されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のアドベンチャーツーリズム市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、市場をタイプ、アクティビティ、年齢層、販売チャネルに基づき分類しています。 タイプ別内訳 ハードアドベンチャー ソフトアドベンチャー アクティビティ別の別れ方 陸上でのアクティビティ 水上アクティビティ エアベース活動 年齢層別構成比。 30歳未満 30-41歳 42-49歳 50歳以上 販売チャネル別構成比。 旅行代理店 ダイレクト 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても、Abercrombie & Kent USA LLC、Austin Adventures Inc.、Butterfield & Robinson Inc.、Cox & Kings Ltd.、Discovery Nomads、G Adventures、Geographic Expeditions Inc、Intrepid Group Limited、Mountain Travel Sobek、Recreational Equipment Inc、ROW AdventuresおよびTUI AGなどの主要企業のプロフィールとともに調査しています。本レポートで回答した主な質問 世界のアドベンチャーツーリズム市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のアドベンチャーツーリズム市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場は? タイプ別の市場構成は? アクティビティに基づく市場の内訳は? 年齢層別の市場構成は? 販売チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? アドベンチャーツーリズムの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Adventure Tourism Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Hard Adventure 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soft Adventure 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Activity 7.1 Land-based Activity 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Water-based Activity 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Air-based Activity 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Age Group 8.1 Below 30 Years 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 30–41 Years 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 42–49 Years 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 50 Years and Above 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Sales Channel 9.1 Travel Agent 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Direct 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Abercrombie & Kent USA LLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Austin Adventures Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Butterfield & Robinson Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Cox & Kings Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Discovery Nomads 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 G Adventures 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Geographic Expeditions Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Intrepid Group Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Mountain Travel Sobek 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Recreational Equipment Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 ROW Adventures 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 TUI AG 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global adventure tourism market reached a value of US$ 852.4 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2,548.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 20.23% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Adventure Tourism Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Hard Adventure 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Soft Adventure 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Activity 7.1 Land-based Activity 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Water-based Activity 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Air-based Activity 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Age Group 8.1 Below 30 Years 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 30–41 Years 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 42–49 Years 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 50 Years and Above 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Sales Channel 9.1 Travel Agent 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Direct 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Abercrombie & Kent USA LLC 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 Austin Adventures Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Butterfield & Robinson Inc. 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.4 Cox & Kings Ltd. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Discovery Nomads 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 G Adventures 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Geographic Expeditions Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Intrepid Group Limited 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Mountain Travel Sobek 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Recreational Equipment Inc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 ROW Adventures 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.12 TUI AG 15.3.12.1 Company Overview 15.3.12.2 Product Portfolio 15.3.12.3 Financials 15.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(adventure)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |