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ヘッドアップディスプレイ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Head-Up Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

ヘッドアップディスプレイの世界市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.8%を示し、2027年までに35億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年2月12日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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142 英語

 

サマリー

ヘッドアップディスプレイの世界市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.8%を示し、2027年までに35億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

ヘッドアップディスプレイ(HUD)は、フロントガラスまたは別のスクリーンに投影される透明な電子ディスプレイで、ドライバーの視線(LoS)に直接情報を表示します。これにより、ドライバーは速度、警告信号、ナビゲーション用のインジケータなどの情報に簡単にアクセスできるようになり、道路から目を離すことなくリアルタイムの情報を受け取ることができます。このため、HUDは乗用車だけでなく商用車にも広く搭載されています。

この市場は、主に世界中で自動車の販売台数が増加していることが要因となっています。これに伴い、HUDシステムを含む高度な表示・安全機能を備えた高級車やプレミアムカーに対する消費者の嗜好が高まっており、市場の成長をさらに後押ししています。いくつかのメーカーは、より安全な運転体験を提供するために、拡張現実(AR)や視覚用の大きな領域など、さまざまな運転支援ツールを統合しており、その結果、製品の需要を喚起しています。さらに、様々な自動車会社が中低所得者層にアプローチするために、中級車モデルにHUDを導入しており、これは市場に明るい展望をもたらすと予想されます。さらに、急速な都市化、消費者支出の増加、液晶ディスプレイ(LCD)や発光ダイオード(LED)の利用など、いくつかの技術的進歩も、世界のヘッドアップディスプレイ市場の成長に貢献している要因の1つです。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、ヘッドアップディスプレイの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、従来型と拡張現実、技術、用途に基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

フロントガラス用HUD
コンバイナーガラスHUD
衝突警報専用HUD

従来型と拡張現実型による内訳。

従来型HUD
拡張現実ベースHUD

技術別構成比。

CRTベースHUD
デジタルHUD
光導波路型HUD
デジタルマイクロミラーデバイス(DMD) HUD
発光ダイオード(LED)HUD
その他

アプリケーション別構成比

航空
自動車関連

地域別構成比。

アジア太平洋地域
中国
日本
インド
韓国
その他
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
その他

競合の状況

BAE Systems、Continental、Denso、Garmin、Microvison、日本精機、Panasonic Automotive Systems、Robert Bosch、Thales Group、Visteonなど、主要企業の競争環境も調査している。本レポートで回答した主な質問

ヘッドアップディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場はどこか?
COVID-19はヘッドアップディスプレイの世界市場にどのような影響を与えたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
従来型HUDとAR-Based HUDに基づく市場のブレークアップは?
技術に基づく市場のブレークアップは?
アプリケーション別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
ヘッドアップディスプレイの世界市場の構造、主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Head-Up Display Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Windshield HUD
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Combiner Glass HUD
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Collison Warning Only HUD
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Conventional and Augmented Reality
7.1 Conventional HUD
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Augmented Reality Based HUD
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Technology
8.1 CRT Based HUD
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Digital HUD
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Major Types
8.2.2.1 Optical Waveguide HUD
8.2.2.1.1 Market Trends
8.2.2.1.2 Market Forecast
8.2.2.2 Digital Micromirror Device (DMD) HUD
8.2.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2.2 Market Forecast
8.2.2.3 Light Emitting Diode (LED) HUD
8.2.2.3.1 Market Trends
8.2.2.3.2 Market Forecast
8.2.2.4 Others
8.2.2.4.1 Market Trends
8.2.2.4.2 Market Forecast
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Aviation
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Automotive
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 Asia Pacific
10.1.1 China
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Japan
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 India
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.1.4 South Korea
10.1.4.1 Market Trends
10.1.4.2 Market Forecast
10.1.5 Others
10.1.5.1 Market Trends
10.1.5.2 Market Forecast
10.2 North America
10.2.1 United States
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Canada
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Others
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Turkey
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Saudi Arabia
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 Iran
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
10.5.4 United Arab Emirates
10.5.4.1 Market Trends
10.5.4.2 Market Forecast
10.5.5 Others
10.5.5.1 Market Trends
10.5.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Nippon Seiki
15.3.2 Robert Bosch
15.3.3 Continental
15.3.4 Visteon
15.3.5 Panasonic Automotive Systems
15.3.6 Thales Group
15.3.7 Microvision
15.3.8 Denso
15.3.9 Garmin
15.3.10 BAE Systems

 

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Summary

The global head-up display market reached a value of US$ 1.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 20.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

A heads-up display (HUD) is a transparent, electronic display projected onto the windshield or a separate screen that displays information directly in the line of sight (LoS) of the driver. This helps the driver to conveniently access information, such as the speed, warning signals and indicators for navigation, thus receiving real-time information without taking eyes off the road. Owing to this, HUD is widely installed in passenger cars as well as in commercial vehicles.

The market is primarily driven by the increasing sales of automobiles across the globe. Along with this, the growing consumer preferences for luxury and premium cars that are equipped with advanced display and safety features including HUD systems, is further driving the market growth. Several manufacturers are integrating various driver assistance tools, such as augmented reality (AR) and a larger area for visuals for offering a safer driving experience, thus catalysing the product demand. Moreover, various automobile companies are introducing HUDs in mid-range car models to reach the mid- and low-income consumer base, which is expected to create a positive outlook for the market. Additionally, rapid urbanization, rising consumer expenditure capacities, along with several technological advancements, including the utilization of liquid crystal display (LCD) and light-emitting diode (LED), are some of the other factors contributing in the growth of global heads-up display market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global head-up display market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, conventional and augmented reality, technology and application.

Breakup by Product Type:

Windshield HUD
Combiner Glass HUD
Collision Warning Only HUD

Breakup by Conventional and Augmented Reality:

Conventional HUD
Augmented Reality Based HUD

Breakup by Technology:

CRT Based HUD
Digital HUD
Optical Waveguide HUD
Digital Micromirror Device (DMD) HUD
Light Emitting Diode (LED) HUD
Others

Breakup by Application:

Aviation
Automotive

Breakup by Region:

Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Others
North America
United States
Canada
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Others

Competitive Landscape:

The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being BAE Systems, Continental, Denso, Garmin, Microvison, Nippon Seiki, Panasonic Automotive Systems, Robert Bosch, Thales Group, Visteon, etc. Key Questions Answered in This Report:

How has the global head-up display market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global head-up display market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the conventional and AR-Based HUDs?
What is the breakup of the market based on the technology?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global head-up display market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Head-Up Display Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Windshield HUD
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Combiner Glass HUD
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Collison Warning Only HUD
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Conventional and Augmented Reality
7.1 Conventional HUD
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Augmented Reality Based HUD
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Technology
8.1 CRT Based HUD
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Digital HUD
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Major Types
8.2.2.1 Optical Waveguide HUD
8.2.2.1.1 Market Trends
8.2.2.1.2 Market Forecast
8.2.2.2 Digital Micromirror Device (DMD) HUD
8.2.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2.2 Market Forecast
8.2.2.3 Light Emitting Diode (LED) HUD
8.2.2.3.1 Market Trends
8.2.2.3.2 Market Forecast
8.2.2.4 Others
8.2.2.4.1 Market Trends
8.2.2.4.2 Market Forecast
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by Application
9.1 Aviation
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Automotive
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 Asia Pacific
10.1.1 China
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Japan
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 India
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.1.4 South Korea
10.1.4.1 Market Trends
10.1.4.2 Market Forecast
10.1.5 Others
10.1.5.1 Market Trends
10.1.5.2 Market Forecast
10.2 North America
10.2.1 United States
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Canada
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Others
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Turkey
10.5.1.1 Market Trends
10.5.1.2 Market Forecast
10.5.2 Saudi Arabia
10.5.2.1 Market Trends
10.5.2.2 Market Forecast
10.5.3 Iran
10.5.3.1 Market Trends
10.5.3.2 Market Forecast
10.5.4 United Arab Emirates
10.5.4.1 Market Trends
10.5.4.2 Market Forecast
10.5.5 Others
10.5.5.1 Market Trends
10.5.5.2 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Nippon Seiki
15.3.2 Robert Bosch
15.3.3 Continental
15.3.4 Visteon
15.3.5 Panasonic Automotive Systems
15.3.6 Thales Group
15.3.7 Microvision
15.3.8 Denso
15.3.9 Garmin
15.3.10 BAE Systems

 

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