ヘッドアップディスプレイ市場世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Head-Up Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 ヘッドアップディスプレイの世界市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.8%を示し、2027年までに35億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の... もっと見る
サマリーヘッドアップディスプレイの世界市場は、2021年に11億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.8%を示し、2027年までに35億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。ヘッドアップディスプレイ(HUD)は、フロントガラスまたは別のスクリーンに投影される透明な電子ディスプレイで、ドライバーの視線(LoS)に直接情報を表示します。これにより、ドライバーは速度、警告信号、ナビゲーション用のインジケータなどの情報に簡単にアクセスできるようになり、道路から目を離すことなくリアルタイムの情報を受け取ることができます。このため、HUDは乗用車だけでなく商用車にも広く搭載されています。 この市場は、主に世界中で自動車の販売台数が増加していることが要因となっています。これに伴い、HUDシステムを含む高度な表示・安全機能を備えた高級車やプレミアムカーに対する消費者の嗜好が高まっており、市場の成長をさらに後押ししています。いくつかのメーカーは、より安全な運転体験を提供するために、拡張現実(AR)や視覚用の大きな領域など、さまざまな運転支援ツールを統合しており、その結果、製品の需要を喚起しています。さらに、様々な自動車会社が中低所得者層にアプローチするために、中級車モデルにHUDを導入しており、これは市場に明るい展望をもたらすと予想されます。さらに、急速な都市化、消費者支出の増加、液晶ディスプレイ(LCD)や発光ダイオード(LED)の利用など、いくつかの技術的進歩も、世界のヘッドアップディスプレイ市場の成長に貢献している要因の1つです。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、ヘッドアップディスプレイの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、従来型と拡張現実、技術、用途に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 フロントガラス用HUD コンバイナーガラスHUD 衝突警報専用HUD 従来型と拡張現実型による内訳。 従来型HUD 拡張現実ベースHUD 技術別構成比。 CRTベースHUD デジタルHUD 光導波路型HUD デジタルマイクロミラーデバイス(DMD) HUD 発光ダイオード(LED)HUD その他 アプリケーション別構成比 航空 自動車関連 地域別構成比。 アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 その他 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 競合の状況 BAE Systems、Continental、Denso、Garmin、Microvison、日本精機、Panasonic Automotive Systems、Robert Bosch、Thales Group、Visteonなど、主要企業の競争環境も調査している。本レポートで回答した主な質問 ヘッドアップディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19はヘッドアップディスプレイの世界市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 従来型HUDとAR-Based HUDに基づく市場のブレークアップは? 技術に基づく市場のブレークアップは? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? ヘッドアップディスプレイの世界市場の構造、主要プレイヤーは? 市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Head-Up Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Windshield HUD 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Combiner Glass HUD 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Collison Warning Only HUD 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Conventional and Augmented Reality 7.1 Conventional HUD 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Augmented Reality Based HUD 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 CRT Based HUD 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Digital HUD 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Optical Waveguide HUD 8.2.2.1.1 Market Trends 8.2.2.1.2 Market Forecast 8.2.2.2 Digital Micromirror Device (DMD) HUD 8.2.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2.2 Market Forecast 8.2.2.3 Light Emitting Diode (LED) HUD 8.2.2.3.1 Market Trends 8.2.2.3.2 Market Forecast 8.2.2.4 Others 8.2.2.4.1 Market Trends 8.2.2.4.2 Market Forecast 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Aviation 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Automotive 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Asia Pacific 10.1.1 China 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Japan 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.1.3 India 10.1.3.1 Market Trends 10.1.3.2 Market Forecast 10.1.4 South Korea 10.1.4.1 Market Trends 10.1.4.2 Market Forecast 10.1.5 Others 10.1.5.1 Market Trends 10.1.5.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 United States 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Canada 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Others 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Turkey 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Saudi Arabia 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 Iran 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 10.5.4 United Arab Emirates 10.5.4.1 Market Trends 10.5.4.2 Market Forecast 10.5.5 Others 10.5.5.1 Market Trends 10.5.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Nippon Seiki 15.3.2 Robert Bosch 15.3.3 Continental 15.3.4 Visteon 15.3.5 Panasonic Automotive Systems 15.3.6 Thales Group 15.3.7 Microvision 15.3.8 Denso 15.3.9 Garmin 15.3.10 BAE Systems
SummaryThe global head-up display market reached a value of US$ 1.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 3.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 20.8% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Head-Up Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Windshield HUD 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Combiner Glass HUD 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Collison Warning Only HUD 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Conventional and Augmented Reality 7.1 Conventional HUD 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Augmented Reality Based HUD 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Technology 8.1 CRT Based HUD 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Digital HUD 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Major Types 8.2.2.1 Optical Waveguide HUD 8.2.2.1.1 Market Trends 8.2.2.1.2 Market Forecast 8.2.2.2 Digital Micromirror Device (DMD) HUD 8.2.2.2.1 Market Trends 8.2.2.2.2 Market Forecast 8.2.2.3 Light Emitting Diode (LED) HUD 8.2.2.3.1 Market Trends 8.2.2.3.2 Market Forecast 8.2.2.4 Others 8.2.2.4.1 Market Trends 8.2.2.4.2 Market Forecast 8.2.3 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Aviation 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Automotive 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 Asia Pacific 10.1.1 China 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Japan 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.1.3 India 10.1.3.1 Market Trends 10.1.3.2 Market Forecast 10.1.4 South Korea 10.1.4.1 Market Trends 10.1.4.2 Market Forecast 10.1.5 Others 10.1.5.1 Market Trends 10.1.5.2 Market Forecast 10.2 North America 10.2.1 United States 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Canada 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Others 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Turkey 10.5.1.1 Market Trends 10.5.1.2 Market Forecast 10.5.2 Saudi Arabia 10.5.2.1 Market Trends 10.5.2.2 Market Forecast 10.5.3 Iran 10.5.3.1 Market Trends 10.5.3.2 Market Forecast 10.5.4 United Arab Emirates 10.5.4.1 Market Trends 10.5.4.2 Market Forecast 10.5.5 Others 10.5.5.1 Market Trends 10.5.5.2 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Nippon Seiki 15.3.2 Robert Bosch 15.3.3 Continental 15.3.4 Visteon 15.3.5 Panasonic Automotive Systems 15.3.6 Thales Group 15.3.7 Microvision 15.3.8 Denso 15.3.9 Garmin 15.3.10 BAE Systems
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(display)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/25 10:26 155.25 円 163.23 円 198.36 円 |