コネクテッドTV:TVストリーミングアクセラレータConnected TV: The TV streaming accelerator 本レポートでは、コネクテッドTV(CTV)のサービス、ソリューション、デバイスの市場について調査しています。 第1部では、CTV市場のセグメンテーション、用途の変遷、設備率、広告の位置づけなどの主なト... もっと見る
サマリー本レポートでは、コネクテッドTV(CTV)のサービス、ソリューション、デバイスの市場について調査しています。 第1部では、CTV市場のセグメンテーション、用途の変遷、設備率、広告の位置づけなどの主なトレンドを紹介しています。 コネクテッドTV分野の詳細な構造では、家電グループ、オーディオビジュアルグループ、インターネット大手、通信事業者など、セグメントごとに業界プレーヤーを位置づけ、次に、コネクテッドTVのエコシステムにおける主要プレイヤー(Amazon、Comcast、Google、Roku、Samsung)のオファーとポジショニングを詳細なプロフィールで紹介します。 また、市場の展望を、様々なプレイヤーのエコシステム間の競争、またはコネクテッドTV広告市場のダイナミクスを考慮した観点から考察します。後者については、CTVとアドレサブルTVの次元で、世界レベル、米国と欧州(ドイツ、フランス、英国)の区分で、2026年までの予測を行っています。 対象地理
対象プレーヤー
目次 1.エグゼクティブサマリー
SummaryThis report examines the market for connected TV (CTV) services, solutions and devices. The first part presents the segmentation of the CTV market as well as the main trends in the evolution of usages, the equipment rate and the place of advertising in the sector.
The detailed structure of the connected TV sector then positions the industry players by segment, including consumer electronics groups, audiovisual groups, Internet giants and telecom operators.
Finally, the market prospect is discussed from the perspective of competition between the various players’ ecosystems or by taking into account the dynamics of the connected TV advertising market. Geographic area
Players
Table of Contents
1. Executive summary
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |