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パーソナライズドビタミンの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別(ウェルネスサプリメント、疾患別サプリメント)、剤形別(錠剤、カプセル)、流通チャネル別、年齢層別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年

パーソナライズドビタミンの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別(ウェルネスサプリメント、疾患別サプリメント)、剤形別(錠剤、カプセル)、流通チャネル別、年齢層別、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


Personalized Vitamins Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application (Wellness Supplements, Disease-Based Supplements), By Dosage Form (Tablets, Capsules), By Distribution Channel, By Age Group, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

パーソナライズド・ビタミン市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、世界のパーソナライズドビタミン市場は2030年までに98億9000万米ドルに達し、2025年から2030年までのCAGRは13.15... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2025年1月15日 US$5,950
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サマリー

パーソナライズド・ビタミン市場の成長と動向

Grand View Research社の最新レポートによると、世界のパーソナライズドビタミン市場は2030年までに98億9000万米ドルに達し、2025年から2030年までのCAGRは13.15%で成長すると予測されている。同市場の成長は、ライフスタイルトレンドの影響力の増加、栄養格差に対する意識の高まり、老人人口の増加、消費者直接モデルの採用増加などの要因によるものである。

消費者は、アレルギーや食事制限、ビーガン、ケト、グルテンフリーなどのライフスタイルの選択など、独自のニーズに対応した製品を求めて、画一的なソリューションを拒絶する傾向が強まっている。多くの消費者は、体重管理、エネルギーレベルの向上、睡眠の改善など、特定の健康目標に対応し、独自のライフスタイルやウェルネス目標に沿ったパーソナライズド・ビタミンを求めている。

さらに、多くのパーソナライズド・ビタミン企業は、消費者が年齢、性別、活動レベル、食習慣、健康目標などの要素に基づいたクイズや評価を行う、魅力的なプラットフォームを提供している。このようなインタラクティブな体験は信頼を築き、製品の採用を促進する。さらに、DTC(Direct-to-Consumer)のような定期購入モデルは、特定のニーズに合わせたビタミンを消費者の自宅まで直接届けることで利便性を提供し、多くの場合、定期的な再評価を行うことでより良い製品を推奨している。

さらに、テクノロジーとパーソナライゼーションの進歩は、パーソナライズド・ビタミン産業の推進要因のひとつである。DNA分析のような手ごろで利用しやすい遺伝子検査サービスによって、企業は個人に合わせた栄養計画やビタミンを推奨できるようになる。例えば、2023年4月、LifeDNA社は、非侵襲的なDNA検査から得られたデータの分析を通じて、個別化されたビタミンの推奨の提供を開始した。遺伝的洞察を活用することで、同社のプログラムはカスタマイズされたウェルネス・ルーティンを設計し、各個人のユニークなDNAプロファイルに基づいて、新章のビタミンやサプリメントを提案する。

パーソナライズド・ビタミン市場レポートハイライト

- 2024年の市場シェアは、疾患ベースのサプリメント分野がアプリケーションベースで最大。生活習慣病が流行し、病気の予防と管理における栄養の役割に対する意識が高まっていることから、消費者は特定の健康ニーズに合わせたサプリメントを採用するようになっている。

- 2024年の剤形別では、錠剤が市場を支配している。この大きなシェアは主に、費用対効果や広く受け入れられるといった数々の利点によるものである。

- 流通チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット部門が2024年の市場を支配した。スーパーマーケットは人通りが多く、サプリメントを同時に購入したい消費者にとって便利なワンストップショッピングの目的地となっている。このアクセスの良さは衝動買いを促し、この流通チャネルを通じて全体的な売上を増加させる。

- 年齢層別では、2024年には成人セグメントが市場を支配した。肥満、高血圧、メタボリックシンドロームなどの生活習慣病が流行したことで、成人の間でこれらの問題に対処するサプリメントの需要が高まっている。

- 北米地域は2024年に37.87%の市場シェアを占めた。健康全般における栄養の重要性に関する消費者の意識が高まっている。さらに、モバイルアプリやウェアラブルデバイスなどのデジタルヘルス技術の統合により、この地域ではリアルタイムの健康モニタリングや個別化された栄養推奨が容易になっている。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.1.1.アプリケーションセグメント
1.1.2.剤形セグメント
1.1.3.流通チャネルセグメント
1.1.4.年齢層セグメント
1.2.地域範囲
1.3.推定と予測スケジュール
1.4.調査方法
1.5.情報収集
1.5.1.購入データベース
1.5.2.GVRの内部データベース
1.5.3.一次調査
1.6.情報またはデータの分析
1.6.1.データ分析モデル
1.7.市場形成と検証
1.8.モデルの詳細
1.8.1.商品フロー分析
1.9.二次情報源のリスト
1.10.略語リスト
1.11.目的
第2章.要旨
2.1.市場展望
2.2.セグメント・スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章 市場市場変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連/付随市場の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場促進要因分析
3.2.1.1.ヘルステックとAIの進歩
3.2.1.2.予防医療への注目の高まり
3.2.2.市場阻害要因分析
3.2.2.1.パーソナライゼーションの高コスト
3.2.2.2.規制上の課題とデータプライバシーへの懸念
3.3.業界分析ツール
3.3.1.ポーターのファイブフォース分析
3.3.2.PESTEL分析
3.3.3.COVID-19インパクト分析
第4章.アプリケーションビジネス分析
4.1.アプリケーションセグメントダッシュボード
4.2.個別化ビタミン市場アプリケーション動向分析
4.3.パーソナライズドビタミンの市場規模・動向分析、剤形別、2018年~2030年(百万米ドル)
4.4.ウェルネスサプリメント
4.4.1.ウェルネスサプリメント市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
4.5.疾患ベースのサプリメント
4.5.1.疾患ベースのサプリメント市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章.剤形ビジネス分析
5.1.剤形セグメントダッシュボード
5.2.個別化ビタミン市場用剤形動向分析
5.3.パーソナライズドビタミンの投与形態別市場規模・動向分析、2018〜2030年(百万米ドル)
5.4.錠剤
5.4.1.錠剤市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.5.カプセル剤
5.5.1.カプセル市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.6.粉末
5.6.1.粉末市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.7.液体
5.7.1.液体市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.8.グミ/チュアブル
5.8.1.グミ/チュアブル市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
5.9.ソフトジェル
5.9.1.ソフトジェル市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.流通チャネルビジネス分析
6.1.流通チャネルセグメントダッシュボード
6.2.個別化ビタミン市場流通チャネル動向分析
6.3.個別化ビタミン市場規模・動向分析、流通チャネル別、2018年~2030年(百万米ドル)
6.4.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
6.4.1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.5.専門店
6.5.1.専門店市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
6.6.小売薬局
6.6.1.小売薬局市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.7.オンライン薬局・Eコマースサイト
6.7.1.オンライン薬局・ECサイト市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第7章.年齢層別ビジネス分析
7.1.年齢層セグメントダッシュボード
7.2.個別化ビタミン市場の年齢層別動向分析
7.3.パーソナライズドビタミンの市場規模・動向分析、年齢層別、2018年~2030年(百万米ドル)
7.4.小児科
7.4.1.小児科市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.5.成人
7.5.1.成人市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
7.6.老人
7.6.1.老年市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.剤形、投与形態、流通チャネル、年齢層別の地域ビジネス分析
8.1.地域ダッシュボード
8.2.市場規模・予測およびトレンド分析、2024年・2030年
8.3.北米
8.3.1.北米の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.2.米国
8.3.2.1.主要国の動向
8.3.2.2.競争シナリオ
8.3.2.3.規制の枠組み
8.3.2.4.米国の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.3.カナダ
8.3.3.1.主要国の動向
8.3.3.2.競争シナリオ
8.3.3.3.規制の枠組み
8.3.3.4.カナダの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.3.4.メキシコ
8.3.4.1.主要国の動向
8.3.4.2.競争シナリオ
8.3.4.3.規制の枠組み
8.3.4.4.メキシコの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.欧州
8.4.1.欧州の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.2.英国
8.4.2.1.主要国の動向
8.4.2.2.競争シナリオ
8.4.2.3.規制の枠組み
8.4.2.4.イギリスの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.3.ドイツ
8.4.3.1.主要国の動向
8.4.3.2.競争シナリオ
8.4.3.3.規制の枠組み
8.4.3.4.ドイツの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.4.フランス
8.4.4.1.主要国の動向
8.4.4.2.競争シナリオ
8.4.4.3.規制の枠組み
8.4.4.4.フランスの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.5.イタリア
8.4.5.1.主要国の動向
8.4.5.2.競争シナリオ
8.4.5.3.規制の枠組み
8.4.5.4.イタリアの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.4.6.スペイン
8.4.6.1.主要国の動向
8.4.6.2.競争シナリオ
8.4.6.3.規制の枠組み
8.4.6.4.スペインの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.7.デンマーク
8.4.7.1.主要国の動向
8.4.7.2.競争シナリオ
8.4.7.3.規制の枠組み
8.4.7.4.デンマークの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.8.スウェーデン
8.4.8.1.主要国の動向
8.4.8.2.競争シナリオ
8.4.8.3.規制の枠組み
8.4.8.4.スウェーデンの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.4.9.ノルウェー
8.4.9.1.主要国の動向
8.4.9.2.競争シナリオ
8.4.9.3.規制の枠組み
8.4.9.4.ノルウェーの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.5.アジア太平洋地域
8.5.1.アジア太平洋地域の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.2.日本
8.5.2.1.主要国の動向
8.5.2.2.競争シナリオ
8.5.2.3.規制の枠組み
8.5.2.4.日本の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.3.中国
8.5.3.1.主要国の動向
8.5.3.2.競争シナリオ
8.5.3.3.規制の枠組み
8.5.3.4.中国の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.4.インド
8.5.4.1.主要国の動向
8.5.4.2.競争シナリオ
8.5.4.3.規制の枠組み
8.5.4.4.インドの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.5.オーストラリア
8.5.5.1.主要国の動向
8.5.5.2.競争シナリオ
8.5.5.3.規制の枠組み
8.5.5.4.オーストラリアの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.6.タイ
8.5.6.1.主要国の動向
8.5.6.2.競争シナリオ
8.5.6.3.規制の枠組み
8.5.6.4.タイの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.5.7.韓国
8.5.7.1.主要国の動向
8.5.7.2.競争シナリオ
8.5.7.3.規制の枠組み
8.5.7.4.韓国の個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.6.ラテンアメリカ
8.6.1.中南米の個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.6.2.ブラジル
8.6.2.1.主要国の動向
8.6.2.2.競争シナリオ
8.6.2.3.規制の枠組み
8.6.2.4.ブラジルの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.6.3.アルゼンチン
8.6.3.1.主要国の動向
8.6.3.2.競争シナリオ
8.6.3.3.規制の枠組み
8.6.3.4.アルゼンチンの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.7.中東・アフリカ
8.7.1.MEAの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.2.南アフリカ
8.7.2.1.主要国の動向
8.7.2.2.競争シナリオ
8.7.2.3.規制の枠組み
8.7.2.4.南アフリカの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
8.7.3.サウジアラビア
8.7.3.1.主要国の動向
8.7.3.2.競争シナリオ
8.7.3.3.規制の枠組み
8.7.3.4.サウジアラビアの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.4.アラブ首長国連邦
8.7.4.1.主要国の動向
8.7.4.2.競争シナリオ
8.7.4.3.規制の枠組み
8.7.4.4.UAEの個別化ビタミン市場、2018年~2030年(百万米ドル)
8.7.5.クウェート
8.7.5.1.主要国の動向
8.7.5.2.競争シナリオ
8.7.5.3.規制の枠組み
8.7.5.4.クウェートの個別化ビタミン市場、2018~2030年(百万米ドル)
第9章.競争環境
9.1.企業の分類
9.2.戦略マッピング
9.3.企業の市場ポジション分析、2024年
9.4.企業プロフィール/リスト
9.4.1.アムウェイ・コーポレーション
9.4.1.1.概要
9.4.1.2.財務パフォーマンス
9.4.1.3.製品ベンチマーク
9.4.1.4.戦略的イニシアティブ
9.4.2.アボット・ラボラトリーズ
9.4.2.1.概要
9.4.2.2.業績
9.4.2.3.製品ベンチマーク
9.4.2.4.戦略的イニシアティブ
9.4.3.ハーバライフ・ニュートリション
9.4.3.1.概要
9.4.3.2.業績
9.4.3.3.製品ベンチマーク
9.4.3.4.戦略的イニシアティブ
9.4.4.メタジェニックス
9.4.4.1.概要
9.4.4.2.業績
9.4.4.3.製品ベンチマーク
9.4.4.4.戦略的イニシアティブ
9.4.5.DNAフィット
9.4.5.1.概要
9.4.5.2.業績
9.4.5.3.製品ベンチマーク
9.4.5.4.戦略的イニシアティブ
9.4.6.ヴィオーム・ライフサイエンス社
9.4.6.1.概要
9.4.6.2.業績
9.4.6.3.製品ベンチマーク
9.4.6.4.戦略的イニシアティブ
9.4.7.ケア/オブ(バイエル)
9.4.7.1.概要
9.4.7.2.業績
9.4.7.3.製品ベンチマーク
9.4.7.4.戦略的イニシアティブ
9.4.8.ペルソナニュートリション(ネスレヘルスサイエンス)
9.4.8.1.概要
9.4.8.2.業績
9.4.8.3.製品ベンチマーク
9.4.8.4.戦略的イニシアティブ
9.4.9.ハムニュートリション
9.4.9.1.概要
9.4.9.2.業績
9.4.9.3.製品ベンチマーク
9.4.9.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Personalized Vitamins Market Growth & Trends

The global personalized vitamins market is anticipated to reach USD 9.89 billion by 2030 and grow at a CAGR of 13.15% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market's growth is attributed to factors such as the increasing influence of lifestyle trends, rising awareness about nutritional gaps, the growing geriatric population, and the increasing adoption of direct-consumer models.

Consumers are increasingly rejecting one-size-fits-all solutions in favor of products that cater to their unique needs, such as allergies, dietary restrictions, and lifestyle choices, including vegan, keto, and gluten-free. Many consumers seek personalized vitamins to address specific health goals like weight management, improved energy levels, or better sleep, aligning with their unique lifestyle and wellness objectives.

Furthermore, many personalized vitamin companies provide engaging platforms where consumers complete quizzes or assessments based on factors like age, gender, activity level, dietary habits, and health goals. This interactive experience builds trust and encourages product adoption. Additionally, subscription models such as Direct-to-consumer subscription models offer convenience by delivering vitamins tailored to specific needs directly to consumers' doors, often accompanied by regular reassessments to refine recommendations.

Moreover, advancements in technology and personalization is one of the driving factors of the personalized vitaminsindustry. Affordable and accessible genetic testing services, like DNA analysis, allow companies to recommend personalized nutrition plans and vitamins. For instance, in April 2023, LifeDNA began offering personalized vitamin recommendations through the analysis of data obtained from a non-invasive DNA test. By leveraging genetic insights, their program designs customized wellness routines and suggests tailored New Chapter vitamins and supplements based on each individual's unique DNA profile.

Personalized Vitamins Market Report Highlights

• The disease-based supplements segment held the largest market share in 2024 based on application. The prevalence of lifestyle-related conditions and rising awareness about the role of nutrition in disease prevention and management have led consumers to adopt supplements tailored to their specific health needs.

• The tablets segment dominated the market in 2024 based on dosage forms. This large share is primarily due to their numerous advantages, such as cost-effectiveness and widespread acceptance.

• Based on distribution channels, the supermarkets/hypermarkets segment dominated the market in 2024. Supermarkets benefit from substantial foot traffic, making them convenient one-stop shopping destinations for consumers looking to purchase supplements simultaneously. This accessibility encourages impulse buying and increases overall sales through this distribution channel.

• Based on age group, the adult segment dominated the market in 2024. The prevalence of lifestyle-related conditions like obesity, hypertension, and metabolic syndrome has increased the demand for supplements addressing these issues among adults.

• The North American region dominated the market share of 37.87% in 2024. There is a growing consumer awareness regarding the importance of nutrition in overall health. Moreover, the integration of digital health technologies, including mobile apps and wearable devices, facilitates real-time health monitoring and personalized nutrition recommendations in this region.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.1.1. Application Segment
1.1.2. Dosage Form Segment
1.1.3. Distribution Channel Segment
1.1.4. Age Group Segment
1.2. Regional Scope
1.3. Estimates and Forecast Timeline
1.4. Research Methodology
1.5. Information Procurement
1.5.1. Purchased Database
1.5.2. GVR’s Internal Database
1.5.3. Primary Research
1.6. Information or Data Analysis:
1.6.1. Data Analysis Models
1.7. Market Formulation & Validation
1.8. Model Details
1.8.1. Commodity Flow Analysis
1.9. List of Secondary Sources
1.10. List of Abbreviations
1.11. Objective
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related/Ancillary Market Outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.1.1. Advancements in Health Tech and AI
3.2.1.2. Rising Focus on Preventive Healthcare
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.2.2.1. High Cost of Personalization
3.2.2.2. Regulatory Challenges and Data Privacy Concerns
3.3. Industry Analysis Tools
3.3.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.3. COVID-19 Impact Analysis
Chapter 4. Application Business Analysis
4.1. Application Segment Dashboard
4.2. Personalized Vitamins Market: Application Movement Analysis
4.3. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by dosage form, 2018 to 2030 (USD Million)
4.4. Wellness Supplements
4.4.1. Wellness supplements market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. Disease-Based Supplements
4.5.1. Disease-Based supplements market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Dosage Form Business Analysis
5.1. Dosage Form Segment Dashboard
5.2. Personalized Vitamins Market Dosage Form Movement Analysis
5.3. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Dosage Form, 2018 to 2030 (USD Million)
5.4. Tablets
5.4.1. Tablets market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.5. Capsules
5.5.1. Capsules market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6. Powders
5.6.1. Powders market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.7. Liquid
5.7.1. Liquid market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.8. Gummies/Chewable
5.8.1. Gummies/Chewable market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.9. Softgels
5.9.1. Softgels market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Distribution Channel Business Analysis
6.1. Distribution Channel Segment Dashboard
6.2. Personalized Vitamins Market Distribution Channel Movement Analysis
6.3. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Distribution Channel, 2018 to 2030 (USD Million)
6.4. Supermarkets/Hypermarkets
6.4.1. Supermarkets/Hypermarkets market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.5. Specialty Stores
6.5.1. Specialty stores market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.6. Retail Pharmacies
6.6.1. Retail pharmacies market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.7. Online pharmacies & E-commerce site
6.7.1. Online pharmacies & E-commerce site market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Age Group Business Analysis
7.1. Age Group Segment Dashboard
7.2. Personalized Vitamins Market Age Group Movement Analysis
7.3. Personalized Vitamins Market Size & Trend Analysis, by Age Group, 2018 to 2030 (USD Million)
7.4. Pediatric
7.4.1. Pediatric market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5. Adults
7.5.1. Adults market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6. Geriatric
7.6.1. Geriatric market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Regional Business Analysis by dosage form, Dosage Form, Distribution Channel, Age Group
8.1. Regional Dashboard
8.2. Market Size & Forecast and Trend Analysis, 2024 & 2030
8.3. North America
8.3.1. North America personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.2. U.S.
8.3.2.1. Key Country Dynamics
8.3.2.2. Competitive Scenario
8.3.2.3. Regulatory Framework
8.3.2.4. U.S. personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.3. Canada
8.3.3.1. Key Country Dynamics
8.3.3.2. Competitive Scenario
8.3.3.3. Regulatory Framework
8.3.3.4. Canada personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.3.4. Mexico
8.3.4.1. Key Country Dynamics
8.3.4.2. Competitive Scenario
8.3.4.3. Regulatory Framework
8.3.4.4. Mexico personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4. Europe
8.4.1. Europe personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.2. UK
8.4.2.1. Key Country Dynamics
8.4.2.2. Competitive Scenario
8.4.2.3. Regulatory Framework
8.4.2.4. UK personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.3. Germany
8.4.3.1. Key Country Dynamics
8.4.3.2. Competitive Scenario
8.4.3.3. Regulatory Framework
8.4.3.4. Germany personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.4. France
8.4.4.1. Key Country Dynamics
8.4.4.2. Competitive Scenario
8.4.4.3. Regulatory Framework
8.4.4.4. France personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.5. Italy
8.4.5.1. Key Country Dynamics
8.4.5.2. Competitive Scenario
8.4.5.3. Regulatory Framework
8.4.5.4. Italy personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.6. Spain
8.4.6.1. Key Country Dynamics
8.4.6.2. Competitive Scenario
8.4.6.3. Regulatory Framework
8.4.6.4. Spain personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.7. Denmark
8.4.7.1. Key Country Dynamics
8.4.7.2. Competitive Scenario
8.4.7.3. Regulatory Framework
8.4.7.4. Denmark personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.8. Sweden
8.4.8.1. Key Country Dynamics
8.4.8.2. Competitive Scenario
8.4.8.3. Regulatory Framework
8.4.8.4. Sweden personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.4.9. Norway
8.4.9.1. Key Country Dynamics
8.4.9.2. Competitive Scenario
8.4.9.3. Regulatory Framework
8.4.9.4. Norway personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5. Asia Pacific
8.5.1. Asia Pacific personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.2. Japan
8.5.2.1. Key Country Dynamics
8.5.2.2. Competitive Scenario
8.5.2.3. Regulatory Framework
8.5.2.4. Japan personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.3. China
8.5.3.1. Key Country Dynamics
8.5.3.2. Competitive Scenario
8.5.3.3. Regulatory Framework
8.5.3.4. China personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.4. India
8.5.4.1. Key Country Dynamics
8.5.4.2. Competitive Scenario
8.5.4.3. Regulatory Framework
8.5.4.4. India personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.5. Australia
8.5.5.1. Key Country Dynamics
8.5.5.2. Competitive Scenario
8.5.5.3. Regulatory Framework
8.5.5.4. Australia personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.6. Thailand
8.5.6.1. Key Country Dynamics
8.5.6.2. Competitive Scenario
8.5.6.3. Regulatory Framework
8.5.6.4. Thailand personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.5.7. South Korea
8.5.7.1. Key Country Dynamics
8.5.7.2. Competitive Scenario
8.5.7.3. Regulatory Framework
8.5.7.4. South Korea personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6. Latin America
8.6.1. Latin America personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.2. Brazil
8.6.2.1. Key Country Dynamics
8.6.2.2. Competitive Scenario
8.6.2.3. Regulatory Framework
8.6.2.4. Brazil personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.6.3. Argentina
8.6.3.1. Key Country Dynamics
8.6.3.2. Competitive Scenario
8.6.3.3. Regulatory Framework
8.6.3.4. Argentina personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7. MEA
8.7.1. MEA personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.2. South Africa
8.7.2.1. Key Country Dynamics
8.7.2.2. Competitive Scenario
8.7.2.3. Regulatory Framework
8.7.2.4. South Africa personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.3. Saudi Arabia
8.7.3.1. Key Country Dynamics
8.7.3.2. Competitive Scenario
8.7.3.3. Regulatory Framework
8.7.3.4. Saudi Arabia personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.4. UAE
8.7.4.1. Key Country Dynamics
8.7.4.2. Competitive Scenario
8.7.4.3. Regulatory Framework
8.7.4.4. UAE personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
8.7.5. Kuwait
8.7.5.1. Key Country Dynamics
8.7.5.2. Competitive Scenario
8.7.5.3. Regulatory Framework
8.7.5.4. Kuwait personalized vitamins market, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Company Categorization
9.2. Strategy Mapping
9.3. Company Market Position Analysis, 2024
9.4. Company Profiles/Listing
9.4.1. Amway Corporation
9.4.1.1. Overview
9.4.1.2. Financial Performance
9.4.1.3. Product Benchmarking
9.4.1.4. Strategic Initiatives
9.4.2. Abbott Laboratories
9.4.2.1. Overview
9.4.2.2. Financial Performance
9.4.2.3. Product Benchmarking
9.4.2.4. Strategic Initiatives
9.4.3. Herbalife Nutrition
9.4.3.1. Overview
9.4.3.2. Financial Performance
9.4.3.3. Product Benchmarking
9.4.3.4. Strategic Initiatives
9.4.4. Metagenics, Inc.
9.4.4.1. Overview
9.4.4.2. Financial Performance
9.4.4.3. Product Benchmarking
9.4.4.4. Strategic Initiatives
9.4.5. DNAfit
9.4.5.1. Overview
9.4.5.2. Financial Performance
9.4.5.3. Product Benchmarking
9.4.5.4. Strategic Initiatives
9.4.6. Viome Life Sciences, Inc.
9.4.6.1. Overview
9.4.6.2. Financial Performance
9.4.6.3. Product Benchmarking
9.4.6.4. Strategic Initiatives
9.4.7. Care/of (Bayer)
9.4.7.1. Overview
9.4.7.2. Financial Performance
9.4.7.3. Product Benchmarking
9.4.7.4. Strategic Initiatives
9.4.8. Persona Nutrition (Nestlé Health Science)
9.4.8.1. Overview
9.4.8.2. Financial Performance
9.4.8.3. Product Benchmarking
9.4.8.4. Strategic Initiatives
9.4.9. HUM Nutrition
9.4.9.1. Overview
9.4.9.2. Financial Performance
9.4.9.3. Product Benchmarking
9.4.9.4. Strategic Initiatives

 

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