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米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(遠隔モニタリング、リアルタイム対話)、提供形態別(ウェブベース、クラウドベース、オンプレミス)、セグメント別予測、2024年~2030年


U.S. Direct To Consumer Telehealth Services Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Remote Monitoring, Real-time Interactions), By Delivery Mode (Web-based, Cloud-based, On-premise), And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場規模は、予測期間中に30.3%のCAGRを記録し、2030年まで... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年8月28日 US$5,950
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70 英語

 

サマリー

米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場規模は、予測期間中に30.3%のCAGRを記録し、2030年までに95.3億米ドルに達すると予測されている。米国のDTC(Direct to Consumer)遠隔医療サービス市場は、今後数年間で急成長が予測される。この業界の成長を支える主な要因としては、高齢者や慢性疾患人口の増加による老人向け遠隔医療サービスの増加、通信技術の強化、地方における医師不足による遠隔医療サービスの採用、在宅医療の採用増加などが挙げられる。しかし、医師と患者の守秘義務の維持が、この業界の成長に若干の障壁となっている。さらに、償還機会の不足が引き続き障害となり、予測期間中の市場成長を妨げている。

米国のDTC遠隔医療サービス市場は、製品タイプと提供形態の2つに特徴付けられる。製品セグメントはさらに、遠隔モニタリング、リアルタイムインタラクション、ストア&フォワードに区分される。配信モードセグメントは、ウェブベース、クラウドベース、オンプレミスに分類され、そのうちクラウドベースの配信モードが予測期間中に最も速い成長を目撃すると予測されている。

米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場レポート・ハイライト

- 米国のDTC遠隔医療サービス市場では、リアルタイムのインタラクションが市場を支配し、近い将来に急速な発展が見込まれる。バーチャルコンサルテーションのようなリアルタイムの対話は、より便利で迅速であるとみなされ、一般需要の増加につながる。さらに、地方における医療専門家の不足は、レビュー期間中に仮想オンラインクリニックの需要をエスカレートさせる可能性が高い。

- 米国のDTC遠隔医療サービス市場におけるウェブベースの配信モードからの収益は急増すると推定される。ウェブベースの配信モードが市場を支配し、2023年には45.8%の市場シェアを占めた。モバイル技術やインターネットへの需要の高まりは、予測期間中、公衆に高い影響を与えると予想される。

- この業界の主要企業には、American Well Corporation、Teladoc, Inc.、HealthTap, Inc.、MeMDなどがある。ほぼすべての主要プレーヤーは、米国内のほとんどの州でネットワークへのアクセシビリティを拡大することで成長を強化している。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.3.1.情報収集
1.3.2.情報またはデータの分析
1.3.3.市場形成とデータの可視化
1.3.4.データの検証・公開
1.4.調査範囲と前提条件
1.4.1.データソース一覧
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメントの展望
2.3.競合他社の洞察
第3章.米国の消費者向け遠隔医療サービス市場の変数、動向、範囲
3.1.市場紹介/ライン展望
3.2.市場規模および成長見通し(百万米ドル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.4.米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場分析ツール
3.4.1.ポーター分析
3.4.1.1.サプライヤーの交渉力
3.4.1.2.買い手の交渉力
3.4.1.3.代替の脅威
3.4.1.4.新規参入による脅威
3.4.1.5.競争上のライバル
3.4.2.PESTEL分析
3.4.2.1.政治情勢
3.4.2.2.経済・社会情勢
3.4.2.3.技術的ランドスケープ
3.4.2.4.環境的ランドスケープ
3.4.2.5.法的景観
第4章.米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場製品の推定と動向分析
4.1.セグメントダッシュボード
4.2.米国の消費者向け遠隔医療サービス市場:製品動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
4.3.ウェブベース
4.3.1.ウェブベース市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.4.クラウドベース
4.4.1.クラウドベース市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
4.5.オンプレミス
4.5.1.クラウドベースの市場収益の推計と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章.米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場:配信モードの推定と動向分析
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.米国の消費者向け遠隔医療サービス市場:配信モードの動向分析、2023年および2030年(百万米ドル)
5.3.遠隔モニタリング
5.3.1.遠隔モニタリング 米国の直接消費者向け遠隔医療サービス市場:2018~2030年の収入予測および予測(百万米ドル)
5.4.リアルタイム相互作用
5.4.1.リアルタイム相互作用市場の収益予測および予測、2018~2030年(USD Million)
5.5.ストア&フォワード
5.5.1.ストア&フォワード市場の収益予測および予測、2018~2030年(百万米ドル)
5.6.その他
5.6.1.その他市場の収益予測および予測、2018年~2030年(USD Million)
第6章 競争環境競争環境
6.1.主要市場参入企業の最新動向と影響分析
6.2.企業の分類
6.3.企業ヒートマップ分析
6.4.企業プロフィール
6.4.1.アメリカン・ウェル(アムウェル)
6.4.1.1.参加企業の概要
6.4.1.2.財務実績
6.4.1.3.製品ベンチマーク
6.4.1.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
6.4.2.Teladoc Health, Inc.
6.4.2.1.参加企業の概要
6.4.2.2.財務実績
6.4.2.3.製品ベンチマーク
6.4.2.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.3.ケアリックス社
6.4.3.1.参入企業の概要
6.4.3.2.業績
6.4.3.3.製品ベンチマーク
6.4.3.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ
6.4.4.ドクター・オン・デマンド
6.4.4.1.参入企業の概要
6.4.4.2.財務実績
6.4.4.3.製品ベンチマーク
6.4.4.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.5.エムディライブ
6.4.5.1.参加者の概要
6.4.5.2.業績
6.4.5.3.製品ベンチマーク
6.4.5.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.6.MeMD
6.4.6.1.参加企業の概要
6.4.6.2.財務実績
6.4.6.3.製品ベンチマーク
6.4.6.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.7.ヘルスタップ
6.4.7.1.参加企業の概要
6.4.7.2.財務実績
6.4.7.3.製品ベンチマーク
6.4.7.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.8.プラッシュケア
6.4.8.1.参入企業の概要
6.4.8.2.業績
6.4.8.3.製品ベンチマーク
6.4.8.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.9.アルテラデジタルヘルス
6.4.9.1.参入企業の概要
6.4.9.2.業績
6.4.9.3.製品ベンチマーク
6.4.9.4.最近の開発/戦略的イニシアティブ
6.4.10.ドキシミティ
6.4.10.1.参加企業の概要
6.4.10.2.業績
6.4.10.3.製品ベンチマーク
6.4.10.4.最近の動向/戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Direct To Consumer Telehealth Services Market Growth & Trends

The U.S. direct to consumer telehealth services market size is expected to reach USD 9.53 billion by 2030, registering a CAGR of 30.3% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The U.S. direct to consumer (DTC) telehealth services market is expected to foresee a rapid rise in the next few years. Some of the key factors supporting this industry’s growth are a rise in aged and chronically ill population that would lead to increasing geriatric telehealth services, enhancement of telecommunication technology, adoption of telehealth services due to shortage of physicians in rural areas, and rise in adoption of home care. However, maintaining the doctor-patient confidentiality caused a slight barrier to the growth of this industry. Moreover, the lack of reimbursement opportunities continues to remain an obstacle, hindering the growth of the market during the forecast period.

The U.S. DTC telehealth services market is characterized into two categories, product type and delivery mode. The product segment is further segmented into remote monitoring, real time interactions, and store and forward. The delivery mode segment is categorized into web-based, cloud-based, and on premise, of which the cloud-based delivery mode is anticipated to witness the fastest growth during the forecast period.

U.S. Direct To Consumer Telehealth Services Market Report Highlights

• Real time interactions in the U.S. DTC telehealth service market dominated the market and anticipated to develop rapidly in the near future. Real time interactions like virtual consultations are deemed to be more convenient and fast, translating to increased public demand. In addition, the shortage of healthcare specialists in rural areas is likely to escalate the demand for virtual online clinics during the review period.

• The revenues from the web-based delivery mode in the U.S. DTC telehealth service market is estimated to skyrocket. The web-based delivery mode dominated the market and accounted for a market share of 45.8% in 2023. The increasing demand for mobile technologies and the internet is expected to have a high impact on public over the forecast period.

• Some of the key players in this industry include American Well Corporation, Teladoc, Inc., HealthTap, Inc., and MeMD. Almost all the key players enhanced their growth by expanding their network accessibility across most of the states in the U.S.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.3.1. Information Procurement
1.3.2. Information or Data Analysis
1.3.3. Market Formulation & Data Visualization
1.3.4. Data Validation & Publishing
1.4. Research Scope and Assumptions
1.4.1. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Introduction/Lineage Outlook
3.2. Market Size and Growth Prospects (USD Million)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Drivers Analysis
3.3.2. Market Restraints Analysis
3.4. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Analysis
3.4.1.1. Bargaining power of the suppliers
3.4.1.2. Bargaining power of the buyers
3.4.1.3. Threats of substitution
3.4.1.4. Threats from new entrants
3.4.1.5. Competitive rivalry
3.4.2. PESTEL Analysis
3.4.2.1. Political landscape
3.4.2.2. Economic and Social landscape
3.4.2.3. Technological landscape
3.4.2.4. Environmental landscape
3.4.2.5. Legal landscape
Chapter 4. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Segment Dashboard
4.2. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market: Product Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
4.3. Web-based
4.3.1. Web-based Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.4. Cloud-based
4.4.1. Cloud-based Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.5. On-premise
4.5.1. Cloud-based Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market: Delivery Mode Estimates & Trend Analysis
5.1. Segment Dashboard
5.2. U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market: Delivery Mode Movement Analysis, 2023 & 2030 (USD Million)
5.3. Remote Monitoring
5.3.1. Remote Monitoring U.S. Direct to Consumer Telehealth Services Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.4. Real-time Interactions
5.4.1. Real-time Interactions Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.5. Store & Forward
5.5.1. Store & Forward Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.6. Others
5.6.1. Others Market Revenue Estimates and Forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Competitive Landscape
6.1. Recent Developments & Impact Analysis by Key Market Participants
6.2. Company Categorization
6.3. Company Heat Map Analysis
6.4. Company Profiles
6.4.1. American Well (Amwell)
6.4.1.1. Participant’s Overview
6.4.1.2. Financial Performance
6.4.1.3. Product Benchmarking
6.4.1.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.2. Teladoc Health, Inc.
6.4.2.1. Participant’s Overview
6.4.2.2. Financial Performance
6.4.2.3. Product Benchmarking
6.4.2.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.3. CareClix, Inc.
6.4.3.1. Participant’s Overview
6.4.3.2. Financial Performance
6.4.3.3. Product Benchmarking
6.4.3.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.4. Doctor On Demand
6.4.4.1. Participant’s Overview
6.4.4.2. Financial Performance
6.4.4.3. Product Benchmarking
6.4.4.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.5. MDLIVE
6.4.5.1. Participant’s Overview
6.4.5.2. Financial Performance
6.4.5.3. Product Benchmarking
6.4.5.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.6. MeMD
6.4.6.1. Participant’s Overview
6.4.6.2. Financial Performance
6.4.6.3. Product Benchmarking
6.4.6.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.7. HealthTap, Inc.
6.4.7.1. Participant’s Overview
6.4.7.2. Financial Performance
6.4.7.3. Product Benchmarking
6.4.7.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.8. PlushCare.
6.4.8.1. Participant’s Overview
6.4.8.2. Financial Performance
6.4.8.3. Product Benchmarking
6.4.8.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.9. Altera Digital Health
6.4.9.1. Participant’s Overview
6.4.9.2. Financial Performance
6.4.9.3. Product Benchmarking
6.4.9.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives
6.4.10. Doximity, Inc.
6.4.10.1. Participant’s Overview
6.4.10.2. Financial Performance
6.4.10.3. Product Benchmarking
6.4.10.4. Recent Developments/ Strategic Initiatives

 

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