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欧州スキンブースターの市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(メソセラピー、マイクロニードル)、性別(男性、女性)、エンドユース別(皮膚科クリニック)、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Europe Skin Boosters Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Mesotherapy, Micro-needle), By Gender (Male, Female), By End-use (Dermatology Clinics), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

欧州スキンブースター市場の成長と動向 Grand View Research, Incの最新レポートによると、欧州のスキンブースター市場は2030年までに5億4950万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは9.2%で拡大すると... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年2月20日 US$5,950
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90 英語

1-3営業日


 

サマリー

欧州スキンブースター市場の成長と動向

Grand View Research, Incの最新レポートによると、欧州のスキンブースター市場は2030年までに5億4950万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは9.2%で拡大すると予測されている。美的外観を重視する傾向が強まり、非外科的処置への嗜好が高まっていることが、市場成長の主な推進要因となっている。

同地域における化粧品産業の発展は、これらの製品の需要をさらに促進すると予想されている。例えば、英国美容協会(British Beauty Council)が発表した統計によると、化粧品・パーソナルケア部門は2022年に同国のGDPに約264億米ドルの貢献をしている。

加えて、こうした製品や治療の安全性を確保するためのさまざまな政府による取り組みや、グローバル企業や地元企業による技術的に先進的な製品の発売は、さまざまなスキンブースターの需要をさらに促進すると予想される。例えば、2023年1月、ガルデルマは、デジタル顔評価を通じてリアルタイムで注射治療の結果を刺激するのに役立つ美容視覚化アプリケーション、FACEを発売した。

欧州スキンブースター市場レポートハイライト

- タイプ別では、メソセラピーセグメントが2023年に54.3%の収益シェアで市場を支配し、非外科的美容処置への嗜好の高まりにより予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想される。

- 性別では、女性市場が2023年の収益シェアで優位を占め、女性の皮膚疾患への関心の高まりにより、予測期間中最も速いCAGRで成長する見込みである。

- 最終用途別では、ヨーロッパでの美容施術の増加により、2023年の収益シェアでメディカルスパセグメントが市場を支配した。

- 国別では、ドイツが2023年の収益シェアで市場を支配した。

- 2023年3月、ヒアルロン酸(HA)注射器のメーカーであるCROMA-PHARMA GmbHは、製品ポートフォリオをさらに広げるため、注射可能なスキンブースターシリーズであるPhilArtを発売した。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.セグメントの定義
1.2.1.タイプ
1.2.2.性別
1.2.3.最終用途
1.2.4.地域範囲
1.2.5.推定と予測のタイムライン
1.3.調査方法
1.4.情報調達
1.4.1.データベースの購入
1.4.2.GVRの内部データベース
1.4.3.二次情報源
1.4.4.一次調査
1.5.情報またはデータ分析
1.5.1.データ分析モデル
1.6.市場形成と検証
1.7.モデルの詳細
1.7.1.商品フロー分析(モデル1)
1.7.2.出来高価格分析(モデル2)
1.8.二次資料リスト
1.9.一次資料リスト
1.10.目的
第2章要旨
2.1.市場展望
2.2.セグメントの展望
2.2.1.タイプ別展望
2.2.2.性別の見通し
2.2.3.最終用途の展望
2.2.4.地域別展望
2.3.競合他社の洞察
第3章.欧州のスキンブースター市場の変数、動向とスコープ
3.1.市場系統の展望
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連・付随市場の展望
3.2.市場ダイナミクス
3.2.1.市場促進要因分析
3.2.2.市場阻害要因分析
3.3.欧州スキンブースターの市場分析ツール
3.3.1.産業分析-ポーターの
3.3.1.1.サプライヤーパワー
3.3.1.2.買い手の力
3.3.1.3.代替の脅威
3.3.1.4.新規参入の脅威
3.3.1.5.競争上のライバル
3.3.2.PESTEL分析
3.3.2.1.政治情勢
3.3.2.2.技術的ランドスケープ
3.3.2.3.経済的ランドスケープ
第4章.欧州のスキンブースター市場タイプ別推定と動向分析
4.1.タイプ別市場シェア、2023年および2030年
4.2.セグメントダッシュボード
4.3.欧州のスキンブースターのタイプ別市場展望
4.4.以下の市場規模・予測および動向分析、2018~2030年
4.4.1.メソセラピー
4.4.1.1.2018年から2030年までの市場推定・予測(USD Million)
4.4.2.マイクロニードル
4.4.2.1.2018年から2030年までの市場推定と予測(USD Million)
第5章.欧州のスキンブースター市場男女別推定と動向分析
5.1.性別市場シェア、2023年および2030年
5.2.セグメントダッシュボード
5.3.欧州のスキンブースターの男女別市場展望
5.4.以下の市場規模・予測および動向分析、2018年~2030年
5.4.1.男性
5.4.1.1.2018年から2030年までの市場推定・予測(USD Million)
5.4.2.女性
5.4.2.1.2018年から2030年までの市場推定と予測(USD Million)
第6章.欧州のスキンブースター市場最終用途の推定と動向分析
6.1.エンドユース市場シェア、2023年および2030年
6.2.セグメントダッシュボード
6.3.欧州のスキンブースターの最終用途別市場展望
6.4.以下の市場規模・予測および動向分析、2018年~2030年
6.4.1.皮膚科クリニック
6.4.1.1.2018年から2030年までの市場推定・予測(百万米ドル)
6.4.2.メディカルスパ
6.4.2.1.2018年から2030年までの市場推定と予測(百万米ドル)
第7章.欧州のスキンブースター市場地域別推計と動向分析
7.1.地域別市場シェア分析、2023年および2030年
7.2.地域別市場ダッシュボード
7.3.地域別市場スナップショット
7.4.市場規模、および予測トレンド分析、2018~2030年
7.5.欧州
7.5.1.英国
7.5.1.1.主なカントリーダイナミクス
7.5.1.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.1.3.競合シナリオ
7.5.1.4.英国市場の2018~2030年の推定と予測(百万米ドル)
7.5.2.ドイツ
7.5.2.1.主要国のダイナミクス
7.5.2.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.2.3.競合シナリオ
7.5.2.4.ドイツ市場の2018~2030年の推定と予測(百万米ドル)
7.5.3.フランス
7.5.3.1.主要国のダイナミクス
7.5.3.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.3.3.競合シナリオ
7.5.3.4.フランス市場の2018~2030年予測 (百万米ドル)
7.5.4.イタリア
7.5.4.1.主要国の動向
7.5.4.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.4.3.競合シナリオ
7.5.4.4.イタリア市場の推定と予測 2018~2030 (百万米ドル)
7.5.5.スペイン
7.5.5.1.主要国のダイナミクス
7.5.5.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.5.3.競合シナリオ
7.5.5.4.スペイン市場の2018~2030年の推定と予測(百万米ドル)
7.5.6.ノルウェー
7.5.6.1.主なカントリーダイナミクス
7.5.6.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.6.3.競合シナリオ
7.5.6.4.ノルウェー市場の推定と予測 2018~2030 (百万米ドル)
7.5.7.スウェーデン
7.5.7.1.主要国の動向
7.5.7.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.7.3.競合シナリオ
7.5.7.4.スウェーデン市場の推定と予測 2018~2030 (百万米ドル)
7.5.8.デンマーク
7.5.8.1.主要国の動向
7.5.8.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.8.3.競合シナリオ
7.5.8.4.デンマーク市場の推定と予測 2018~2030 (百万米ドル)
7.5.9.ポーランド
7.5.9.1.主要国の市場動向
7.5.9.2.規制の枠組み/償還構造
7.5.9.3.競合シナリオ
7.5.9.4.デンマーク市場の推定と予測 2018~2030 (百万米ドル)
第8章 競争環境競争環境
8.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
8.2.企業/競合の分類
8.3.ベンダーランドスケープ
8.3.1.主要代理店およびチャネルパートナーのリスト
8.3.2.主要顧客
8.3.3.主要企業のヒートマップ分析、2023年
8.4.企業プロフィール
8.4.1.アッヴィ
8.4.1.1.会社概要
8.4.1.2.業績
8.4.1.3.製品ベンチマーク
8.4.1.4.戦略的イニシアティブ
8.4.2.ガルデルマ
8.4.2.1.会社概要
8.4.2.2.業績
8.4.2.3.製品ベンチマーク
8.4.2.4.戦略的イニシアティブ
8.4.3.メルツファーマ
8.4.3.1.会社概要
8.4.3.2.業績
8.4.3.3.製品ベンチマーク
8.4.3.4.戦略的イニシアティブ
8.4.4.クロマ・ファーマ社
8.4.4.1.会社概要
8.4.4.2.業績
8.4.4.3.製品ベンチマーク
8.4.4.4.戦略的イニシアティブ
8.4.5.ブルメージバイオテック株式会社
8.4.5.1.会社概要
8.4.5.2.業績
8.4.5.3.製品ベンチマーク
8.4.5.4.戦略的イニシアティブ
8.4.6.IBSA Institut Biochimique SA
8.4.6.1.会社概要
8.4.6.2.業績
8.4.6.3.製品ベンチマーク
8.4.6.4.戦略的イニシアティブ
8.4.7.テオキサン
8.4.7.1.会社概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ベンチマーク
8.4.7.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Europe Skin Boosters Market Growth & Trends

The Europe skin boosters market is anticipated to reach USD 549.5 million by 2030 and is anticipated to expand at a CAGR of 9.2% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The increasing emphasis on aesthetic appearance and increasing preference towards non-surgical procedures are major driving factors for market growth.

The development of the cosmetic industry in the region is further expected to drive the demand for these products. For instance, according to the statistics published by the British Beauty Council, the cosmetic and personal care sector contributed approximately USD 26.4 billion to the country’s GDP in 2022.

In addition, the initiatives by different governments to ensure the safety of these products and treatments and the launch of technologically advanced products by the global and local players are further expected to drive the demand for various skin boosters. For instance, in January 2023, Galderma launched FACE, an aesthetic visualization application that helps stimulate the results of injectable treatments in real time through digital facial assessments.

Europe Skin Boosters Market Report Highlights

• Based on type, the mesotherapy segment dominated the market with a revenue share of 54.3% in 2023 and is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period owing to the rising preference for non-surgical cosmetic procedures

• Based on gender, the female segment dominated the market in terms of revenue share in 2023 and is expected to grow at the fastest CAGR due to the increasing concerns over dermatological conditions among women

• Based on end use, the medical spas segment dominated the market in terms of revenue share in 2023 owing to the increasing cosmetic procedures in Europe

• Based on countries, Germany dominated the market in terms of revenue share in 2023 due to the presence of advanced technologies and products in the country

• In March 2023, CROMA-PHARMA GmbH, a manufacturer of hyaluronic acid (HA) syringes launched PhilArt, a series of injectable skin boosters to further broaden its product portfolio.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Segment Definitions
1.2.1. Type
1.2.2. Gender
1.2.3. End-use
1.2.4. Regional scope
1.2.5. Estimates and forecasts timeline
1.3. Research Methodology
1.4. Information Procurement
1.4.1. Purchased database.
1.4.2. GVR’s internal database
1.4.3. Secondary sources
1.4.4. Primary research
1.5. Information or Data Analysis
1.5.1. Data analysis models
1.6. Market Formulation & Validation
1.7. Model Details
1.7.1. Commodity flow analysis (Model 1)
1.7.2. Volume price analysis (Model 2)
1.8. List of Secondary Sources
1.9. List of Primary Sources
1.10. Objectives
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segment Outlook
2.2.1. Type outlook
2.2.2. Gender outlook
2.2.3. End-use outlook
2.2.4. Regional outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Europe Skin Boosters Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent market outlook
3.1.2. Related/ancillary market outlook
3.2. Market Dynamics
3.2.1. Market Driver Analysis
3.2.2. Market Restraint Analysis
3.3. Europe Skin Boosters Market Analysis Tools
3.3.1. Industry Analysis - Porter’s
3.3.1.1. Supplier power
3.3.1.2. Buyer power
3.3.1.3. Substitution threat
3.3.1.4. Threat of new entrant
3.3.1.5. Competitive rivalry
3.3.2. PESTEL Analysis
3.3.2.1. Political landscape
3.3.2.2. Technological landscape
3.3.2.3. Economic Landscape
Chapter 4. Europe Skin Boosters Market: Type Estimates & Trend Analysis
4.1. Type Market Share, 2023 & 2030
4.2. Segment Dashboard
4.3. Europe Skin Boosters Market by Type Outlook
4.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
4.4.1. Mesotherapy
4.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
4.4.2. Micro-needle
4.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 5. Europe Skin Boosters Market: Gender Estimates & Trend Analysis
5.1. Gender Market Share, 2023 & 2030
5.2. Segment Dashboard
5.3. Europe Skin Boosters Market by Gender Outlook
5.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
5.4.1. Male
5.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
5.4.2. Female
5.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 6. Europe Skin Boosters Market: End Use Estimates & Trend Analysis
6.1. End Use Market Share, 2023 & 2030
6.2. Segment Dashboard
6.3. Europe Skin Boosters Market by End Use Outlook
6.4. Market Size & Forecasts and Trend Analyses, 2018 to 2030 for the following
6.4.1. Dermatology Clinics
6.4.1.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD million)
6.4.2. Medical Spa
6.4.2.1. Market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 7. Europe Skin Boosters Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Regional Market Share Analysis, 2023 & 2030
7.2. Regional Market Dashboard
7.3. Regional Market Snapshot
7.4. Market Size, & Forecasts Trend Analysis, 2018 to 2030:
7.5. Europe
7.5.1. UK
7.5.1.1. Key country dynamics
7.5.1.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.1.3. Competitive scenario
7.5.1.4. UK market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.2. Germany
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.2.3. Competitive scenario
7.5.2.4. Germany market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.3. France
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.3.3. Competitive scenario
7.5.3.4. France market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.4. Italy
7.5.4.1. Key country dynamics
7.5.4.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.4.3. Competitive scenario
7.5.4.4. Italy market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.5. Spain
7.5.5.1. Key country dynamics
7.5.5.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.5.3. Competitive scenario
7.5.5.4. Spain market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.6. Norway
7.5.6.1. Key country dynamics
7.5.6.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.6.3. Competitive scenario
7.5.6.4. Norway market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.7. Sweden
7.5.7.1. Key country dynamics
7.5.7.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.7.3. Competitive scenario
7.5.7.4. Sweden market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.8. Denmark
7.5.8.1. Key country dynamics
7.5.8.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.8.3. Competitive scenario
7.5.8.4. Denmark market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
7.5.9. Poland
7.5.9.1. Key country dynamics
7.5.9.2. Regulatory framework/ reimbursement structure
7.5.9.3. Competitive scenario
7.5.9.4. Denmark market estimates and forecasts 2018 to 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company/Competition Categorization
8.3. Vendor Landscape
8.3.1. List of key distributors and channel partners
8.3.2. Key customers
8.3.3. Key company heat map analysis, 2023
8.4. Company Profiles
8.4.1. AbbVie
8.4.1.1. Company overview
8.4.1.2. Financial performance
8.4.1.3. Product benchmarking
8.4.1.4. Strategic initiatives
8.4.2. GALDERMA
8.4.2.1. Company overview
8.4.2.2. Financial performance
8.4.2.3. Product benchmarking
8.4.2.4. Strategic initiatives
8.4.3. Merz Pharma
8.4.3.1. Company overview
8.4.3.2. Financial performance
8.4.3.3. Product benchmarking
8.4.3.4. Strategic initiatives
8.4.4. CROMA-PHARMA GmbH
8.4.4.1. Company overview
8.4.4.2. Financial performance
8.4.4.3. Product benchmarking
8.4.4.4. Strategic initiatives
8.4.5. Bloomage Biotech Co., Ltd
8.4.5.1. Company overview
8.4.5.2. Financial performance
8.4.5.3. Product benchmarking
8.4.5.4. Strategic initiatives
8.4.6. IBSA Institut Biochimique SA
8.4.6.1. Company overview
8.4.6.2. Financial performance
8.4.6.3. Product benchmarking
8.4.6.4. Strategic initiatives
8.4.7. Teoxane
8.4.7.1. Company overview
8.4.7.2. Financial performance
8.4.7.3. Product benchmarking
8.4.7.4. Strategic initiatives

 

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