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米国電動工具市場規模・シェア・トレンド分析レポート:製品別(ドリル、ノコギリ、レンチ、グラインダー、サンダ)、動作モード別、用途別、タイプ別、販売チャネル別、セグメント別予測、2021年~2028年


U.S. Power Tools Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Drills, Saws, Wrenches, Grinders, Sanders), By Mode of Operation, By Application, By Type, By Sales Channel, And Segment Forecasts, 2021 - 2028

米国の電動工具市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の調査によると、米国の電動工具市場規模はCAGR 3.5%で拡大し、2028年には129億9,000万米ドルに達すると予測されています。COVID-19の普及により、2... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2021年12月21日 US$4,950
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サマリー

米国の電動工具市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の調査によると、米国の電動工具市場規模はCAGR 3.5%で拡大し、2028年には129億9,000万米ドルに達すると予測されています。COVID-19の普及により、2020年には電動工具の需要が伸び悩んでいます。今後数年間は、世界各地の様々な最終使用産業の再開に伴い、市場は着実に回復すると予測されます。さらに、パンデミックの影響で、企業はオンライン販売チャネルの導入を推進しており、これが市場成長の新たな道筋を開いています。

また、老朽化したインフラを近代化するためのインフラ整備も、予測期間中に電動工具の需要を促進すると予想されます。

米国の市場は、複数の既存プレーヤーと少数の小規模メーカーが存在することが特徴です。大手企業は、市場シェアを拡大し、競争力を維持するために、研究開発に積極的に投資し、革新的でエネルギー効率の高い新製品を投入しています。また、市場での競争力を高めるために、戦略的パートナーシップやM&Aなどの無機的な成長戦略を採用しています。

しかし、原材料価格の変動や中国との貿易戦争は、メーカーがこれらの要因に大きく影響されるため、市場の成長を妨げる要因になると予想されます。価格の変動は製品コストの上昇を招き、企業が新規顧客を獲得するために競争力のある価格を提供することを抑制します。同様に、中国との貿易戦争により、メーカーは新たな製造拠点の確保を余儀なくされ、サプライチェーンの混乱がある程度発生しています。

米国電動工具市場レポートのハイライト

- 製品タイプ別では、ノコギリが25%以上の市場シェアを占めています。これは、これらの製品の価格が高いことと、木材、プラスチック、金属の各業界で幅広く使用されていることに起因している

- 電動工具は、充電のしやすさ、人間工学に基づいたデザイン、移動のしやすさなどから、予測期間中に最も急速な成長を遂げると予測されている

- 住宅分野は、2021年から2028年にかけて4%以上の健全な成長が見込まれています。DIYの増加がこのセグメントの成長に大きく貢献すると予想されています。

- アフターマーケット製品は、アクセサリーや交換部品の需要が近年増加傾向にあるため、新品の製品に比べて高い成長率を示すと予測される

- 販売チャネル別では、2020年には間接チャネルのセグメントが市場を席巻し、予測期間中もその優位性が継続すると予想されています。産業界の顧客が代理店や小売店から工具を購入することを好むことが、このセグメントの成長を維持すると予想される

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目次

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Scope and Assumptions
1.3. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Power Tools - Industry Snapshot & Key Buying Criteria, 2018 - 2028
Chapter 3. U.S. Power Tools Industry Outlook
3.1. Market Segmentation
3.2. Market Size and Growth Prospects, 2018 - 2028
3.3. Value Chain Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market driver analysis
3.4.2. Market restraint/challenge analysis
3.4.3. Market opportunity analysis
3.5. Key Opportunities Prioritized
3.6. Industry Analysis - Porter's
3.6.1. Bargaining power of suppliers
3.6.2. Bargaining power of buyers
3.6.3. Threat of substitutes
3.6.4. Threat of new entrants
3.7. PEST Analysis
3.7.1. Political landscape
3.7.2. Environmental landscape
3.7.3. Social landscape
3.7.4. Technology landscape
3.8. COVID - 19 Impact Analysis
Chapter 4. U.S. Power Tools Market: Product Outlook
4.1. U.S. Power Tools Market Share by Product, 2020 & 2028 (USD Million)
4.2. Drills
4.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.3. Saws
4.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.4. Wrenches
4.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.5. Grinders
4.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.6. Sanders
4.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.7. Others
4.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Power Tools Market: Mode of Operation Outlook
5.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
5.2. Electric
5.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
5.3. Pneumatic
5.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
5.4. Others
5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Power Tools Market: Application Outlook
6.1. U.S. Power Tools Market Share by Application, 2020 & 2028 (USD Million)
6.2. Industrial
6.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
6.3. Residential
6.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Power Tools Market: Type Outlook
7.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
7.2. New
7.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
7.3. Aftermarket
7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 8. U.S. Power Tools Market: Sales Channel Outlook
8.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
8.2. Indirect Channel
8.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
8.3. Direct Channel
8.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Apex Tool Group
9.1.1. Company overview
9.1.2. Financial performance
9.1.3. Product benchmarking
9.1.4. Strategic initiatives
9.2. Atlas Copco AB
9.2.1. Company overview
9.2.2. Financial performance
9.2.3. Product benchmarking
9.2.4. Strategic initiatives
9.3. Emerson Electric, Co.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Financial performance
9.3.3. Product benchmarking
9.3.4. Strategic initiatives
9.4. Hilti Corporation
9.4.1. Company overview
9.4.2. Financial performance
9.4.3. Product benchmarking
9.4.4. Strategic initiatives
9.5. Ingersoll - Rand PLC
9.5.1. Company overview
9.5.2. Financial performance
9.5.3. Product benchmarking
9.5.4. Strategic initiatives
9.6. Koki Holdings Co., Ltd.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Financial performance
9.6.3. Product benchmarking
9.6.4. Strategic initiatives
9.7. Makita Corporation
9.7.1. Company overview
9.7.2. Financial performance
9.7.3. Product benchmarking
9.7.4. Strategic initiatives
9.8. Robert Bosch Group
9.8.1. Company overview
9.8.2. Financial performance
9.8.3. Product benchmarking
9.8.4. Strategic initiatives
9.9. Stanley Black & Decker
9.9.1. Company overview
9.9.2. Financial performance
9.9.3. Product benchmarking
9.9.4. Strategic initiatives
9.10. Techtronic Industries Co., Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Financial performance
9.10.3. Product benchmarking
9.10.4. Strategic initiatives

 

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Summary

U.S. Power Tools Market Growth & Trends

The U.S. power tools market size is anticipated to reach USD 12.99 billion by 2028, expanding at a CAGR of 3.5%, according to a study conducted by Grand View Research, Inc. The spread of COVID-19 has resulted in a sluggish growth in the demand for power tools in 2020. The market is projected to recover steadily over the next couple of years with the resumption of various end-use industries across the globe. Moreover, the pandemic has propelled companies to adopt online sales channels, which has opened new avenues for market growth.

Power tools are widely used in the construction industry owing to the increasing number of new construction and renovation projects in the U.S. Similarly, infrastructure development in terms of modernizing aging infrastructure is also anticipated to propel the demand for power tools over the forecast period.

The U.S. market is characterized by the presence of several established players and a few small-scale manufacturers. Leading market players are investing aggressively in R&D to introduce new, innovative, and energy-efficient products to increase their market share and sustain competition. They are also adopting inorganic growth strategies, such as strategic partnerships and mergers & acquisitions, as a part of their efforts to gain a competitive edge in the market.

However, the fluctuations in raw material prices and trade war with China are expected to impede the market growth as manufacturers are highly influenced by these factors. Price fluctuations result in increased product cost, which restrains companies from offering competitive prices to attract new customers. Similarly, the trade conflict with China has forced manufacturers to find new manufacturing hubs, leading to supply chain disruptions to some extent.

U.S. Power Tools Market Report Highlights

• Based on product type, the saws segment held a market share of over 25%. This is attributed to the high price of these products and their wide application in the wood, plastic, and metal industries

• The electric power tools segment is projected to record the fastest growth over the forecast period owing to the ease of charging, ergonomic design, and easy mobility of these tools

• The residential segment is poised for healthy growth of over 4% from 2021 to 2028. Increased DIY activities are expected to be the major contributor to the segment growth

• Aftermarket products are projected to witness a higher growth rate compared to their new counterparts as the demand for accessories and replacement parts have seen an upward trend in recent year

• Based on sales channel, the indirect channel segment dominated the market in 2020 and is expected to continue its dominance over the forecast period. The preference of industrial customers to buy tools from distributors and retail stores is expected to upkeep the segment growth



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Scope and Assumptions
1.3. List of Data Sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Power Tools - Industry Snapshot & Key Buying Criteria, 2018 - 2028
Chapter 3. U.S. Power Tools Industry Outlook
3.1. Market Segmentation
3.2. Market Size and Growth Prospects, 2018 - 2028
3.3. Value Chain Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market driver analysis
3.4.2. Market restraint/challenge analysis
3.4.3. Market opportunity analysis
3.5. Key Opportunities Prioritized
3.6. Industry Analysis - Porter's
3.6.1. Bargaining power of suppliers
3.6.2. Bargaining power of buyers
3.6.3. Threat of substitutes
3.6.4. Threat of new entrants
3.7. PEST Analysis
3.7.1. Political landscape
3.7.2. Environmental landscape
3.7.3. Social landscape
3.7.4. Technology landscape
3.8. COVID - 19 Impact Analysis
Chapter 4. U.S. Power Tools Market: Product Outlook
4.1. U.S. Power Tools Market Share by Product, 2020 & 2028 (USD Million)
4.2. Drills
4.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.3. Saws
4.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.4. Wrenches
4.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.5. Grinders
4.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.6. Sanders
4.6.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
4.7. Others
4.7.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 5. U.S. Power Tools Market: Mode of Operation Outlook
5.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
5.2. Electric
5.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
5.3. Pneumatic
5.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
5.4. Others
5.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 6. U.S. Power Tools Market: Application Outlook
6.1. U.S. Power Tools Market Share by Application, 2020 & 2028 (USD Million)
6.2. Industrial
6.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
6.3. Residential
6.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 7. U.S. Power Tools Market: Type Outlook
7.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
7.2. New
7.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
7.3. Aftermarket
7.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 8. U.S. Power Tools Market: Sales Channel Outlook
8.1. U.S. Power Tools Market Share by Mode of Operation, 2020 & 2028 (USD Million)
8.2. Indirect Channel
8.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
8.3. Direct Channel
8.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2028 (USD Million)
Chapter 9. Competitive Landscape
9.1. Apex Tool Group
9.1.1. Company overview
9.1.2. Financial performance
9.1.3. Product benchmarking
9.1.4. Strategic initiatives
9.2. Atlas Copco AB
9.2.1. Company overview
9.2.2. Financial performance
9.2.3. Product benchmarking
9.2.4. Strategic initiatives
9.3. Emerson Electric, Co.
9.3.1. Company overview
9.3.2. Financial performance
9.3.3. Product benchmarking
9.3.4. Strategic initiatives
9.4. Hilti Corporation
9.4.1. Company overview
9.4.2. Financial performance
9.4.3. Product benchmarking
9.4.4. Strategic initiatives
9.5. Ingersoll - Rand PLC
9.5.1. Company overview
9.5.2. Financial performance
9.5.3. Product benchmarking
9.5.4. Strategic initiatives
9.6. Koki Holdings Co., Ltd.
9.6.1. Company overview
9.6.2. Financial performance
9.6.3. Product benchmarking
9.6.4. Strategic initiatives
9.7. Makita Corporation
9.7.1. Company overview
9.7.2. Financial performance
9.7.3. Product benchmarking
9.7.4. Strategic initiatives
9.8. Robert Bosch Group
9.8.1. Company overview
9.8.2. Financial performance
9.8.3. Product benchmarking
9.8.4. Strategic initiatives
9.9. Stanley Black & Decker
9.9.1. Company overview
9.9.2. Financial performance
9.9.3. Product benchmarking
9.9.4. Strategic initiatives
9.10. Techtronic Industries Co., Ltd.
9.10.1. Company overview
9.10.2. Financial performance
9.10.3. Product benchmarking
9.10.4. Strategic initiatives

 

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