世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

AIビルダー市場

AIビルダー市場


AI Builder Market

AIビルダー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したAIビルダーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

AIビルダー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したAIビルダーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 会話型AIビルダー
- 予測AIビルダー
- チャットボット・ビルダー
- ワークフロー自動化ビルダー
- その他

デプロイメント別

- オンプレミス
- クラウドベース

企業規模別

- 小企業
- 中堅企業
- 大企業

産業別

- ヘルスケア
- BFSI
- IT・通信
- 製造業
- 政府機関
- 小売・消費財
- その他

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア&太平洋
- 中東・アフリカ

レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

AIビルダー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、AIビルダー市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、AI Builder市場のスコープ、分類法、制限をハイライトしており、読者がAI Builder市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のAIビルダー市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(51億米ドル)および数量(31.1%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 AIビルダーの世界市場 - 価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 AIビルダーの世界市場:タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

タイプ別に、AIビルダー市場は会話AIビルダー、予測AIビルダー、チャットボットビルダー、ワークフローオートメーションビルダー、その他に区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 AIビルダーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:展開別

デプロイメント別に、AIビルダー市場はオンプレミス、クラウドベースに区分されます。また、「デプロイメント別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のデプロイメント別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 AIビルダーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:企業規模別

企業規模別に、AIビルダー市場は中小企業、中堅企業、大企業に区分されます。また、企業規模別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の企業規模別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 AIビルダーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:産業別

AIビルダー市場は産業別に、ヘルスケア、BFSI、IT&テレコム、製造、政府、小売&消費財、その他に区分されます。また、産業別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記産業別の金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第09章 AIビルダー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、AIビルダー市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア&太平洋、中東&アフリカに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米AIビルダー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのAIビルダー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるAIビルダー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のAIビルダー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAIビルダー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのAIビルダー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAIビルダー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのAIビルダー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAIビルダー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカのAIビルダー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるAIビルダー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国のAIビルダー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてAIビルダー市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Microsoft Corporation、IBM Corporation、Google LLC、Amazon Web Services、Salesforce.comなどがある。

第19章 前提条件と略語

この章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定のリストを掲載しています。

第20章 調査方法

この章では、AIビルダー市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.AI技術の革新/開発動向

4.価格分析

4.1.価格分析, 価格モデル別

4.1.1.サブスクリプション価格モデル

4.1.2.永久ライセンス

4.2.平均価格分析ベンチマーク

5.世界市場の需要(金額単位:百万米ドル)分析 2018~2022年および予測、2023~2033年

5.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

5.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

5.2.1.前年比成長トレンド分析

5.2.2.絶対価格機会分析

6.市場背景

6.1.マクロ経済要因

6.2.予測要因-関連性と影響

6.3.バリューチェーン

6.4.COVID-19危機-影響評価

6.4.1.現在の統計

6.4.2.短期・中長期の見通し

6.4.3.反発の可能性

6.5.市場ダイナミクス

6.5.1.ドライバー

6.5.2.阻害要因

6.5.3.機会

7.タイプ別世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.過去の市場規模(百万米ドル)タイプ別分析、2018年~2022年

7.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル):タイプ別分析・予測、2023~2033年

7.3.1.会話型

7.3.2.予測的

7.3.3.チャットボット・ビルダー

7.3.4.ワークフロー自動化ビルダー

7.3.5.その他

7.4.タイプ別市場魅力度分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:展開モード別

8.1.はじめに/主な調査結果

8.2.2018年から2022年までの展開モード別過去市場規模(百万米ドル)分析

8.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析および予測:展開モード別、2023年~2033年

8.3.1.オンプレミス

8.3.2.クラウドベース

8.4.展開モード別市場魅力度分析

9.企業規模別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに/主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの企業規模別過去市場規模(百万米ドル)分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):企業規模別分析・予測、2023~2033年

9.3.1.小規模企業

9.3.2.中堅企業

9.3.3.大企業

9.4.企業規模別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年、予測2023~2033年:産業別

10.1.はじめに/主な調査結果

10.2.2018年から2022年までの産業別過去市場規模(百万米ドル)分析

10.3.産業別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.ヘルスケア

10.3.2.BFSI

10.3.3.IT&テレコム

10.3.4.製造業

10.3.5.政府機関

10.3.6.小売・消費財

10.3.7.その他

10.4.産業別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

11.1.はじめに/主な調査結果

11.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(百万米ドル)分析

11.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.東アジア

11.3.4.南アジア・太平洋

11.3.5.西ヨーロッパ

11.3.6.東欧

11.3.7.中央アジア

11.3.8.ロシア&ベラルーシ

11.3.9.バルカン&バルト

11.3.10.中東・アフリカ

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

12.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.3.1.タイプ別

12.3.2.展開モード別

12.3.3.企業規模別

12.3.4.産業別

12.3.5.国別

12.3.5.1.アメリカ

12.3.5.2.カナダ

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.タイプ別

12.4.2.展開モード別

12.4.3.企業規模別

12.4.4.産業別

12.4.5.国別

13.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

13.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.3.1.タイプ別

13.3.2.展開モード別

13.3.3.企業規模別

13.3.4.産業別

13.3.5.国別

13.3.5.1.ブラジル

13.3.5.2.メキシコ

13.3.5.3.その他のラテンアメリカ

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.タイプ別

13.4.2.展開モード別

13.4.3.企業規模別

13.4.4.産業別

13.4.5.国別

14.東アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.市場紹介

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.3.1.タイプ別

14.3.2.展開モード別

14.3.3.企業規模別

14.3.4.産業別

14.3.5.国別

14.3.5.1.中国

14.3.5.2.日本

14.3.5.3.韓国

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.タイプ別

14.4.2.展開モード別

14.4.3.企業規模別

14.4.4.産業別

14.4.5.国別

15.南アジア・太平洋市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.市場紹介

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.3.1.タイプ別

15.3.2.展開モード別

15.3.3.企業規模別

15.3.4.産業別

15.3.5.国別

15.3.5.1.インド

15.3.5.2.インドネシア

15.3.5.3.マレーシア

15.3.5.4.シンガポール

15.3.5.5.オーストラリア&ニュージーランド

15.3.5.6.その他の南アジア・太平洋地域

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.タイプ別

15.4.2.展開モード別

15.4.3.企業規模別

15.4.4.産業別

15.4.5.国別

16.西ヨーロッパ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.市場紹介

16.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.3.1.タイプ別

16.3.2.展開モード別

16.3.3.企業規模別

16.3.4.産業別

16.3.5.国別

16.3.5.1.ドイツ

16.3.5.2.イタリア

16.3.5.3.フランス

16.3.5.4.イギリス

16.3.5.5.スペイン

16.3.5.6.ベネルクス

16.3.5.7.ロシア

16.3.5.8.その他のヨーロッパ

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.タイプ別

16.4.2.展開モード別

16.4.3.企業規模別

16.4.4.産業別

16.4.5.国別

17.東欧市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

17.1.市場紹介

17.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

17.3.1.タイプ別

17.3.2.展開モード別

17.3.3.企業規模別

17.3.4.産業別

17.3.5.国別

17.3.5.1.ポーランド

17.3.5.2.ハンガリー

17.3.5.3.ルーマニア

17.3.5.4.チェコ共和国

17.3.5.5.その他の東欧諸国

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.タイプ別

17.4.2.展開モード別

17.4.3.企業規模別

17.4.4.産業別

17.4.5.国別

18.中央アジア市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

18.1.市場紹介

18.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

18.3.1.タイプ別

18.3.2.展開モード別

18.3.3.企業規模別

18.3.4.産業別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.タイプ別

18.4.2.展開モード別

18.4.3.企業規模別

18.4.4.産業別

19.ロシア・ベラルーシ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

19.1.市場紹介

19.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

19.3.1.タイプ別

19.3.2.展開モード別

19.3.3.企業規模別

19.3.4.産業別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.タイプ別

19.4.2.展開モード別

19.4.3.企業規模別

19.4.4.産業別

20.バルカン・バルト市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

20.1.市場紹介

20.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

20.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

20.3.1.タイプ別

20.3.2.展開モード別

20.3.3.企業規模別

20.3.4.産業別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.タイプ別

20.4.2.展開モード別

20.4.3.企業規模別

20.4.4.産業別

21.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

21.1.はじめに

21.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)動向分析

21.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)予測、2023年~2033年

21.3.1.タイプ別

21.3.2.展開モード別

21.3.3.企業規模別

21.3.4.産業別

21.3.5.国別

21.3.5.1.GCC諸国

21.3.5.2.トルコ

21.3.5.3.南アフリカ

21.3.5.4.その他の中東・アフリカ

21.4.市場魅力度分析

21.4.1.タイプ別

21.4.2.展開モード別

21.4.3.企業規模別

21.4.4.産業別

21.4.5.国別

22.主要国分析-市場

22.1.アメリカ市場分析

22.1.1.タイプ別

22.1.2.展開モード別

22.1.3.企業規模別

22.1.4.産業別

22.2.カナダ市場分析

22.2.1.タイプ別

22.2.2.展開モード別

22.2.3.企業規模別

22.2.4.産業別

22.3.メキシコ市場分析

22.3.1.タイプ別

22.3.2.展開モード別

22.3.3.企業規模別

22.3.4.産業別

22.4.ブラジル市場分析

22.4.1.タイプ別

22.4.2.展開モード別

22.4.3.企業規模別

22.4.4.産業別

22.5.ドイツ市場分析

22.5.1.タイプ別

22.5.2.展開モード別

22.5.3.企業規模別

22.5.4.産業別

22.6.イタリア市場分析

22.6.1.タイプ別

22.6.2.展開モード別

22.6.3.企業規模別

22.6.4.産業別

22.7.フランス市場分析

22.7.1.タイプ別

22.7.2.展開モード別

22.7.3.企業規模別

22.7.4.産業別

22.8.イギリス市場分析

22.8.1.タイプ別

22.8.2.展開モード別

22.8.3.企業規模別

22.8.4.産業別

22.9.スペイン市場分析

22.9.1.タイプ別

22.9.2.展開モード別

22.9.3.企業規模別

22.9.4.産業別

22.10.ベネルクス市場分析

22.10.1.タイプ別

22.10.2.展開モード別

22.10.3.企業規模別

22.10.4.産業別

22.11.ロシア市場分析

22.11.1.タイプ別

22.11.2.展開モード別

22.11.3.企業規模別

22.11.4.産業別

22.12.中国市場分析

22.12.1.タイプ別

22.12.2.展開モード別

22.12.3.企業規模別

22.12.4.産業別

22.13.日本市場分析

22.13.1.タイプ別

22.13.2.展開モード別

22.13.3.企業規模別

22.13.4.産業別

22.14.韓国市場分析

22.14.1.タイプ別

22.14.2.展開モード別

22.14.3.企業規模別

22.14.4.産業別

22.15.インド市場分析

22.15.1.タイプ別

22.15.2.展開モード別

22.15.3.企業規模別

22.15.4.産業別

22.16.マレーシア市場分析

22.16.1.タイプ別

22.16.2.展開モード別

22.16.3.企業規模別

22.16.4.産業別

22.17.インドネシア市場分析

22.17.1.タイプ別

22.17.2.展開モード別

22.17.3.企業規模別

22.17.4.産業別

22.18.シンガポール市場分析

22.18.1.タイプ別

22.18.2.展開モード別

22.18.3.企業規模別

22.18.4.産業別

22.19.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

22.19.1.タイプ別

22.19.2.展開モード別

22.19.3.企業規模別

22.19.4.産業別

22.20.GCC諸国の市場分析

22.20.1.タイプ別

22.20.2.展開モード別

22.20.3.企業規模別

22.20.4.産業別

22.21.トルコ市場分析

22.21.1.タイプ別

22.21.2.展開モード別

22.21.3.企業規模別

22.21.4.産業別

22.22.南アフリカ市場分析

22.22.1.タイプ別

22.22.2.展開モード別

22.22.3.企業規模別

22.22.4.産業別

22.23.その他の中東・アフリカ市場分析

22.23.1.タイプ別

22.23.2.展開モード別

22.23.3.企業規模別

22.23.4.産業別

23.市場構造分析

23.1.企業階層別市場分析

23.2.上位企業の市場シェア分析

23.3.市場プレゼンス分析

24.競合分析

24.1.競合ダッシュボード

24.2.コンペティション・ベンチマーク

24.3.競合の深堀り

24.3.1.マイクロソフト株式会社

24.3.1.1.事業概要

24.3.1.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.1.3.市場セグメント別収益性(タイプ/導入形態/企業規模/産業/地域)

24.3.1.4.主要戦略と展開

24.3.2.IBMコーポレーション

24.3.2.1.事業概要

24.3.2.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.2.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.2.4.主要戦略と展開

24.3.3.グーグル合同会社

24.3.3.1.事業概要

24.3.3.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.3.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.3.4.主要戦略と展開

24.3.4.アマゾン・ウェブ・デプロイメント・モード社

24.3.4.1.事業概要

24.3.4.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.4.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.4.4.主要戦略と展開

24.3.5.セールスフォース・ドットコム

24.3.5.1.事業概要

24.3.5.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.5.3.市場セグメント別収益性(タイプ/導入形態/企業規模/産業/地域)

24.3.5.4.主要戦略と展開

24.3.6.オラクル株式会社

24.3.6.1.事業概要

24.3.6.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.6.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.6.4.主要戦略と展開

24.3.7.SAP SE

24.3.7.1.事業概要

24.3.7.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.7.3.市場セグメント別収益性(タイプ/導入形態/企業規模/産業/地域)

24.3.7.4.主要戦略と展開

24.3.8.インテル株式会社

24.3.8.1.事業概要

24.3.8.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.8.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.8.4.主要戦略と展開

24.3.9.エヌビディアコーポレーション

24.3.9.1.事業概要

24.3.9.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.9.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.9.4.主要戦略と展開

24.3.10.インフォシスリミテッド

24.3.10.1.事業概要

24.3.10.2.ソリューションポートフォリオ

24.3.10.3.市場セグメント別収益性(タイプ/展開形態/企業規模/産業/地域)

24.3.10.4.主要戦略と展開

25.前提条件と略語

26.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

AI Builder Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on AI Builder offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Conversational AI Builder
• Predictive AI Builder
• Chatbot Builders
• Workflow Automation Builders
• Others

By Deployment:

• On-Premises
• Cloud-Based

By Enterprise Size:

• Small Enterprises
• Medium Enterprises
• Large Enterprises

By Industry:

• Healthcare
• BFSI
• IT & Telecom
• Manufacturing
• Government
• Retail & Consumer Goods
• Others

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• The Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the AI Builder Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the AI Builder Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of AI Builder Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global AI Builder Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 5.1 billion) and volume (31.1%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global AI Builder Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, AI Builder Market is segmented into Conversational AI Builder, Predictive AI Builder, Chatbot Builders, Workflow Automation Builders, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Deployment

Based on By Deployment, AI Builder Market is segmented into On-Premises, Cloud-Based. This section also offers market attractiveness analysis based on By Deployment. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Deployment.

Chapter 07 - Global AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Enterprise Size

Based on By Enterprise Size, AI Builder Market is segmented into Small Enterprises, Medium Enterprises, Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on By Enterprise Size. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Enterprise Size.

Chapter 08 - Global AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Industry

Based on By Industry, AI Builder Market is segmented into Healthcare, BFSI, IT & Telecom, Manufacturing, Government, Retail & Consumer Goods, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Industry. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Industry.

Chapter 09 - AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, AI Builder Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia & Pacific, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI Builder Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI Builder Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI Builder Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI Builder Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the AI Builder Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries AI Builder Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the AI Builder Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Microsoft Corporation, IBM Corporation, Google LLC, Amazon Web Services, Salesforce.com.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on AI Builder Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. AI technology Innovation / Development Trends

4. Pricing Analysis

4.1. Pricing Analysis, By Pricing Model

4.1.1. Subscription Pricing Model

4.1.2. Perpetual Licensing

4.2. Average Pricing Analysis Benchmark

5. Global Market Demand (in Value in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

5.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

5.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

6. Market Background

6.1. Macro-Economic Factors

6.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

6.3. Value Chain

6.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment

6.4.1. Current Statistics

6.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook

6.4.3. Likely Rebound

6.5. Market Dynamics

6.5.1. Drivers

6.5.2. Restraints

6.5.3. Opportunities

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

7.3.1. Conversational

7.3.2. Predictive

7.3.3. Chatbot Builders

7.3.4. Workflow Automation Builders

7.3.5. Others

7.4. Market Attractiveness Analysis By Type

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Deployment Mode

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Deployment Mode, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Deployment Mode, 2023 to 2033

8.3.1. On-Premises

8.3.2. Cloud-Based

8.4. Market Attractiveness Analysis By Deployment Mode

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Enterprise Size

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Enterprise Size, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Enterprise Size, 2023 to 2033

9.3.1. Small Enterprises

9.3.2. Medium Enterprises

9.3.3. Large Enterprises

9.4. Market Attractiveness Analysis By Enterprise Size

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Industry

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Industry, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Industry, 2023 to 2033

10.3.1. Healthcare

10.3.2. BFSI

10.3.3. IT & Telecom

10.3.4. Manufacturing

10.3.5. Government

10.3.6. Retail & Consumer Goods

10.3.7. Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Industry

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ million) Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. East Asia

11.3.4. South Asia & Pacific

11.3.5. Western Europe

11.3.6. Eastern Europe

11.3.7. Central Asia

11.3.8. Russia & Belarus

11.3.9. Balkan & Baltics

11.3.10. Middle East & Africa

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Type

12.3.2. By Deployment Mode

12.3.3. By Enterprise Size

12.3.4. By Industry

12.3.5. By Country

12.3.5.1. United States

12.3.5.2. Canada

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Type

12.4.2. By Deployment Mode

12.4.3. By Enterprise Size

12.4.4. By Industry

12.4.5. By Country

13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Type

13.3.2. By Deployment Mode

13.3.3. By Enterprise Size

13.3.4. By Industry

13.3.5. By Country

13.3.5.1. Brazil

13.3.5.2. Mexico

13.3.5.3. Rest of Latin America

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Type

13.4.2. By Deployment Mode

13.4.3. By Enterprise Size

13.4.4. By Industry

13.4.5. By Country

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Type

14.3.2. By Deployment Mode

14.3.3. By Enterprise Size

14.3.4. By Industry

14.3.5. By Country

14.3.5.1. China

14.3.5.2. Japan

14.3.5.3. South Korea

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Type

14.4.2. By Deployment Mode

14.4.3. By Enterprise Size

14.4.4. By Industry

14.4.5. By Country

15. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Type

15.3.2. By Deployment Mode

15.3.3. By Enterprise Size

15.3.4. By Industry

15.3.5. By Country

15.3.5.1. India

15.3.5.2. Indonesia

15.3.5.3. Malaysia

15.3.5.4. Singapore

15.3.5.5. Australia & New Zealand

15.3.5.6. Rest of South Asia and Pacific

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Type

15.4.2. By Deployment Mode

15.4.3. By Enterprise Size

15.4.4. By Industry

15.4.5. By Country

16. Western Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Type

16.3.2. By Deployment Mode

16.3.3. By Enterprise Size

16.3.4. By Industry

16.3.5. By Country

16.3.5.1. Germany

16.3.5.2. Italy

16.3.5.3. France

16.3.5.4. United Kingdom

16.3.5.5. Spain

16.3.5.6. BENELUX

16.3.5.7. Russia

16.3.5.8. Rest of Europe

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Type

16.4.2. By Deployment Mode

16.4.3. By Enterprise Size

16.4.4. By Industry

16.4.5. By Country

17. Eastern Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Type

17.3.2. By Deployment Mode

17.3.3. By Enterprise Size

17.3.4. By Industry

17.3.5. By Country

17.3.5.1. Poland

17.3.5.2. Hungary

17.3.5.3. Romania

17.3.5.4. Czech Republic

17.3.5.5. Rest of Eastern Europe

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Type

17.4.2. By Deployment Mode

17.4.3. By Enterprise Size

17.4.4. By Industry

17.4.5. By Country

18. Central Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Type

18.3.2. By Deployment Mode

18.3.3. By Enterprise Size

18.3.4. By Industry

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Type

18.4.2. By Deployment Mode

18.4.3. By Enterprise Size

18.4.4. By Industry

19. Russia & Belarus Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Type

19.3.2. By Deployment Mode

19.3.3. By Enterprise Size

19.3.4. By Industry

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Type

19.4.2. By Deployment Mode

19.4.3. By Enterprise Size

19.4.4. By Industry

20. Balkan & Baltics Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Type

20.3.2. By Deployment Mode

20.3.3. By Enterprise Size

20.3.4. By Industry

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Type

20.4.2. By Deployment Mode

20.4.3. By Enterprise Size

20.4.4. By Industry

21. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

21.1. Introduction

21.2. Historical Market Size (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

21.3. Current and Future Market Size (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

21.3.1. By Type

21.3.2. By Deployment Mode

21.3.3. By Enterprise Size

21.3.4. By Industry

21.3.5. By Country

21.3.5.1. GCC Countries

21.3.5.2. Turkiye

21.3.5.3. South Africa

21.3.5.4. Rest of Middle East and Africa

21.4. Market Attractiveness Analysis

21.4.1. By Type

21.4.2. By Deployment Mode

21.4.3. By Enterprise Size

21.4.4. By Industry

21.4.5. By Country

22. Key Countries Analysis- Market

22.1. United States Market Analysis

22.1.1. By Type

22.1.2. By Deployment Mode

22.1.3. By Enterprise Size

22.1.4. By Industry

22.2. Canada Market Analysis

22.2.1. By Type

22.2.2. By Deployment Mode

22.2.3. By Enterprise Size

22.2.4. By Industry

22.3. Mexico Market Analysis

22.3.1. By Type

22.3.2. By Deployment Mode

22.3.3. By Enterprise Size

22.3.4. By Industry

22.4. Brazil Market Analysis

22.4.1. By Type

22.4.2. By Deployment Mode

22.4.3. By Enterprise Size

22.4.4. By Industry

22.5. Germany Market Analysis

22.5.1. By Type

22.5.2. By Deployment Mode

22.5.3. By Enterprise Size

22.5.4. By Industry

22.6. Italy Market Analysis

22.6.1. By Type

22.6.2. By Deployment Mode

22.6.3. By Enterprise Size

22.6.4. By Industry

22.7. France Market Analysis

22.7.1. By Type

22.7.2. By Deployment Mode

22.7.3. By Enterprise Size

22.7.4. By Industry

22.8. United Kingdom Market Analysis

22.8.1. By Type

22.8.2. By Deployment Mode

22.8.3. By Enterprise Size

22.8.4. By Industry

22.9. Spain Market Analysis

22.9.1. By Type

22.9.2. By Deployment Mode

22.9.3. By Enterprise Size

22.9.4. By Industry

22.10. BENELUX Market Analysis

22.10.1. By Type

22.10.2. By Deployment Mode

22.10.3. By Enterprise Size

22.10.4. By Industry

22.11. Russia Market Analysis

22.11.1. By Type

22.11.2. By Deployment Mode

22.11.3. By Enterprise Size

22.11.4. By Industry

22.12. China Market Analysis

22.12.1. By Type

22.12.2. By Deployment Mode

22.12.3. By Enterprise Size

22.12.4. By Industry

22.13. Japan Market Analysis

22.13.1. By Type

22.13.2. By Deployment Mode

22.13.3. By Enterprise Size

22.13.4. By Industry

22.14. South Korea Market Analysis

22.14.1. By Type

22.14.2. By Deployment Mode

22.14.3. By Enterprise Size

22.14.4. By Industry

22.15. India Market Analysis

22.15.1. By Type

22.15.2. By Deployment Mode

22.15.3. By Enterprise Size

22.15.4. By Industry

22.16. Malaysia Market Analysis

22.16.1. By Type

22.16.2. By Deployment Mode

22.16.3. By Enterprise Size

22.16.4. By Industry

22.17. Indonesia Market Analysis

22.17.1. By Type

22.17.2. By Deployment Mode

22.17.3. By Enterprise Size

22.17.4. By Industry

22.18. Singapore Market Analysis

22.18.1. By Type

22.18.2. By Deployment Mode

22.18.3. By Enterprise Size

22.18.4. By Industry

22.19. Australia and New Zealand Market Analysis

22.19.1. By Type

22.19.2. By Deployment Mode

22.19.3. By Enterprise Size

22.19.4. By Industry

22.20. GCC Countries Market Analysis

22.20.1. By Type

22.20.2. By Deployment Mode

22.20.3. By Enterprise Size

22.20.4. By Industry

22.21. Turkiye Market Analysis

22.21.1. By Type

22.21.2. By Deployment Mode

22.21.3. By Enterprise Size

22.21.4. By Industry

22.22. South Africa Market Analysis

22.22.1. By Type

22.22.2. By Deployment Mode

22.22.3. By Enterprise Size

22.22.4. By Industry

22.23. Rest of Middle East and Africa Market Analysis

22.23.1. By Type

22.23.2. By Deployment Mode

22.23.3. By Enterprise Size

22.23.4. By Industry

23. Market Structure Analysis

23.1. Market Analysis by Tier of Companies

23.2. Market Share Analysis of Top Players

23.3. Market Presence Analysis

24. Competition Analysis

24.1. Competition Dashboard

24.2. Competition Benchmarking

24.3. Competition Deep Dive

24.3.1. Microsoft Corporation

24.3.1.1. Business Overview

24.3.1.2. Solution Portfolio

24.3.1.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.1.4. Key Strategy & Developments

24.3.2. IBM Corporation

24.3.2.1. Business Overview

24.3.2.2. Solution Portfolio

24.3.2.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.2.4. Key Strategy & Developments

24.3.3. Google LLC

24.3.3.1. Business Overview

24.3.3.2. Solution Portfolio

24.3.3.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.3.4. Key Strategy & Developments

24.3.4. Amazon Web Deployment Mode, Inc.

24.3.4.1. Business Overview

24.3.4.2. Solution Portfolio

24.3.4.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.4.4. Key Strategy & Developments

24.3.5. Salesforce.com, Inc.

24.3.5.1. Business Overview

24.3.5.2. Solution Portfolio

24.3.5.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.5.4. Key Strategy & Developments

24.3.6. Oracle Corporation

24.3.6.1. Business Overview

24.3.6.2. Solution Portfolio

24.3.6.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.6.4. Key Strategy & Developments

24.3.7. SAP SE

24.3.7.1. Business Overview

24.3.7.2. Solution Portfolio

24.3.7.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.7.4. Key Strategy & Developments

24.3.8. Intel Corporation

24.3.8.1. Business Overview

24.3.8.2. Solution Portfolio

24.3.8.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.8.4. Key Strategy & Developments

24.3.9. NVIDIA Corporation

24.3.9.1. Business Overview

24.3.9.2. Solution Portfolio

24.3.9.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.9.4. Key Strategy & Developments

24.3.10. Infosys Limited

24.3.10.1. Business Overview

24.3.10.2. Solution Portfolio

24.3.10.3. Profitability by Market Segments (Type/Deployment Mode/Enterprise Size/Industry/Region)

24.3.10.4. Key Strategy & Developments

25. Assumptions and Acronyms Used

26. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(ai)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る