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アジア太平洋地域の帽子市場


Asia Pacific Hats Market

アジア太平洋地域の帽子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したアジア太平洋地域の帽子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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2024年11月14日 US$2,000
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サマリー

アジア太平洋地域の帽子市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したアジア太平洋地域の帽子に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- スポーツ帽子
- ファッション帽子
- ワーキングハット
- その他の帽子

使用素材別

- ポリエステル
- コットン
- ウール
- レザー
- その他

エンドユーザー別

- 男性
- 女性
- ユニセックス

地域別

- アジア太平洋

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

アジア太平洋地域の帽子市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、アジア太平洋地域の帽子市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アジア太平洋地域の帽子市場レポートの市場範囲を理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 アジア太平洋地域の帽子の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(10.8億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(11.4億米ドル)および数量(5.3%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 アジア太平洋地域の帽子の世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 アジア太平洋地域の帽子の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 製品タイプ別

製品タイプ別に、アジア太平洋地域の帽子市場は、スポーツ帽子、ファッション帽子、ワーキング帽子、その他の帽子に区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 アジア太平洋地域の帽子の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:使用素材別

使用素材別に、アジア太平洋地域の帽子市場はポリエステル、綿、ウール、皮革、その他に区分されます。また、使用素材別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の使用素材別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アジア太平洋地域の帽子の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、アジア太平洋地域の帽子市場は男性、女性、ユニセックスに区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 アジア太平洋地域の帽子市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 (地域別

地域別に、アジア太平洋地域の帽子市場をアジア太平洋地域に区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 主要国 アジア太平洋地域の帽子市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、アジア太平洋地域の帽子市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第10章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第11章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Lock & Co.Hatters, Goorin Bros., Inc., Bailey Hats, Dalix, Tan Thanh Dat Co., Ltd., Zhangjiagang Huaxia Headgear Co., Ltd., Nantong Foremost Garments & Accessories Co., Ltd., Richardson, Larix Gear, New Era Cap Co. Inc., Nike, Inc., Adidas AG, Under Armour, Inc., PUMA SE, Decky Brands Group, Flexfit LLC, Kangol Ltd., Bollman Hat Company, Stetson Company.

第12章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストが含まれる。

第13章 調査方法

この章では、アジア太平洋地域の帽子市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|アジア太平洋地域の帽子市場

1.1.アジア太平洋市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)と数量(台数)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.スポーツ

5.3.2.ファッション

5.3.3.働く

5.4.2018年から2022年までの製品タイプ別前年比成長トレンド分析

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:材料用途別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの材料用途別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(本)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:材料用途別、2023年~2033年

6.3.1.ポリエステル

6.3.2.綿

6.3.3.ウール

6.3.4.その他

6.4.材料用途別前年比成長動向分析(2018~2022年

6.5.材料用途別の絶対価格機会分析、2023~2033年

7.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.男性

7.3.2.女子

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(台)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.アジア太平洋

8.4.地域別市場魅力度分析

9.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの市場予測(国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(Units)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.中国

9.2.1.2.日本

9.2.1.3.韓国

9.2.1.4.シンガポール

9.2.1.5.タイ

9.2.1.6.インドネシア

9.2.1.7.オーストラリア

9.2.1.8.ニュージーランド

9.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

9.2.2.製品タイプ別

9.2.3.素材用途別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.製品タイプ別

9.3.3.素材用途別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.主要国市場分析

10.1.中国

10.1.1.価格分析

10.1.2.市場シェア分析、2022年

10.1.2.1.製品タイプ別

10.1.2.2.材料用途別

10.1.2.3.エンドユーザー別

10.2.日本

10.2.1.価格分析

10.2.2.市場シェア分析、2022年

10.2.2.1.製品タイプ別

10.2.2.2.材料用途別

10.2.2.3.エンドユーザー別

10.3.韓国

10.3.1.価格分析

10.3.2.市場シェア分析、2022年

10.3.2.1.製品タイプ別

10.3.2.2.材料用途別

10.3.2.3.エンドユーザー別

10.4.シンガポール

10.4.1.価格分析

10.4.2.市場シェア分析、2022年

10.4.2.1.製品タイプ別

10.4.2.2.材料用途別

10.4.2.3.エンドユーザー別

10.5.タイ

10.5.1.価格分析

10.5.2.市場シェア分析、2022年

10.5.2.1.製品タイプ別

10.5.2.2.材料用途別

10.5.2.3.エンドユーザー別

10.6.インドネシア

10.6.1.価格分析

10.6.2.市場シェア分析、2022年

10.6.2.1.製品タイプ別

10.6.2.2.材料用途別

10.6.2.3.エンドユーザー別

10.7.オーストラリア

10.7.1.価格分析

10.7.2.市場シェア分析、2022年

10.7.2.1.製品タイプ別

10.7.2.2.材料用途別

10.7.2.3.エンドユーザー別

10.8.ニュージーランド

10.8.1.価格分析

10.8.2.市場シェア分析、2022年

10.8.2.1.製品タイプ別

10.8.2.2.材料用途別

10.8.2.3.エンドユーザー別

11.市場構造分析

11.1.競争ダッシュボード

11.2.コンペティション・ベンチマーク

11.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

11.3.1.地域別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.素材用途別

11.3.4.エンドユーザー別

12.競合分析

12.1.競争の深堀り

12.1.1.ロック&カンパニーハッター

12.1.1.1.概要

12.1.1.2.製品ポートフォリオ

12.1.1.3.市場セグメント別の収益性

12.1.1.4.販売拠点

12.1.1.5.戦略の概要

12.1.1.5.1.マーケティング戦略

12.1.1.5.2.製品戦略

12.1.1.5.3.チャネル戦略

12.1.2.グーリン・ブラザーズ

12.1.2.1.概要

12.1.2.2.製品ポートフォリオ

12.1.2.3.市場セグメント別の収益性

12.1.2.4.販売拠点

12.1.2.5.戦略の概要

12.1.2.5.1.マーケティング戦略

12.1.2.5.2.製品戦略

12.1.2.5.3.チャネル戦略

12.1.3.ベイリーハット

12.1.3.1.概要

12.1.3.2.製品ポートフォリオ

12.1.3.3.市場セグメント別の収益性

12.1.3.4.販売拠点

12.1.3.5.戦略の概要

12.1.3.5.1.マーケティング戦略

12.1.3.5.2.製品戦略

12.1.3.5.3.チャネル戦略

12.1.4.ダリックス

12.1.4.1.概要

12.1.4.2.製品ポートフォリオ

12.1.4.3.市場セグメント別収益性

12.1.4.4.販売拠点

12.1.4.5.戦略の概要

12.1.4.5.1.マーケティング戦略

12.1.4.5.2.製品戦略

12.1.4.5.3.チャネル戦略

12.1.5.タンタインダット社

12.1.5.1.概要

12.1.5.2.製品ポートフォリオ

12.1.5.3.市場セグメント別収益性

12.1.5.4.販売拠点

12.1.5.5.戦略の概要

12.1.5.5.1.マーケティング戦略

12.1.5.5.2.製品戦略

12.1.5.5.3.チャネル戦略

12.1.6.ナイキ社

12.1.6.1.概要

12.1.6.2.製品ポートフォリオ

12.1.6.3.市場セグメント別収益性

12.1.6.4.販売拠点

12.1.6.5.戦略の概要

12.1.6.5.1.マーケティング戦略

12.1.6.5.2.製品戦略

12.1.6.5.3.チャネル戦略

12.1.7.張家港華夏ヘッドギア有限公司

12.1.7.1.概要

12.1.7.2.製品ポートフォリオ

12.1.7.3.市場セグメント別収益性

12.1.7.4.販売拠点

12.1.7.5.戦略の概要

12.1.7.5.1.マーケティング戦略

12.1.7.5.2.製品戦略

12.1.7.5.3.チャネル戦略

12.1.8.南通最前服装有限公司

12.1.8.1.概要

12.1.8.2.製品ポートフォリオ

12.1.8.3.市場セグメント別収益性

12.1.8.4.販売拠点

12.1.8.5.戦略の概要

12.1.8.5.1.マーケティング戦略

12.1.8.5.2.製品戦略

12.1.8.5.3.チャネル戦略

12.1.9.リチャードソン

12.1.9.1.概要

12.1.9.2.製品ポートフォリオ

12.1.9.3.市場セグメント別収益性

12.1.9.4.販売拠点

12.1.9.5.戦略の概要

12.1.9.5.1.マーケティング戦略

12.1.9.5.2.製品戦略

12.1.9.5.3.チャネル戦略

12.1.10.ラリックスギア

12.1.10.1.概要

12.1.10.2.製品ポートフォリオ

12.1.10.3.市場セグメント別の収益性

12.1.10.4.販売拠点

12.1.10.5.戦略の概要

12.1.10.5.1.マーケティング戦略

12.1.10.5.2.製品戦略

12.1.10.5.3.チャネル戦略

13.前提条件と略語

14.調査方法

 

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Summary

Asia Pacific Hats Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Asia Pacific Hats offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Sports Hats
• Fashion Hats
• Working Hats
• Other Hats

By Material Used:

• Polyester
• Cotton
• Wool
• Leather
• Others

By End User:

• Men
• Women
• Unisex

By Region:

• Asia Pacific

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Asia Pacific Hats Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Asia Pacific Hats Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Asia Pacific Hats Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Asia Pacific Hats Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1.08 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 1.14 billion) and volume (5.3%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Asia Pacific Hats Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Asia Pacific Hats Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Asia Pacific Hats Market is segmented into Sports Hats, Fashion Hats, Working Hats, Other Hats. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Asia Pacific Hats Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material Used

Based on By Material Used, Asia Pacific Hats Market is segmented into Polyester, Cotton, Wool, Leather, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Material Used. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material Used.

Chapter 07 - Global Asia Pacific Hats Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Asia Pacific Hats Market is segmented into Men, Women, Unisex. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - Asia Pacific Hats Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Asia Pacific Hats Market is segmented into Asia Pacific. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - Key Countries Asia Pacific Hats Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Asia Pacific Hats Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 10 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 11 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Lock & Co. Hatters, Goorin Bros., Inc., Bailey Hats, Dalix, Tan Thanh Dat Co., Ltd., Zhangjiagang Huaxia Headgear Co., Ltd., Nantong Foremost Garments & Accessories Co., Ltd., Richardson, Larix Gear, New Era Cap Co. Inc., Nike, Inc., Adidas AG, Under Armour, Inc., PUMA SE, Decky Brands Group, Flexfit LLC, Kangol Ltd., Bollman Hat Company, Stetson Company.

Chapter 12 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 13 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Asia Pacific Hats Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Asia Pacific Hats Market

1.1. Asia Pacific Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Sports

5.3.2. Fashion

5.3.3. Working

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material Use

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Material Use, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material Use, 2023 to 2033

6.3.1. Polyester

6.3.2. Cotton

6.3.3. Wool

6.3.4. Others

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material Use, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material Use, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-user

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End-user, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End-user, 2023 to 2033

7.3.1. Men

7.3.2. Women

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-user, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-user, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. Asia Pacific

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. China

9.2.1.2. Japan

9.2.1.3. South Korea

9.2.1.4. Singapore

9.2.1.5. Thailand

9.2.1.6. Indonesia

9.2.1.7. Australia

9.2.1.8. New Zealand

9.2.1.9. Rest of Asia Pacific

9.2.2. By Product Type

9.2.3. By Material Use

9.2.4. By End-user

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Product Type

9.3.3. By Material Use

9.3.4. By End-user

9.4. Key Takeaways

10. Key Countries Market Analysis

10.1. China

10.1.1. Pricing Analysis

10.1.2. Market Share Analysis, 2022

10.1.2.1. By Product Type

10.1.2.2. By Material Use

10.1.2.3. By End-user

10.2. Japan

10.2.1. Pricing Analysis

10.2.2. Market Share Analysis, 2022

10.2.2.1. By Product Type

10.2.2.2. By Material Use

10.2.2.3. By End-user

10.3. South Korea

10.3.1. Pricing Analysis

10.3.2. Market Share Analysis, 2022

10.3.2.1. By Product Type

10.3.2.2. By Material Use

10.3.2.3. By End-user

10.4. Singapore

10.4.1. Pricing Analysis

10.4.2. Market Share Analysis, 2022

10.4.2.1. By Product Type

10.4.2.2. By Material Use

10.4.2.3. By End-user

10.5. Thailand

10.5.1. Pricing Analysis

10.5.2. Market Share Analysis, 2022

10.5.2.1. By Product Type

10.5.2.2. By Material Use

10.5.2.3. By End-user

10.6. Indonesia

10.6.1. Pricing Analysis

10.6.2. Market Share Analysis, 2022

10.6.2.1. By Product Type

10.6.2.2. By Material Use

10.6.2.3. By End-user

10.7. Australia

10.7.1. Pricing Analysis

10.7.2. Market Share Analysis, 2022

10.7.2.1. By Product Type

10.7.2.2. By Material Use

10.7.2.3. By End-user

10.8. New Zealand

10.8.1. Pricing Analysis

10.8.2. Market Share Analysis, 2022

10.8.2.1. By Product Type

10.8.2.2. By Material Use

10.8.2.3. By End-user

11. Market Structure Analysis

11.1. Competition Dashboard

11.2. Competition Benchmarking

11.3. Market Share Analysis of Top Players

11.3.1. By Regional

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Material Use

11.3.4. By End-user

12. Competition Analysis

12.1. Competition Deep Dive

12.1.1. Lock & Co. Hatters

12.1.1.1. Overview

12.1.1.2. Product Portfolio

12.1.1.3. Profitability by Market Segments

12.1.1.4. Sales Footprint

12.1.1.5. Strategy Overview

12.1.1.5.1. Marketing Strategy

12.1.1.5.2. Product Strategy

12.1.1.5.3. Channel Strategy

12.1.2. Goorin Bros., Inc.

12.1.2.1. Overview

12.1.2.2. Product Portfolio

12.1.2.3. Profitability by Market Segments

12.1.2.4. Sales Footprint

12.1.2.5. Strategy Overview

12.1.2.5.1. Marketing Strategy

12.1.2.5.2. Product Strategy

12.1.2.5.3. Channel Strategy

12.1.3. Bailey Hats

12.1.3.1. Overview

12.1.3.2. Product Portfolio

12.1.3.3. Profitability by Market Segments

12.1.3.4. Sales Footprint

12.1.3.5. Strategy Overview

12.1.3.5.1. Marketing Strategy

12.1.3.5.2. Product Strategy

12.1.3.5.3. Channel Strategy

12.1.4. Dalix

12.1.4.1. Overview

12.1.4.2. Product Portfolio

12.1.4.3. Profitability by Market Segments

12.1.4.4. Sales Footprint

12.1.4.5. Strategy Overview

12.1.4.5.1. Marketing Strategy

12.1.4.5.2. Product Strategy

12.1.4.5.3. Channel Strategy

12.1.5. Tan Thanh Dat Co., Ltd.

12.1.5.1. Overview

12.1.5.2. Product Portfolio

12.1.5.3. Profitability by Market Segments

12.1.5.4. Sales Footprint

12.1.5.5. Strategy Overview

12.1.5.5.1. Marketing Strategy

12.1.5.5.2. Product Strategy

12.1.5.5.3. Channel Strategy

12.1.6. Nike, Inc.

12.1.6.1. Overview

12.1.6.2. Product Portfolio

12.1.6.3. Profitability by Market Segments

12.1.6.4. Sales Footprint

12.1.6.5. Strategy Overview

12.1.6.5.1. Marketing Strategy

12.1.6.5.2. Product Strategy

12.1.6.5.3. Channel Strategy

12.1.7. Zhangjiagang Huaxia Headgear Co., Ltd.

12.1.7.1. Overview

12.1.7.2. Product Portfolio

12.1.7.3. Profitability by Market Segments

12.1.7.4. Sales Footprint

12.1.7.5. Strategy Overview

12.1.7.5.1. Marketing Strategy

12.1.7.5.2. Product Strategy

12.1.7.5.3. Channel Strategy

12.1.8. Nantong Foremost Garments & Accessories Co., Ltd.

12.1.8.1. Overview

12.1.8.2. Product Portfolio

12.1.8.3. Profitability by Market Segments

12.1.8.4. Sales Footprint

12.1.8.5. Strategy Overview

12.1.8.5.1. Marketing Strategy

12.1.8.5.2. Product Strategy

12.1.8.5.3. Channel Strategy

12.1.9. Richardson

12.1.9.1. Overview

12.1.9.2. Product Portfolio

12.1.9.3. Profitability by Market Segments

12.1.9.4. Sales Footprint

12.1.9.5. Strategy Overview

12.1.9.5.1. Marketing Strategy

12.1.9.5.2. Product Strategy

12.1.9.5.3. Channel Strategy

12.1.10. Larix Gear

12.1.10.1. Overview

12.1.10.2. Product Portfolio

12.1.10.3. Profitability by Market Segments

12.1.10.4. Sales Footprint

12.1.10.5. Strategy Overview

12.1.10.5.1. Marketing Strategy

12.1.10.5.2. Product Strategy

12.1.10.5.3. Channel Strategy

13. Assumptions & Acronyms Used

14. Research Methodology

 

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