世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

磁器食器市場


Porcelain Tableware Market

磁器食器市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した磁器食器に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年8月21日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

磁器食器市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した磁器食器に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- 皿
- ボウル&容器
- カップ&グラス
- トレイ&クラムシェル
- マグ&ジャー
- その他(食器セット)

価格帯別

- マス
- プレミアム

流通チャネル別

- ホテル/レストラン/カフェ(HORECA)
- 住宅/家庭
- モダン・トレード
- モノブランド店
- 専門店
- オンライン小売業者
- その他のチャネル

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

磁器食器市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、磁器食器市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両用レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場範囲、分類、制限などを紹介し、読者が磁器食器市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれ、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 磁器食器の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(93億520万米ドル)および数量(7.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 磁器食器の世界市場-価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 磁器食器の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、磁器食器市場はプレート、ボウル&容器、カップ&グラス、トレイ&クラムシェル、マグ&ジャー、その他(ディナーウェアセット)に区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。

第06章 磁器食器の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:価格帯別

価格帯別に、磁器食器市場はマス、プレミアムに区分される。また、価格帯別に市場魅力度分析も行っています。また、上記の価格帯別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 磁器食器の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通チャネル別

流通チャネル別に、磁器食器市場はホテル/レストラン/カフェ(HORECA)、住宅/家庭(モダントレード、モノブランド店、専門店、オンライン小売店、その他のチャネル)に区分されます。また、流通チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 磁器食器市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、磁器食器市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米磁器食器市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの磁器食器市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の磁器食器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の磁器食器市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁器食器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの磁器食器市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁器食器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの磁器食器市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁器食器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの磁器食器市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における磁器食器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の磁器食器市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において磁器食器市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Bernardaud、Villeroy and Boch AG、Noritake Co.Ltd.、Guangdong Songfa Ceramics Co., ltd.、Degrenne、Fiskars Group、ROSENTHAL GMBH、Staatliche Porzellan-Manufaktur Meissen GmbH、Steelite International、Tognana Porcelain、Dankotuwa Porcelain PLC、ROYAL FERNWOOD PORCELAIN LTD、Porvasal SA、Lenox、その他です。

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、磁器食器市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|磁器食器市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.こびりつきにくい天然素材の食器が食器市場を拡大する

3.1.2.レジャー、ビジネス、ホスピタリティにおける成長

3.1.3.その他(調査期間中)

3.2.商品開発・イノベーション動向

4.世界市場の需要分析2018~2022年と予測、2023~2033年

4.1.過去の市場数量(単位:千台)分析、2018年~2022年

4.2.現在および将来の市場数量予測、2023~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場-価格分析

5.1.製品タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.世界平均価格分析ベンチマーク

6.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2018~2022年および予測、2023~2033年

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.食器の世界市場分析、2022年

7.2.マクロ経済要因

7.2.1.世界のGDP成長率見通し

7.2.2.世界の産業付加価値

7.2.3.世界の個人消費見通し

7.2.4.一人当たり消費支出見通し

7.2.5.世界の電子商取引業界の展望

7.2.6.その他の主要マクロ経済要因

7.3.予測要因-関連性と影響

7.3.1.上位企業の過去の成長率

7.3.2.世界の人口増加見通し

7.3.3.GDP成長率分析

7.3.4.GDPと雇用への貢献

7.3.5.製造業GVA

7.3.6.一人当たり可処分所得

7.3.7.その他の主要予測要因

7.4.産業価値とサプライチェーン分析

7.5.市場のPESTLE分析

7.6.ポーターのファイブフォース

7.7.市場ダイナミクス

7.7.1.ドライバー

7.7.2.阻害要因

7.7.3.機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品タイプ別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023年~2033年

8.3.1.プレート

8.3.2.ボウル&容器

8.3.3.カップ・グラス

8.3.4.トレイ&クラムシェル

8.3.5.マグカップ&ジャー

8.3.6.その他(食器セット)

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:価格帯別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2018年から2022年までの価格帯別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

9.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)と価格帯別数量分析・予測、2023年~2033年

9.3.1.質量

9.3.2.プレミアム

9.4.価格帯別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

10.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

10.3.1.ホテル/レストラン/カフェ(HORECA)

10.3.2.住宅/一般家庭

10.3.2.1.現代貿易

10.3.2.2.モノブランド店

10.3.2.3.専門店

10.3.2.4.オンライン小売業者

10.3.2.5.その他のチャネル

10.4.流通チャネル別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

11.1.はじめに

11.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

11.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.東アジア

11.3.4.南アジア

11.3.5.ヨーロッパ

11.3.6.中東・アフリカ

11.3.7.オセアニア

12.北米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

12.4.1.国別

12.4.1.1.アメリカ

12.4.1.2.カナダ

12.4.2.製品タイプ別

12.4.3.価格帯別

12.4.4.流通チャネル別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.製品タイプ別

12.5.3.価格帯別

12.5.4.流通チャネル別

12.6.市場動向

12.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.8.促進要因と阻害要因-影響分析

13.中南米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ブラジル

13.4.1.2.メキシコ

13.4.1.3.アルゼンチン

13.4.1.4.その他のラテンアメリカ

13.4.2.製品タイプ別

13.4.3.価格帯別

13.4.4.流通チャネル別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.製品タイプ別

13.5.3.価格帯別

13.5.4.流通チャネル別

13.6.市場動向

13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.8.促進要因と阻害要因-影響分析

14.欧州市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.イギリス

14.4.1.2.フランス

14.4.1.3.ドイツ

14.4.1.4.イタリア

14.4.1.5.スペイン

14.4.1.6.その他のヨーロッパ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.価格帯別

14.4.4.流通チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.価格帯別

14.5.4.流通チャネル別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.東アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.中国

15.4.1.2.日本

15.4.1.3.韓国

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.価格帯別

15.4.4.流通チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.価格帯別

15.5.4.流通チャネル別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.インド

16.4.1.2.インドネシア

16.4.1.3.マレーシア

16.4.1.4.タイ

16.4.1.5.その他の南アジア

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.価格帯別

16.4.4.流通チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.価格帯別

16.5.4.流通チャネル別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.オセアニア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

17.4.1.国別

17.4.1.1.オーストラリア

17.4.1.2.ニュージーランド

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.価格帯別

17.4.4.流通チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.製品タイプ別

17.5.3.価格帯別

17.5.4.流通チャネル別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.中東・アフリカ市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.はじめに

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

18.4.1.国別

18.4.1.1.湾岸協力会議加盟国

18.4.1.2.南アフリカ

18.4.1.3.北アフリカ

18.4.2.その他の中東・アフリカ

18.4.3.製品タイプ別

18.4.4.価格帯別

18.4.5.流通チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.製品タイプ別

18.5.3.価格帯別

18.5.4.流通チャネル別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.2023年から2033年までの主要国市場分析

19.1.はじめに

19.1.1.主要国別市場価値比率分析

19.1.2.地域対国の成長比較

19.2.アメリカ市場分析

19.2.1.製品タイプ別

19.2.2.価格帯別

19.2.3.流通チャネル別

19.3.カナダ市場分析

19.3.1.製品タイプ別

19.3.2.価格帯別

19.3.3.流通チャネル別

19.4.中国市場分析

19.4.1.製品タイプ別

19.4.2.価格帯別

19.4.3.流通チャネル別

19.5.日本市場分析

19.5.1.製品タイプ別

19.5.2.価格帯別

19.5.3.流通チャネル別

19.6.韓国市場分析

19.6.1.製品タイプ別

19.6.2.価格帯別

19.6.3.流通チャネル別

19.7.インド市場分析

19.7.1.製品タイプ別

19.7.2.価格帯別

19.7.3.流通チャネル別

19.8.マレーシア市場分析

19.8.1.製品タイプ別

19.8.2.価格帯別

19.8.3.流通チャネル別

19.9.オーストラリア市場分析

19.9.1.製品タイプ別

19.9.2.価格帯別

19.9.3.流通チャネル別

19.10.ニュージーランド市場分析

19.10.1.製品タイプ別

19.10.2.価格帯別

19.10.3.流通チャネル別

19.11.インドネシア市場分析

19.11.1.製品タイプ別

19.11.2.価格帯別

19.11.3.流通チャネル別

19.12.メキシコ市場分析

19.12.1.製品タイプ別

19.12.2.価格帯別

19.12.3.流通チャネル別

19.13.アルゼンチン市場分析

19.13.1.製品タイプ別

19.13.2.価格帯別

19.13.3.流通チャネル別

19.14.イギリス市場分析

19.14.1.製品タイプ別

19.14.2.価格帯別

19.14.3.流通チャネル別

19.15.ドイツ市場分析

19.15.1.製品タイプ別

19.15.2.価格帯別

19.15.3.流通チャネル別

20.市場構造分析

20.1.企業階層別市場分析(磁器食器)

20.2.市場集中度

20.3.上位企業の市場シェア分析

20.4.市場プレゼンス分析

20.4.1.プレーヤーの地域別分布

20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

20.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.競合による価格分析

21.3.競合ベンチマーキング

21.4.競合のディープダイブ

21.4.1.ベルナルド

21.4.1.1.概要

21.4.1.2.製品ポートフォリオ

21.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.1.4.セールスフットプリント

21.4.1.5.戦略の概要

21.4.2.ビレロイ&ボッホAG

21.4.2.1.概要

21.4.2.2.製品ポートフォリオ

21.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.2.4.セールスフットプリント

21.4.2.5.戦略の概要

21.4.3.ノリタケカンパニーリミテドノリタケカンパニーリミテド

21.4.3.1.概要

21.4.3.2.製品ポートフォリオ

21.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.3.4.セールスフットプリント

21.4.3.5.戦略の概要

21.4.4.広東松發セラミックス有限公司

21.4.4.1.概要

21.4.4.2.製品ポートフォリオ

21.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.4.4.セールスフットプリント

21.4.4.5.戦略の概要

21.4.5.デグレンヌ

21.4.5.1.概要

21.4.5.2.製品ポートフォリオ

21.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.5.4.セールスフットプリント

21.4.5.5.戦略の概要

21.4.6.フィスカルスグループ

21.4.6.1.概要

21.4.6.2.製品ポートフォリオ

21.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.6.4.セールスフットプリント

21.4.6.5.戦略の概要

21.4.7.ローゼンタール

21.4.7.1.概要

21.4.7.2.製品ポートフォリオ

21.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.7.4.セールスフットプリント

21.4.7.5.戦略の概要

21.4.8.マイセン工場

21.4.8.1.概要

21.4.8.2.製品ポートフォリオ

21.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.8.4.セールスフットプリント

21.4.8.5.戦略の概要

21.4.9.スティーライト・インターナショナル

21.4.9.1.概要

21.4.9.2.製品ポートフォリオ

21.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.9.4.セールスフットプリント

21.4.9.5.戦略の概要

21.4.10.トニャーナ・ポーセリン

21.4.10.1.概要

21.4.10.2.製品ポートフォリオ

21.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.10.4.セールスフットプリント

21.4.10.5.戦略の概要

21.4.11.ダンコツワ・ポーセリンPLC

21.4.11.1.概要

21.4.11.2.製品ポートフォリオ

21.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.11.4.セールスフットプリント

21.4.11.5.戦略の概要

21.4.12.ロイヤル・ファーンウッド・ポーセリン・リミテッド

21.4.12.1.概要

21.4.12.2.製品ポートフォリオ

21.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.12.4.セールスフットプリント

21.4.12.5.戦略の概要

21.4.13.ポルバサルSA

21.4.13.1.概要

21.4.13.2.製品ポートフォリオ

21.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.13.4.セールスフットプリント

21.4.13.5.戦略の概要

21.4.14.レノックス

21.4.14.1.概要

21.4.14.2.製品ポートフォリオ

21.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.14.4.セールスフットプリント

21.4.14.5.戦略の概要

21.4.15.その他(要望に応じて)

21.4.15.1.概要

21.4.15.2.製品ポートフォリオ

21.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.15.4.セールスフットプリント

21.4.15.5.戦略の概要

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Porcelain Tableware Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Porcelain Tableware offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Plates
• Bowls & Containers
• Cups & Glasses
• Trays & Clamshell
• Mugs & Jars
• Others (Dinnerware Set)

By Price Range:

• Mass
• Premium

By Distribution Channel:

• Hotel/Restaurant/Café (HORECA)
• Residential/Households
• Modern Trade
• Mono Brand Stores
• Specialty Stores
• Online Retailers
• Other Channels

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Porcelain Tableware Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Porcelain Tableware Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Porcelain Tableware Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Porcelain Tableware Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 9,305.2 million) and volume (7.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Porcelain Tableware Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Porcelain Tableware Market is segmented into Plates, Bowls & Containers, Cups & Glasses, Trays & Clamshell, Mugs & Jars, Others (Dinnerware Set). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Price Range

Based on By Price Range, Porcelain Tableware Market is segmented into Mass, Premium. This section also offers market attractiveness analysis based on By Price Range. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Price Range.

Chapter 07 - Global Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Porcelain Tableware Market is segmented into Hotel/Restaurant/Café (HORECA), Residential/Households (Modern Trade, Mono Brand Stores, Specialty Stores, Online Retailers, Other Channels). This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Porcelain Tableware Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Porcelain Tableware Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Porcelain Tableware Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Porcelain Tableware Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Porcelain Tableware Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Porcelain Tableware Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Porcelain Tableware Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Porcelain Tableware Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Bernardaud, Villeroy and Boch AG, Noritake Co. Ltd, Guangdong Songfa Ceramics Co., ltd, Degrenne, Fiskars Group, ROSENTHAL GMBH, Staatliche Porzellan-Manufaktur Meissen GmbH, Steelite International, Tognana Porcelain, Dankotuwa Porcelain PLC, ROYAL FERNWOOD PORCELAIN LTD, Porvasal SA, Lenox, Others.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Porcelain Tableware Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Porcelain Tableware Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Natural Non-stick Properties of Dinnerware to Augment Dinnerware Segment

3.1.2. Growth in Leisure, Business, Hospitality

3.1.3. Other (during the course of the study)

3.2. Product Development/Innovation Trends

4. Global Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Volume Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

6. Global Market Demand (in Value or Size in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Global Tableware Market Analysis, 2022

7.2. Macro-Economic Factors

7.2.1. Global GDP Growth Outlook

7.2.2. Global Industry Value Added

7.2.3. Global Consumer Spending Outlook

7.2.4. Per Capita Spending Outlook

7.2.5. Global E-Commerce Industry Outlook

7.2.6. Other Key Macro-Economic Factors

7.3. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.3.1. Top Companies Historical Growth

7.3.2. Global Population Growth Outlook

7.3.3. GDP Growth Rate Analysis

7.3.4. Contribution to GDP & Employment

7.3.5. Manufacturing Sector GVA

7.3.6. Per Capita Disposable Income

7.3.7. Other Key Forecast Factors

7.4. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.5. PESTLE Analysis of Market

7.6. Porter’s Five Force

7.7. Market Dynamics

7.7.1. Drivers

7.7.2. Restraints

7.7.3. Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume Analysis By Product Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

8.3.1. Plates

8.3.2. Bowls & Containers

8.3.3. Cups & Glasses

8.3.4. Trays & Clamshell

8.3.5. Mugs & Jars

8.3.6. Others (Dinnerware Set)

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Price Range

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume Analysis By Price Range, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume Analysis and Forecast By Price Range, 2023 to 2033

9.3.1. Mass

9.3.2. Premium

9.4. Market Attractiveness Analysis By Price Range

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ million) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

10.3.1. Hotel/Restaurant/Café (HORECA)

10.3.2. Residential/ Households

10.3.2.1. Modern Trade

10.3.2.2. Mono Brand Stores

10.3.2.3. Specialty Stores

10.3.2.4. Online Retailers

10.3.2.5. Other Channels

10.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ million) and Volume Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current Market Size (US$ million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. East Asia

11.3.4. South Asia

11.3.5. Europe

11.3.6. Middle East and Africa

11.3.7. Oceania

12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Country

12.4.1.1. USA

12.4.1.2. Canada

12.4.2. By Product Type

12.4.3. By Price Range

12.4.4. By Distribution Channel

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Product Type

12.5.3. By Price Range

12.5.4. By Distribution Channel

12.6. Market Trends

12.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Brazil

13.4.1.2. Mexico

13.4.1.3. Argentina

13.4.1.4. Rest of Latin America

13.4.2. By Product Type

13.4.3. By Price Range

13.4.4. By Distribution Channel

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Product Type

13.5.3. By Price Range

13.5.4. By Distribution Channel

13.6. Market Trends

13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. United Kingdom

14.4.1.2. France

14.4.1.3. Germany

14.4.1.4. Italy

14.4.1.5. Spain

14.4.1.6. Rest of Europe

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Price Range

14.4.4. By Distribution Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Price Range

14.5.4. By Distribution Channel

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. China

15.4.1.2. Japan

15.4.1.3. South Korea

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Price Range

15.4.4. By Distribution Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Price Range

15.5.4. By Distribution Channel

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. India

16.4.1.2. Indonesia

16.4.1.3. Malaysia

16.4.1.4. Thailand

16.4.1.5. Rest of South Asia

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Price Range

16.4.4. By Distribution Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Price Range

16.5.4. By Distribution Channel

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Country

17.4.1.1. Australia

17.4.1.2. New Zealand

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Price Range

17.4.4. By Distribution Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Product Type

17.5.3. By Price Range

17.5.4. By Distribution Channel

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Country

18.4.1.1. Gulf Cooperation Council Countries

18.4.1.2. South Africa

18.4.1.3. North Africa

18.4.2. Rest of Middle East and Africa

18.4.3. By Product Type

18.4.4. By Price Range

18.4.5. By Distribution Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Product Type

18.5.3. By Price Range

18.5.4. By Distribution Channel

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Key Countries’ Market Analysis 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

19.1.2. Region Vs. Country Growth Comparison

19.2. USA Market Analysis

19.2.1. By Product Type

19.2.2. By Price Range

19.2.3. By Distribution Channel

19.3. Canada Market Analysis

19.3.1. By Product Type

19.3.2. By Price Range

19.3.3. By Distribution Channel

19.4. China Market Analysis

19.4.1. By Product Type

19.4.2. By Price Range

19.4.3. By Distribution Channel

19.5. Japan Market Analysis

19.5.1. By Product Type

19.5.2. By Price Range

19.5.3. By Distribution Channel

19.6. South Korea Market Analysis

19.6.1. By Product Type

19.6.2. By Price Range

19.6.3. By Distribution Channel

19.7. India Market Analysis

19.7.1. By Product Type

19.7.2. By Price Range

19.7.3. By Distribution Channel

19.8. Malaysia Market Analysis

19.8.1. By Product Type

19.8.2. By Price Range

19.8.3. By Distribution Channel

19.9. Australia Market Analysis

19.9.1. By Product Type

19.9.2. By Price Range

19.9.3. By Distribution Channel

19.10. New Zealand Market Analysis

19.10.1. By Product Type

19.10.2. By Price Range

19.10.3. By Distribution Channel

19.11. Indonesia Market Analysis

19.11.1. By Product Type

19.11.2. By Price Range

19.11.3. By Distribution Channel

19.12. Mexico Market Analysis

19.12.1. By Product Type

19.12.2. By Price Range

19.12.3. By Distribution Channel

19.13. Argentina Market Analysis

19.13.1. By Product Type

19.13.2. By Price Range

19.13.3. By Distribution Channel

19.14. United Kingdom Market Analysis

19.14.1. By Product Type

19.14.2. By Price Range

19.14.3. By Distribution Channel

19.15. Germany Market Analysis

19.15.1. By Product Type

19.15.2. By Price Range

19.15.3. By Distribution Channel

20. Market Structure Analysis

20.1. Market Analysis by Tier of Companies (Porcelain Tableware)

20.2. Market Concentration

20.3. Market Share Analysis of Top Players

20.4. Market Presence Analysis

20.4.1. By Regional Footprint of Players

20.4.2. Product Footprint by Players

20.4.3. Channel Footprint by Players

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Pricing Analysis by Competition

21.3. Competition Benchmarking

21.4. Competition Deep Dive

21.4.1. Bernardaud

21.4.1.1. Overview

21.4.1.2. Product Portfolio

21.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.1.4. Sales Footprint

21.4.1.5. Strategy Overview

21.4.2. Villeroy and Boch AG

21.4.2.1. Overview

21.4.2.2. Product Portfolio

21.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.2.4. Sales Footprint

21.4.2.5. Strategy Overview

21.4.3. Noritake Co. Ltd

21.4.3.1. Overview

21.4.3.2. Product Portfolio

21.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.3.4. Sales Footprint

21.4.3.5. Strategy Overview

21.4.4. Guangdong Songfa Ceramics Co., ltd

21.4.4.1. Overview

21.4.4.2. Product Portfolio

21.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.4.4. Sales Footprint

21.4.4.5. Strategy Overview

21.4.5. Degrenne

21.4.5.1. Overview

21.4.5.2. Product Portfolio

21.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.5.4. Sales Footprint

21.4.5.5. Strategy Overview

21.4.6. Fiskars Group

21.4.6.1. Overview

21.4.6.2. Product Portfolio

21.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.6.4. Sales Footprint

21.4.6.5. Strategy Overview

21.4.7. ROSENTHAL GMBH

21.4.7.1. Overview

21.4.7.2. Product Portfolio

21.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.7.4. Sales Footprint

21.4.7.5. Strategy Overview

21.4.8. Staatliche Porzellan-Manufaktur Meissen GmbH

21.4.8.1. Overview

21.4.8.2. Product Portfolio

21.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.8.4. Sales Footprint

21.4.8.5. Strategy Overview

21.4.9. Steelite International

21.4.9.1. Overview

21.4.9.2. Product Portfolio

21.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.9.4. Sales Footprint

21.4.9.5. Strategy Overview

21.4.10. Tognana Porcelain

21.4.10.1. Overview

21.4.10.2. Product Portfolio

21.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.10.4. Sales Footprint

21.4.10.5. Strategy Overview

21.4.11. Dankotuwa Porcelain PLC

21.4.11.1. Overview

21.4.11.2. Product Portfolio

21.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.11.4. Sales Footprint

21.4.11.5. Strategy Overview

21.4.12. ROYAL FERNWOOD PORCELAIN LTD

21.4.12.1. Overview

21.4.12.2. Product Portfolio

21.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.12.4. Sales Footprint

21.4.12.5. Strategy Overview

21.4.13. Porvasal SA

21.4.13.1. Overview

21.4.13.2. Product Portfolio

21.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.13.4. Sales Footprint

21.4.13.5. Strategy Overview

21.4.14. Lenox

21.4.14.1. Overview

21.4.14.2. Product Portfolio

21.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.14.4. Sales Footprint

21.4.14.5. Strategy Overview

21.4.15. Others (As Per Request)

21.4.15.1. Overview

21.4.15.2. Product Portfolio

21.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.15.4. Sales Footprint

21.4.15.5. Strategy Overview

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(tableware)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る