世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場


Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market

カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したこの調査レポートは、カナダのアイシャドースティック&チークスティックに関する世界... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年8月21日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したこの調査レポートは、カナダのアイシャドースティック&チークスティックに関する世界産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品タイプ別

- アイシャドースティック
- チークスティック

販売チャネル別:

- ビューティーサロン
- モダントレード
- 百貨店
- 専門店
- オンライン小売業者
- 消費者への直接販売
- 消費者に対する第三者
- モノブランド店
- その他の販売チャネル

国別

- カナダ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

この調査レポートは、カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場を分析・予測し、世界市場展望、需要側動向、供給側動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析・提言などを掲載したエグゼクティブサマリーです。

第01章 市場概要

本章では、カナダのアイシャドースティック&チークスティック市場の詳細なセグメンテーションと定義をご覧いただけます。またこの章では、市場スコープ、分類、制限を紹介し、読者がカナダのアイシャドースティック&チークスティック市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオについての詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 カナダのアイシャドースティック&チークスティックの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(~2億4500万米ドル)および数量(~4.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 カナダのアイシャドースティック・チークスティックの世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 カナダのアイシャドースティック&チークスティックの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、カナダのアイシャドースティック・ブラッシュスティック市場をアイシャドースティック、ブラッシュスティックに細分化します。また、上記の製品タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 カナダのアイシャドースティック・ブラッシュスティックの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売経路別

販売チャンネル別に、カナダのアイシャドースティック・チークスティック市場を美容サロン、モダントレード、百貨店、専門店、オンライン小売業者(消費者への直接販売、消費者への第三者販売)、モノブランド店、その他の販売チャンネルに区分します。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 カナダのアイシャドースティック&チークスティック市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別」に基づき、カナダのアイシャドースティック・ブラッシュスティック市場をカナダに区分します。また、「国別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。読者は、上記のすべてのBy Countryの価値予測とYoY成長率比較もご覧いただけます。

第08章 主要国カナダのアイシャドースティック&チークスティック市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

この章では、カナダのアイシャドースティック&チークスティック市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第09章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第10章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、L'Oreal SA、Maybelline、Nyx Professional Makeup、Rimmel London、ELF Cosmetics、Revlon、Coty Inc.、Chanel、Dior Beauty、M.A.C Cosmetics、Charlotte Tilbury、Sheiseido Company、Bobbi Brown、Yves Saint Laurent、The Estee Lauder Companies Inc.、その他(要望に応じて)である。

第11章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第12章 調査方法

この章では、カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場に関して、様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|カナダのアイシャドースティックとチークスティック市場

1.1.市場の展望

1.2.主要統計の概要

1.3.主な調査結果の概要

1.4.PMR分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.消費者はパーソナライズされた化粧品を求めており、有名ブランドはそれを実現するためにテクノロジーを活用し始めている。

3.1.2.環境にやさしい製品が求められており、そのため消費者は、製造時に製品に使用されている材料の詳細を知ることを好む。

3.1.3.天然成分で作られたカラー化粧品の人気は加速すると予想される

3.1.4.国内での高級機能性製品の購入増加

3.1.5.消費者は、自然で非侵襲的な成分を含むプレミアム製品をより好む。

3.1.6.その他(調査中)

3.2.BPC小売自動販売機産業の将来展望

3.2.1.成長の要因

3.2.2.ブランドの流入

3.2.3.合併と買収

3.2.4.新規上市

4.アイシャドースティック&チークスティック市場の需要分析2018〜2022年と予測、2023〜2033年

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2023~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.アイシャドースティックとチークスティック市場-価格分析

5.1.製品タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.2.3.小売価格

5.3.米国平均価格分析ベンチマーク

6.アイシャドースティック&チークスティック市場の需要(金額または選択方法、単位:百万米ドル)分析2018年~2022年、予測、2023年~2033年

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

6.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.化粧品業界の展望

7.1.1.化粧品業界トップ10ブランド

7.1.2.貿易シナリオ:輸入と輸出

7.1.3.化粧品輸出国トップ10

7.1.4.その他

7.2.マクロ経済要因

7.2.1.GDP成長率見通し

7.2.2.産業付加価値

7.2.3.消費者支出の見通し

7.2.4.消費者信頼感指数

7.2.5.中間層人口の見通し

7.2.6.人口統計

7.3.産業価値とサプライチェーン分析

7.3.1.各販売時点での利益率分析

7.3.2.主要参加者のリストと役割

7.3.2.1.メーカー

7.3.2.2.流通業者/小売業者

7.4.予測要因-関連性と影響

7.4.1.上位企業の過去の成長率

7.4.2.米国の人口増加見通し

7.4.3.GDP成長率分析

7.4.4.GDP成長率への寄与

7.4.5.製造業GVA

7.4.6.一人当たり可処分所得

7.5.アイシャドースティック&チークスティック市場のPESTLE分析

7.6.アイシャドースティック&チークスティック市場のポーターのファイブフォース分析

7.7.市場ダイナミクス

7.7.1.ドライバー

7.7.2.阻害要因

7.7.3.機会分析

8.アイシャドースティック&チークスティック市場:製品タイプ別2018〜2022年分析、2023〜2033年予測

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場選択方法(百万米ドル)および数量(ユニット)分析

8.3.現在および将来の市場選択方法(百万米ドル)および数量(ユニット)分析および予測:製品タイプ別、2023年~2033年

8.3.1.アイシャドースティック

8.3.2.チーク・スティック

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.アイシャドースティック&チークスティック市場分析2018〜2022年、予測2023〜2033年、販売チャネル別

9.1.イントロダクション/主な調査結果

9.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場選択方法(百万米ドル)および数量(台)分析

9.3.現在と将来の市場選択方法(百万米ドル)と販売チャネル別数量(ユニット)分析と予測、2023年から2033年まで

9.3.1.ビューティーサロン

9.3.2.モダン・トレード

9.3.3.百貨店

9.3.4.専門店

9.3.5.オンライン小売業者

9.3.5.1.消費者への直接販売

9.3.5.2.第三者から消費者へ

9.3.6.モノブランド店

9.3.7.その他の販売チャネル

9.4.販売チャネル別市場魅力度分析

10.市場構造分析

10.1.企業階層別市場分析(アイシャドースティック、チークスティック)

10.2.市場集中度

10.3.上位企業の市場シェア分析

10.4.市場プレゼンス分析

10.4.1.プレーヤーの地域別分布

10.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

10.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

11.競合分析

11.1.競合ダッシュボード

11.2.競合による価格分析

11.3.競合ベンチマーキング

11.4.競合のディープダイブ

11.4.1.ロレアル

11.4.1.1.概要

11.4.1.2.製品ポートフォリオ

11.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.1.4.セールスフットプリント

11.4.1.5.戦略の概要

11.4.2.メイベリン

11.4.2.1.概要

11.4.2.2.製品ポートフォリオ

11.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.2.4.セールスフットプリント

11.4.2.5.戦略の概要

11.4.3.ニュクス・プロフェッショナル・メイクアップ

11.4.3.1.概要

11.4.3.2.製品ポートフォリオ

11.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.3.4.セールスフットプリント

11.4.3.5.戦略の概要

11.4.4.リンメルロンドン

11.4.4.1.概要

11.4.4.2.製品ポートフォリオ

11.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.4.4.セールスフットプリント

11.4.4.5.戦略の概要

11.4.5.エルフ化粧品

11.4.5.1.概要

11.4.5.2.製品ポートフォリオ

11.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.5.4.セールスフットプリント

11.4.5.5.戦略の概要

11.4.6.レブロン

11.4.6.1.概要

11.4.6.2.製品ポートフォリオ

11.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.6.4.セールスフットプリント

11.4.6.5.戦略の概要

11.4.7.Coty Inc.

11.4.7.1.概要

11.4.7.2.製品ポートフォリオ

11.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.7.4.セールスフットプリント

11.4.7.5.戦略の概要

11.4.8.シャネル

11.4.8.1.概要

11.4.8.2.製品ポートフォリオ

11.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.8.4.セールスフットプリント

11.4.8.5.戦略の概要

11.4.9.ディオール・ビューティ

11.4.9.1.概要

11.4.9.2.製品ポートフォリオ

11.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.9.4.セールスフットプリント

11.4.9.5.戦略の概要

11.4.10.M.A.C化粧品

11.4.10.1.概要

11.4.10.2.製品ポートフォリオ

11.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.10.4.セールスフットプリント

11.4.10.5.戦略の概要

11.4.11.シャーロット・ティルベリー

11.4.11.1.概要

11.4.11.2.製品ポートフォリオ

11.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.11.4.セールスフットプリント

11.4.11.5.戦略の概要

11.4.12.資生堂カンパニー

11.4.12.1.概要

11.4.12.2.製品ポートフォリオ

11.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.12.4.セールスフットプリント

11.4.12.5.戦略の概要

11.4.13.ボビイブラウン

11.4.13.1.概要

11.4.13.2.製品ポートフォリオ

11.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.13.4.セールスフットプリント

11.4.13.5.戦略の概要

11.4.14.イヴ・サンローラン

11.4.14.1.概要

11.4.14.2.製品ポートフォリオ

11.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.14.4.セールスフットプリント

11.4.14.5.戦略の概要

11.4.15.エスティ ローダー カンパニーズ

11.4.15.1.概要

11.4.15.2.製品ポートフォリオ

11.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.15.4.セールスフットプリント

11.4.15.5.戦略の概要

11.4.16.その他のプレーヤー(要望に応じて)

11.4.16.1.概要

11.4.16.2.製品ポートフォリオ

11.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

11.4.16.4.セールスフットプリント

11.4.16.5.戦略の概要

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Eyeshadow Stick
• Blush Stick

By Sales Channel:

• Beauty Salons
• Modern Trade
• Departmental Stores
• Specialty Stores
• Online Retailers
• Direct to Consumers
• Third Party to Consumers
• Mono Brand Stores
• Other Sales Channels

By Country:

• Canada

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (~US$ 245 Million) and volume (~4.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market is segmented into Eyeshadow Stick, Blush Stick. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market is segmented into Beauty Salons, Modern Trade, Departmental Stores, Specialty Stores, Online Retailers (Direct to Consumers, Third Party to Consumers), Mono Brand Stores, Other Sales Channels. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 07 - Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market is segmented into Canada. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 08 - Key Countries Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 09 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 10 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are L'Oreal SA, Maybelline, Nyx Professional Makeup, Rimmel London, ELF Cosmetics, Revlon, Coty Inc., Chanel, Dior Beauty, M.A.C Cosmetics, Charlotte Tilbury, Sheiseido Company, Bobbi Brown, Yves Saint Laurent, The Estee Lauder Companies Inc., Others (As per Request).

Chapter 11 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 12 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Canada Eyeshadow Stick & Blush Stick Market

1.1. Market Outlook

1.2. Summary of Key Statistics

1.3. Summary of Key Findings

1.4. PMR Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Consumers are looking for personalized cosmetic products and reputed brands have started leveraging technology to achieve the same.

3.1.2. Environment friendly products are on demand and hence, consumers prefer to get details of materials used in the product while manufacturing.

3.1.3. The popularity of color cosmetics made with natural ingredients is expected to accelerate

3.1.4. Rise in the purchase of premium functional products in the country

3.1.5. Consumer prefer more the premium products which contains natural and non-invasive ingredients

3.1.6. Others (during the course of study)

3.2. Future Prospects of BPC Retail Vending Machine Industry

3.2.1. Factors Fueling Growth

3.2.2. Influx of Brands

3.2.3. Mergers & Acquisitions

3.2.4. New Launches

4. Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Eyeshadow Stick & Blush Stick Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.2.3. Retail Level Pricing

5.3. USA Average Pricing Analysis Benchmark

6. Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Demand (in Value or Selection Method in US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Cosmetic Industry Outlook

7.1.1. Top 10 Brands in Cosmetic Industry

7.1.2. Trade Scenario: Import & Exports

7.1.3. Top 10 Cosmetic Exporters Country

7.1.4. Others

7.2. Macro-Economic Factors

7.2.1. GDP Growth Outlook

7.2.2. Industry Value Added

7.2.3. Consumer Spending Outlook

7.2.4. Consumer Confidence Index

7.2.5. Middle Class Population Outlook

7.2.6. Population Demographics

7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.3.1. Profit Margin Analysis At Each Sales Point

7.3.2. List & role of key participants

7.3.2.1. Manufacturers

7.3.2.2. Distributors/Retailers

7.4. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.4.1. Top Companies Historical Growth

7.4.2. US Population Growth Outlook

7.4.3. GDP Growth Rate Analysis

7.4.4. Contribution to GDP Growth

7.4.5. Manufacturing Sector GVA

7.4.6. Per Capita Disposable Income

7.5. PESTLE Analysis of Eyeshadow Stick & Blush Stick Market

7.6. Porter’s Five Forces Analysis of Eyeshadow Stick & Blush Stick Market

7.7. Market Dynamics

7.7.1. Drivers

7.7.2. Restraints

7.7.3. Opportunity Analysis

8. Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Product Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Selection Method (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Selection Method (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

8.3.1. Eyeshadow Stick

8.3.2. Blush Stick

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Eyeshadow Stick & Blush Stick Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Sales Channel

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Selection Method (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Selection Method (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel,2023 to 2033

9.3.1. Beauty Salons

9.3.2. Modern Trade

9.3.3. Departmental Stores

9.3.4. Specialty Stores

9.3.5. Online Retailers

9.3.5.1. Direct to Consumers

9.3.5.2. Third Party to Consumers

9.3.6. Mono Brand Stores

9.3.7. Other Sales Channels

9.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

10. Market Structure Analysis

10.1. Market Analysis by Tier of Companies (Eyeshadow Stick & Blush Stick)

10.2. Market Concentration

10.3. Market Share Analysis of Top Players

10.4. Market Presence Analysis

10.4.1. By Regional Footprint of Players

10.4.2. Product Footprint by Players

10.4.3. Channel Footprint by Players

11. Competition Analysis

11.1. Competition Dashboard

11.2. Pricing Analysis by Competition

11.3. Competition Benchmarking

11.4. Competition Deep Dive

11.4.1. L’Oreal S.A.

11.4.1.1. Overview

11.4.1.2. Product Portfolio

11.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.1.4. Sales Footprint

11.4.1.5. Strategy Overview

11.4.2. Maybelline

11.4.2.1. Overview

11.4.2.2. Product Portfolio

11.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.2.4. Sales Footprint

11.4.2.5. Strategy Overview

11.4.3. Nyx Professional Makeup

11.4.3.1. Overview

11.4.3.2. Product Portfolio

11.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.3.4. Sales Footprint

11.4.3.5. Strategy Overview

11.4.4. Rimmel London

11.4.4.1. Overview

11.4.4.2. Product Portfolio

11.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.4.4. Sales Footprint

11.4.4.5. Strategy Overview

11.4.5. ELF Cosmetics

11.4.5.1. Overview

11.4.5.2. Product Portfolio

11.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.5.4. Sales Footprint

11.4.5.5. Strategy Overview

11.4.6. Revlon

11.4.6.1. Overview

11.4.6.2. Product Portfolio

11.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.6.4. Sales Footprint

11.4.6.5. Strategy Overview

11.4.7. Coty Inc.

11.4.7.1. Overview

11.4.7.2. Product Portfolio

11.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.7.4. Sales Footprint

11.4.7.5. Strategy Overview

11.4.8. Chanel

11.4.8.1. Overview

11.4.8.2. Product Portfolio

11.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.8.4. Sales Footprint

11.4.8.5. Strategy Overview

11.4.9. Dior Beauty

11.4.9.1. Overview

11.4.9.2. Product Portfolio

11.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.9.4. Sales Footprint

11.4.9.5. Strategy Overview

11.4.10. M.A.C Cosmetics

11.4.10.1. Overview

11.4.10.2. Product Portfolio

11.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.10.4. Sales Footprint

11.4.10.5. Strategy Overview

11.4.11. Charlotte Tilbury

11.4.11.1. Overview

11.4.11.2. Product Portfolio

11.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.11.4. Sales Footprint

11.4.11.5. Strategy Overview

11.4.12. Sheiseido Company

11.4.12.1. Overview

11.4.12.2. Product Portfolio

11.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.12.4. Sales Footprint

11.4.12.5. Strategy Overview

11.4.13. Bobbi Brown

11.4.13.1. Overview

11.4.13.2. Product Portfolio

11.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.13.4. Sales Footprint

11.4.13.5. Strategy Overview

11.4.14. Yves Saint Laurent

11.4.14.1. Overview

11.4.14.2. Product Portfolio

11.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.14.4. Sales Footprint

11.4.14.5. Strategy Overview

11.4.15. The Estee Lauder Companies Inc.

11.4.15.1. Overview

11.4.15.2. Product Portfolio

11.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.15.4. Sales Footprint

11.4.15.5. Strategy Overview

11.4.16. Other Players ( As Requested)

11.4.16.1. Overview

11.4.16.2. Product Portfolio

11.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

11.4.16.4. Sales Footprint

11.4.16.5. Strategy Overview

12. Assumptions and Acronyms Used

13. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る