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スターターカルチャー市場


Starter Cultures Market

スターターカルチャー市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 FMI社が発行したスターターカルチャーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を... もっと見る

 

 

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サマリー

スターターカルチャー市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

FMI社が発行したスターターカルチャーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

微生物タイプ別

- 細菌
- 酵母
- カビ
- その他

タイプ別

- 乳酸スターターカルチャー
- 非乳酸スターターカルチャー

形態別

- 乾燥スターターカルチャー
- 液体スターターカルチャー
- 冷凍スターターカルチャー

微生物の生育温度別

- 中好気性スターターカルチャー
- 好熱性スターターカルチャー

用途別

- 乳製品用スターターカルチャー
- 肉・魚介類用スターターカルチャー
- ベーカリー製品用スターターカルチャー
- アルコール飲料用スターターカルチャー
- ノンアルコール飲料用スターターカルチャー
- 有機肥料用スターターカルチャー
- その他の用途向け始動培養物

組成別

- 単一株スターターカルチャー
- マルチストレインスターター培養
- マルチストレインミックススターター培養
- その他のスターターカルチャー

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

スターターカルチャー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

読者は、この章でスターター培養物市場の詳細なセグメンテーションと定義を見つけることができ、車両レーダーテストシステムの基本的な情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がスターター培養器市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、微生物タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 スターターカルチャーの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1,123.1百万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,191.6百万米ドル)および数量(6.1%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいている。

第04章 スターターカルチャーの世界市場-価格分析

微生物タイプ別に基づく価格分析章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 スターター培養物の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:微生物タイプ別

微生物タイプ別に、スターターカルチャー市場は細菌、酵母、カビ、その他に区分されます。また、上記の微生物タイプ別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 スターター培養物の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、スターターカルチャー市場は乳酸スターターカルチャー、非乳酸スターターカルチャーに区分されます。また、タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 スターターカルチャーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

形態別に、スターターカルチャー市場は乾燥スターターカルチャー、液体スターターカルチャー、冷凍スターターカルチャーに区分されます。本セクションでは、形態別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 スターターカルチャーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:微生物増殖温度別

微生物増殖温度別に、スターターカルチャー市場は好中性スターターカルチャー、好熱性スターターカルチャーに区分されます。このセクションでは、微生物増殖温度別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の微生物増殖温度別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 スターターカルチャーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、スターターカルチャー市場は、乳製品および乳製品ベースの製品用スターターカルチャー、食肉およびシーフード用スターターカルチャー、ベーカリー製品用スターターカルチャー、アルコール飲料用スターターカルチャー、非アルコール飲料用スターターカルチャー、有機肥料用スターターカルチャー、その他の用途用スターターカルチャーに区分されます。このセクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 スターターカルチャーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:組成別

組成別に、スターターカルチャー市場は単一菌株スターターカルチャー、多菌種スターターカルチャー、多菌種混合スターターカルチャー、その他のスターターカルチャーに区分されます。このセクションでは、組成別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の組成別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第11章 スターターカルチャー市場分析2018-2022年および地域別予測2023-2033年

地域別に、スターターカルチャー市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、読者は上記のすべての地域別の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第12章 北米スターターカルチャー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第13章 ラテンアメリカのスターターカルチャー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のスターターカルチャー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 欧州のスターターカルチャー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスターターカルチャー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 東アジアのスターターカルチャー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスターターカルチャー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 南アジアのスターターカルチャー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスターターカルチャー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 中東・アフリカのスターターカルチャー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスターターカルチャー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第18章 主要国のスターターカルチャー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、スターターカルチャー市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第19章 市場構造分析-世界的評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第20章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の微生物タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場参入企業は、Angel Yeast Co Limited、Benny Impex、Biena Snacks、Chr. Hansen Holding A/S、Ingredion Incorporated、CSK Food Enrichment B.V、Danisco A/S、Dohler Group、Dalton Biotechnologies S.R.L.、Genesis Laboratories、DuPont's Nutrition and Biosciences、Lallemand Inc、Meat Cracks Technologies GmbH, Lesaffre Group, Kerry PLC, Mediterranean Biotechnologies S.R.L., Koninklijke DSM N.V., Meiji Holdings Company Limited, Sacco S.R.L., Mad Millie, Saputo Inc.Ltd.、Natren Inc.、Lb Bulgaricum PLC、Biocatalysts Limited。

第21章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定 のリストが含まれる。

第22章 調査方法

この章では、スターター培養物市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|スターターカルチャー市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2022年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)予測、2022年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2022~2033年、形態別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの形態別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)過去分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析・予測:形態別、2022年~2033年

5.3.1.液体

5.3.2.粉末

5.4.2018年から2022年までの形態別前年比成長動向分析

5.5.2022年から2033年までの形態別絶対価格機会分析

6.スターターカルチャータイプ別の世界市場分析2018~2022年および2022~2033年予測

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのスターターカルチャータイプ別市場規模推移(百万米ドル)&数量(トン)分析

6.3.スターターカルチャータイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2022年~2033年

6.3.1.バクテリア

6.3.2.カビ

6.3.3.酵母

6.4.2018年から2022年までのスターターカルチャータイプ別前年比成長トレンド分析

6.5.スターターカルチャータイプ別の絶対価格機会分析、2022~2033年

7.最終用途別の世界市場分析2018~2022年および予測2022~2033年

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)・数量(トン)分析

7.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測 、2022年~2033年

7.3.1.アルコール飲料

7.3.2.飼料

7.3.3.ベーカリー製品

7.3.4.乳製品

7.3.5.肉・ソーセージ

7.3.6.その他

7.4.エンドユース別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.最終用途別絶対価格機会分析(2022~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2022~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)分析と予測、2022年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.東アジア

8.3.5.南アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場の2018〜2022年分析と2022〜2033年予測(国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.フォーム別

9.2.3.スターターカルチャー種類別

9.2.4.最終用途別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.形態別

9.3.3.スターターカルチャー種類別

9.3.4.最終用途別

9.4.主要項目

10.中南米市場の2018~2022年分析と2022~2033年予測(国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.形態別

10.2.3.スターターカルチャー種類別

10.2.4.最終用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.形態別

10.3.3.スターターカルチャー種類別

10.3.4.最終用途別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2022~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(トン)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イタリア

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.イギリス

11.2.1.5.スペイン

11.2.1.6.ベネルクス

11.2.1.7.ロシア

11.2.1.8.その他のヨーロッパ

11.2.2.形態別

11.2.3.スターターカルチャー種類別

11.2.4.最終用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.形態別

11.3.3.スターターカルチャー種類別

11.3.4.最終用途別

11.4.主要項目

12.東アジア市場の2018〜2022年分析と2022〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.2.形態別

12.2.3.スターターカルチャー種類別

12.2.4.最終用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.形態別

12.3.3.スターターカルチャー種類別

12.3.4.最終用途別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018~2022年分析と2022~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.マレーシア

13.2.1.2.タイ

13.2.1.3.インド

13.2.1.4.その他の南アジア地域

13.2.2.形態別

13.2.3.スターターカルチャー種類別

13.2.4.最終用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.形態別

13.3.3.スターターカルチャー種類別

13.3.4.最終用途別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2022~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(US$ Million)&数量(トン)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.フォーム別

14.2.3.スターターカルチャー種類別

14.2.4.最終用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.形態別

14.3.3.スターターカルチャー種類別

14.3.4.最終用途別

14.4.主要項目

15.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2022〜2033年:国別

15.1.2018~2022年の市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(トン)予測、2022年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.トルコ

15.2.1.4.その他の中東・アフリカ

15.2.2.形態別

15.2.3.スターターカルチャー種類別

15.2.4.最終用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.形態別

15.3.3.スターターカルチャー種類別

15.3.4.最終用途別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.形態別

16.1.2.2.スターターカルチャー種類別

16.1.2.3.最終用途別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.形態別

16.2.2.2.スターターカルチャー種類別

16.2.2.3.最終用途別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.形態別

16.3.2.2.スターターカルチャー種類別

16.3.2.3.最終用途別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.形態別

16.4.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.4.2.3.最終用途別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.形態別

16.5.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.5.2.3.最終用途別

16.6.イタリア

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.形態別

16.6.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.6.2.3.最終用途別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.形態別

16.7.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.7.2.3.最終用途別

16.8.イギリス

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.形態別

16.8.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.8.2.3.最終用途別

16.9.スペイン

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.形態別

16.9.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.9.2.3.最終用途別

16.10.ベネルクス

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.形態別

16.10.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.10.2.3.最終用途別

16.11.ロシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.形態別

16.11.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.11.2.3.最終用途別

16.12.中国

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.形態別

16.12.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.12.2.3.最終用途別

16.13.日本

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.形態別

16.13.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.13.2.3.最終用途別

16.14.韓国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.形態別

16.14.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.14.2.3.最終用途別

16.15.マレーシア

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.形態別

16.15.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.15.2.3.最終用途別

16.16.タイ

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.形態別

16.16.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.16.2.3.最終用途別

16.17.インド

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.形態別

16.17.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.17.2.3.最終用途別

16.18.オーストラリア

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.形態別

16.18.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.18.2.3.最終用途別

16.19.ニュージーランド

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.形態別

16.19.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.19.2.3.最終用途別

16.20.GCC諸国

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.形態別

16.20.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.20.2.3.最終用途別

16.21.南アフリカ

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.形態別

16.21.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.21.2.3.最終用途別

16.22.トルコ

16.22.1.価格分析

16.22.2.市場シェア分析、2022年

16.22.2.1.形態別

16.22.2.2.スターターカルチャータイプ別

16.22.2.3.最終用途別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.形態別

17.3.3.スターターカルチャー種類別

17.3.4.最終用途別

18.競争分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.ヘンセン

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.1.5.2.製品戦略

18.1.1.5.3.チャネル戦略

18.1.2.Koninklijke DSM N.V.

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.5.2.製品戦略

18.1.2.5.3.チャネル戦略

18.1.3.デュポイント

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.5.2.製品戦略

18.1.3.5.3.チャネル戦略

18.1.4.ケリー

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.5.2.製品戦略

18.1.4.5.3.チャネル戦略

18.1.5.BSGi NZ Ltd.

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.5.2.製品戦略

18.1.5.5.3.チャネル戦略

18.1.6.CSKフードエンリッチメントB.V.

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.5.2.製品戦略

18.1.6.5.3.チャネル戦略

18.1.7.サッコ・システム

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.5.2.製品戦略

18.1.7.5.3.チャネル戦略

18.1.8.ダルトン・バイオテクノロジーズS.r.l.

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.5.2.製品戦略

18.1.8.5.3.チャネル戦略

18.1.9.ミート・クラックス・テクノロギー社

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.5.2.製品戦略

18.1.9.5.3.チャネル戦略

18.1.10.THT s.a.

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.5.2.製品戦略

18.1.10.5.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

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Summary

Starter Cultures Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Starter Cultures offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Microorganism Type:

• Bacteria
• Yeast
• Mold
• Others

By Type:

• Lactic Starter Culture
• Non-lactic Starter Culture

By Form:

• Dried Starter Culture
• Liquid Starter Culture
• Frozen Starter Culture

By Microorganism Growth Temperature:

• Mesophilic Starter Culture
• Thermophilic Starter Culture

By Application:

• Starter Culture for Dairy and Dairy-based Products
• Starter Culture for Meat & Seafood
• Starter Culture for Bakery Products
• Starter Culture for Alcoholic Beverages
• Starter Culture for Non-alcoholic Beverages
• Starter Culture for Organic Fertilizers
• Starter Culture for Other Applications

By Composition:

• Single Strain Starter Culture
• Multi-strain Starter Culture
• Multi-strain Mix Starter Culture
• Other Starter Cultures

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Starter Cultures Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Starter Cultures Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Starter Cultures Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Microorganism Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Starter Cultures Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 1,123.1 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 1,191.6 million) and volume (6.1%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Starter Cultures Market - Pricing Analysis

Based on By Microorganism Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Microorganism Type

Based on By Microorganism Type, Starter Cultures Market is segmented into Bacteria, Yeast, Mold, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Microorganism Type.

Chapter 06 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Starter Cultures Market is segmented into Lactic Starter Culture, Non-lactic Starter Culture. This section also offers market attractiveness analysis based on By Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 07 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Starter Cultures Market is segmented into Dried Starter Culture, Liquid Starter Culture, Frozen Starter Culture. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 08 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Microorganism Growth Temperature

Based on By Microorganism Growth Temperature, Starter Cultures Market is segmented into Mesophilic Starter Culture, Thermophilic Starter Culture. This section also offers market attractiveness analysis based on By Microorganism Growth Temperature. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Microorganism Growth Temperature.

Chapter 09 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Starter Cultures Market is segmented into Starter Culture for Dairy and Dairy-based Products, Starter Culture for Meat & Seafood, Starter Culture for Bakery Products, Starter Culture for Alcoholic Beverages, Starter Culture for Non-alcoholic Beverages, Starter Culture for Organic Fertilizers, Starter Culture for Other Applications. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 10 - Global Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Composition

Based on By Composition, Starter Cultures Market is segmented into Single Strain Starter Culture, Multi-strain Starter Culture, Multi-strain Mix Starter Culture, Other Starter Cultures. This section also offers market attractiveness analysis based on By Composition. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Composition.

Chapter 11 - Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Starter Cultures Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 12 - North America Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 13 - Latin America Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Starter Cultures Market in the Latin America region.

Chapter 14 - Europe Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Starter Cultures Market in the regional market.

Chapter 15 - East Asia Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Starter Cultures Market in the regional market.

Chapter 16 - South Asia Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Starter Cultures Market in the regional market.

Chapter 17 - Middle East and Africa Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Starter Cultures Market in the regional market.

Chapter 18 - Key Countries Starter Cultures Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Starter Cultures Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 19 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 20 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Microorganism Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Angel Yeast Co Limited, Benny Impex, Biena Snacks, Chr. Hansen Holding A/S, Ingredion Incorporated, CSK Food Enrichment B.V, Danisco A/S, Dohler Group, Dalton Biotechnologies S.R.L., Genesis Laboratories, DuPont’s Nutrition and Biosciences, Lallemand Inc., Meat Cracks Technologies GmbH, Lesaffre Group, Kerry PLC, Mediterranean Biotechnologies S.R.L., Koninklijke DSM N.V., Meiji Holdings Company Limited, Sacco S.R.L, Mad Millie, Saputo Inc., Wyeast Laboratories Inc., Caldwell Company, Lactina Ltd. Co., Natren Inc., Lb Bulgaricum PLC, Biocatalysts Limited.

Chapter 21 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 22 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Starter Cultures Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Starter Cultures Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2022 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Projections, 2022 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Form

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Form, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Form, 2022 to 2033

5.3.1. Liquid

5.3.2. Powder

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2022 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Starter Culture Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Starter Culture Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Starter Culture Type, 2022 to 2033

6.3.1. Bacteria

6.3.2. Mold

6.3.3. Yeast

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Starter Culture Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Starter Culture Type, 2022 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By End Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By End Use , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By End Use , 2022 to 2033

7.3.1. Alcoholic Beverages

7.3.2. Animal Feed

7.3.3. Bakery Products

7.3.4. Dairy Products

7.3.5. Meat and Sausages

7.3.6. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use , 2022 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. East Asia

8.3.5. South Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East and Africa

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. The USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Form

9.2.3. By Starter Culture Type

9.2.4. By End Use

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Form

9.3.3. By Starter Culture Type

9.3.4. By End Use

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Form

10.2.3. By Starter Culture Type

10.2.4. By End Use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Form

10.3.3. By Starter Culture Type

10.3.4. By End Use

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. Italy

11.2.1.3. France

11.2.1.4. United Kingdom

11.2.1.5. Spain

11.2.1.6. BENELUX

11.2.1.7. Russia

11.2.1.8. Rest of Europe

11.2.2. By Form

11.2.3. By Starter Culture Type

11.2.4. By End Use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Form

11.3.3. By Starter Culture Type

11.3.4. By End Use

11.4. Key Takeaways

12. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.2. By Form

12.2.3. By Starter Culture Type

12.2.4. By End Use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Form

12.3.3. By Starter Culture Type

12.3.4. By End Use

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Malaysia

13.2.1.2. Thailand

13.2.1.3. India

13.2.1.4. Rest of South Asia

13.2.2. By Form

13.2.3. By Starter Culture Type

13.2.4. By End Use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Form

13.3.3. By Starter Culture Type

13.3.4. By End Use

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Form

14.2.3. By Starter Culture Type

14.2.4. By End Use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Form

14.3.3. By Starter Culture Type

14.3.4. By End Use

14.4. Key Takeaways

15. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2022 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Türkiye

15.2.1.4. Rest of Middle East and Africa

15.2.2. By Form

15.2.3. By Starter Culture Type

15.2.4. By End Use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Form

15.3.3. By Starter Culture Type

15.3.4. By End Use

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Form

16.1.2.2. By Starter Culture Type

16.1.2.3. By End Use

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Form

16.2.2.2. By Starter Culture Type

16.2.2.3. By End Use

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Form

16.3.2.2. By Starter Culture Type

16.3.2.3. By End Use

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Form

16.4.2.2. By Starter Culture Type

16.4.2.3. By End Use

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Form

16.5.2.2. By Starter Culture Type

16.5.2.3. By End Use

16.6. Italy

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Form

16.6.2.2. By Starter Culture Type

16.6.2.3. By End Use

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Form

16.7.2.2. By Starter Culture Type

16.7.2.3. By End Use

16.8. United Kingdom

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Form

16.8.2.2. By Starter Culture Type

16.8.2.3. By End Use

16.9. Spain

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Form

16.9.2.2. By Starter Culture Type

16.9.2.3. By End Use

16.10. BENELUX

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Form

16.10.2.2. By Starter Culture Type

16.10.2.3. By End Use

16.11. Russia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Form

16.11.2.2. By Starter Culture Type

16.11.2.3. By End Use

16.12. China

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Form

16.12.2.2. By Starter Culture Type

16.12.2.3. By End Use

16.13. Japan

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Form

16.13.2.2. By Starter Culture Type

16.13.2.3. By End Use

16.14. South Korea

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Form

16.14.2.2. By Starter Culture Type

16.14.2.3. By End Use

16.15. Malaysia

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Form

16.15.2.2. By Starter Culture Type

16.15.2.3. By End Use

16.16. Thailand

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Form

16.16.2.2. By Starter Culture Type

16.16.2.3. By End Use

16.17. India

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Form

16.17.2.2. By Starter Culture Type

16.17.2.3. By End Use

16.18. Australia

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Form

16.18.2.2. By Starter Culture Type

16.18.2.3. By End Use

16.19. New Zealand

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Form

16.19.2.2. By Starter Culture Type

16.19.2.3. By End Use

16.20. GCC Countries

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Form

16.20.2.2. By Starter Culture Type

16.20.2.3. By End Use

16.21. South Africa

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Form

16.21.2.2. By Starter Culture Type

16.21.2.3. By End Use

16.22. Türkiye

16.22.1. Pricing Analysis

16.22.2. Market Share Analysis, 2022

16.22.2.1. By Form

16.22.2.2. By Starter Culture Type

16.22.2.3. By End Use

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Form

17.3.3. By Starter Culture Type

17.3.4. By End Use

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Chr. Hensen

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.1.5.2. Product Strategy

18.1.1.5.3. Channel Strategy

18.1.2. Koninklijke DSM N.V.

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.2.5.2. Product Strategy

18.1.2.5.3. Channel Strategy

18.1.3. DuPoint

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.3.5.2. Product Strategy

18.1.3.5.3. Channel Strategy

18.1.4. Kerry Plc

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.4.5.2. Product Strategy

18.1.4.5.3. Channel Strategy

18.1.5. BSGi NZ Ltd

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.5.5.2. Product Strategy

18.1.5.5.3. Channel Strategy

18.1.6. CSK Food Enrichment B.V.

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.6.5.2. Product Strategy

18.1.6.5.3. Channel Strategy

18.1.7. Sacco System

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.7.5.2. Product Strategy

18.1.7.5.3. Channel Strategy

18.1.8. Dalton Biotechnologies S.r.l

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.8.5.2. Product Strategy

18.1.8.5.3. Channel Strategy

18.1.9. Meat Cracks Technologie GmbH

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.9.5.2. Product Strategy

18.1.9.5.3. Channel Strategy

18.1.10. THT s.a.

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.10.5.2. Product Strategy

18.1.10.5.3. Channel Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

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2024/09/18 10:27

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