世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ソーシャルコマース市場


Social Commerce Market

ソーシャルコマース市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したソーシャルコマースに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
340 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ソーシャルコマース市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したソーシャルコマースに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ビジネスモデル別

- 企業対消費者(B2C)
- 企業対企業(B2B)
- 消費者間取引(C2C)

製品タイプ別

- パーソナル&ビューティーケア
- アパレル
- アクセサリー
- 家庭用品
- 健康サプリメント
- 食品・飲料
- その他

プラットフォーム/販売チャネル別

- ビデオコマース (ライブストリーム + 録画)
- ソーシャル・ネットワーク主導型コマース
- ソーシャル再販
- グループ購入
- 商品レビュープラットフォーム

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、ソーシャルコマース市場の世界市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ソーシャルコマース市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、自動車レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、ソーシャルコマース市場の範囲、分類法、制限を紹介し、読者がソーシャルコマース市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、ビジネスモデル別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のソーシャルコマース市場の需要分析2017-2022年と予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)、現在および将来の市場価値(9,459億2,000万米ドル)と数量(30%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 ソーシャルコマースの世界市場-価格分析

ビジネスモデル別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 ソーシャルコマースの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ビジネスモデル別

ビジネスモデル別に、ソーシャルコマース市場はB2C(Business to Consumer)、B2B(Business to Business)、C2C(Consumer to Consumer)に区分される。また、上記のビジネスモデル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 ソーシャルコマースの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、ソーシャルコマース市場はパーソナル&ビューティーケア、アパレル、アクセサリー、家庭用品、健康サプリメント、食品&飲料、その他に区分されます。また、製品タイプ別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ソーシャルコマースの世界市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年:プラットフォーム/販売チャネル別

ソーシャルコマース市場は、プラットフォーム/販売チャネル別に、ビデオコマース(ライブストリーム+録画)、ソーシャルネットワーク主導型コマース、ソーシャル再販、グループ購入、商品レビュープラットフォームに区分されます。また、「プラットフォーム別/販売チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のプラットフォーム別/販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年(地域別

地域別に、ソーシャルコマース市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米ソーシャルコマース市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のソーシャルコマース市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州ソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるソーシャルコマース市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるソーシャルコマース市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるソーシャルコマース市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるソーシャルコマース市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のソーシャルコマース市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてソーシャルコマース市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のビジネスモデル別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、アリババ、アマゾン、タオバオ、Pinterest, Inc.、Trell Shop、Poshmark、TikTok(Douyin)、Meta Platforms, Inc.(Facebook)、Etsy, Inc.、Fashnear Technologies Private Limited(Meesho)、Roposo、Snap, Inc.、Pinduoduo Inc.、WeChat(Weixin)、Yunji Sharing Technology Co.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

この章では、ソーシャルコマース市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|ソーシャルコマース市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、ビジネスモデル別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのビジネスモデル別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.ビジネスモデル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.消費者向けビジネス

5.3.2.企業対企業

5.3.3.消費者間

5.4.ビジネスモデル別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.ビジネスモデル別絶対額機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの製品タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.パーソナル&ビューティーケア

6.3.2.アパレル

6.3.3.アクセサリー

6.3.4.家庭用製品

6.3.5.健康サプリメント

6.3.6.食品と飲料

6.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.個人

7.3.2.商業

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.南アジア

8.3.5.東アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.ビジネスモデル別

9.2.3.製品タイプ別

9.2.4.エンドユーザー別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.ビジネスモデル別

9.3.3.製品タイプ別

9.3.4.エンドユーザー別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.ビジネスモデル別

10.2.3.製品タイプ別

10.2.4.エンドユーザー別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.ビジネスモデル別

10.3.3.製品タイプ別

10.3.4.エンドユーザー別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.ビジネスモデル別

11.2.3.製品タイプ別

11.2.4.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.ビジネスモデル別

11.3.3.製品タイプ別

11.3.4.エンドユーザー別

11.4.主要項目

12.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.インド

12.2.1.2.マレーシア

12.2.1.3.シンガポール

12.2.1.4.タイ

12.2.1.5.その他の南アジア

12.2.2.ビジネスモデル別

12.2.3.製品タイプ別

12.2.4.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.ビジネスモデル別

12.3.3.製品タイプ別

12.3.4.エンドユーザー別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.ビジネスモデル別

13.2.3.製品タイプ別

13.2.4.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.ビジネスモデル別

13.3.3.製品タイプ別

13.3.4.エンドユーザー別

13.4.主要項目

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.オーストラリア

14.2.1.2.ニュージーランド

14.2.2.ビジネスモデル別

14.2.3.製品タイプ別

14.2.4.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.ビジネスモデル別

14.3.3.製品タイプ別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.主要項目

15.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.GCC諸国

15.2.1.2.南アフリカ

15.2.1.3.イスラエル

15.2.1.4.その他のMEA諸国

15.2.2.ビジネスモデル別

15.2.3.製品タイプ別

15.2.4.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.ビジネスモデル別

15.3.3.製品タイプ別

15.3.4.エンドユーザー別

15.4.主要項目

16.主要国市場分析

16.1.アメリカ

16.1.1.価格分析

16.1.2.市場シェア分析、2022年

16.1.2.1.ビジネスモデル別

16.1.2.2.製品タイプ別

16.1.2.3.エンドユーザー別

16.2.カナダ

16.2.1.価格分析

16.2.2.市場シェア分析、2022年

16.2.2.1.ビジネスモデル別

16.2.2.2.製品タイプ別

16.2.2.3.エンドユーザー別

16.3.ブラジル

16.3.1.価格分析

16.3.2.市場シェア分析、2022年

16.3.2.1.ビジネスモデル別

16.3.2.2.製品タイプ別

16.3.2.3.エンドユーザー別

16.4.メキシコ

16.4.1.価格分析

16.4.2.市場シェア分析、2022年

16.4.2.1.ビジネスモデル別

16.4.2.2.製品タイプ別

16.4.2.3.エンドユーザー別

16.5.ドイツ

16.5.1.価格分析

16.5.2.市場シェア分析、2022年

16.5.2.1.ビジネスモデル別

16.5.2.2.製品タイプ別

16.5.2.3.エンドユーザー別

16.6.イギリス

16.6.1.価格分析

16.6.2.市場シェア分析、2022年

16.6.2.1.ビジネスモデル別

16.6.2.2.製品タイプ別

16.6.2.3.エンドユーザー別

16.7.フランス

16.7.1.価格分析

16.7.2.市場シェア分析、2022年

16.7.2.1.ビジネスモデル別

16.7.2.2.製品タイプ別

16.7.2.3.エンドユーザー別

16.8.スペイン

16.8.1.価格分析

16.8.2.市場シェア分析、2022年

16.8.2.1.ビジネスモデル別

16.8.2.2.製品タイプ別

16.8.2.3.エンドユーザー別

16.9.イタリア

16.9.1.価格分析

16.9.2.市場シェア分析、2022年

16.9.2.1.ビジネスモデル別

16.9.2.2.製品タイプ別

16.9.2.3.エンドユーザー別

16.10.インド

16.10.1.価格分析

16.10.2.市場シェア分析、2022年

16.10.2.1.ビジネスモデル別

16.10.2.2.製品タイプ別

16.10.2.3.エンドユーザー別

16.11.マレーシア

16.11.1.価格分析

16.11.2.市場シェア分析、2022年

16.11.2.1.ビジネスモデル別

16.11.2.2.製品タイプ別

16.11.2.3.エンドユーザー別

16.12.シンガポール

16.12.1.価格分析

16.12.2.市場シェア分析、2022年

16.12.2.1.ビジネスモデル別

16.12.2.2.製品タイプ別

16.12.2.3.エンドユーザー別

16.13.タイ

16.13.1.価格分析

16.13.2.市場シェア分析、2022年

16.13.2.1.ビジネスモデル別

16.13.2.2.製品タイプ別

16.13.2.3.エンドユーザー別

16.14.中国

16.14.1.価格分析

16.14.2.市場シェア分析、2022年

16.14.2.1.ビジネスモデル別

16.14.2.2.製品タイプ別

16.14.2.3.エンドユーザー別

16.15.日本

16.15.1.価格分析

16.15.2.市場シェア分析、2022年

16.15.2.1.ビジネスモデル別

16.15.2.2.製品タイプ別

16.15.2.3.エンドユーザー別

16.16.韓国

16.16.1.価格分析

16.16.2.市場シェア分析、2022年

16.16.2.1.ビジネスモデル別

16.16.2.2.製品タイプ別

16.16.2.3.エンドユーザー別

16.17.オーストラリア

16.17.1.価格分析

16.17.2.市場シェア分析、2022年

16.17.2.1.ビジネスモデル別

16.17.2.2.製品タイプ別

16.17.2.3.エンドユーザー別

16.18.ニュージーランド

16.18.1.価格分析

16.18.2.市場シェア分析、2022年

16.18.2.1.ビジネスモデル別

16.18.2.2.製品タイプ別

16.18.2.3.エンドユーザー別

16.19.GCC諸国

16.19.1.価格分析

16.19.2.市場シェア分析、2022年

16.19.2.1.ビジネスモデル別

16.19.2.2.製品タイプ別

16.19.2.3.エンドユーザー別

16.20.南アフリカ

16.20.1.価格分析

16.20.2.市場シェア分析、2022年

16.20.2.1.ビジネスモデル別

16.20.2.2.製品タイプ別

16.20.2.3.エンドユーザー別

16.21.イスラエル

16.21.1.価格分析

16.21.2.市場シェア分析、2022年

16.21.2.1.ビジネスモデル別

16.21.2.2.製品タイプ別

16.21.2.3.エンドユーザー別

17.市場構造分析

17.1.競争ダッシュボード

17.2.コンペティション・ベンチマーク

17.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

17.3.1.地域別

17.3.2.ビジネスモデル別

17.3.3.製品タイプ別

17.3.4.エンドユーザー別

18.競合分析

18.1.競合の深堀り

18.1.1.エッツィー社

18.1.1.1.概要

18.1.1.2.製品ポートフォリオ

18.1.1.3.市場セグメント別の収益性

18.1.1.4.販売拠点

18.1.1.5.戦略の概要

18.1.1.5.1.マーケティング戦略

18.1.2.ファシュニア・テクノロジーズ・プライベート・リミテッド(ミーショー)

18.1.2.1.概要

18.1.2.2.製品ポートフォリオ

18.1.2.3.市場セグメント別の収益性

18.1.2.4.販売拠点

18.1.2.5.戦略の概要

18.1.2.5.1.マーケティング戦略

18.1.3.フェイスブック

18.1.3.1.概要

18.1.3.2.製品ポートフォリオ

18.1.3.3.市場セグメント別の収益性

18.1.3.4.販売拠点

18.1.3.5.戦略の概要

18.1.3.5.1.マーケティング戦略

18.1.4.Pinduoduo Inc.

18.1.4.1.概要

18.1.4.2.製品ポートフォリオ

18.1.4.3.市場セグメント別の収益性

18.1.4.4.販売拠点

18.1.4.5.戦略の概要

18.1.4.5.1.マーケティング戦略

18.1.5.ピンタレスト社

18.1.5.1.概要

18.1.5.2.製品ポートフォリオ

18.1.5.3.市場セグメント別収益性

18.1.5.4.販売拠点

18.1.5.5.戦略の概要

18.1.5.5.1.マーケティング戦略

18.1.6.ポッシュマーク

18.1.6.1.概要

18.1.6.2.製品ポートフォリオ

18.1.6.3.市場セグメント別収益性

18.1.6.4.販売拠点

18.1.6.5.戦略の概要

18.1.6.5.1.マーケティング戦略

18.1.7.ロポソ

18.1.7.1.概要

18.1.7.2.製品ポートフォリオ

18.1.7.3.市場セグメント別収益性

18.1.7.4.販売拠点

18.1.7.5.戦略の概要

18.1.7.5.1.マーケティング戦略

18.1.8.スナップ社

18.1.8.1.概要

18.1.8.2.製品ポートフォリオ

18.1.8.3.市場セグメント別収益性

18.1.8.4.販売拠点

18.1.8.5.戦略の概要

18.1.8.5.1.マーケティング戦略

18.1.9.タオバオ

18.1.9.1.概要

18.1.9.2.製品ポートフォリオ

18.1.9.3.市場セグメント別収益性

18.1.9.4.販売拠点

18.1.9.5.戦略の概要

18.1.9.5.1.マーケティング戦略

18.1.10.TikTok (同音)

18.1.10.1.概要

18.1.10.2.製品ポートフォリオ

18.1.10.3.市場セグメント別の収益性

18.1.10.4.販売拠点

18.1.10.5.戦略の概要

18.1.10.5.1.マーケティング戦略

18.1.11.トレル・ショップ

18.1.11.1.概要

18.1.11.2.製品ポートフォリオ

18.1.11.3.市場セグメント別収益性

18.1.11.4.販売拠点

18.1.11.5.戦略の概要

18.1.11.5.1.マーケティング戦略

18.1.12.ツイッター社

18.1.12.1.概要

18.1.12.2.製品ポートフォリオ

18.1.12.3.市場セグメント別の収益性

18.1.12.4.販売拠点

18.1.12.5.戦略の概要

18.1.12.5.1.マーケティング戦略

18.1.13.ペイパル・ホールディングス

18.1.13.1.概要

18.1.13.2.製品ポートフォリオ

18.1.13.3.市場セグメント別収益性

18.1.13.4.販売拠点

18.1.13.5.戦略の概要

18.1.13.5.1.マーケティング戦略

18.1.14.シャオホンシュウ

18.1.14.1.概要

18.1.14.2.製品ポートフォリオ

18.1.14.3.市場セグメント別の収益性

18.1.14.4.販売拠点

18.1.14.5.戦略の概要

18.1.14.5.1.マーケティング戦略

18.1.15.ユンジ・シェアリング・テクノロジー(株

18.1.15.1.概要

18.1.15.2.製品ポートフォリオ

18.1.15.3.市場セグメント別収益性

18.1.15.4.販売拠点

18.1.15.5.戦略の概要

18.1.15.5.1.マーケティング戦略

18.1.16.アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド

18.1.16.1.概要

18.1.16.2.製品ポートフォリオ

18.1.16.3.市場セグメント別の収益性

18.1.16.4.販売拠点

18.1.16.5.戦略の概要

18.1.16.5.1.マーケティング戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Social Commerce Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Social Commerce offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Business Model:

• Business to Consumer (B2C)
• Business to Business (B2B)
• Consumer to Consumer (C2C)

By Product Type:

• Personal & Beauty Care
• Apparels
• Accessories
• Home Products
• Health Supplements
• Food & Beverage
• Others

By Platform/Sales Channel:

• Video Commerce (Live stream + Prerecorded)
• Social Network-led Commerce
• Social Reselling
• Group Buying
• Product Review Platforms

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Social Commerce Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Social Commerce Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Social Commerce Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Business Model processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Social Commerce Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 945.92 billion) and volume (30%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Social Commerce Market - Pricing Analysis

Based on By Business Model, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Business Model

Based on By Business Model, Social Commerce Market is segmented into Business to Consumer (B2C), Business to Business (B2B), Consumer to Consumer (C2C). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Business Model.

Chapter 06 - Global Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Social Commerce Market is segmented into Personal & Beauty Care, Apparels, Accessories, Home Products, Health Supplements, Food & Beverage, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Platform/Sales Channel

Based on By Platform/Sales Channel, Social Commerce Market is segmented into Video Commerce (Live stream + Prerecorded), Social Network-led Commerce, Social Reselling, Group Buying, Product Review Platforms. This section also offers market attractiveness analysis based on By Platform/Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Platform/Sales Channel.

Chapter 08 - Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Social Commerce Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Social Commerce Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Social Commerce Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Social Commerce Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Social Commerce Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Social Commerce Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Social Commerce Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Social Commerce Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Business Model portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Alibaba, Amazon, Taobao, Pinterest, Inc., Trell Shop, Poshmark, TikTok (Douyin), Meta Platforms, Inc. (Facebook), Etsy, Inc., Fashnear Technologies Private Limited (Meesho), Roposo, Snap, Inc., Pinduoduo Inc., WeChat (Weixin), Yunji Sharing Technology Co., Ltd., Twitter, Inc., Xiaohongshu.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Social Commerce Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Social Commerce Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Business Model

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Business Model, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Business Model, 2023 to 2033

5.3.1. Business to Consumer

5.3.2. Business to Business

5.3.3. Consumer to Consumer

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Business Model, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Business Model, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

6.3.1. Personal & Beauty Care

6.3.2. Apparels

6.3.3. Accessories

6.3.4. Home Products

6.3.5. Health Supplements

6.3.6. Food and Beverages

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-user

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-user , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-user , 2023 to 2033

7.3.1. Individual

7.3.2. Commercial

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-user , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-user , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. South Asia

8.3.5. East Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Business Model

9.2.3. By Product Type

9.2.4. By End-user

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Business Model

9.3.3. By Product Type

9.3.4. By End-user

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Business Model

10.2.3. By Product Type

10.2.4. By End-user

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Business Model

10.3.3. By Product Type

10.3.4. By End-user

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Business Model

11.2.3. By Product Type

11.2.4. By End-user

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Business Model

11.3.3. By Product Type

11.3.4. By End-user

11.4. Key Takeaways

12. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. India

12.2.1.2. Malaysia

12.2.1.3. Singapore

12.2.1.4. Thailand

12.2.1.5. Rest of South Asia

12.2.2. By Business Model

12.2.3. By Product Type

12.2.4. By End-user

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Business Model

12.3.3. By Product Type

12.3.4. By End-user

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Business Model

13.2.3. By Product Type

13.2.4. By End-user

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Business Model

13.3.3. By Product Type

13.3.4. By End-user

13.4. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. Australia

14.2.1.2. New Zealand

14.2.2. By Business Model

14.2.3. By Product Type

14.2.4. By End-user

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Business Model

14.3.3. By Product Type

14.3.4. By End-user

14.4. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. GCC Countries

15.2.1.2. South Africa

15.2.1.3. Israel

15.2.1.4. Rest of MEA

15.2.2. By Business Model

15.2.3. By Product Type

15.2.4. By End-user

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Business Model

15.3.3. By Product Type

15.3.4. By End-user

15.4. Key Takeaways

16. Key Countries Market Analysis

16.1. USA

16.1.1. Pricing Analysis

16.1.2. Market Share Analysis, 2022

16.1.2.1. By Business Model

16.1.2.2. By Product Type

16.1.2.3. By End-user

16.2. Canada

16.2.1. Pricing Analysis

16.2.2. Market Share Analysis, 2022

16.2.2.1. By Business Model

16.2.2.2. By Product Type

16.2.2.3. By End-user

16.3. Brazil

16.3.1. Pricing Analysis

16.3.2. Market Share Analysis, 2022

16.3.2.1. By Business Model

16.3.2.2. By Product Type

16.3.2.3. By End-user

16.4. Mexico

16.4.1. Pricing Analysis

16.4.2. Market Share Analysis, 2022

16.4.2.1. By Business Model

16.4.2.2. By Product Type

16.4.2.3. By End-user

16.5. Germany

16.5.1. Pricing Analysis

16.5.2. Market Share Analysis, 2022

16.5.2.1. By Business Model

16.5.2.2. By Product Type

16.5.2.3. By End-user

16.6. United kingdom

16.6.1. Pricing Analysis

16.6.2. Market Share Analysis, 2022

16.6.2.1. By Business Model

16.6.2.2. By Product Type

16.6.2.3. By End-user

16.7. France

16.7.1. Pricing Analysis

16.7.2. Market Share Analysis, 2022

16.7.2.1. By Business Model

16.7.2.2. By Product Type

16.7.2.3. By End-user

16.8. Spain

16.8.1. Pricing Analysis

16.8.2. Market Share Analysis, 2022

16.8.2.1. By Business Model

16.8.2.2. By Product Type

16.8.2.3. By End-user

16.9. Italy

16.9.1. Pricing Analysis

16.9.2. Market Share Analysis, 2022

16.9.2.1. By Business Model

16.9.2.2. By Product Type

16.9.2.3. By End-user

16.10. India

16.10.1. Pricing Analysis

16.10.2. Market Share Analysis, 2022

16.10.2.1. By Business Model

16.10.2.2. By Product Type

16.10.2.3. By End-user

16.11. Malaysia

16.11.1. Pricing Analysis

16.11.2. Market Share Analysis, 2022

16.11.2.1. By Business Model

16.11.2.2. By Product Type

16.11.2.3. By End-user

16.12. Singapore

16.12.1. Pricing Analysis

16.12.2. Market Share Analysis, 2022

16.12.2.1. By Business Model

16.12.2.2. By Product Type

16.12.2.3. By End-user

16.13. Thailand

16.13.1. Pricing Analysis

16.13.2. Market Share Analysis, 2022

16.13.2.1. By Business Model

16.13.2.2. By Product Type

16.13.2.3. By End-user

16.14. China

16.14.1. Pricing Analysis

16.14.2. Market Share Analysis, 2022

16.14.2.1. By Business Model

16.14.2.2. By Product Type

16.14.2.3. By End-user

16.15. Japan

16.15.1. Pricing Analysis

16.15.2. Market Share Analysis, 2022

16.15.2.1. By Business Model

16.15.2.2. By Product Type

16.15.2.3. By End-user

16.16. South Korea

16.16.1. Pricing Analysis

16.16.2. Market Share Analysis, 2022

16.16.2.1. By Business Model

16.16.2.2. By Product Type

16.16.2.3. By End-user

16.17. Australia

16.17.1. Pricing Analysis

16.17.2. Market Share Analysis, 2022

16.17.2.1. By Business Model

16.17.2.2. By Product Type

16.17.2.3. By End-user

16.18. New Zealand

16.18.1. Pricing Analysis

16.18.2. Market Share Analysis, 2022

16.18.2.1. By Business Model

16.18.2.2. By Product Type

16.18.2.3. By End-user

16.19. GCC Countries

16.19.1. Pricing Analysis

16.19.2. Market Share Analysis, 2022

16.19.2.1. By Business Model

16.19.2.2. By Product Type

16.19.2.3. By End-user

16.20. South Africa

16.20.1. Pricing Analysis

16.20.2. Market Share Analysis, 2022

16.20.2.1. By Business Model

16.20.2.2. By Product Type

16.20.2.3. By End-user

16.21. Israel

16.21.1. Pricing Analysis

16.21.2. Market Share Analysis, 2022

16.21.2.1. By Business Model

16.21.2.2. By Product Type

16.21.2.3. By End-user

17. Market Structure Analysis

17.1. Competition Dashboard

17.2. Competition Benchmarking

17.3. Market Share Analysis of Top Players

17.3.1. By Regional

17.3.2. By Business Model

17.3.3. By Product Type

17.3.4. By End-user

18. Competition Analysis

18.1. Competition Deep Dive

18.1.1. Etsy, Inc.

18.1.1.1. Overview

18.1.1.2. Product Portfolio

18.1.1.3. Profitability by Market Segments

18.1.1.4. Sales Footprint

18.1.1.5. Strategy Overview

18.1.1.5.1. Marketing Strategy

18.1.2. Fashnear Technologies Private Limited (Meesho)

18.1.2.1. Overview

18.1.2.2. Product Portfolio

18.1.2.3. Profitability by Market Segments

18.1.2.4. Sales Footprint

18.1.2.5. Strategy Overview

18.1.2.5.1. Marketing Strategy

18.1.3. Facebook Inc.

18.1.3.1. Overview

18.1.3.2. Product Portfolio

18.1.3.3. Profitability by Market Segments

18.1.3.4. Sales Footprint

18.1.3.5. Strategy Overview

18.1.3.5.1. Marketing Strategy

18.1.4. Pinduoduo Inc.

18.1.4.1. Overview

18.1.4.2. Product Portfolio

18.1.4.3. Profitability by Market Segments

18.1.4.4. Sales Footprint

18.1.4.5. Strategy Overview

18.1.4.5.1. Marketing Strategy

18.1.5. Pinterest, Inc.

18.1.5.1. Overview

18.1.5.2. Product Portfolio

18.1.5.3. Profitability by Market Segments

18.1.5.4. Sales Footprint

18.1.5.5. Strategy Overview

18.1.5.5.1. Marketing Strategy

18.1.6. Poshmark

18.1.6.1. Overview

18.1.6.2. Product Portfolio

18.1.6.3. Profitability by Market Segments

18.1.6.4. Sales Footprint

18.1.6.5. Strategy Overview

18.1.6.5.1. Marketing Strategy

18.1.7. Roposo

18.1.7.1. Overview

18.1.7.2. Product Portfolio

18.1.7.3. Profitability by Market Segments

18.1.7.4. Sales Footprint

18.1.7.5. Strategy Overview

18.1.7.5.1. Marketing Strategy

18.1.8. Snap, Inc.

18.1.8.1. Overview

18.1.8.2. Product Portfolio

18.1.8.3. Profitability by Market Segments

18.1.8.4. Sales Footprint

18.1.8.5. Strategy Overview

18.1.8.5.1. Marketing Strategy

18.1.9. Taobao

18.1.9.1. Overview

18.1.9.2. Product Portfolio

18.1.9.3. Profitability by Market Segments

18.1.9.4. Sales Footprint

18.1.9.5. Strategy Overview

18.1.9.5.1. Marketing Strategy

18.1.10. TikTok (Douyin)

18.1.10.1. Overview

18.1.10.2. Product Portfolio

18.1.10.3. Profitability by Market Segments

18.1.10.4. Sales Footprint

18.1.10.5. Strategy Overview

18.1.10.5.1. Marketing Strategy

18.1.11. Trell Shop

18.1.11.1. Overview

18.1.11.2. Product Portfolio

18.1.11.3. Profitability by Market Segments

18.1.11.4. Sales Footprint

18.1.11.5. Strategy Overview

18.1.11.5.1. Marketing Strategy

18.1.12. Twitter, Inc.

18.1.12.1. Overview

18.1.12.2. Product Portfolio

18.1.12.3. Profitability by Market Segments

18.1.12.4. Sales Footprint

18.1.12.5. Strategy Overview

18.1.12.5.1. Marketing Strategy

18.1.13. PayPal Holdings Inc.

18.1.13.1. Overview

18.1.13.2. Product Portfolio

18.1.13.3. Profitability by Market Segments

18.1.13.4. Sales Footprint

18.1.13.5. Strategy Overview

18.1.13.5.1. Marketing Strategy

18.1.14. Xiaohongshu

18.1.14.1. Overview

18.1.14.2. Product Portfolio

18.1.14.3. Profitability by Market Segments

18.1.14.4. Sales Footprint

18.1.14.5. Strategy Overview

18.1.14.5.1. Marketing Strategy

18.1.15. Yunji Sharing Technology Co., Ltd.

18.1.15.1. Overview

18.1.15.2. Product Portfolio

18.1.15.3. Profitability by Market Segments

18.1.15.4. Sales Footprint

18.1.15.5. Strategy Overview

18.1.15.5.1. Marketing Strategy

18.1.16. Alibaba Group Holding Ltd.

18.1.16.1. Overview

18.1.16.2. Product Portfolio

18.1.16.3. Profitability by Market Segments

18.1.16.4. Sales Footprint

18.1.16.5. Strategy Overview

18.1.16.5.1. Marketing Strategy

19. Assumptions & Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(commerce)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/12 10:26

154.83 円

165.45 円

201.96 円

ページTOPに戻る