世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ロケーション・インテリジェンス市場


Location Intelligence Market

ロケーションインテリジェンス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 ロケーションインテリジェンスに関するFMI発行の最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月18日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
340 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ロケーションインテリジェンス市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

ロケーションインテリジェンスに関するFMI発行の最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

業種別

- BFSI
- 政府・防衛
- 小売・消費財
- IT&テレコム

アプリケーション別

- ワークフォース管理
- 資産管理
- ファシリティ管理
- リスク管理
- 遠隔監視
- セールス&マーケティング最適化
- 顧客管理

サービス別

- システムインテグレーション
- コンサルティング

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

ロケーションインテリジェンス市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ロケーションインテリジェンス市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がロケーションインテリジェンス市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、By Verticalの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長率見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のロケーションインテリジェンス市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(162.8億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(188.5億米ドル)および数量(15.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のロケーションインテリジェンス市場:価格分析

分野別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因について解説しています。

第05章 - ロケーションインテリジェンスの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 バーティカル別

ロケーションインテリジェンス市場は、業種別にBFSI、政府・防衛、小売・消費財、IT・通信に分類されます。また、上記のBy Verticalについて、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第06章 世界のロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

アプリケーション別に、ロケーションインテリジェンス市場をワークフォース管理、資産管理、施設管理、リスク管理、遠隔監視、セールス&マーケティング最適化、顧客管理に区分します。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記アプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章:ロケーションインテリジェンスの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:サービス別

サービス別に、ロケーションインテリジェンス市場はシステムインテグレーション、コンサルティングに区分されます。また、サービス別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「サービス別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、ロケーションインテリジェンス市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」市場における価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米ロケーションインテリジェンス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のロケーションインテリジェンス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるロケーションインテリジェンス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるロケーションインテリジェンス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるロケーションインテリジェンス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのロケーションインテリジェンス市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるロケーションインテリジェンス市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のロケーションインテリジェンス市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国でロケーションインテリジェンス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の業種別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Autodesk Inc.、Tibco Software Inc.、ESRI、MDA Corporation、Trueposition Inc.、Bosch Software Innovations GmbH、Qualcomm Technologies Inc.、Wireless Logic、HERE Technologies、Trimble Inc.、Supermap Software Co.Ltd.、Navizon Inc.、Pitney Bowes Inc.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報および統計の基礎となる頭字語および 仮定のリストを示す。

第19章 調査方法

本章では、ロケーションインテリジェンス市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を支援します。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|ロケーションインテリジェンス市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、コンポーネント別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのコンポーネント別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.コンポーネント別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

5.3.1.ソフトウェア

5.3.2.サービス

5.4.コンポーネント別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.コンポーネント別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.ロケーションタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのロケーションタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

6.3.ロケーションタイプ別の現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.屋内

6.3.2.屋外

6.4.2018年から2022年までのロケーションタイプ別前年比成長トレンド分析

6.5.ロケーションタイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:展開モード別

7.1.はじめに/主な調査結果

7.2.2018年から2022年までの展開モード別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析および展開モード別予測 、2023年~2033年

7.3.1.オンプレミス

7.3.2.クラウド

7.4.展開モード別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.デプロイメント・モード別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.遠隔モニタリング

8.3.2.販売とマーケティングの最適化

8.3.3.資産管理

8.3.4.リスク管理

8.3.5.施設管理

8.3.6.その他

8.4.用途別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.エンドユーザー別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.BFSI

9.3.2.小売・消費財

9.3.3.ヘルスケア

9.3.4.教育

9.3.5.政府・防衛

9.3.6.運輸・物流

9.3.7.IT・通信

9.3.8.メディア&エンターテインメント

9.3.9.その他

9.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

9.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

10.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.南アジア

10.3.5.東アジア

10.3.6.オセアニア

10.3.7.MEA

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.アメリカ

11.2.1.2.カナダ

11.2.2.コンポーネント別

11.2.3.ロケーションタイプ別

11.2.4.展開モード別

11.2.5.アプリケーション別

11.2.6.エンドユーザー別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.コンポーネント別

11.3.3.ロケーションタイプ別

11.3.4.展開モード別

11.3.5.アプリケーション別

11.3.6.エンドユーザー別

11.4.キーポイント

12.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ブラジル

12.2.1.2.メキシコ

12.2.1.3.その他のラテンアメリカ

12.2.2.コンポーネント別

12.2.3.ロケーションタイプ別

12.2.4.展開モード別

12.2.5.アプリケーション別

12.2.6.エンドユーザー別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.コンポーネント別

12.3.3.ロケーションタイプ別

12.3.4.展開モード別

12.3.5.アプリケーション別

12.3.6.エンドユーザー別

12.4.キーポイント

13.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.ドイツ

13.2.1.2.イギリス

13.2.1.3.フランス

13.2.1.4.スペイン

13.2.1.5.イタリア

13.2.1.6.その他のヨーロッパ

13.2.2.部品別

13.2.3.ロケーションタイプ別

13.2.4.展開モード別

13.2.5.アプリケーション別

13.2.6.エンドユーザー別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.コンポーネント別

13.3.3.ロケーションタイプ別

13.3.4.展開モード別

13.3.5.アプリケーション別

13.3.6.エンドユーザー別

13.4.キーポイント

14.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.マレーシア

14.2.1.3.シンガポール

14.2.1.4.タイ

14.2.1.5.その他の南アジア

14.2.2.コンポーネント別

14.2.3.ロケーションタイプ別

14.2.4.展開モード別

14.2.5.アプリケーション別

14.2.6.エンドユーザー別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.コンポーネント別

14.3.3.ロケーションタイプ別

14.3.4.展開モード別

14.3.5.アプリケーション別

14.3.6.エンドユーザー別

14.4.キーポイント

15.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.中国

15.2.1.2.日本

15.2.1.3.韓国

15.2.2.コンポーネント別

15.2.3.ロケーションタイプ別

15.2.4.展開モード別

15.2.5.アプリケーション別

15.2.6.エンドユーザー別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.コンポーネント別

15.3.3.ロケーションタイプ別

15.3.4.展開モード別

15.3.5.アプリケーション別

15.3.6.エンドユーザー別

15.4.キーポイント

16.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.オーストラリア

16.2.1.2.ニュージーランド

16.2.2.コンポーネント別

16.2.3.ロケーションタイプ別

16.2.4.展開モード別

16.2.5.アプリケーション別

16.2.6.エンドユーザー別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.コンポーネント別

16.3.3.ロケーションタイプ別

16.3.4.展開モード別

16.3.5.アプリケーション別

16.3.6.エンドユーザー別

16.4.キーポイント

17.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

17.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

17.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

17.2.1.国別

17.2.1.1.GCC諸国

17.2.1.2.南アフリカ

17.2.1.3.イスラエル

17.2.1.4.その他のMEA諸国

17.2.2.コンポーネント別

17.2.3.ロケーションタイプ別

17.2.4.展開モード別

17.2.5.アプリケーション別

17.2.6.エンドユーザー別

17.3.市場魅力度分析

17.3.1.国別

17.3.2.コンポーネント別

17.3.3.ロケーションタイプ別

17.3.4.展開モード別

17.3.5.アプリケーション別

17.3.6.エンドユーザー別

17.4.キーポイント

18.主要国市場分析

18.1.アメリカ

18.1.1.価格分析

18.1.2.市場シェア分析、2022年

18.1.2.1.コンポーネント別

18.1.2.2.ロケーションタイプ別

18.1.2.3.展開モード別

18.1.2.4.アプリケーション別

18.1.2.5.エンドユーザー別

18.2.カナダ

18.2.1.価格分析

18.2.2.市場シェア分析、2022年

18.2.2.1.コンポーネント別

18.2.2.2.ロケーションタイプ別

18.2.2.3.展開モード別

18.2.2.4.アプリケーション別

18.2.2.5.エンドユーザー別

18.3.ブラジル

18.3.1.価格分析

18.3.2.市場シェア分析、2022年

18.3.2.1.コンポーネント別

18.3.2.2.ロケーションタイプ別

18.3.2.3.展開モード別

18.3.2.4.アプリケーション別

18.3.2.5.エンドユーザー別

18.4.メキシコ

18.4.1.価格分析

18.4.2.市場シェア分析、2022年

18.4.2.1.コンポーネント別

18.4.2.2.ロケーションタイプ別

18.4.2.3.展開モード別

18.4.2.4.アプリケーション別

18.4.2.5.エンドユーザー別

18.5.ドイツ

18.5.1.価格分析

18.5.2.市場シェア分析、2022年

18.5.2.1.コンポーネント別

18.5.2.2.ロケーションタイプ別

18.5.2.3.展開モード別

18.5.2.4.アプリケーション別

18.5.2.5.エンドユーザー別

18.6.イギリス

18.6.1.価格分析

18.6.2.市場シェア分析、2022年

18.6.2.1.コンポーネント別

18.6.2.2.ロケーションタイプ別

18.6.2.3.展開モード別

18.6.2.4.アプリケーション別

18.6.2.5.エンドユーザー別

18.7.フランス

18.7.1.価格分析

18.7.2.市場シェア分析、2022年

18.7.2.1.コンポーネント別

18.7.2.2.ロケーションタイプ別

18.7.2.3.展開モード別

18.7.2.4.アプリケーション別

18.7.2.5.エンドユーザー別

18.8.スペイン

18.8.1.価格分析

18.8.2.市場シェア分析、2022年

18.8.2.1.コンポーネント別

18.8.2.2.ロケーションタイプ別

18.8.2.3.展開モード別

18.8.2.4.アプリケーション別

18.8.2.5.エンドユーザー別

18.9.イタリア

18.9.1.価格分析

18.9.2.市場シェア分析、2022年

18.9.2.1.コンポーネント別

18.9.2.2.ロケーションタイプ別

18.9.2.3.展開モード別

18.9.2.4.アプリケーション別

18.9.2.5.エンドユーザー別

18.10.インド

18.10.1.価格分析

18.10.2.市場シェア分析、2022年

18.10.2.1.コンポーネント別

18.10.2.2.ロケーションタイプ別

18.10.2.3.展開モード別

18.10.2.4.アプリケーション別

18.10.2.5.エンドユーザー別

18.11.マレーシア

18.11.1.価格分析

18.11.2.市場シェア分析、2022年

18.11.2.1.コンポーネント別

18.11.2.2.ロケーションタイプ別

18.11.2.3.展開モード別

18.11.2.4.アプリケーション別

18.11.2.5.エンドユーザー別

18.12.シンガポール

18.12.1.価格分析

18.12.2.市場シェア分析、2022年

18.12.2.1.コンポーネント別

18.12.2.2.ロケーションタイプ別

18.12.2.3.展開モード別

18.12.2.4.アプリケーション別

18.12.2.5.エンドユーザー別

18.13.タイ

18.13.1.価格分析

18.13.2.市場シェア分析、2022年

18.13.2.1.コンポーネント別

18.13.2.2.ロケーションタイプ別

18.13.2.3.展開モード別

18.13.2.4.アプリケーション別

18.13.2.5.エンドユーザー別

18.14.中国

18.14.1.価格分析

18.14.2.市場シェア分析、2022年

18.14.2.1.コンポーネント別

18.14.2.2.ロケーションタイプ別

18.14.2.3.デプロイメント・モード別

18.14.2.4.アプリケーション別

18.14.2.5.エンドユーザー別

18.15.日本

18.15.1.価格分析

18.15.2.市場シェア分析、2022年

18.15.2.1.コンポーネント別

18.15.2.2.ロケーションタイプ別

18.15.2.3.展開モード別

18.15.2.4.アプリケーション別

18.15.2.5.エンドユーザー別

18.16.韓国

18.16.1.価格分析

18.16.2.市場シェア分析、2022年

18.16.2.1.コンポーネント別

18.16.2.2.ロケーションタイプ別

18.16.2.3.展開モード別

18.16.2.4.アプリケーション別

18.16.2.5.エンドユーザー別

18.17.オーストラリア

18.17.1.価格分析

18.17.2.市場シェア分析、2022年

18.17.2.1.コンポーネント別

18.17.2.2.ロケーションタイプ別

18.17.2.3.配備モード別

18.17.2.4.アプリケーション別

18.17.2.5.エンドユーザー別

18.18.ニュージーランド

18.18.1.価格分析

18.18.2.市場シェア分析、2022年

18.18.2.1.コンポーネント別

18.18.2.2.ロケーションタイプ別

18.18.2.3.展開モード別

18.18.2.4.アプリケーション別

18.18.2.5.エンドユーザー別

18.19.GCC諸国

18.19.1.価格分析

18.19.2.市場シェア分析、2022年

18.19.2.1.コンポーネント別

18.19.2.2.ロケーションタイプ別

18.19.2.3.展開モード別

18.19.2.4.アプリケーション別

18.19.2.5.エンドユーザー別

18.20.南アフリカ

18.20.1.価格分析

18.20.2.市場シェア分析、2022年

18.20.2.1.コンポーネント別

18.20.2.2.ロケーションタイプ別

18.20.2.3.展開モード別

18.20.2.4.アプリケーション別

18.20.2.5.エンドユーザー別

18.21.イスラエル

18.21.1.価格分析

18.21.2.市場シェア分析、2022年

18.21.2.1.コンポーネント別

18.21.2.2.ロケーションタイプ別

18.21.2.3.展開モード別

18.21.2.4.アプリケーション別

18.21.2.5.エンドユーザー別

19.市場構造分析

19.1.競争ダッシュボード

19.2.コンペティション・ベンチマーク

19.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

19.3.1.地域別

19.3.2.コンポーネント別

19.3.3.ロケーションタイプ別

19.3.4.展開モード別

19.3.5.アプリケーション別

19.3.6.エンドユーザー別

20.競合分析

20.1.競合の深堀り

20.1.1.アルテリクス

20.1.1.1.概要

20.1.1.2.製品ポートフォリオ

20.1.1.3.市場セグメント別の収益性

20.1.1.4.販売拠点

20.1.1.5.戦略の概要

20.1.1.5.1.マーケティング戦略

20.1.2.ESRI

20.1.2.1.概要

20.1.2.2.製品ポートフォリオ

20.1.2.3.市場セグメント別の収益性

20.1.2.4.販売拠点

20.1.2.5.戦略の概要

20.1.2.5.1.マーケティング戦略

20.1.3.合同会社グーグル

20.1.3.1.概要

20.1.3.2.製品ポートフォリオ

20.1.3.3.市場セグメント別の収益性

20.1.3.4.販売拠点

20.1.3.5.戦略の概要

20.1.3.5.1.マーケティング戦略

20.1.4.テクノロジー

20.1.4.1.概要

20.1.4.2.製品ポートフォリオ

20.1.4.3.市場セグメント別の収益性

20.1.4.4.販売拠点

20.1.4.5.戦略の概要

20.1.4.5.1.マーケティング戦略

20.1.5.ヘキサゴン

20.1.5.1.概要

20.1.5.2.製品ポートフォリオ

20.1.5.3.市場セグメント別収益性

20.1.5.4.販売拠点

20.1.5.5.戦略の概要

20.1.5.5.1.マーケティング戦略

20.1.6.マイクロソフト株式会社

20.1.6.1.概要

20.1.6.2.製品ポートフォリオ

20.1.6.3.市場セグメント別収益性

20.1.6.4.販売拠点

20.1.6.5.戦略の概要

20.1.6.5.1.マーケティング戦略

20.1.7.オラクル株式会社

20.1.7.1.概要

20.1.7.2.製品ポートフォリオ

20.1.7.3.市場セグメント別収益性

20.1.7.4.販売拠点

20.1.7.5.戦略の概要

20.1.7.5.1.マーケティング戦略

20.1.8.ピトニー・ボウズ

20.1.8.1.概要

20.1.8.2.製品ポートフォリオ

20.1.8.3.市場セグメント別収益性

20.1.8.4.販売拠点

20.1.8.5.戦略の概要

20.1.8.5.1.マーケティング戦略

20.1.9.シセンズ

20.1.9.1.概要

20.1.9.2.製品ポートフォリオ

20.1.9.3.市場セグメント別収益性

20.1.9.4.販売拠点

20.1.9.5.戦略の概要

20.1.9.5.1.マーケティング戦略

20.1.10.シンフォート

20.1.10.1.概要

20.1.10.2.製品ポートフォリオ

20.1.10.3.市場セグメント別の収益性

20.1.10.4.販売拠点

20.1.10.5.戦略の概要

20.1.10.5.1.マーケティング戦略

21.前提条件と略語

22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Location Intelligence Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Location Intelligence offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Vertical:

• BFSI
• Government & Defense
• Retail & Consumer Goods
• IT & Telecom

By Application:

• Workforce Management
• Asset Management
• Facility Management
• Risk Management
• Remote Monitoring
• Sales & Marketing Optimization
• Customer management

By Service:

• System Integration
• Consulting

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Location Intelligence Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Location Intelligence Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Location Intelligence Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Vertical processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Location Intelligence Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 16.28 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 18.85 billion) and volume (15.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Location Intelligence Market - Pricing Analysis

Based on By Vertical, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Vertical

Based on By Vertical, Location Intelligence Market is segmented into BFSI, Government & Defense, Retail & Consumer Goods, IT & Telecom. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Vertical.

Chapter 06 - Global Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Location Intelligence Market is segmented into Workforce Management, Asset Management, Facility Management, Risk Management, Remote Monitoring, Sales & Marketing Optimization, Customer management. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 07 - Global Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Service

Based on By Service, Location Intelligence Market is segmented into System Integration, Consulting. This section also offers market attractiveness analysis based on By Service. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Service.

Chapter 08 - Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Location Intelligence Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Location Intelligence Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Location Intelligence Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Location Intelligence Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Location Intelligence Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Location Intelligence Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Location Intelligence Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Location Intelligence Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Vertical portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Autodesk Inc., Tibco Software Inc., ESRI, MDA Corporation, Trueposition Inc., Bosch Software Innovations GmbH, Qualcomm Technologies Inc., Wireless Logic, HERE Technologies, Trimble Inc., Supermap Software Co. Ltd., Navizon Inc., Pitney Bowes Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Location Intelligence Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Location Intelligence Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Component

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Component, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Component, 2023 to 2033

5.3.1. Software

5.3.2. Services

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Location Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Location Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Location Type, 2023 to 2033

6.3.1. Indoor

6.3.2. Outdoor

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Location Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Location Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Deployment Mode

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Deployment Mode , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Deployment Mode , 2023 to 2033

7.3.1. On-premise

7.3.2. Cloud

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Deployment Mode , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Deployment Mode , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Application, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

8.3.1. Remote Monitoring

8.3.2. Sales & Marketing Optimization

8.3.3. Asset Management

8.3.4. Risk Management

8.3.5. Facility Management

8.3.6. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-User

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-User, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-User, 2023 to 2033

9.3.1. BFSI

9.3.2. Retail & Consumer Goods

9.3.3. Healthcare

9.3.4. Education

9.3.5. Government & defence

9.3.6. Transport & Logistic

9.3.7. IT & Telecom

9.3.8. Media & entertainment

9.3.9. Others

9.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-User, 2018 to 2022

9.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-User, 2023 to 2033

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

10.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. South Asia

10.3.5. East Asia

10.3.6. Oceania

10.3.7. MEA

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. USA

11.2.1.2. Canada

11.2.2. By Component

11.2.3. By Location Type

11.2.4. By Deployment Mode

11.2.5. By Application

11.2.6. By End-User

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Component

11.3.3. By Location Type

11.3.4. By Deployment Mode

11.3.5. By Application

11.3.6. By End-User

11.4. Key Takeaways

12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Brazil

12.2.1.2. Mexico

12.2.1.3. Rest of Latin America

12.2.2. By Component

12.2.3. By Location Type

12.2.4. By Deployment Mode

12.2.5. By Application

12.2.6. By End-User

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Component

12.3.3. By Location Type

12.3.4. By Deployment Mode

12.3.5. By Application

12.3.6. By End-User

12.4. Key Takeaways

13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. Germany

13.2.1.2. United kingdom

13.2.1.3. France

13.2.1.4. Spain

13.2.1.5. Italy

13.2.1.6. Rest of Europe

13.2.2. By Component

13.2.3. By Location Type

13.2.4. By Deployment Mode

13.2.5. By Application

13.2.6. By End-User

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Component

13.3.3. By Location Type

13.3.4. By Deployment Mode

13.3.5. By Application

13.3.6. By End-User

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Malaysia

14.2.1.3. Singapore

14.2.1.4. Thailand

14.2.1.5. Rest of South Asia

14.2.2. By Component

14.2.3. By Location Type

14.2.4. By Deployment Mode

14.2.5. By Application

14.2.6. By End-User

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Component

14.3.3. By Location Type

14.3.4. By Deployment Mode

14.3.5. By Application

14.3.6. By End-User

14.4. Key Takeaways

15. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. China

15.2.1.2. Japan

15.2.1.3. South Korea

15.2.2. By Component

15.2.3. By Location Type

15.2.4. By Deployment Mode

15.2.5. By Application

15.2.6. By End-User

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Component

15.3.3. By Location Type

15.3.4. By Deployment Mode

15.3.5. By Application

15.3.6. By End-User

15.4. Key Takeaways

16. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. Australia

16.2.1.2. New Zealand

16.2.2. By Component

16.2.3. By Location Type

16.2.4. By Deployment Mode

16.2.5. By Application

16.2.6. By End-User

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Component

16.3.3. By Location Type

16.3.4. By Deployment Mode

16.3.5. By Application

16.3.6. By End-User

16.4. Key Takeaways

17. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

17.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.2.1. By Country

17.2.1.1. GCC Countries

17.2.1.2. South Africa

17.2.1.3. Israel

17.2.1.4. Rest of MEA

17.2.2. By Component

17.2.3. By Location Type

17.2.4. By Deployment Mode

17.2.5. By Application

17.2.6. By End-User

17.3. Market Attractiveness Analysis

17.3.1. By Country

17.3.2. By Component

17.3.3. By Location Type

17.3.4. By Deployment Mode

17.3.5. By Application

17.3.6. By End-User

17.4. Key Takeaways

18. Key Countries Market Analysis

18.1.USA

18.1.1. Pricing Analysis

18.1.2. Market Share Analysis, 2022

18.1.2.1. By Component

18.1.2.2. By Location Type

18.1.2.3. By Deployment Mode

18.1.2.4. By Application

18.1.2.5. By End-User

18.2. Canada

18.2.1. Pricing Analysis

18.2.2. Market Share Analysis, 2022

18.2.2.1. By Component

18.2.2.2. By Location Type

18.2.2.3. By Deployment Mode

18.2.2.4. By Application

18.2.2.5. By End-User

18.3. Brazil

18.3.1. Pricing Analysis

18.3.2. Market Share Analysis, 2022

18.3.2.1. By Component

18.3.2.2. By Location Type

18.3.2.3. By Deployment Mode

18.3.2.4. By Application

18.3.2.5. By End-User

18.4. Mexico

18.4.1. Pricing Analysis

18.4.2. Market Share Analysis, 2022

18.4.2.1. By Component

18.4.2.2. By Location Type

18.4.2.3. By Deployment Mode

18.4.2.4. By Application

18.4.2.5. By End-User

18.5. Germany

18.5.1. Pricing Analysis

18.5.2. Market Share Analysis, 2022

18.5.2.1. By Component

18.5.2.2. By Location Type

18.5.2.3. By Deployment Mode

18.5.2.4. By Application

18.5.2.5. By End-User

18.6. United kingdom

18.6.1. Pricing Analysis

18.6.2. Market Share Analysis, 2022

18.6.2.1. By Component

18.6.2.2. By Location Type

18.6.2.3. By Deployment Mode

18.6.2.4. By Application

18.6.2.5. By End-User

18.7. France

18.7.1. Pricing Analysis

18.7.2. Market Share Analysis, 2022

18.7.2.1. By Component

18.7.2.2. By Location Type

18.7.2.3. By Deployment Mode

18.7.2.4. By Application

18.7.2.5. By End-User

18.8. Spain

18.8.1. Pricing Analysis

18.8.2. Market Share Analysis, 2022

18.8.2.1. By Component

18.8.2.2. By Location Type

18.8.2.3. By Deployment Mode

18.8.2.4. By Application

18.8.2.5. By End-User

18.9. Italy

18.9.1. Pricing Analysis

18.9.2. Market Share Analysis, 2022

18.9.2.1. By Component

18.9.2.2. By Location Type

18.9.2.3. By Deployment Mode

18.9.2.4. By Application

18.9.2.5. By End-User

18.10. India

18.10.1. Pricing Analysis

18.10.2. Market Share Analysis, 2022

18.10.2.1. By Component

18.10.2.2. By Location Type

18.10.2.3. By Deployment Mode

18.10.2.4. By Application

18.10.2.5. By End-User

18.11. Malaysia

18.11.1. Pricing Analysis

18.11.2. Market Share Analysis, 2022

18.11.2.1. By Component

18.11.2.2. By Location Type

18.11.2.3. By Deployment Mode

18.11.2.4. By Application

18.11.2.5. By End-User

18.12. Singapore

18.12.1. Pricing Analysis

18.12.2. Market Share Analysis, 2022

18.12.2.1. By Component

18.12.2.2. By Location Type

18.12.2.3. By Deployment Mode

18.12.2.4. By Application

18.12.2.5. By End-User

18.13. Thailand

18.13.1. Pricing Analysis

18.13.2. Market Share Analysis, 2022

18.13.2.1. By Component

18.13.2.2. By Location Type

18.13.2.3. By Deployment Mode

18.13.2.4. By Application

18.13.2.5. By End-User

18.14. China

18.14.1. Pricing Analysis

18.14.2. Market Share Analysis, 2022

18.14.2.1. By Component

18.14.2.2. By Location Type

18.14.2.3. By Deployment Mode

18.14.2.4. By Application

18.14.2.5. By End-User

18.15. Japan

18.15.1. Pricing Analysis

18.15.2. Market Share Analysis, 2022

18.15.2.1. By Component

18.15.2.2. By Location Type

18.15.2.3. By Deployment Mode

18.15.2.4. By Application

18.15.2.5. By End-User

18.16. South Korea

18.16.1. Pricing Analysis

18.16.2. Market Share Analysis, 2022

18.16.2.1. By Component

18.16.2.2. By Location Type

18.16.2.3. By Deployment Mode

18.16.2.4. By Application

18.16.2.5. By End-User

18.17. Australia

18.17.1. Pricing Analysis

18.17.2. Market Share Analysis, 2022

18.17.2.1. By Component

18.17.2.2. By Location Type

18.17.2.3. By Deployment Mode

18.17.2.4. By Application

18.17.2.5. By End-User

18.18. New Zealand

18.18.1. Pricing Analysis

18.18.2. Market Share Analysis, 2022

18.18.2.1. By Component

18.18.2.2. By Location Type

18.18.2.3. By Deployment Mode

18.18.2.4. By Application

18.18.2.5. By End-User

18.19. GCC Countries

18.19.1. Pricing Analysis

18.19.2. Market Share Analysis, 2022

18.19.2.1. By Component

18.19.2.2. By Location Type

18.19.2.3. By Deployment Mode

18.19.2.4. By Application

18.19.2.5. By End-User

18.20. South Africa

18.20.1. Pricing Analysis

18.20.2. Market Share Analysis, 2022

18.20.2.1. By Component

18.20.2.2. By Location Type

18.20.2.3. By Deployment Mode

18.20.2.4. By Application

18.20.2.5. By End-User

18.21. Israel

18.21.1. Pricing Analysis

18.21.2. Market Share Analysis, 2022

18.21.2.1. By Component

18.21.2.2. By Location Type

18.21.2.3. By Deployment Mode

18.21.2.4. By Application

18.21.2.5. By End-User

19. Market Structure Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Benchmarking

19.3. Market Share Analysis of Top Players

19.3.1. By Regional

19.3.2. By Component

19.3.3. By Location Type

19.3.4. By Deployment Mode

19.3.5. By Application

19.3.6. By End-User

20. Competition Analysis

20.1. Competition Deep Dive

20.1.1. ALTERYX

20.1.1.1. Overview

20.1.1.2. Product Portfolio

20.1.1.3. Profitability by Market Segments

20.1.1.4. Sales Footprint

20.1.1.5. Strategy Overview

20.1.1.5.1. Marketing Strategy

20.1.2. ESRI

20.1.2.1. Overview

20.1.2.2. Product Portfolio

20.1.2.3. Profitability by Market Segments

20.1.2.4. Sales Footprint

20.1.2.5. Strategy Overview

20.1.2.5.1. Marketing Strategy

20.1.3. GOOGLE LLC

20.1.3.1. Overview

20.1.3.2. Product Portfolio

20.1.3.3. Profitability by Market Segments

20.1.3.4. Sales Footprint

20.1.3.5. Strategy Overview

20.1.3.5.1. Marketing Strategy

20.1.4. HERE TECHNOLOGIES

20.1.4.1. Overview

20.1.4.2. Product Portfolio

20.1.4.3. Profitability by Market Segments

20.1.4.4. Sales Footprint

20.1.4.5. Strategy Overview

20.1.4.5.1. Marketing Strategy

20.1.5. HEXAGON

20.1.5.1. Overview

20.1.5.2. Product Portfolio

20.1.5.3. Profitability by Market Segments

20.1.5.4. Sales Footprint

20.1.5.5. Strategy Overview

20.1.5.5.1. Marketing Strategy

20.1.6. MICROSOFT CORPORATION

20.1.6.1. Overview

20.1.6.2. Product Portfolio

20.1.6.3. Profitability by Market Segments

20.1.6.4. Sales Footprint

20.1.6.5. Strategy Overview

20.1.6.5.1. Marketing Strategy

20.1.7. ORACLE CORPORATION

20.1.7.1. Overview

20.1.7.2. Product Portfolio

20.1.7.3. Profitability by Market Segments

20.1.7.4. Sales Footprint

20.1.7.5. Strategy Overview

20.1.7.5.1. Marketing Strategy

20.1.8. PITNEY BOWES

20.1.8.1. Overview

20.1.8.2. Product Portfolio

20.1.8.3. Profitability by Market Segments

20.1.8.4. Sales Footprint

20.1.8.5. Strategy Overview

20.1.8.5.1. Marketing Strategy

20.1.9. SISENSE INC

20.1.9.1. Overview

20.1.9.2. Product Portfolio

20.1.9.3. Profitability by Market Segments

20.1.9.4. Sales Footprint

20.1.9.5. Strategy Overview

20.1.9.5.1. Marketing Strategy

20.1.10. SYNCSORT

20.1.10.1. Overview

20.1.10.2. Product Portfolio

20.1.10.3. Profitability by Market Segments

20.1.10.4. Sales Footprint

20.1.10.5. Strategy Overview

20.1.10.5.1. Marketing Strategy

21. Assumptions & Acronyms Used

22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る