世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラム・マーケット


Rum Market

ラム酒市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したラム酒に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月5日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
334 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ラム酒市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したラム酒に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ラム酒タイプ別

- ホワイトラム
- ライトラムまたはゴールドラム
- ダークラム
- スパイス・ラム
- その他のラム酒

性質別

- プレーンラム
- フレーバードラム
- オーガニックラム酒
- 従来のラム酒
- その他のカテゴリー

ビジネスチャンネル別

- 企業間取引
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- オンライン小売
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

ラム市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、ラム酒市場の詳細なセグメントと定義について解説しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、ラム酒市場の市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がラム酒市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、ラム酒の種類別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のラム酒市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(168億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(174億米ドル)および数量(3.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 世界のラム酒市場:価格分析

ラム酒タイプ別に、価格分析章では地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 ラム酒の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 ラム酒タイプ別

ラム酒タイプ別に、ラム酒市場はホワイトラム、ライトラムまたはゴールドラム、ダークラム、スパイスラム、その他のラム酒に区分される。また、上記のラム酒タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 ラム酒の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:性質別

性質別に、ラム酒市場はプレーンラム酒、フレーバーラム酒、オーガニックラム酒、従来のラム酒、その他のカテゴリーに区分されます。また、本セクションでは「性質別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Natureに関する価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 ラム酒の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:ビジネスチャンネル別

ビジネスチャネル別に、ラム酒市場はB to B、ハイパーマーケットまたはスーパーマーケット、専門店、オンライン小売、その他の販売チャネルに区分されます。また、本セクションではビジネスチャネル別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のビジネスチャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ラム酒市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、ラム酒市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測および前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米ラム酒市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのラム酒市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のラム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州ラム酒市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるラム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのラム酒市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるラム酒市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのラム酒市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるラム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのラム酒市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるラム市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のラム酒市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国でラム酒市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、ラムタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載している。ウィリアム・グラント&サンズ・リミテッド、レミー・コアントロ・グループ、ウェスターホール・エステート・リミテッド、ケイマン・スピリッツ・カンパニー、モーハン・ミーキン・リミテッド、ハルーウッド・インターナショナル・ホールディングス・ピーエルシー、アレフカス・プライベート・リミテッド、エレメンツ・エイト・ラム・カンパニー・リミテッド、エドリントン・ホールディングス・リミテッド、ラディコ・カイタン・リミテッド

第18章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

本章では、Rum市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助ける。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨|ラム酒市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

5.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)タイプ別分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.ホワイトラム

5.3.2.ライト/ゴールド・ラム

5.3.3.ダーク・ラム

5.3.4.スパイス・ラム

5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、性質別

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の自然別市場規模金額(百万米ドル)と数量(リットル)分析

6.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析・予測:自然別、2023年~2033年

6.3.1.オーガニック

6.3.2.コンベンショナル

6.4.2018年から2022年までの自然別前年比成長トレンド分析

6.5.2023年から2033年までの自然別絶対価格機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までの販売チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析・予測:販売チャネル別、2023年~2033年

7.3.1.企業間取引

7.3.2.企業対消費者

7.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット

7.3.2.2.専門店

7.3.2.3.オンライン小売

7.4.販売チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.販売チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.アジア太平洋

8.3.5.MEA

8.4.地域別市場魅力度分析

9.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

9.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

9.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

9.2.1.国別

9.2.1.1.アメリカ

9.2.1.2.カナダ

9.2.2.タイプ別

9.2.3.性質別

9.2.4.販売チャネル別

9.3.市場魅力度分析

9.3.1.国別

9.3.2.タイプ別

9.3.3.性質別

9.3.4.販売チャネル別

9.4.主要項目

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.ブラジル

10.2.1.2.メキシコ

10.2.1.3.その他のラテンアメリカ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.性質別

10.2.4.販売チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.性質別

10.3.4.販売チャネル別

10.4.主要項目

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ドイツ

11.2.1.2.イギリス

11.2.1.3.フランス

11.2.1.4.スペイン

11.2.1.5.イタリア

11.2.1.6.その他のヨーロッパ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.性質別

11.2.4.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.性質別

11.3.4.販売チャネル別

11.4.主要項目

12.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.中国

12.2.1.2.日本

12.2.1.3.韓国

12.2.1.4.シンガポール

12.2.1.5.タイ

12.2.1.6.インドネシア

12.2.1.7.オーストラリア

12.2.1.8.ニュージーランド

12.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

12.2.2.タイプ別

12.2.3.性質別

12.2.4.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.性質別

12.3.4.販売チャネル別

12.4.主要項目

13.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.GCC諸国

13.2.1.2.南アフリカ

13.2.1.3.イスラエル

13.2.1.4.その他のMEA諸国

13.2.2.タイプ別

13.2.3.性質別

13.2.4.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.性質別

13.3.4.販売チャネル別

13.4.主要項目

14.主要国市場分析

14.1.アメリカ

14.1.1.価格分析

14.1.2.市場シェア分析、2022年

14.1.2.1.タイプ別

14.1.2.2.性質別

14.1.2.3.販売チャネル別

14.2.カナダ

14.2.1.価格分析

14.2.2.市場シェア分析、2022年

14.2.2.1.タイプ別

14.2.2.2.性質別

14.2.2.3.販売チャネル別

14.3.ブラジル

14.3.1.価格分析

14.3.2.市場シェア分析、2022年

14.3.2.1.タイプ別

14.3.2.2.性質別

14.3.2.3.販売チャネル別

14.4.メキシコ

14.4.1.価格分析

14.4.2.市場シェア分析、2022年

14.4.2.1.タイプ別

14.4.2.2.性質別

14.4.2.3.販売チャネル別

14.5.ドイツ

14.5.1.価格分析

14.5.2.市場シェア分析、2022年

14.5.2.1.タイプ別

14.5.2.2.性質別

14.5.2.3.販売チャネル別

14.6.イギリス

14.6.1.価格分析

14.6.2.市場シェア分析、2022年

14.6.2.1.タイプ別

14.6.2.2.性質別

14.6.2.3.販売チャネル別

14.7.フランス

14.7.1.価格分析

14.7.2.市場シェア分析、2022年

14.7.2.1.タイプ別

14.7.2.2.性質別

14.7.2.3.販売チャネル別

14.8.スペイン

14.8.1.価格分析

14.8.2.市場シェア分析、2022年

14.8.2.1.タイプ別

14.8.2.2.性質別

14.8.2.3.販売チャネル別

14.9.イタリア

14.9.1.価格分析

14.9.2.市場シェア分析、2022年

14.9.2.1.タイプ別

14.9.2.2.性質別

14.9.2.3.販売チャネル別

14.10.中国

14.10.1.価格分析

14.10.2.市場シェア分析、2022年

14.10.2.1.タイプ別

14.10.2.2.性質別

14.10.2.3.販売チャネル別

14.11.日本

14.11.1.価格分析

14.11.2.市場シェア分析、2022年

14.11.2.1.タイプ別

14.11.2.2.性質別

14.11.2.3.販売チャネル別

14.12.韓国

14.12.1.価格分析

14.12.2.市場シェア分析、2022年

14.12.2.1.タイプ別

14.12.2.2.性質別

14.12.2.3.販売チャネル別

14.13.シンガポール

14.13.1.価格分析

14.13.2.市場シェア分析、2022年

14.13.2.1.タイプ別

14.13.2.2.性質別

14.13.2.3.販売チャネル別

14.14.タイ

14.14.1.価格分析

14.14.2.市場シェア分析、2022年

14.14.2.1.タイプ別

14.14.2.2.性質別

14.14.2.3.販売チャネル別

14.15.インドネシア

14.15.1.価格分析

14.15.2.市場シェア分析、2022年

14.15.2.1.タイプ別

14.15.2.2.性質別

14.15.2.3.販売チャネル別

14.16.オーストラリア

14.16.1.価格分析

14.16.2.市場シェア分析、2022年

14.16.2.1.タイプ別

14.16.2.2.性質別

14.16.2.3.販売チャネル別

14.17.ニュージーランド

14.17.1.価格分析

14.17.2.市場シェア分析、2022年

14.17.2.1.タイプ別

14.17.2.2.性質別

14.17.2.3.販売チャネル別

14.18.GCC諸国

14.18.1.価格分析

14.18.2.市場シェア分析、2022年

14.18.2.1.タイプ別

14.18.2.2.性質別

14.18.2.3.販売チャネル別

14.19.南アフリカ

14.19.1.価格分析

14.19.2.市場シェア分析、2022年

14.19.2.1.タイプ別

14.19.2.2.性質別

14.19.2.3.販売チャネル別

14.20.イスラエル

14.20.1.価格分析

14.20.2.市場シェア分析、2022年

14.20.2.1.タイプ別

14.20.2.2.性質別

14.20.2.3.販売チャネル別

15.市場構造分析

15.1.競争ダッシュボード

15.2.コンペティション・ベンチマーク

15.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

15.3.1.地域別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.性質別

15.3.4.販売チャネル別

16.競合分析

16.1.競合の深堀り

16.1.1.ディアジオPLC

16.1.1.1.概要

16.1.1.2.製品ポートフォリオ

16.1.1.3.市場セグメント別収益性

16.1.1.4.販売拠点

16.1.1.5.戦略の概要

16.1.1.5.1.マーケティング戦略

16.1.1.5.2.製品戦略

16.1.1.5.3.チャネル戦略

16.1.2.ペルノ・リカールSA

16.1.2.1.概要

16.1.2.2.製品ポートフォリオ

16.1.2.3.市場セグメント別の収益性

16.1.2.4.販売拠点

16.1.2.5.戦略の概要

16.1.2.5.1.マーケティング戦略

16.1.2.5.2.製品戦略

16.1.2.5.3.チャネル戦略

16.1.3.ウィリアム・グラント&サンズ社

16.1.3.1.概要

16.1.3.2.製品ポートフォリオ

16.1.3.3.市場セグメント別の収益性

16.1.3.4.販売拠点

16.1.3.5.戦略の概要

16.1.3.5.1.マーケティング戦略

16.1.3.5.2.製品戦略

16.1.3.5.3.チャネル戦略

16.1.4.レミー・コアントロ・グループ

16.1.4.1.概要

16.1.4.2.製品ポートフォリオ

16.1.4.3.市場セグメント別収益性

16.1.4.4.販売拠点

16.1.4.5.戦略の概要

16.1.4.5.1.マーケティング戦略

16.1.4.5.2.製品戦略

16.1.4.5.3.チャネル戦略

16.1.5.ウェスターホール・エステート社

16.1.5.1.概要

16.1.5.2.製品ポートフォリオ

16.1.5.3.市場セグメント別収益性

16.1.5.4.販売拠点

16.1.5.5.戦略の概要

16.1.5.5.1.マーケティング戦略

16.1.5.5.2.製品戦略

16.1.5.5.3.チャネル戦略

16.1.6.ケイマン・スピリッツ

16.1.6.1.概要

16.1.6.2.製品ポートフォリオ

16.1.6.3.市場セグメント別収益性

16.1.6.4.販売拠点

16.1.6.5.戦略の概要

16.1.6.5.1.マーケティング戦略

16.1.6.5.2.製品戦略

16.1.6.5.3.チャネル戦略

16.1.7.モハン・ミーキン社

16.1.7.1.概要

16.1.7.2.製品ポートフォリオ

16.1.7.3.市場セグメント別収益性

16.1.7.4.販売拠点

16.1.7.5.戦略の概要

16.1.7.5.1.マーケティング戦略

16.1.7.5.2.製品戦略

16.1.7.5.3.チャネル戦略

16.1.8.ホールディングス

16.1.8.1.概要

16.1.8.2.製品ポートフォリオ

16.1.8.3.市場セグメント別収益性

16.1.8.4.販売拠点

16.1.8.5.戦略の概要

16.1.8.5.1.マーケティング戦略

16.1.8.5.2.製品戦略

16.1.8.5.3.チャネル戦略

16.1.9.サントリーホールディングス

16.1.9.1.概要

16.1.9.2.製品ポートフォリオ

16.1.9.3.市場セグメント別収益性

16.1.9.4.販売拠点

16.1.9.5.戦略の概要

16.1.9.5.1.マーケティング戦略

16.1.9.5.2.製品戦略

16.1.9.5.3.チャネル戦略

16.1.10.アレフカス

16.1.10.1.概要

16.1.10.2.製品ポートフォリオ

16.1.10.3.市場セグメント別の収益性

16.1.10.4.販売拠点

16.1.10.5.戦略の概要

16.1.10.5.1.マーケティング戦略

16.1.10.5.2.製品戦略

16.1.10.5.3.チャネル戦略

16.1.11.エレメンツ・エイト社

16.1.11.1.概要

16.1.11.2.製品ポートフォリオ

16.1.11.3.市場セグメント別収益性

16.1.11.4.販売拠点

16.1.11.5.戦略の概要

16.1.11.5.1.マーケティング戦略

16.1.11.5.2.製品戦略

16.1.11.5.3.チャネル戦略

16.1.12.バカルディ・リミテッド

16.1.12.1.概要

16.1.12.2.製品ポートフォリオ

16.1.12.3.市場セグメント別の収益性

16.1.12.4.販売拠点

16.1.12.5.戦略の概要

16.1.12.5.1.マーケティング戦略

16.1.12.5.2.製品戦略

16.1.12.5.3.チャネル戦略

16.1.13.エドリントン

16.1.13.1.概要

16.1.13.2.製品ポートフォリオ

16.1.13.3.市場セグメント別収益性

16.1.13.4.販売拠点

16.1.13.5.戦略の概要

16.1.13.5.1.マーケティング戦略

16.1.13.5.2.製品戦略

16.1.13.5.3.チャネル戦略

16.1.14.ラディコ・カイタン・リミテッド

16.1.14.1.概要

16.1.14.2.製品ポートフォリオ

16.1.14.3.市場セグメント別の収益性

16.1.14.4.販売拠点

16.1.14.5.戦略の概要

16.1.14.5.1.マーケティング戦略

16.1.14.5.2.製品戦略

16.1.14.5.3.チャネル戦略

16.1.15.ダヴィデ・カンパリ・ミラノ社

16.1.15.1.概要

16.1.15.2.製品ポートフォリオ

16.1.15.3.市場セグメント別収益性

16.1.15.4.販売拠点

16.1.15.5.戦略の概要

16.1.15.5.1.マーケティング戦略

16.1.15.5.2.製品戦略

16.1.15.5.3.チャネル戦略

17.前提条件と略語

18.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Rum Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Rum offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Rum Type:

• White Rum
• Light or Gold Rum
• Dark Rum
• Spiced Rum
• Other Rums

By Nature:

• Plain Rum
• Flavored Rum
• Organic Rum
• Conventional Rum
• Other Categories

By Business Channel:

• Business to Business
• Hypermarkets or Supermarkets
• Specialty Stores
• Online Retails
• Other Sales Channel

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Rum Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Rum Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Rum Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Rum Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Rum Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 16.8 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 17.4 billion) and volume (3.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Rum Market - Pricing Analysis

Based on By Rum Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Rum Type

Based on By Rum Type, Rum Market is segmented into White Rum, Light or Gold Rum, Dark Rum, Spiced Rum, Other Rums. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Rum Type.

Chapter 06 - Global Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Rum Market is segmented into Plain Rum, Flavored Rum, Organic Rum, Conventional Rum, Other Categories. This section also offers market attractiveness analysis based on By Nature. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.

Chapter 07 - Global Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Business Channel

Based on By Business Channel, Rum Market is segmented into Business to Business, Hypermarkets or Supermarkets, Specialty Stores, Online Retails, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Business Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Business Channel.

Chapter 08 - Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Rum Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rum Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rum Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rum Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rum Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rum Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Rum Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Rum Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Rum Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Asahi Group Holdings Ltd., Bacardi Global Brands Ltd., Davide Campari-Milano Spa, Demerara Distillers Ltd., Diageo Plc., LT Group Inc., Nova Scotia Spirit Co., Pernod Ricard SA, Suntory Holdings Ltd., William Grant & Sons Ltd., Remy Cointreau Group, Westerhall Estate Ltd., Cayman Spirits Co., Mohan Meakin Ltd., Halewood International Holdings PLC, Arehucas Private Ltd., Elements Eight Rum Company Ltd, Edrington Holdings Ltd, Radico Khaitan Limited.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Rum Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Rum Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. White Rum

5.3.2. Light/Gold Rum

5.3.3. Dark Rum

5.3.4. Spiced Rum

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Nature

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Nature, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Nature, 2023 to 2033

6.3.1. Organic

6.3.2. Conventional

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Nature, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Nature, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

7.3.1. Business to Business

7.3.2. Business to Consumer

7.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets

7.3.2.2. Specialty Stores

7.3.2.3. Online Retail

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Sales Channel, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. Asia Pacific

8.3.5. MEA

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

9.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.2.1. By Country

9.2.1.1. USA

9.2.1.2. Canada

9.2.2. By Type

9.2.3. By Nature

9.2.4. By Sales Channel

9.3. Market Attractiveness Analysis

9.3.1. By Country

9.3.2. By Type

9.3.3. By Nature

9.3.4. By Sales Channel

9.4. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. Brazil

10.2.1.2. Mexico

10.2.1.3. Rest of Latin America

10.2.2. By Type

10.2.3. By Nature

10.2.4. By Sales Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Nature

10.3.4. By Sales Channel

10.4. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Germany

11.2.1.2. United Kingdom

11.2.1.3. France

11.2.1.4. Spain

11.2.1.5. Italy

11.2.1.6. Rest of Europe

11.2.2. By Type

11.2.3. By Nature

11.2.4. By Sales Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Nature

11.3.4. By Sales Channel

11.4. Key Takeaways

12. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. China

12.2.1.2. Japan

12.2.1.3. South Korea

12.2.1.4. Singapore

12.2.1.5. Thailand

12.2.1.6. Indonesia

12.2.1.7. Australia

12.2.1.8. New Zealand

12.2.1.9. Rest of Asia Pacific

12.2.2. By Type

12.2.3. By Nature

12.2.4. By Sales Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Nature

12.3.4. By Sales Channel

12.4. Key Takeaways

13. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litres) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. GCC Countries

13.2.1.2. South Africa

13.2.1.3. Israel

13.2.1.4. Rest of MEA

13.2.2. By Type

13.2.3. By Nature

13.2.4. By Sales Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Nature

13.3.4. By Sales Channel

13.4. Key Takeaways

14. Key Countries Market Analysis

14.1. USA

14.1.1. Pricing Analysis

14.1.2. Market Share Analysis, 2022

14.1.2.1. By Type

14.1.2.2. By Nature

14.1.2.3. By Sales Channel

14.2. Canada

14.2.1. Pricing Analysis

14.2.2. Market Share Analysis, 2022

14.2.2.1. By Type

14.2.2.2. By Nature

14.2.2.3. By Sales Channel

14.3. Brazil

14.3.1. Pricing Analysis

14.3.2. Market Share Analysis, 2022

14.3.2.1. By Type

14.3.2.2. By Nature

14.3.2.3. By Sales Channel

14.4. Mexico

14.4.1. Pricing Analysis

14.4.2. Market Share Analysis, 2022

14.4.2.1. By Type

14.4.2.2. By Nature

14.4.2.3. By Sales Channel

14.5. Germany

14.5.1. Pricing Analysis

14.5.2. Market Share Analysis, 2022

14.5.2.1. By Type

14.5.2.2. By Nature

14.5.2.3. By Sales Channel

14.6. United Kingdom

14.6.1. Pricing Analysis

14.6.2. Market Share Analysis, 2022

14.6.2.1. By Type

14.6.2.2. By Nature

14.6.2.3. By Sales Channel

14.7. France

14.7.1. Pricing Analysis

14.7.2. Market Share Analysis, 2022

14.7.2.1. By Type

14.7.2.2. By Nature

14.7.2.3. By Sales Channel

14.8. Spain

14.8.1. Pricing Analysis

14.8.2. Market Share Analysis, 2022

14.8.2.1. By Type

14.8.2.2. By Nature

14.8.2.3. By Sales Channel

14.9. Italy

14.9.1. Pricing Analysis

14.9.2. Market Share Analysis, 2022

14.9.2.1. By Type

14.9.2.2. By Nature

14.9.2.3. By Sales Channel

14.10. China

14.10.1. Pricing Analysis

14.10.2. Market Share Analysis, 2022

14.10.2.1. By Type

14.10.2.2. By Nature

14.10.2.3. By Sales Channel

14.11. Japan

14.11.1. Pricing Analysis

14.11.2. Market Share Analysis, 2022

14.11.2.1. By Type

14.11.2.2. By Nature

14.11.2.3. By Sales Channel

14.12. South Korea

14.12.1. Pricing Analysis

14.12.2. Market Share Analysis, 2022

14.12.2.1. By Type

14.12.2.2. By Nature

14.12.2.3. By Sales Channel

14.13. Singapore

14.13.1. Pricing Analysis

14.13.2. Market Share Analysis, 2022

14.13.2.1. By Type

14.13.2.2. By Nature

14.13.2.3. By Sales Channel

14.14. Thailand

14.14.1. Pricing Analysis

14.14.2. Market Share Analysis, 2022

14.14.2.1. By Type

14.14.2.2. By Nature

14.14.2.3. By Sales Channel

14.15. Indonesia

14.15.1. Pricing Analysis

14.15.2. Market Share Analysis, 2022

14.15.2.1. By Type

14.15.2.2. By Nature

14.15.2.3. By Sales Channel

14.16. Australia

14.16.1. Pricing Analysis

14.16.2. Market Share Analysis, 2022

14.16.2.1. By Type

14.16.2.2. By Nature

14.16.2.3. By Sales Channel

14.17. New Zealand

14.17.1. Pricing Analysis

14.17.2. Market Share Analysis, 2022

14.17.2.1. By Type

14.17.2.2. By Nature

14.17.2.3. By Sales Channel

14.18. GCC Countries

14.18.1. Pricing Analysis

14.18.2. Market Share Analysis, 2022

14.18.2.1. By Type

14.18.2.2. By Nature

14.18.2.3. By Sales Channel

14.19. South Africa

14.19.1. Pricing Analysis

14.19.2. Market Share Analysis, 2022

14.19.2.1. By Type

14.19.2.2. By Nature

14.19.2.3. By Sales Channel

14.20. Israel

14.20.1. Pricing Analysis

14.20.2. Market Share Analysis, 2022

14.20.2.1. By Type

14.20.2.2. By Nature

14.20.2.3. By Sales Channel

15. Market Structure Analysis

15.1. Competition Dashboard

15.2. Competition Benchmarking

15.3. Market Share Analysis of Top Players

15.3.1. By Regional

15.3.2. By Type

15.3.3. By Nature

15.3.4. By Sales Channel

16. Competition Analysis

16.1. Competition Deep Dive

16.1.1. Diageo PLC

16.1.1.1. Overview

16.1.1.2. Product Portfolio

16.1.1.3. Profitability by Market Segments

16.1.1.4. Sales Footprint

16.1.1.5. Strategy Overview

16.1.1.5.1. Marketing Strategy

16.1.1.5.2. Product Strategy

16.1.1.5.3. Channel Strategy

16.1.2. Pernod Ricard SA

16.1.2.1. Overview

16.1.2.2. Product Portfolio

16.1.2.3. Profitability by Market Segments

16.1.2.4. Sales Footprint

16.1.2.5. Strategy Overview

16.1.2.5.1. Marketing Strategy

16.1.2.5.2. Product Strategy

16.1.2.5.3. Channel Strategy

16.1.3. William Grant & Sons Ltd.

16.1.3.1. Overview

16.1.3.2. Product Portfolio

16.1.3.3. Profitability by Market Segments

16.1.3.4. Sales Footprint

16.1.3.5. Strategy Overview

16.1.3.5.1. Marketing Strategy

16.1.3.5.2. Product Strategy

16.1.3.5.3. Channel Strategy

16.1.4. Remy Cointreau Group

16.1.4.1. Overview

16.1.4.2. Product Portfolio

16.1.4.3. Profitability by Market Segments

16.1.4.4. Sales Footprint

16.1.4.5. Strategy Overview

16.1.4.5.1. Marketing Strategy

16.1.4.5.2. Product Strategy

16.1.4.5.3. Channel Strategy

16.1.5. Westerhall Estate Ltd.

16.1.5.1. Overview

16.1.5.2. Product Portfolio

16.1.5.3. Profitability by Market Segments

16.1.5.4. Sales Footprint

16.1.5.5. Strategy Overview

16.1.5.5.1. Marketing Strategy

16.1.5.5.2. Product Strategy

16.1.5.5.3. Channel Strategy

16.1.6. Cayman Spirits Co.

16.1.6.1. Overview

16.1.6.2. Product Portfolio

16.1.6.3. Profitability by Market Segments

16.1.6.4. Sales Footprint

16.1.6.5. Strategy Overview

16.1.6.5.1. Marketing Strategy

16.1.6.5.2. Product Strategy

16.1.6.5.3. Channel Strategy

16.1.7. Mohan Meakin Ltd.

16.1.7.1. Overview

16.1.7.2. Product Portfolio

16.1.7.3. Profitability by Market Segments

16.1.7.4. Sales Footprint

16.1.7.5. Strategy Overview

16.1.7.5.1. Marketing Strategy

16.1.7.5.2. Product Strategy

16.1.7.5.3. Channel Strategy

16.1.8. Halewood International Holdings PLC

16.1.8.1. Overview

16.1.8.2. Product Portfolio

16.1.8.3. Profitability by Market Segments

16.1.8.4. Sales Footprint

16.1.8.5. Strategy Overview

16.1.8.5.1. Marketing Strategy

16.1.8.5.2. Product Strategy

16.1.8.5.3. Channel Strategy

16.1.9. Suntory Holdings Limited

16.1.9.1. Overview

16.1.9.2. Product Portfolio

16.1.9.3. Profitability by Market Segments

16.1.9.4. Sales Footprint

16.1.9.5. Strategy Overview

16.1.9.5.1. Marketing Strategy

16.1.9.5.2. Product Strategy

16.1.9.5.3. Channel Strategy

16.1.10. Arehucas

16.1.10.1. Overview

16.1.10.2. Product Portfolio

16.1.10.3. Profitability by Market Segments

16.1.10.4. Sales Footprint

16.1.10.5. Strategy Overview

16.1.10.5.1. Marketing Strategy

16.1.10.5.2. Product Strategy

16.1.10.5.3. Channel Strategy

16.1.11. Elements Eight Company Ltd

16.1.11.1. Overview

16.1.11.2. Product Portfolio

16.1.11.3. Profitability by Market Segments

16.1.11.4. Sales Footprint

16.1.11.5. Strategy Overview

16.1.11.5.1. Marketing Strategy

16.1.11.5.2. Product Strategy

16.1.11.5.3. Channel Strategy

16.1.12. Bacardi Limited

16.1.12.1. Overview

16.1.12.2. Product Portfolio

16.1.12.3. Profitability by Market Segments

16.1.12.4. Sales Footprint

16.1.12.5. Strategy Overview

16.1.12.5.1. Marketing Strategy

16.1.12.5.2. Product Strategy

16.1.12.5.3. Channel Strategy

16.1.13. Edrington

16.1.13.1. Overview

16.1.13.2. Product Portfolio

16.1.13.3. Profitability by Market Segments

16.1.13.4. Sales Footprint

16.1.13.5. Strategy Overview

16.1.13.5.1. Marketing Strategy

16.1.13.5.2. Product Strategy

16.1.13.5.3. Channel Strategy

16.1.14. Radico Khaitan Limited

16.1.14.1. Overview

16.1.14.2. Product Portfolio

16.1.14.3. Profitability by Market Segments

16.1.14.4. Sales Footprint

16.1.14.5. Strategy Overview

16.1.14.5.1. Marketing Strategy

16.1.14.5.2. Product Strategy

16.1.14.5.3. Channel Strategy

16.1.15. Davide Campari-Milano S.p.A.

16.1.15.1. Overview

16.1.15.2. Product Portfolio

16.1.15.3. Profitability by Market Segments

16.1.15.4. Sales Footprint

16.1.15.5. Strategy Overview

16.1.15.5.1. Marketing Strategy

16.1.15.5.2. Product Strategy

16.1.15.5.3. Channel Strategy

17. Assumptions & Acronyms Used

18. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る