世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スケート靴市場


Skating Shoes Market

スケート靴市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年 FMI社が発行したスケート靴に関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年4月9日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

スケート靴市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年

FMI社が発行したスケート靴に関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- ローラースケートシューズ
- アイススケートシューズ
- スケートボードシューズ
- その他

用途別

- スポーツ
- ライフスタイル
- コンペティション

閉鎖タイプ別

- シューレース
- ベルクロ
- ストラップ
- ジッパー

消費者志向別

- 男性
- 女性

販売チャネル別

- マルチブランド店
- 独立系小型店
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

スケート靴市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、スケート靴市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がスケート靴市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、クロージャータイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のスケート靴市場の需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(8億6300万米ドル)および数量(3.5%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 スケートシューズの世界市場:価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - スケートシューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:製品タイプ別

製品タイプ別に、スケート靴市場はローラースケート靴、アイススケート靴、スケートボード靴、その他に区分されます。また、製品タイプ別に市場の魅力度分析を提供します。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 スケートシューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:用途別

用途別に、スケート靴市場はスポーツ、ライフスタイル、競技に区分されます。また、「用途別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。
第07章 スケートシューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:クロージャタイプ別

クロージャータイプ別に、スケート靴市場は紐、マジックテープ、ストラップ、ジッパーに区分される。また、上記のクロージャータイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 スケートシューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:消費者志向別

消費者志向別に、スケート靴市場は男性、女性に区分されます。また、本セクションでは、消費者志向別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の消費者志向別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 スケートシューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売チャネル別

販売チャネル別に、スケート靴市場はマルチブランドストア、独立系小規模店舗、オンライン小売店、その他の販売チャネルに区分されます。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第10章 スケートシューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

地域別に、スケート靴市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第11章 北米スケート靴市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の様々なセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第12章 ラテンアメリカのスケート靴市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のスケート靴市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第13章 欧州のスケート靴市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスケート靴市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 東アジアのスケート靴市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスケート靴市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 南アジアのスケート靴市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスケート靴市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 中東・アフリカのスケート靴市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスケート靴市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第17章 主要国スケート靴市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、世界の主要国においてスケート靴市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第18章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第19章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のクロージャータイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Louis Vuitton、Reebok、Woodland、CARIUMA、Adidas Group、Nike Inc.、New Balance、ASICS、PUMA SE、Under Armour, Inc.、Vans、Converseなどがある。

第20章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語および仮定のリストが含まれる。

第21章 調査方法

この章では、スケート靴市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|スケート靴市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.ミレニアル世代が原動力

3.1.2.新興企業の急速な市場参入

3.1.3.持続可能性に対する意識の高まり

3.1.4.ライフスタイルに影響を与えるグローバリゼーション

3.1.5.eコマースを利用した在宅サービスの選択

3.1.6.その他

3.2.製品革新の動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ素材の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.2.4.製品デザインの進化

3.3.産業の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.2017年から2021年までの市場需要分析と2022年から2032年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2017~2021年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2022~2032年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.製品タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.平均価格分析ベンチマーク

6.市場需要(金額または単位:百万米ドル)の2017~2021年分析と2022~2032年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.世界の個人消費見通し

7.1.3.世界の人口と所得水準の成長見通し

7.1.4.世界のアパレル産業の成長

7.1.5.GDP成長率分析

7.1.6.アパレル産業のGDPへの寄与

7.1.7.世界の電子商取引産業の展望

7.1.8.世界の家計消費見通し

7.1.9.都市化の成長見通し

7.1.10.世界の男女比の見通し

7.1.11.一人当たり可処分所得

7.1.12.Covid-19パンデミックの発生

7.1.13.経済的不安定

7.1.14.オンライン販売の影響

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界の産業評価

7.2.3.世界の小売売上高の見通し

7.2.4.製造業粗付加価値額

7.2.5.都市化の成長見通し

7.2.6.消費者物価指数

7.2.7.その他

7.3.購買パターン評価

7.3.1.知覚の分析

7.3.2.好みの購入方法に関する分析

7.3.3.消費パターンに関する分析

7.3.4.消費者インサイト

7.3.5.その他(ポインターは学習過程で開発される)

7.4.業界価値とサプライチェーン分析

7.5.市場ダイナミクス

7.5.1.ドライバー

7.5.2.阻害要因

7.5.3.機会分析

7.6.市場のPESTLE分析

7.7.投資実現可能性マトリックス

7.8.ポーターの5つの力

8.製品タイプ別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2017年から2021年までの製品タイプ別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

8.3.1.ローラー

8.3.2.氷

8.3.3.スケートボードシューズ

8.3.4.その他

8.4.製品タイプ別市場魅力度分析

9.用途別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)と用途別数量分析

9.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2022~2032年

9.3.1.スポーツ

9.3.2.ライフスタイル

9.3.3.コンペティション

9.4.用途別市場魅力度分析

10.2017~2021年市場分析、2022~2032年市場予測:クロージャタイプ別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2017年から2021年までのクロージャタイプ別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

10.3.クロージャータイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

10.3.1.レース

10.3.2.マジックテープ

10.3.3.ストラップ

10.3.4.ジッパー

10.4.クロージャータイプ別市場魅力度分析

11.消費者志向別の2017~2021年市場分析と2022~2032年市場予測

11.1.イントロダクション/主な調査結果

11.2.2017年から2021年までの消費者志向別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

11.3.消費者志向別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

11.3.1.男性

11.3.2.女子

11.4.消費者志向別市場魅力度分析

12.2017~2021年市場分析、2022~2032年市場予測:販売チャネル別

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.過去の市場規模(百万米ドル)と販売チャネル別数量分析(2017~2021年

12.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2022~2032年

12.3.1.マルチブランドストア

12.3.2.独立系小型店

12.3.3.オンライン小売業者

12.3.4.その他の販売チャネル

12.4.販売チャネル別市場魅力度分析

13.地域別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

13.1.はじめに

13.2.2017年から2021年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

13.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

13.3.1.北米

13.3.2.ラテンアメリカ

13.3.3.ヨーロッパ

13.3.4.東アジア

13.3.5.南アジア

13.3.6.オセアニア

13.3.7.中東・アフリカ(MEA)

13.4.地域別市場魅力度分析

14.北米市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

14.1.市場紹介

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.アメリカ

14.4.1.2.カナダ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.用途別

14.4.4.クロージャタイプ別

14.4.5.消費者志向別

14.4.6.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.用途別

14.5.4.クロージャータイプ別

14.5.5.消費者志向別

14.5.6.販売チャネル別

15.ラテンアメリカ市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.ブラジル

15.4.1.2.メキシコ

15.4.1.3.その他のラテンアメリカ

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.用途別

15.4.4.クロージャタイプ別

15.4.5.消費者志向別

15.4.6.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.用途別

15.5.4.クロージャータイプ別

15.5.5.消費者志向別

15.5.6.販売チャネル別

16.欧州市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.イギリス

16.4.1.2.ドイツ

16.4.1.3.イタリア

16.4.1.4.スペイン

16.4.1.5.フランス

16.4.1.6.ロシア

16.4.1.7.その他のヨーロッパ

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.用途別

16.4.4.クロージャタイプ別

16.4.5.消費者志向別

16.4.6.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.用途別

16.5.4.クロージャータイプ別

16.5.5.消費者志向別

16.5.6.販売チャネル別

17.東アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.中国

17.4.1.2.日本

17.4.1.3.韓国

17.4.2.製品タイプ別

17.4.3.用途別

17.4.4.クロージャタイプ別

17.4.5.消費者志向別

17.4.6.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.製品タイプ別

17.5.3.用途別

17.5.4.クロージャータイプ別

17.5.5.消費者志向別

17.5.6.販売チャネル別

18.南アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.インド

18.4.1.2.タイ

18.4.1.3.マレーシア

18.4.1.4.インドネシア

18.4.1.5.その他の南アジア

18.4.2.製品タイプ別

18.4.3.用途別

18.4.4.クロージャタイプ別

18.4.5.消費者志向別

18.4.6.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.製品タイプ別

18.5.3.用途別

18.5.4.クロージャータイプ別

18.5.5.消費者志向別

18.5.6.販売チャネル別

19.オセアニア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

19.1.市場紹介

19.2.価格分析

19.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

19.4.1.国別

19.4.1.1.オーストラリア

19.4.1.2.ニュージーランド

19.4.2.製品タイプ別

19.4.3.用途別

19.4.4.クロージャタイプ別

19.4.5.消費者志向別

19.4.6.販売チャネル別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.国別

19.5.2.製品タイプ別

19.5.3.用途別

19.5.4.クロージャータイプ別

19.5.5.消費者志向別

19.5.6.販売チャネル別

20.MEA市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

20.1.市場紹介

20.2.価格分析

20.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

20.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

20.4.1.国別

20.4.1.1.GCC諸国

20.4.1.2.南アフリカ

20.4.1.3.その他の中東・アフリカ(MEA)

20.4.2.製品タイプ別

20.4.3.用途別

20.4.4.クロージャタイプ別

20.4.5.消費者志向別

20.4.6.販売チャネル別

20.5.市場魅力度分析

20.5.1.国別

20.5.2.製品タイプ別

20.5.3.用途別

20.5.4.クロージャータイプ別

20.5.5.消費者志向別

20.5.6.販売チャネル別

21.主要国市場分析

21.1.はじめに

21.1.1.主要国別市場価値比率分析

21.1.2.世界対.各国の成長比較

21.2.アメリカ市場分析

21.2.1.製品タイプ別

21.2.2.用途別

21.2.3.クロージャタイプ別

21.2.4.消費者志向別

21.2.5.販売チャネル別

21.3.カナダ市場分析

21.3.1.製品タイプ別

21.3.2.用途別

21.3.3.クロージャタイプ別

21.3.4.消費者志向別

21.3.5.販売チャネル別

21.4.メキシコ市場分析

21.4.1.製品タイプ別

21.4.2.用途別

21.4.3.クロージャタイプ別

21.4.4.消費者志向別

21.4.5.販売チャネル別

21.5.ブラジル市場分析

21.5.1.製品タイプ別

21.5.2.用途別

21.5.3.クロージャタイプ別

21.5.4.消費者志向別

21.5.5.販売チャネル別

21.6.ドイツ市場分析

21.6.1.製品タイプ別

21.6.2.用途別

21.6.3.クロージャタイプ別

21.6.4.消費者志向別

21.6.5.販売チャネル別

21.7.イタリア市場分析

21.7.1.製品タイプ別

21.7.2.用途別

21.7.3.クロージャータイプ別

21.7.4.消費者志向別

21.7.5.販売チャネル別

21.8.フランス市場分析

21.8.1.製品タイプ別

21.8.2.用途別

21.8.3.クロージャータイプ別

21.8.4.消費者志向別

21.8.5.販売チャネル別

21.9.イギリス市場分析

21.9.1.製品タイプ別

21.9.2.用途別

21.9.3.クロージャータイプ別

21.9.4.消費者志向別

21.9.5.販売チャネル別

21.10.スペイン市場分析

21.10.1.製品タイプ別

21.10.2.用途別

21.10.3.クロージャータイプ別

21.10.4.消費者志向別

21.10.5.販売チャネル別

21.11.ロシア市場分析

21.11.1.製品タイプ別

21.11.2.用途別

21.11.3.クロージャタイプ別

21.11.4.消費者志向別

21.11.5.販売チャネル別

21.12.中国市場分析

21.12.1.製品タイプ別

21.12.2.用途別

21.12.3.クロージャータイプ別

21.12.4.消費者志向別

21.12.5.販売チャネル別

21.13.日本市場分析

21.13.1.製品タイプ別

21.13.2.用途別

21.13.3.クロージャータイプ別

21.13.4.消費者志向別

21.13.5.販売チャネル別

21.14.韓国市場分析

21.14.1.製品タイプ別

21.14.2.用途別

21.14.3.クロージャタイプ別

21.14.4.消費者志向別

21.14.5.販売チャネル別

21.15.インド市場分析

21.15.1.製品タイプ別

21.15.2.用途別

21.15.3.クロージャータイプ別

21.15.4.消費者志向別

21.15.5.販売チャネル別

21.16.ASEAN市場分析

21.16.1.製品タイプ別

21.16.2.用途別

21.16.3.クロージャタイプ別

21.16.4.消費者志向別

21.16.5.販売チャネル別

21.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

21.17.1.製品タイプ別

21.17.2.用途別

21.17.3.クロージャタイプ別

21.17.4.消費者志向別

21.17.5.販売チャネル別

21.18.トルコ市場分析

21.18.1.製品タイプ別

21.18.2.用途別

21.18.3.クロージャタイプ別

21.18.4.消費者志向別

21.18.5.販売チャネル別

21.19.南アフリカ市場分析

21.19.1.製品タイプ別

21.19.2.用途別

21.19.3.クロージャタイプ別

21.19.4.消費者志向別

21.19.5.販売チャネル別

22.市場構造分析

22.1.企業階層別市場分析

22.2.市場集中度

22.3.上位企業の市場シェア分析

22.4.市場プレゼンス分析

22.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

22.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

23.競合分析

23.1.競合ダッシュボード

23.2.競合による価格分析

23.3.競合ベンチマーキング

23.4.競合のディープダイブ

23.4.1.ルイ・ヴィトン

23.4.1.1.概要

23.4.1.2.製品ポートフォリオ

23.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.1.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.1.5.戦略の概要

23.4.2.リーボック

23.4.2.1.概要

23.4.2.2.製品ポートフォリオ

23.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.2.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.2.5.戦略の概要

23.4.3.森林

23.4.3.1.概要

23.4.3.2.製品ポートフォリオ

23.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.3.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.3.5.戦略の概要

23.4.4.カリウマ

23.4.4.1.概要

23.4.4.2.製品ポートフォリオ

23.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.4.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.4.5.戦略の概要

23.4.5.アディダスグループ

23.4.5.1.概要

23.4.5.2.製品ポートフォリオ

23.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.5.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.5.5.戦略の概要

23.4.6.ナイキ社

23.4.6.1.概要

23.4.6.2.製品ポートフォリオ

23.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.6.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.6.5.戦略の概要

23.4.7.ニューバランス

23.4.7.1.概要

23.4.7.2.製品ポートフォリオ

23.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.7.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.7.5.戦略の概要

23.4.8.アシックス

23.4.8.1.概要

23.4.8.2.製品ポートフォリオ

23.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.8.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.8.5.戦略の概要

23.4.9.プーマSE

23.4.9.1.概要

23.4.9.2.製品ポートフォリオ

23.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.9.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.9.5.戦略の概要

23.4.10.アンダーアーマー

23.4.10.1.概要

23.4.10.2.製品ポートフォリオ

23.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.10.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.10.5.戦略の概要

23.4.11.バン

23.4.11.1.概要

23.4.11.2.製品ポートフォリオ

23.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.11.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.11.5.戦略の概要

23.4.12.コンバース

23.4.12.1.概要

23.4.12.2.製品ポートフォリオ

23.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.12.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.12.5.戦略の概要

23.4.13.その他(要望に応じて)

23.4.13.1.概要

23.4.13.2.製品ポートフォリオ

23.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

23.4.13.4.ディストリビューション・フットプリント

23.4.13.5.戦略の概要

24.前提条件と略語

25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Skating Shoes Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Skating Shoes offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Roller Skating Shoes
• Ice Skating Shoes
• Skate Boarding Shoes
• Others

By Application:

• Sports
• Lifestyle
• Competition

By Closure Type:

• Laces
• Velcro
• Straps
• Zippers

By Consumer Orientation:

• Men
• Women

By Sales Channel:

• Multi-brand Stores
• Independent Small Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channel

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Skating Shoes Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Skating Shoes Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Skating Shoes Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Closure Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Skating Shoes Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 863 Million) and volume (3.5%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Skating Shoes Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Product Type

Based on By Product Type, Skating Shoes Market is segmented into Roller Skating Shoes, Ice Skating Shoes, Skate Boarding Shoes, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application

Based on By Application, Skating Shoes Market is segmented into Sports, Lifestyle, Competition. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.
Chapter 07 - Global Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Closure Type

Based on By Closure Type, Skating Shoes Market is segmented into Laces, Velcro, Straps, Zippers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Closure Type.

Chapter 08 - Global Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Consumer Orientation

Based on By Consumer Orientation, Skating Shoes Market is segmented into Men, Women. This section also offers market attractiveness analysis based on By Consumer Orientation. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Consumer Orientation.

Chapter 09 - Global Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Skating Shoes Market is segmented into Multi-brand Stores, Independent Small Stores, Online Retailers, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 10 - Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Skating Shoes Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 11 - North America Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 12 - Latin America Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Skating Shoes Market in the Latin America region.

Chapter 13 - Europe Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Skating Shoes Market in the regional market.

Chapter 14 - East Asia Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Skating Shoes Market in the regional market.

Chapter 15 - South Asia Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Skating Shoes Market in the regional market.

Chapter 16 - Middle East and Africa Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Skating Shoes Market in the regional market.

Chapter 17 - Key Countries Skating Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Skating Shoes Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 18 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 19 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Closure Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Louis Vuitton, Reebok, Woodland, CARIUMA, Adidas Group, Nike Inc., New Balance, ASICS, PUMA SE, Under Armour, Inc., Vans, Converse.

Chapter 20 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 21 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Skating Shoes Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Skating Shoes Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key Statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Millennials are Driving Force

3.1.2. Rapid Emergence of The start-ups In Market

3.1.3. Increasing Awareness about sustainability

3.1.4. Globalization Impacting Lifestyles

3.1.5. Consumers Selecting for At-home Services, Using e-Commerce

3.1.6. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on R&D and Stepping Up Eco-friendly material

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are Now Diversifying Into other Profitable Segments

3.2.4. Evolution in Product Design

3.3. Future Prospects of Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Market Demand Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2022 to 2032

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer-Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Market Demand (in Value or in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Global Consumer Spending Outlook

7.1.3. Global Population and Income Level Growth Outlook

7.1.4. Global Apparel Industry Growth

7.1.5. GDP Growth Rate Analysis

7.1.6. Apparel Industry Contribution to GDP Outlook

7.1.7. Global E-Commerce Industry Outlook

7.1.8. Global Household Spending Outlook

7.1.9. Urbanization Growth Outlook

7.1.10. Global Male-Female Ratio Outlook

7.1.11. Per Capita Disposable Income

7.1.12. The outbreak of Covid-19 Pandemic

7.1.13. Economic Instability

7.1.14. Impact of Online Sales

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Industry Assessment

7.2.3. Global Retail Sales Outlook

7.2.4. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.5. Urbanization Growth Outlook

7.2.6. Consumer Price Index

7.2.7. Others

7.3. Purchase Pattern Assessment

7.3.1. Analysis Of Perception Towards

7.3.2. Analysis Of Preferred Purchase Mode

7.3.3. Analysis On The Consumption Pattern

7.3.4. Consumer Insights

7.3.5. Others (Pointers Will Be Developed During The Course of Study)

7.4. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.5. Market Dynamics

7.5.1. Drivers

7.5.2. Restraints

7.5.3. Opportunity Analysis

7.6. PESTLE Analysis of Market

7.7. Investment Feasibility Matrix

7.8. Porter’s Five Force

8. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Product Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Product Type, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2022 to 2032

8.3.1. Roller

8.3.2. Ice

8.3.3. Skate Boarding Shoes

8.3.4. Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

9. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Application

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Application, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2022 to 2032

9.3.1. Sports

9.3.2. Lifestyle

9.3.3. Competition

9.4. Market Attractiveness Analysis By Application

10. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Closure Type

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Closure Type, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Closure Type, 2022 to 2032

10.3.1. Laces

10.3.2. Velcro

10.3.3. Straps

10.3.4. Zippers

10.4. Market Attractiveness Analysis By Closure Type

11. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Consumer Orientation

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Consumer Orientation, 2017 to 2021

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Consumer Orientation, 2022 to 2032

11.3.1. Men

11.3.2. Women

11.4. Market Attractiveness Analysis By Consumer Orientation

12. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017 to 2021

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022 to 2032

12.3.1. Multi-brand Stores

12.3.2. Independent Small Stores

12.3.3. Online Retailers

12.3.4. Other Sales Channel

12.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

13. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Region, 2017 to 2021

13.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032

13.3.1. North America

13.3.2. Latin America

13.3.3. Europe

13.3.4. East Asia

13.3.5. South Asia

13.3.6. Oceania

13.3.7. Middle East and Africa(MEA)

13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. USA

14.4.1.2. Canada

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Application

14.4.4. By Closure Type

14.4.5. By Consumer Orientation

14.4.6. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Application

14.5.4. By Closure Type

14.5.5. By Consumer Orientation

14.5.6. By Sales Channel

15. Latin America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. Brazil

15.4.1.2. Mexico

15.4.1.3. Rest of Latin America

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Application

15.4.4. By Closure Type

15.4.5. By Consumer Orientation

15.4.6. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Application

15.5.4. By Closure Type

15.5.5. By Consumer Orientation

15.5.6. By Sales Channel

16. Europe Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. UK

16.4.1.2. Germany

16.4.1.3. Italy

16.4.1.4. Spain

16.4.1.5. France

16.4.1.6. Russia

16.4.1.7. Rest of Europe

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Application

16.4.4. By Closure Type

16.4.5. By Consumer Orientation

16.4.6. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Application

16.5.4. By Closure Type

16.5.5. By Consumer Orientation

16.5.6. By Sales Channel

17. East Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. China

17.4.1.2. Japan

17.4.1.3. South Korea

17.4.2. By Product Type

17.4.3. By Application

17.4.4. By Closure Type

17.4.5. By Consumer Orientation

17.4.6. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Product Type

17.5.3. By Application

17.5.4. By Closure Type

17.5.5. By Consumer Orientation

17.5.6. By Sales Channel

18. South Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. India

18.4.1.2. Thailand

18.4.1.3. Malaysia

18.4.1.4. Indonesia

18.4.1.5. Rest of South Asia

18.4.2. By Product Type

18.4.3. By Application

18.4.4. By Closure Type

18.4.5. By Consumer Orientation

18.4.6. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Product Type

18.5.3. By Application

18.5.4. By Closure Type

18.5.5. By Consumer Orientation

18.5.6. By Sales Channel

19. Oceania Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

19.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

19.4.1. By Country

19.4.1.1. Australia

19.4.1.2. New Zealand

19.4.2. By Product Type

19.4.3. By Application

19.4.4. By Closure Type

19.4.5. By Consumer Orientation

19.4.6. By Sales Channel

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Country

19.5.2. By Product Type

19.5.3. By Application

19.5.4. By Closure Type

19.5.5. By Consumer Orientation

19.5.6. By Sales Channel

20. MEA Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

20.1. Introduction

20.2. Pricing Analysis

20.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

20.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

20.4.1. By Country

20.4.1.1. GCC Countries

20.4.1.2. South Africa

20.4.1.3. Rest of Middle East and Africa(MEA)

20.4.2. By Product Type

20.4.3. By Application

20.4.4. By Closure Type

20.4.5. By Consumer Orientation

20.4.6. By Sales Channel

20.5. Market Attractiveness Analysis

20.5.1. By Country

20.5.2. By Product Type

20.5.3. By Application

20.5.4. By Closure Type

20.5.5. By Consumer Orientation

20.5.6. By Sales Channel

21. Key Countries Market Analysis

21.1. Introduction

21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

21.2. USA Market Analysis

21.2.1. By Product Type

21.2.2. By Application

21.2.3. By Closure Type

21.2.4. By Consumer Orientation

21.2.5. By Sales Channel

21.3. Canada Market Analysis

21.3.1. By Product Type

21.3.2. By Application

21.3.3. By Closure Type

21.3.4. By Consumer Orientation

21.3.5. By Sales Channel

21.4. Mexico Market Analysis

21.4.1. By Product Type

21.4.2. By Application

21.4.3. By Closure Type

21.4.4. By Consumer Orientation

21.4.5. By Sales Channel

21.5. Brazil Market Analysis

21.5.1. By Product Type

21.5.2. By Application

21.5.3. By Closure Type

21.5.4. By Consumer Orientation

21.5.5. By Sales Channel

21.6. Germany Market Analysis

21.6.1. By Product Type

21.6.2. By Application

21.6.3. By Closure Type

21.6.4. By Consumer Orientation

21.6.5. By Sales Channel

21.7. Italy Market Analysis

21.7.1. By Product Type

21.7.2. By Application

21.7.3. By Closure Type

21.7.4. By Consumer Orientation

21.7.5. By Sales Channel

21.8. France Market Analysis

21.8.1. By Product Type

21.8.2. By Application

21.8.3. By Closure Type

21.8.4. By Consumer Orientation

21.8.5. By Sales Channel

21.9. UK Market Analysis

21.9.1. By Product Type

21.9.2. By Application

21.9.3. By Closure Type

21.9.4. By Consumer Orientation

21.9.5. By Sales Channel

21.10. Spain Market Analysis

21.10.1. By Product Type

21.10.2. By Application

21.10.3. By Closure Type

21.10.4. By Consumer Orientation

21.10.5. By Sales Channel

21.11. Russia Market Analysis

21.11.1. By Product Type

21.11.2. By Application

21.11.3. By Closure Type

21.11.4. By Consumer Orientation

21.11.5. By Sales Channel

21.12. China Market Analysis

21.12.1. By Product Type

21.12.2. By Application

21.12.3. By Closure Type

21.12.4. By Consumer Orientation

21.12.5. By Sales Channel

21.13. Japan Market Analysis

21.13.1. By Product Type

21.13.2. By Application

21.13.3. By Closure Type

21.13.4. By Consumer Orientation

21.13.5. By Sales Channel

21.14. South Korea Market Analysis

21.14.1. By Product Type

21.14.2. By Application

21.14.3. By Closure Type

21.14.4. By Consumer Orientation

21.14.5. By Sales Channel

21.15. India Market Analysis

21.15.1. By Product Type

21.15.2. By Application

21.15.3. By Closure Type

21.15.4. By Consumer Orientation

21.15.5. By Sales Channel

21.16. ASEAN Market Analysis

21.16.1. By Product Type

21.16.2. By Application

21.16.3. By Closure Type

21.16.4. By Consumer Orientation

21.16.5. By Sales Channel

21.17. Australia and New Zealand Market Analysis

21.17.1. By Product Type

21.17.2. By Application

21.17.3. By Closure Type

21.17.4. By Consumer Orientation

21.17.5. By Sales Channel

21.18. Turkey Market Analysis

21.18.1. By Product Type

21.18.2. By Application

21.18.3. By Closure Type

21.18.4. By Consumer Orientation

21.18.5. By Sales Channel

21.19. South Africa Market Analysis

21.19.1. By Product Type

21.19.2. By Application

21.19.3. By Closure Type

21.19.4. By Consumer Orientation

21.19.5. By Sales Channel

22. Market Structure Analysis

22.1. Market Analysis by Tier of Companies

22.2. Market Concentration

22.3. Market Share Analysis of Top Players

22.4. Market Presence Analysis

22.4.1. By Regional footprint of Players

22.4.2. Product foot print by Players

22.4.3. Channel Foot Print by Players

23. Competition Analysis

23.1. Competition Dashboard

23.2. Pricing Analysis by Competition

23.3. Competition Benchmarking

23.4. Competition Deep Dive

23.4.1. Louis Vuitton

23.4.1.1. Overview

23.4.1.2. Product Portfolio

23.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.1.4. Distribution Footprint

23.4.1.5. Strategy Overview

23.4.2. Reebok

23.4.2.1. Overview

23.4.2.2. Product Portfolio

23.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.2.4. Distribution Footprint

23.4.2.5. Strategy Overview

23.4.3. Woodland

23.4.3.1. Overview

23.4.3.2. Product Portfolio

23.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.3.4. Distribution Footprint

23.4.3.5. Strategy Overview

23.4.4. Cariuma

23.4.4.1. Overview

23.4.4.2. Product Portfolio

23.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.4.4. Distribution Footprint

23.4.4.5. Strategy Overview

23.4.5. Adidas Group

23.4.5.1. Overview

23.4.5.2. Product Portfolio

23.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.5.4. Distribution Footprint

23.4.5.5. Strategy Overview

23.4.6. Nike Inc.

23.4.6.1. Overview

23.4.6.2. Product Portfolio

23.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.6.4. Distribution Footprint

23.4.6.5. Strategy Overview

23.4.7. New Balance

23.4.7.1. Overview

23.4.7.2. Product Portfolio

23.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.7.4. Distribution Footprint

23.4.7.5. Strategy Overview

23.4.8. ASICS

23.4.8.1. Overview

23.4.8.2. Product Portfolio

23.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.8.4. Distribution Footprint

23.4.8.5. Strategy Overview

23.4.9. PUMA SE

23.4.9.1. Overview

23.4.9.2. Product Portfolio

23.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.9.4. Distribution Footprint

23.4.9.5. Strategy Overview

23.4.10. Under Armour, Inc.

23.4.10.1. Overview

23.4.10.2. Product Portfolio

23.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.10.4. Distribution Footprint

23.4.10.5. Strategy Overview

23.4.11. Vans

23.4.11.1. Overview

23.4.11.2. Product Portfolio

23.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.11.4. Distribution Footprint

23.4.11.5. Strategy Overview

23.4.12. Converse

23.4.12.1. Overview

23.4.12.2. Product Portfolio

23.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.12.4. Distribution Footprint

23.4.12.5. Strategy Overview

23.4.13. Others (As per Request)

23.4.13.1. Overview

23.4.13.2. Product Portfolio

23.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

23.4.13.4. Distribution Footprint

23.4.13.5. Strategy Overview

24. Assumptions and Acronyms Used

25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る