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整形外科用シューズ市場


Orthopedic Shoes Market

整形外科用シューズ市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年 FMI社が発行した整形外科用シューズに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供して... もっと見る

 

 

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サマリー

整形外科用シューズ市場:世界の産業分析2017-2021年と機会評価2022-2032年

FMI社が発行した整形外科用シューズに関する最新市場調査レポートは、2017-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- フラットフット矯正シューズ
- ケイバス矯正靴
- 踵骨棘矯正靴
- 外反母趾矯正靴
- バルジ矯正靴 その他

用途別

- 怪我
- アライメントの問題
- 足の障害

消費者志向別

- 男性
- 女性
- キッズ

販売チャネル別

- マルチブランド店
- 独立系小型店
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

整形外科用シューズ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、整形外科用シューズ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、整形外科用シューズ市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 整形外科用シューズの世界市場需要分析2017-2021年および予測、2022-2032年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(3627.0百万米ドル)および数量(9.6%)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 整形外科用シューズの世界市場 - 価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 整形外科用シューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:タイプ別

整形外科用シューズ市場はタイプ別に、扁平足矯正シューズ、ケイバス矯正シューズ、踵骨棘矯正シューズ、バルス矯正シューズ、バルジ矯正シューズその他に区分されます。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 整形外科用シューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:用途タイプ別

用途タイプ別に、整形外科用シューズ市場は、怪我、アライメント問題、足の障害に区分されます。また、このセクションでは、アプリケーションタイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別タイプ別に金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 整形外科用シューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:消費者志向別

消費者志向別に、整形外科用シューズ市場は男性、女性、子供に区分されます。また、「消費者志向別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の消費者志向別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 整形外科用シューズの世界市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:販売チャネル別

販売チャネル別に、整形外科用シューズ市場はマルチブランドストア、独立系小規模店舗、オンライン小売店、その他の販売チャネルに区分されます。また、販売チャネル別の市場魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 整形外科用シューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年:地域別

整形外科用シューズ市場は、地域別に北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米整形外科用シューズ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの整形外科用シューズ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域における整形外科用シューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州整形外科用シューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における整形外科用シューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジア整形外科用シューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における整形外科用シューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの整形外科用シューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における整形外科用シューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東・アフリカ整形外科用シューズ市場分析 2017-2021年および予測 2022-2032年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における整形外科用シューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の整形外科用シューズ市場分析2017-2021年および予測2022-2032年

この章では、整形外科用シューズ市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、DJO, LLC、DARCO International, Inc.、MEPHISTO S.A.S.、Propet US, Inc.、Apex Foot Health Industries, LLC、DUNA-Corradini S.p.A.、Vionic Group LLC、Chaneco Limited、Orthofeet, Inc.、Piedro、Drewshoe Incorporated、New Balance Athletics, Inc.などである。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第20章 調査方法

この章では、整形外科用シューズ市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|整形外科用シューズ市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.ミレニアル世代が原動力

3.1.2.新興企業の急速な市場参入

3.1.3.持続可能性に対する意識の高まり

3.1.4.ライフスタイルに影響を与えるグローバリゼーション

3.1.5.eコマースを利用した在宅サービスの選択

3.1.6.その他

3.2.製品革新の動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ素材の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.2.4.製品デザインの進化

3.3.レザースニーカー産業の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.2017年から2021年までの市場需要分析と2022年から2032年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2017~2021年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2022~2032年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.平均価格分析ベンチマーク

6.市場需要(金額または単位:百万米ドル)の2017~2021年分析と2022~2032年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.世界の個人消費見通し

7.1.3.世界の人口と所得水準の成長見通し

7.1.4.世界のアパレル産業の成長

7.1.5.GDP成長率分析

7.1.6.アパレル産業のGDPへの寄与

7.1.7.世界の電子商取引産業の展望

7.1.8.世界の家計消費見通し

7.1.9.都市化の成長見通し

7.1.10.世界の男女比の見通し

7.1.11.一人当たり可処分所得

7.1.12.コビド19パンデミックの発生

7.1.13.経済的不安定

7.1.14.オンライン販売の影響

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界のレザースニーカー産業評価

7.2.3.世界の小売販売の展望

7.2.4.製造業粗付加価値額

7.2.5.都市化の成長見通し

7.2.6.消費者物価指数

7.2.7.その他

7.3.購買パターン評価

7.3.1.レザースニーカーに対する意識分析

7.3.2.好みの購入形態に関する分析

7.3.3.消費パターンに関する分析

7.3.4.消費者インサイト

7.3.5.その他(ポインターは学習過程で開発される)

7.4.業界価値とサプライチェーン分析

7.5.市場ダイナミクス

7.5.1.ドライバー

7.5.2.阻害要因

7.5.3.機会分析

7.6.市場のPESTLE分析

7.7.投資実現可能性マトリックス

7.8.ポーターの5つの力

8.市場分析2017~2021年および予測2022~2032年、タイプ別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)とタイプ別数量分析

8.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

8.3.1.フラットフット

8.3.2.踵骨

8.3.3.踵骨棘

8.3.4.Varus

8.3.5.バルジス その他

8.4.タイプ別市場魅力度分析

9.アプリケーションタイプ別市場分析2017~2021年、予測2022~2032年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)とアプリケーションタイプ別数量分析

9.3.アプリケーションタイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2022~2032年

9.3.1.プラスチック損傷

9.3.2.アライメントの問題

9.3.3.足の故障

9.4.アプリケーションタイプ別市場魅力度分析

10.消費者志向別の2017~2021年市場分析と2022~2032年市場予測

10.1.イントロダクション/主な調査結果

10.2.2017年から2021年までの消費者志向別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

10.3.消費者志向別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

10.3.1.男性

10.3.2.女子

10.3.3.キッズ

10.4.消費者志向別市場魅力度分析

11.2017~2021年市場分析、2022~2032年市場予測:販売チャネル別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.過去の市場規模(百万米ドル)と販売チャネル別数量分析(2017~2021年

11.3.販売チャネル別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

11.3.1.マルチブランドストア

11.3.2.独立系小型店

11.3.3.オンライン小売業者

11.3.4.その他の販売チャネル

11.4.販売チャネル別市場魅力度分析

12.地域別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

12.1.はじめに

12.2.2017年から2021年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

12.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

13.4.1.国別

13.4.1.1.アメリカ

13.4.1.2.カナダ

13.4.2.タイプ別

13.4.3.アプリケーションタイプ別

13.4.4.消費者志向別

13.4.5.販売チャネル別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.タイプ別

13.5.3.アプリケーションタイプ別

13.5.4.消費者志向別

13.5.5.販売チャネル別

14.ラテンアメリカ市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

14.1.市場紹介

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ブラジル

14.4.1.2.メキシコ

14.4.1.3.その他のラテンアメリカ

14.4.2.タイプ別

14.4.3.アプリケーションタイプ別

14.4.4.消費者志向別

14.4.5.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.アプリケーションタイプ別

14.5.4.消費者志向別

14.5.5.販売チャネル別

15.欧州市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.イギリス

15.4.1.2.ドイツ

15.4.1.3.イタリア

15.4.1.4.スペイン

15.4.1.5.フランス

15.4.1.6.ロシア

15.4.1.7.その他のヨーロッパ

15.4.2.タイプ別

15.4.3.アプリケーションタイプ別

15.4.4.消費者志向別

15.4.5.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.タイプ別

15.5.3.アプリケーションタイプ別

15.5.4.消費者志向別

15.5.5.販売チャネル別

16.東アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.中国

16.4.1.2.日本

16.4.1.3.韓国

16.4.2.タイプ別

16.4.3.アプリケーションタイプ別

16.4.4.消費者志向別

16.4.5.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.タイプ別

16.5.3.アプリケーションタイプ別

16.5.4.消費者志向別

16.5.5.販売チャネル別

17.南アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.インド

17.4.1.2.タイ

17.4.1.3.マレーシア

17.4.1.4.インドネシア

17.4.1.5.その他の南アジア

17.4.2.タイプ別

17.4.3.アプリケーションタイプ別

17.4.4.消費者志向別

17.4.5.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.タイプ別

17.5.3.アプリケーションタイプ別

17.5.4.消費者志向別

17.5.5.販売チャネル別

18.オセアニア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.オーストラリア

18.4.1.2.ニュージーランド

18.4.2.タイプ別

18.4.3.アプリケーションタイプ別

18.4.4.消費者志向別

18.4.5.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.タイプ別

18.5.3.アプリケーションタイプ別

18.5.4.消費者志向別

18.5.5.販売チャネル別

19.MEA市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

19.1.市場紹介

19.2.価格分析

19.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

19.4.1.国別

19.4.1.1.GCC諸国

19.4.1.2.南アフリカ

19.4.1.3.その他の中東・アフリカ(MEA)

19.4.2.タイプ別

19.4.3.アプリケーションタイプ別

19.4.4.消費者志向別

19.4.5.販売チャネル別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.国別

19.5.2.タイプ別

19.5.3.アプリケーションタイプ別

19.5.4.消費者志向別

19.5.5.販売チャネル別

20.主要国市場分析

20.1.はじめに

20.1.1.主要国別市場価値比率分析

20.1.2.世界対.各国の成長比較

20.2.アメリカ市場分析

20.2.1.タイプ別

20.2.2.用途別

20.2.3.消費者志向別

20.2.4.販売チャネル別

20.3.カナダ市場分析

20.3.1.タイプ別

20.3.2.用途別

20.3.3.消費者志向別

20.3.4.販売チャネル別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1.タイプ別

20.4.2.用途別

20.4.3.消費者志向別

20.4.4.販売チャネル別

20.5.ブラジル市場分析

20.5.1.タイプ別

20.5.2.アプリケーションタイプ別

20.5.3.消費者志向別

20.5.4.販売チャネル別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1.タイプ別

20.6.2.アプリケーションタイプ別

20.6.3.消費者志向別

20.6.4.販売チャネル別

20.7.イタリア市場分析

20.7.1.タイプ別

20.7.2.用途別

20.7.3.消費者志向別

20.7.4.販売チャネル別

20.8.フランス市場分析

20.8.1.タイプ別

20.8.2.用途別

20.8.3.消費者志向別

20.8.4.販売チャネル別

20.9.イギリス市場分析

20.9.1.タイプ別

20.9.2.用途別

20.9.3.消費者志向別

20.9.4.販売チャネル別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1.タイプ別

20.10.2.アプリケーションタイプ別

20.10.3.消費者志向別

20.10.4.販売チャネル別

20.11.ロシア市場分析

20.11.1.タイプ別

20.11.2.用途別

20.11.3.消費者志向別

20.11.4.販売チャネル別

20.12.中国市場分析

20.12.1.タイプ別

20.12.2.用途別

20.12.3.消費者志向別

20.12.4.販売チャネル別

20.13.日本市場分析

20.13.1.タイプ別

20.13.2.用途別

20.13.3.消費者志向別

20.13.4.販売チャネル別

20.14.韓国市場分析

20.14.1.タイプ別

20.14.2.用途別

20.14.3.消費者志向別

20.14.4.販売チャネル別

20.15.インド市場分析

20.15.1.タイプ別

20.15.2.用途別

20.15.3.消費者志向別

20.15.4.販売チャネル別

20.16.ASEAN市場分析

20.16.1.タイプ別

20.16.2.用途別

20.16.3.消費者志向別

20.16.4.販売チャネル別

20.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

20.17.1.タイプ別

20.17.2.用途別

20.17.3.消費者志向別

20.17.4.販売チャネル別

20.18.トルコ市場分析

20.18.1.タイプ別

20.18.2.アプリケーションタイプ別

20.18.3.消費者志向別

20.18.4.販売チャネル別

20.19.南アフリカ市場分析

20.19.1.タイプ別

20.19.2.用途別

20.19.3.消費者志向別

20.19.4.販売チャネル別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.市場集中度

21.3.上位企業の市場シェア分析

21.4.市場プレゼンス分析

21.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

21.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.競合による価格分析

22.3.競合ベンチマーキング

22.4.競合のディープダイブ

22.4.1.DJO LLC

22.4.1.1.概要

22.4.1.2.製品ポートフォリオ

22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.1.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.1.5.戦略の概要

22.4.2.ダルコ・インターナショナル

22.4.2.1.概要

22.4.2.2.製品ポートフォリオ

22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.2.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.2.5.戦略の概要

22.4.3.メフィスト社

22.4.3.1.概要

22.4.3.2.製品ポートフォリオ

22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.3.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.3.5.戦略の概要

22.4.4.プロペットUS社

22.4.4.1.概要

22.4.4.2.製品ポートフォリオ

22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.4.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.4.5.戦略の概要

22.4.5.アペックス・フットヘルス・インダストリーズ社

22.4.5.1.概要

22.4.5.2.製品ポートフォリオ

22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.5.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.5.5.戦略の概要

22.4.6.DUNA-Corradini S.p.A.

22.4.6.1.概要

22.4.6.2.製品ポートフォリオ

22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.6.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.6.5.戦略の概要

22.4.7.ヴィオニック・グループ合同会社

22.4.7.1.概要

22.4.7.2.製品ポートフォリオ

22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.7.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.7.5.戦略の概要

22.4.8.シャネコ・リミテッド

22.4.8.1.概要

22.4.8.2.製品ポートフォリオ

22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.8.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.8.5.戦略の概要

22.4.9.オーソフィート社

22.4.9.1.概要

22.4.9.2.製品ポートフォリオ

22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.9.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.9.5.戦略の概要

22.4.10.ピエドロ

22.4.10.1.概要

22.4.10.2.製品ポートフォリオ

22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.10.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.10.5.戦略の概要

22.4.11.ドリューシュー・インコーポレーテッド

22.4.11.1.概要

22.4.11.2.製品ポートフォリオ

22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.11.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.11.5.戦略の概要

22.4.12.ニューバランス・アスレチックス

22.4.12.1.概要

22.4.12.2.製品ポートフォリオ

22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.12.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.12.5.戦略の概要

22.4.13.その他

22.4.13.1.概要

22.4.13.2.製品ポートフォリオ

22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.13.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.13.5.戦略の概要

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

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Summary

Orthopedic Shoes Market: Global Industry Analysis 2017-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032

A recent market study published by FMI on Orthopedic Shoes offers a global industry analysis for 2017-2021 and opportunity assessment for 2022-2032. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Flatfoot Orthopedic Shoes
• Cavus Orthopedic Shoes
• Calcaneal Spur Orthopedic Shoes
• Varus Orthopedic Shoes
• Valgus Orthopedic Shoes Others

By Application Type:

• Injuries
• Alignment Issue
• Foot disorder

By Consumer Orientation:

• Men
• Women
• Kids

By Sales Channel:

• Multi-brand Stores
• Independent Small Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channel

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Orthopedic Shoes Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Orthopedic Shoes Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Orthopedic Shoes Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Orthopedic Shoes Market Demand Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2021) and current and future market value (US$ 3627.0 Million) and volume (9.6%) projections (2022-2032). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Orthopedic Shoes Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Type

Based on By Type, Orthopedic Shoes Market is segmented into Flatfoot Orthopedic Shoes, Cavus Orthopedic Shoes, Calcaneal Spur Orthopedic Shoes, Varus Orthopedic Shoes, Valgus Orthopedic Shoes Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application Type

Based on By Application Type, Orthopedic Shoes Market is segmented into Injuries, Alignment Issue, Foot disorder. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application Type.

Chapter 07 - Global Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Consumer Orientation

Based on By Consumer Orientation, Orthopedic Shoes Market is segmented into Men, Women, Kids. This section also offers market attractiveness analysis based on By Consumer Orientation. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Consumer Orientation.

Chapter 08 - Global Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Orthopedic Shoes Market is segmented into Multi-brand Stores, Independent Small Stores, Online Retailers, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 09 - Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region

Based on By Region, Orthopedic Shoes Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Orthopedic Shoes Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Orthopedic Shoes Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Orthopedic Shoes Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Orthopedic Shoes Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Orthopedic Shoes Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Orthopedic Shoes Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032

This chapter offers insights into how the Orthopedic Shoes Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are DJO, LLC, DARCO International, Inc., MEPHISTO S.A.S, Propet US, Inc., Apex Foot Health Industries, LLC, DUNA-Corradini S.p.A., Vionic Group LLC, Chaneco Limited, Orthofeet, Inc., Piedro, Drewshoe Incorporated, New Balance Athletics, Inc, Others.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Orthopedic Shoes Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Orthopedic Shoes Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key Statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Millennials are Driving Force

3.1.2. Rapid Emergence of the Start-ups In the Market

3.1.3. Increasing Awareness about sustainability

3.1.4. Globalization Impacting Lifestyles

3.1.5. Consumers Selecting for At-home Services, Using e-Commerce

3.1.6. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on R&D and Stepping Up Eco-friendly material

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are Now Diversifying Into other Profitable Segments

3.2.4. Evolution in Product Design

3.3. Future Prospects of the Leather Sneakers Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Market Demand Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2022 to 2032

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer-Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Market Demand (in Value or in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Global Consumer Spending Outlook

7.1.3. Global Population and Income Level Growth Outlook

7.1.4. Global Apparel Industry Growth

7.1.5. GDP Growth Rate Analysis

7.1.6. Apparel Industry Contribution to GDP Outlook

7.1.7. Global E-Commerce Industry Outlook

7.1.8. Global Household Spending Outlook

7.1.9. Urbanization Growth Outlook

7.1.10. Global Male-Female Ratio Outlook

7.1.11. Per Capita Disposable Income

7.1.12. The outbreak of the Covid-19 Pandemic

7.1.13. Economic Instability

7.1.14. Impact of Online Sales

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Leather Sneakers Industry Assessment

7.2.3. Global Retail Sales Outlook

7.2.4. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.5. Urbanization Growth Outlook

7.2.6. Consumer Price Index

7.2.7. Others

7.3. Purchase Pattern Assessment

7.3.1. Analysis Of Perception Towards Leather Sneakers

7.3.2. Analysis Of Preferred Purchase Mode

7.3.3. Analysis On The Consumption Pattern

7.3.4. Consumer Insights

7.3.5. Others (Pointers Will Be Developed During The Course of Study)

7.4. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.5. Market Dynamics

7.5.1. Drivers

7.5.2. Restraints

7.5.3. Opportunity Analysis

7.6. PESTLE Analysis of Market

7.7. Investment Feasibility Matrix

7.8. Porter’s Five Force

8. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Type, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2022 to 2032

8.3.1. Flatfoot

8.3.2. Cavus

8.3.3. Calcaneal Spur

8.3.4. Varus

8.3.5. Valgus Others

8.4. Market Attractiveness Analysis By Type

9. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Application Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Application Type, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Application Type, 2022 to 2032

9.3.1. Plastic Injuries

9.3.2. Alignment Issue

9.3.3. Foot disorder

9.4. Market Attractiveness Analysis By Application Type

10. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Consumer Orientation

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Consumer Orientation, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Consumer Orientation, 2022 to 2032

10.3.1. Men

10.3.2. Women

10.3.3. Kids

10.4. Market Attractiveness Analysis By Consumer Orientation

11. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017 to 2021

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022 to 2032

11.3.1. Multi-brand Stores

11.3.2. Independent Small Stores

11.3.3. Online Retailers

11.3.4. Other Sales Channel

11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

12. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Region, 2017 to 2021

12.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East and Africa(MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

13.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

13.4.1. By Country

13.4.1.1. USA

13.4.1.2. Canada

13.4.2. By Type

13.4.3. By Application Type

13.4.4. By Consumer Orientation

13.4.5. By Sales Channel

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Type

13.5.3. By Application Type

13.5.4. By Consumer Orientation

13.5.5. By Sales Channel

14. Latin America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Brazil

14.4.1.2. Mexico

14.4.1.3. Rest of Latin America

14.4.2. By Type

14.4.3. By Application Type

14.4.4. By Consumer Orientation

14.4.5. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Type

14.5.3. By Application Type

14.5.4. By Consumer Orientation

14.5.5. By Sales Channel

15. Europe Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. United Kingdom

15.4.1.2. Germany

15.4.1.3. Italy

15.4.1.4. Spain

15.4.1.5. France

15.4.1.6. Russia

15.4.1.7. Rest of Europe

15.4.2. By Type

15.4.3. By Application Type

15.4.4. By Consumer Orientation

15.4.5. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Type

15.5.3. By Application Type

15.5.4. By Consumer Orientation

15.5.5. By Sales Channel

16. East Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. China

16.4.1.2. Japan

16.4.1.3. South Korea

16.4.2. By Type

16.4.3. By Application Type

16.4.4. By Consumer Orientation

16.4.5. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Type

16.5.3. By Application Type

16.5.4. By Consumer Orientation

16.5.5. By Sales Channel

17. South Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. India

17.4.1.2. Thailand

17.4.1.3. Malaysia

17.4.1.4. Indonesia

17.4.1.5. Rest of South Asia

17.4.2. By Type

17.4.3. By Application Type

17.4.4. By Consumer Orientation

17.4.5. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Type

17.5.3. By Application Type

17.5.4. By Consumer Orientation

17.5.5. By Sales Channel

18. Oceania Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. Australia

18.4.1.2. New Zealand

18.4.2. By Type

18.4.3. By Application Type

18.4.4. By Consumer Orientation

18.4.5. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Type

18.5.3. By Application Type

18.5.4. By Consumer Orientation

18.5.5. By Sales Channel

19. MEA Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

19.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

19.4.1. By Country

19.4.1.1. GCC Countries

19.4.1.2. South Africa

19.4.1.3. Rest of Middle East and Africa(MEA)

19.4.2. By Type

19.4.3. By Application Type

19.4.4. By Consumer Orientation

19.4.5. By Sales Channel

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Country

19.5.2. By Type

19.5.3. By Application Type

19.5.4. By Consumer Orientation

19.5.5. By Sales Channel

20. Key Countries Market Analysis

20.1. Introduction

20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

20.2. USA Market Analysis

20.2.1. By Type

20.2.2. By Application Type

20.2.3. By Consumer Orientation

20.2.4. By Sales Channel

20.3. Canada Market Analysis

20.3.1. By Type

20.3.2. By Application Type

20.3.3. By Consumer Orientation

20.3.4. By Sales Channel

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. By Type

20.4.2. By Application Type

20.4.3. By Consumer Orientation

20.4.4. By Sales Channel

20.5. Brazil Market Analysis

20.5.1. By Type

20.5.2. By Application Type

20.5.3. By Consumer Orientation

20.5.4. By Sales Channel

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. By Type

20.6.2. By Application Type

20.6.3. By Consumer Orientation

20.6.4. By Sales Channel

20.7. Italy Market Analysis

20.7.1. By Type

20.7.2. By Application Type

20.7.3. By Consumer Orientation

20.7.4. By Sales Channel

20.8. France Market Analysis

20.8.1. By Type

20.8.2. By Application Type

20.8.3. By Consumer Orientation

20.8.4. By Sales Channel

20.9. United Kingdom Market Analysis

20.9.1. By Type

20.9.2. By Application Type

20.9.3. By Consumer Orientation

20.9.4. By Sales Channel

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. By Type

20.10.2. By Application Type

20.10.3. By Consumer Orientation

20.10.4. By Sales Channel

20.11. Russia Market Analysis

20.11.1. By Type

20.11.2. By Application Type

20.11.3. By Consumer Orientation

20.11.4. By Sales Channel

20.12. China Market Analysis

20.12.1. By Type

20.12.2. By Application Type

20.12.3. By Consumer Orientation

20.12.4. By Sales Channel

20.13. Japan Market Analysis

20.13.1. By Type

20.13.2. By Application Type

20.13.3. By Consumer Orientation

20.13.4. By Sales Channel

20.14. S. Korea Market Analysis

20.14.1. By Type

20.14.2. By Application Type

20.14.3. By Consumer Orientation

20.14.4. By Sales Channel

20.15. India Market Analysis

20.15.1. By Type

20.15.2. By Application Type

20.15.3. By Consumer Orientation

20.15.4. By Sales Channel

20.16. ASEAN Market Analysis

20.16.1. By Type

20.16.2. By Application Type

20.16.3. By Consumer Orientation

20.16.4. By Sales Channel

20.17. Australia and New Zealand Market Analysis

20.17.1. By Type

20.17.2. By Application Type

20.17.3. By Consumer Orientation

20.17.4. By Sales Channel

20.18. Turkey Market Analysis

20.18.1. By Type

20.18.2. By Application Type

20.18.3. By Consumer Orientation

20.18.4. By Sales Channel

20.19. South Africa Market Analysis

20.19.1. By Type

20.19.2. By Application Type

20.19.3. By Consumer Orientation

20.19.4. By Sales Channel

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Concentration

21.3. Market Share Analysis of Top Players

21.4. Market Presence Analysis

21.4.1. By Regional footprint of Players

21.4.2. Product foot print by Players

21.4.3. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Pricing Analysis by Competition

22.3. Competition Benchmarking

22.4. Competition Deep Dive

22.4.1. DJO LLC

22.4.1.1. Overview

22.4.1.2. Product Portfolio

22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.1.4. Distribution Footprint

22.4.1.5. Strategy Overview

22.4.2. DARCO International, Inc.

22.4.2.1. Overview

22.4.2.2. Product Portfolio

22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.2.4. Distribution Footprint

22.4.2.5. Strategy Overview

22.4.3. MEPHISTO S.A.S

22.4.3.1. Overview

22.4.3.2. Product Portfolio

22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.3.4. Distribution Footprint

22.4.3.5. Strategy Overview

22.4.4. Propet US, Inc.

22.4.4.1. Overview

22.4.4.2. Product Portfolio

22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.4.4. Distribution Footprint

22.4.4.5. Strategy Overview

22.4.5. Apex Foot Health Industries, LLC

22.4.5.1. Overview

22.4.5.2. Product Portfolio

22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.5.4. Distribution Footprint

22.4.5.5. Strategy Overview

22.4.6. DUNA-Corradini S.p.A.

22.4.6.1. Overview

22.4.6.2. Product Portfolio

22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.6.4. Distribution Footprint

22.4.6.5. Strategy Overview

22.4.7. Vionic Group LLC

22.4.7.1. Overview

22.4.7.2. Product Portfolio

22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.7.4. Distribution Footprint

22.4.7.5. Strategy Overview

22.4.8. Chaneco Limited

22.4.8.1. Overview

22.4.8.2. Product Portfolio

22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.8.4. Distribution Footprint

22.4.8.5. Strategy Overview

22.4.9. Orthofeet, Inc.

22.4.9.1. Overview

22.4.9.2. Product Portfolio

22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.9.4. Distribution Footprint

22.4.9.5. Strategy Overview

22.4.10. Piedro

22.4.10.1. Overview

22.4.10.2. Product Portfolio

22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.10.4. Distribution Footprint

22.4.10.5. Strategy Overview

22.4.11. Drewshoe Incorporated

22.4.11.1. Overview

22.4.11.2. Product Portfolio

22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.11.4. Distribution Footprint

22.4.11.5. Strategy Overview

22.4.12. New Balance Athletics, Inc

22.4.12.1. Overview

22.4.12.2. Product Portfolio

22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.12.4. Distribution Footprint

22.4.12.5. Strategy Overview

22.4.13. Others

22.4.13.1. Overview

22.4.13.2. Product Portfolio

22.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.13.4. Distribution Footprint

22.4.13.5. Strategy Overview

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

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2024/10/04 10:27

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