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水筒市場調査レポート:2032年までの予測


Water Bottle Market Research Report Forecast till 2032

水筒市場調査レポート:2032年までの予測 市場概要 水筒市場は、調査期間中にCAGR 5.00%を記録すると予測される。Eコマース業界の急成長、水を長時間保温する技術の進歩、スポーツやアウトドア活動用に作られ... もっと見る

 

 

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2024年4月10日 US$4,950
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145 英語

 

サマリー

水筒市場調査レポート:2032年までの予測

市場概要
水筒市場は、調査期間中にCAGR 5.00%を記録すると予測される。Eコマース業界の急成長、水を長時間保温する技術の進歩、スポーツやアウトドア活動用に作られた特殊な水筒などが主な市場促進要因であり、市場の拡大が見込まれている。
顧客を誘惑するために、メーカーは絶えず独創的な技術革新に基づくボトルを提供している。例えば、飲料に関する注意書きや温度表示などの見どころを盛り込んだ節約型の水筒の進歩は顧客の興味を引き、予測期間中、品目への関心がさらに高まるものと思われる。再利用可能な水筒を開発し、プラスチックの一回使用量を減らすことを使命とする組織は、拡大する商品関心を支えている。例えば、CamelBakは2021年1月に硬化鋼の再利用可能な水筒を発表し、こぼれない安全な先端処理鋼構造を保証した。同様に、GAILペストリーショップとの共同作業で、様々な優れた耐久性のある再利用可能なアイテムを製造する組織であるSea Bottleは、2021年5月にNFCブリリアントチップ影響力ステージを発表し、そのイメージを向上させ、さらなるプラスチックの海への流入を防ぐことで気候を支援する。すべてのシーボトルは、影響をスクリーニングするために底部にNFCチップを導入している。また、航海中の水筒の利用は増加傾向にあり、レストランや旅館で高価な飲み物を買う代わりに、自宅からマイボトルを持参することを決める顧客も多い。

プラスチックの使い捨てによる自然破壊やCO2排出を防ぐため、企業は管理可能で再利用可能なペットボトルを提供している。硬質スチールボトルは、丈夫で再利用が可能なため、カーボンインプレッションを低減することができる。さらに、気候への関心が高まるにつれ、再利用可能な水筒が支持され続けている。

市場区分
製品タイプにより、水筒市場は断熱、非断熱、フィルター水筒、インフューザー水筒、その他に分類される。
流通チャネルでは、オンラインとオフラインに分類される。
素材タイプでは、市場はプラスチック、ステンレススチール、ガラス、その他に分類される。
地域別洞察
北米の水筒市場地域がこの市場を圧倒する。気候に配慮する顧客は、再利用プラスチックや生分解性決定のような環境収容材料を利用する組織を支持している。

ヨーロッパの水筒市場は第2位のシェアを占めている。この品目に対する堅調な関心の根本的な原動力は、健全な生活様式を求める傾向が強まっていることと、登山、旅行、ワークアウトなどのスポーツにボトルを広く利用していることである。

アジア太平洋地域の水筒市場は、レビュー期間中、最も速いCAGRで発展することになっている。プラスチック製の水筒を使用することに関連する危険性のため、公的機関は、環境に適合し、管理しやすい材料を選択するようにボトル生産者を強力に後押ししている。
主要プレーヤー
水筒市場の主要プレーヤーは、Thermos L.L.C.(米国)、Sigg Switzerland AG(スイス)、Tupperware Brands Corporation(米国)、Klean Kanteen(米国)、CamelBak(米国)、S'well(米国)、Contigo Brands(米国)、Aquasana, Inc.(米国)、HYDAWAY(米国)、Thermo Fisher Scientific Inc.(米国)である。



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目次

目次
1. 要旨
2. 市場紹介
2.1.定義
2.2. 調査範囲
2.2.1. 調査目的
2.2.2. 前提条件
2.2.3. 制限事項
3. 調査方法
3.1.概要
3.2.データマイニング
3.3.二次調査
3.4. 一次調査
3.4.1. 一次インタビューと情報収集プロセス
3.4.2. 一次回答者の内訳
3.5. 予測モデル
3.6. 市場規模の推定
3.6.1. ボトムアップアプローチ
3.6.2. トップダウン・アプローチ
3.7. データの三角測量
3.8.検証
4. 市場ダイナミクス
4.概要
4.推進要因
4.3.阻害要因
4.4. 機会
5. 市場要因分析
5.1. バリューチェーン分析
5.2. ポーターの5つの力分析
5.2.1. サプライヤーの交渉力
5.2.2. 買い手の交渉力
5.2.3. 新規参入の脅威
5.2.4. 代替品の脅威
5.2.5.ライバルの激しさ
5.3. コビッド19の影響分析
5.3.1. 市場インパクト分析
5.3.2. 地域別インパクト
5.3.3. 機会と脅威の分析
6. 水筒の世界市場、製品タイプ別
6.概要
6.2.断熱タイプ
6.3. 非断熱
6.4. フィルター付き水筒
6.5. インフューザー水筒
6.6.その他
7. 水筒の世界市場、流通チャネル別
7.1.概要
7.2.オンライン
7.3.オフライン
8. 水筒の世界市場:素材タイプ別
8.1.概要
8.2. プラスチック
8.3. ステンレススチール
8.4.ガラス
8.5.その他
9. 水筒の世界市場、地域別
9.1.概要
9.1. 北米
9.1.1.
9.カナダ
9.ヨーロッパ
9.ドイツ
9.2.2. フランス
9.2.3.
9.2.4. イタリア
9.2.5. スペイン
9.2.6. その他のヨーロッパ
9.3. アジア太平洋
9.3.1. 中国
9.3.2. インド
9.3.3.
9.3.4. 韓国
9.3.5. オーストラリア
9.3.6. その他のアジア太平洋地域
9.4. その他の地域
9.4.1. 中東
9.4.2. アフリカ
9.4.3. ラテンアメリカ
10. 競争環境
10.1.概要
10.2. 競合分析
10.3. 市場シェア分析
10.4. 世界の水筒市場における主要成長戦略
10.5. 競争ベンチマーク
10.6.世界の水筒市場における開発数で見た主要企業
10.7. 主要な開発と成長戦略
10.7.1. 新製品発売/サービス展開
10.7.2. 合併・買収
10.7.3. 合弁事業
10.8. 主要企業の財務マトリックス
10.8.1. 売上高と営業利益、2022年
10.8.2. 主要企業の研究開発費、2022年
11. 企業プロフィール
11.1. シグ スイス(スイス)
11.1.1. 会社概要
11.1.2. 財務概要
11.1.3. 提供製品
11.1.4. 主要な開発
11.1.5. swot分析
11.1.6. 主要戦略
11.2.サーモスL.L.C.(アメリカ)
11.2.1. 会社概要
11.2.2. 財務概要
11.2.3. 提供製品
11.2.4. 主要な開発
11.2.5.SWOT分析
11.2.6. 主要戦略
11.3.タッパーウェア・ブランド・コーポレーション(米国)
11.3.1. 会社概要
11.3.2. 財務概要
11.3.3. 提供製品
11.3.4. 主要な開発
11.3.5. スウォット分析
11.3.6. 主要戦略
11.4. クリーンカンティーン(米国)
11.4.1. 会社概要
11.4.2. 財務概要
11.4.3. 提供製品
11.4.4. 主要な開発
11.4.5. swot分析
11.4.6. 主要戦略
11.5. キャメルバック(アメリカ)
11.5.1. 会社概要
11.5.2. 財務概要
11.5.3. 提供製品
11.5.4. 主要な開発
11.5.5. swot分析
11.5.6. 主要戦略
11.6. エスウェル(米国)
11.6.1. 会社概要
11.6.2. 財務概要
11.6.3. 提供製品
11.6.4. 主要な開発
11.6.5. swot分析
11.6.6. 主要戦略
11.7. コンティーゴ・ブランド(アメリカ)
11.7.1. 会社概要
11.7.2. 財務概要
11.7.3. 提供製品
11.7.4. 主要な開発
11.7.5. swot分析
11.7.6. 主要戦略
11.8. アクアサナ社(アメリカ)
11.8.1. 会社概要
11.8.2. 財務概要
11.8.3. 提供製品
11.8.4. 主要な開発
11.8.5. swot分析
11.8.6. 主要戦略
11.9. ヒダウェイ(米国)
11.9.1. 会社概要
11.9.2. 財務概要
11.9.3. 提供製品
11.9.4. 主要な開発
11.9.5. swot分析
11.9.6. 主要戦略
11.10. サーモフィッシャーサイエンティフィック(アメリカ)
11.10.1. 会社概要
11.10.2. 財務概要
11.10.3. 提供製品
11.10.4. 主要開発品
11.10.5. swot分析
11.10.6. 主要戦略
12. 付録
12.1. 参考文献
12.2. 関連レポート

 

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Summary

Water Bottle Market Research Report Forecast till 2032

Market Overview
Water Bottle Market is anticipated to register a CAGR of 5.00% during the review period. The market is expected to expand because of key market drivers include the e-commerce industry's rapid growth, technological advancements that keep water heated for extended periods of time, and specialized water bottles made for sports and outdoor activities.
To tempt clients, makers are continuously offering inventive innovation-based bottles. Savvy water bottle advancements that incorporate highlights, for example, drinking cautions and temperature signs are interesting to customers and are supposed to further develop item interest all through the projection period. Organizations' advancement of reusable water bottles and missions to decrease single-utilize plastic use upholds the extending item interest. For example, CamelBak presented a hardened steel, reusable water bottle in January 2021, guaranteeing a spill-safe, no-tip treated steel structure; it is accessible in single-walled and protected structures, and it is easy to understand and sturdy in requesting settings. Likewise, in a joint effort with the GAIL Pastry shop, Sea Bottle, an organization that makes various exceptional, durable reusable items, presented the NFC brilliant chip influence stage in May 2021 to advance its image and help the climate by keeping additional plastic from entering the sea. Every Sea Bottle has a NFC chip introduced in the base to screen influence. Also, the utilization of water bottles while voyaging is on the ascent, with numerous clients deciding to bring their own bottles from home instead of laying out for expensive beverages at restaurants and inns.

To keep natural harm and CO2 emanations from single-utilize plastic, organizations offer manageable and reused plastic-based bottles. This will open up more prominent open doors for industry development; hardened steel-based bottles are turning out to be progressively well known because of their sturdiness and capacity to be reused, which brings down their carbon impression. Moreover, as open attention to the climate has developed, reusable water bottles keep on acquiring favor.

Market Segmentation
Based on product type, the water bottle market is classified into Insulated, Non-Insulated, Filter Water Bottle, Infuser Water Bottle and Others.
The distribution channel categorizes market into includes Online and Offline.
In terms of material type the market is segmented into Plastic, Stainless Steel, Glass, and Others.
Regional Insights
The North American water bottle market region will overwhelm this market. Customers that consideration about the climate are supporting organizations that utilization eco-accommodating materials like reused plastics and biodegradable decisions.

Europe water bottle market represents the second-biggest market share. The fundamental driver of the solid interest for this item is the growing pattern toward sound ways of life and the far and wide utilization of bottles for sports like climbing, traveling, and working out.

The Asia-Pacific Water Bottle Market is supposed to develop at the quickest CAGR during the review period. Because of the dangers related with utilizing plastic water bottles, the public authority is forcefully uplifting bottle producers to pick eco-accommodating and manageable materials.
Major Players
The key players in the water bottle market are Thermos L.L.C. (U.S.), Sigg Switzerland AG (Switzerland), Tupperware Brands Corporation (U.S.), Klean Kanteen (U.S.), CamelBak (U.S.), S'well (U.S.), Contigo Brands (U.S.), Aquasana, Inc. (U.S.), HYDAWAY (U.S.), and Thermo Fisher Scientific Inc. (U.S.).



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. EXECUTIVE SUMMARY
2. MARKET INTRODUCTION
2.1. DEFINITION
2.2. SCOPE OF THE STUDY
2.2.1. RESEARCH OBJECTIVE
2.2.2. ASSUMPTIONS
2.2.3. LIMITATIONS
3. RESEARCH METHODOLOGY
3.1. OVERVIEW
3.2. DATA MINING
3.3. SECONDARY RESEARCH
3.4. PRIMARY RESEARCH
3.4.1. PRIMARY INTERVIEWS AND INFORMATION GATHERING PROCESS
3.4.2. BREAKDOWN OF PRIMARY RESPONDENTS
3.5. FORECASTING MODEL
3.6. MARKET SIZE ESTIMATION
3.6.1. BOTTOM-UP APPROACH
3.6.2. TOP-DOWN APPROACH
3.7. DATA TRIANGULATION
3.8. VALIDATION
4. MARKET DYNAMICS
4.1. OVERVIEW
4.2. DRIVERS
4.3. RESTRAINTS
4.4. OPPORTUNITIES
5. MARKET FACTOR ANALYSIS
5.1. VALUE CHAIN ANALYSIS
5.2. PORTER’S FIVE FORCES ANALYSIS
5.2.1. BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
5.2.2. BARGAINING POWER OF BUYERS
5.2.3. THREAT OF NEW ENTRANTS
5.2.4. THREAT OF SUBSTITUTES
5.2.5. INTENSITY OF RIVALRY
5.3. COVID-19 IMPACT ANALYSIS
5.3.1. MARKET IMPACT ANALYSIS
5.3.2. REGIONAL IMPACT
5.3.3. OPPORTUNITY AND THREAT ANALYSIS
6. GLOBAL WATER BOTTLE MARKET, BY PRODUCT TYPE
6.1. OVERVIEW
6.2. INSULATED
6.3. NON-INSULATED
6.4. FILTER WATER BOTTLE
6.5. INFUSER WATER BOTTLE
6.6. OTHERS
7. GLOBAL WATER BOTTLE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
7.1. OVERVIEW
7.2. ONLINE
7.3. OFFLINE
8. GLOBAL WATER BOTTLE MARKET, BY MATERIAL TYPE
8.1. OVERVIEW
8.2. PLASTIC
8.3. STAINLESS STEEL
8.4. GLASS
8.5. OTHERS
9. GLOBAL WATER BOTTLE MARKET, BY REGION
9.1. OVERVIEW
9.1. NORTH AMERICA
9.1.1. US
9.1.2. CANADA
9.2. EUROPE
9.2.1. GERMANY
9.2.2. FRANCE
9.2.3. UK
9.2.4. ITALY
9.2.5. SPAIN
9.2.6. REST OF EUROPE
9.3. ASIA-PACIFIC
9.3.1. CHINA
9.3.2. INDIA
9.3.3. JAPAN
9.3.4. SOUTH KOREA
9.3.5. AUSTRALIA
9.3.6. REST OF ASIA-PACIFIC
9.4. REST OF THE WORLD
9.4.1. MIDDLE EAST
9.4.2. AFRICA
9.4.3. LATIN AMERICA
10. COMPETITIVE LANDSCAPE
10.1. OVERVIEW
10.2. COMPETITIVE ANALYSIS
10.3. MARKET SHARE ANALYSIS
10.4. MAJOR GROWTH STRATEGY IN THE GLOBAL WATER BOTTLE MARKET,
10.5. COMPETITIVE BENCHMARKING
10.6. LEADING PLAYERS IN TERMS OF NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE GLOBAL WATER BOTTLE MARKET,
10.7. KEY DEVELOPMENTS AND GROWTH STRATEGIES
10.7.1. NEW PRODUCT LAUNCH/SERVICE DEPLOYMENT
10.7.2. MERGER & ACQUISITIONS
10.7.3. JOINT VENTURES
10.8. MAJOR PLAYERS FINANCIAL MATRIX
10.8.1. SALES & OPERATING INCOME, 2022
10.8.2. MAJOR PLAYERS R&D EXPENDITURE. 2022
11. COMPANY PROFILES
11.1. SIGG SWITZERLAND AG (SWITZERLAND)
11.1.1. COMPANY OVERVIEW
11.1.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.1.3. PRODUCTS OFFERED
11.1.4. KEY DEVELOPMENTS
11.1.5. SWOT ANALYSIS
11.1.6. KEY STRATEGIES
11.2. THERMOS L.L.C. (U.S.).
11.2.1. COMPANY OVERVIEW
11.2.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.2.3. PRODUCTS OFFERED
11.2.4. KEY DEVELOPMENTS
11.2.5. SWOT ANALYSIS
11.2.6. KEY STRATEGIES
11.3. TUPPERWARE BRANDS CORPORATION (U.S.)
11.3.1. COMPANY OVERVIEW
11.3.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.3.3. PRODUCTS OFFERED
11.3.4. KEY DEVELOPMENTS
11.3.5. SWOT ANALYSIS
11.3.6. KEY STRATEGIES
11.4. KLEAN KANTEEN (U.S.)
11.4.1. COMPANY OVERVIEW
11.4.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.4.3. PRODUCTS OFFERED
11.4.4. KEY DEVELOPMENTS
11.4.5. SWOT ANALYSIS
11.4.6. KEY STRATEGIES
11.5. CAMELBAK (U.S.)
11.5.1. COMPANY OVERVIEW
11.5.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.5.3. PRODUCTS OFFERED
11.5.4. KEY DEVELOPMENTS
11.5.5. SWOT ANALYSIS
11.5.6. KEY STRATEGIES
11.6. S’WELL (U.S.)
11.6.1. COMPANY OVERVIEW
11.6.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.6.3. PRODUCTS OFFERED
11.6.4. KEY DEVELOPMENTS
11.6.5. SWOT ANALYSIS
11.6.6. KEY STRATEGIES
11.7. CONTIGO BRANDS (U.S.)
11.7.1. COMPANY OVERVIEW
11.7.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.7.3. PRODUCTS OFFERED
11.7.4. KEY DEVELOPMENTS
11.7.5. SWOT ANALYSIS
11.7.6. KEY STRATEGIES
11.8. AQUASANA, INC. (U.S.)
11.8.1. COMPANY OVERVIEW
11.8.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.8.3. PRODUCTS OFFERED
11.8.4. KEY DEVELOPMENTS
11.8.5. SWOT ANALYSIS
11.8.6. KEY STRATEGIES
11.9. HYDAWAY (U.S.)
11.9.1. COMPANY OVERVIEW
11.9.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.9.3. PRODUCTS OFFERED
11.9.4. KEY DEVELOPMENTS
11.9.5. SWOT ANALYSIS
11.9.6. KEY STRATEGIES
11.10. THERMO FISHER SCIENTIFIC INC. (U.S.)
11.10.1. COMPANY OVERVIEW
11.10.2. FINANCIAL OVERVIEW
11.10.3. PRODUCTS OFFERED
11.10.4. KEY DEVELOPMENTS
11.10.5. SWOT ANALYSIS
11.10.6. KEY STRATEGIES
12. APPENDIX
12.1. REFERENCES
12.2. RELATED REPORTS

 

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