世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

スパークリングボトルウォーター市場


Sparkling Bottled Water Market

スパークリングボトル入り飲料水市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したスパークリングボトル入り飲料水に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月5日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
348 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

スパークリングボトル入り飲料水市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したスパークリングボトル入り飲料水に関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- フレーバー
- 無香料
- その他

流通チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 独立系食料品店
- 専門店
- オンライン小売
- その他

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

スパークリングボトル入り飲料水市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、スパークリングボトル入り飲料水市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限をハイライトしており、読者がスパークリングボトル入り飲料水市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 スパークリングボトル入り飲料水の世界市場需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)と現在および将来の市場価値(454億米ドル)および数量(7.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 - スパークリングボトル入り飲料水の世界市場 - 価格分析

製品タイプ別に、価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含みます。

第05章 スパークリングボトルウォーターの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、スパークリングボトル入り飲料水市場は、フレーバード、アンフレーバード、その他に区分されます。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 スパークリングボトルウォーターの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、スパークリングボトル入り飲料水市場は、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、独立系食料品店、専門店、オンライン小売、その他に区分されます。このセクションでは、流通チャネル別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 スパークリングボトル入り飲料水の地域別市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

地域別にスパークリングボトル入り飲料水市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米のスパークリングボトル入り飲料水市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の地域別動向、規制、異なるセグメントや国に基づく市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカのスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のスパークリングボトル入り飲料水市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスパークリングボトル入り飲料水市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスパークリングボトル入り飲料水市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスパークリングボトル入り飲料水市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東・アフリカのスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるスパークリングボトル入り飲料水市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のスパークリングボトル入り飲料水市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、スパークリングボトル入り飲料水市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Nestlé、PepsiCo Inc.、National Beverage Corp.、Keurig Dr Pepper Inc.、The Coca-Cola Company、Danone S.A.、SANPELLEGRINO S.p.A.、Hiball、AQUA Carpatica、Volay Brands LLC、Big Watt Cold Beverage Co.

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、スパークリングボトル入り飲料水市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|スパークリングボトルウォーター市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要地域別

3.9.2.主要国別

3.10.地域別親市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

4.2.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

5.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.ノンフレーバー

5.3.2.フレーバーあり

5.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

5.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:技術タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの技術タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

6.3.技術タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.イオン交換・脱塩

6.3.2.消毒

6.3.3.ろ過

6.4.技術タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

6.5.技術タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.包装タイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの包装タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

7.3.包装タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.ガラス容器

7.3.2.金属容器

7.3.3.プラスチック容器

7.4.包装タイプ別前年比成長動向分析、2018~2022年

7.5.包装タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

8.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析および予測:流通チャネル別、2023年~2033年

8.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット

8.3.2.コンビニエンスストア

8.3.3.小売アウトレット

8.3.4.オンラインストア

8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

8.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.アジア太平洋

9.3.5.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.製品タイプ別

10.2.3.技術タイプ別

10.2.4.包装タイプ別

10.2.5.流通チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.製品タイプ別

10.3.3.技術タイプ別

10.3.4.包装タイプ別

10.3.5.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.製品タイプ別

11.2.3.技術タイプ別

11.2.4.包装タイプ別

11.2.5.流通チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.製品タイプ別

11.3.3.技術タイプ別

11.3.4.包装タイプ別

11.3.5.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.製品タイプ別

12.2.3.技術タイプ別

12.2.4.包装タイプ別

12.2.5.流通チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.製品タイプ別

12.3.3.技術タイプ別

12.3.4.包装タイプ別

12.3.5.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.アジア太平洋地域の国別市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.1.4.シンガポール

13.2.1.5.タイ

13.2.1.6.インドネシア

13.2.1.7.オーストラリア

13.2.1.8.ニュージーランド

13.2.1.9.その他のアジア太平洋地域

13.2.2.製品タイプ別

13.2.3.技術タイプ別

13.2.4.包装タイプ別

13.2.5.流通チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.製品タイプ別

13.3.3.技術タイプ別

13.3.4.包装タイプ別

13.3.5.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)・数量(リットル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.GCC諸国

14.2.1.2.南アフリカ

14.2.1.3.イスラエル

14.2.1.4.その他のMEA諸国

14.2.2.製品タイプ別

14.2.3.技術タイプ別

14.2.4.包装タイプ別

14.2.5.流通チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.製品タイプ別

14.3.3.技術タイプ別

14.3.4.包装タイプ別

14.3.5.流通チャネル別

14.4.主要項目

15.主要国市場分析

15.1.アメリカ

15.1.1.価格分析

15.1.2.市場シェア分析、2022年

15.1.2.1.製品タイプ別

15.1.2.2.技術タイプ別

15.1.2.3.包装タイプ別

15.1.2.4.流通チャネル別

15.2.カナダ

15.2.1.価格分析

15.2.2.市場シェア分析、2022年

15.2.2.1.製品タイプ別

15.2.2.2.技術タイプ別

15.2.2.3.包装タイプ別

15.2.2.4.流通チャネル別

15.3.ブラジル

15.3.1.価格分析

15.3.2.市場シェア分析、2022年

15.3.2.1.製品タイプ別

15.3.2.2.技術タイプ別

15.3.2.3.包装タイプ別

15.3.2.4.流通チャネル別

15.4.メキシコ

15.4.1.価格分析

15.4.2.市場シェア分析、2022年

15.4.2.1.製品タイプ別

15.4.2.2.技術タイプ別

15.4.2.3.包装タイプ別

15.4.2.4.流通チャネル別

15.5.ドイツ

15.5.1.価格分析

15.5.2.市場シェア分析、2022年

15.5.2.1.製品タイプ別

15.5.2.2.技術タイプ別

15.5.2.3.包装タイプ別

15.5.2.4.流通チャネル別

15.6.イギリス

15.6.1.価格分析

15.6.2.市場シェア分析、2022年

15.6.2.1.製品タイプ別

15.6.2.2.技術タイプ別

15.6.2.3.包装タイプ別

15.6.2.4.流通チャネル別

15.7.フランス

15.7.1.価格分析

15.7.2.市場シェア分析、2022年

15.7.2.1.製品タイプ別

15.7.2.2.技術タイプ別

15.7.2.3.包装タイプ別

15.7.2.4.流通チャネル別

15.8.スペイン

15.8.1.価格分析

15.8.2.市場シェア分析、2022年

15.8.2.1.製品タイプ別

15.8.2.2.技術タイプ別

15.8.2.3.包装タイプ別

15.8.2.4.流通チャネル別

15.9.イタリア

15.9.1.価格分析

15.9.2.市場シェア分析、2022年

15.9.2.1.製品タイプ別

15.9.2.2.技術タイプ別

15.9.2.3.包装タイプ別

15.9.2.4.流通チャネル別

15.10.中国

15.10.1.価格分析

15.10.2.市場シェア分析、2022年

15.10.2.1.製品タイプ別

15.10.2.2.技術タイプ別

15.10.2.3.包装タイプ別

15.10.2.4.流通チャネル別

15.11.日本

15.11.1.価格分析

15.11.2.市場シェア分析、2022年

15.11.2.1.製品タイプ別

15.11.2.2.技術タイプ別

15.11.2.3.包装タイプ別

15.11.2.4.流通チャネル別

15.12.韓国

15.12.1.価格分析

15.12.2.市場シェア分析、2022年

15.12.2.1.製品タイプ別

15.12.2.2.技術タイプ別

15.12.2.3.包装タイプ別

15.12.2.4.流通チャネル別

15.13.シンガポール

15.13.1.価格分析

15.13.2.市場シェア分析、2022年

15.13.2.1.製品タイプ別

15.13.2.2.技術タイプ別

15.13.2.3.包装タイプ別

15.13.2.4.流通チャネル別

15.14.タイ

15.14.1.価格分析

15.14.2.市場シェア分析、2022年

15.14.2.1.製品タイプ別

15.14.2.2.技術タイプ別

15.14.2.3.包装タイプ別

15.14.2.4.流通チャネル別

15.15.インドネシア

15.15.1.価格分析

15.15.2.市場シェア分析、2022年

15.15.2.1.製品タイプ別

15.15.2.2.技術タイプ別

15.15.2.3.包装タイプ別

15.15.2.4.流通チャネル別

15.16.オーストラリア

15.16.1.価格分析

15.16.2.市場シェア分析、2022年

15.16.2.1.製品タイプ別

15.16.2.2.技術タイプ別

15.16.2.3.包装タイプ別

15.16.2.4.流通チャネル別

15.17.ニュージーランド

15.17.1.価格分析

15.17.2.市場シェア分析、2022年

15.17.2.1.製品タイプ別

15.17.2.2.技術タイプ別

15.17.2.3.包装タイプ別

15.17.2.4.流通チャネル別

15.18.GCC諸国

15.18.1.価格分析

15.18.2.市場シェア分析、2022年

15.18.2.1.製品タイプ別

15.18.2.2.技術タイプ別

15.18.2.3.包装タイプ別

15.18.2.4.流通チャネル別

15.19.南アフリカ

15.19.1.価格分析

15.19.2.市場シェア分析、2022年

15.19.2.1.製品タイプ別

15.19.2.2.技術タイプ別

15.19.2.3.包装タイプ別

15.19.2.4.流通チャネル別

15.20.イスラエル

15.20.1.価格分析

15.20.2.市場シェア分析、2022年

15.20.2.1.製品タイプ別

15.20.2.2.技術タイプ別

15.20.2.3.包装タイプ別

15.20.2.4.流通チャネル別

16.市場構造分析

16.1.競争ダッシュボード

16.2.コンペティション・ベンチマーク

16.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

16.3.1.地域別

16.3.2.製品タイプ別

16.3.3.技術タイプ別

16.3.4.包装タイプ別

16.3.5.流通チャネル別

17.競合分析

17.1.競合の深堀り

17.1.1.ダノン

17.1.1.1.概要

17.1.1.2.製品ポートフォリオ

17.1.1.3.市場セグメント別収益性

17.1.1.4.販売拠点

17.1.1.5.戦略の概要

17.1.1.5.1.マーケティング戦略

17.1.1.5.2.製品戦略

17.1.1.5.3.チャネル戦略

17.1.2.コット

17.1.2.1.概要

17.1.2.2.製品ポートフォリオ

17.1.2.3.市場セグメント別の収益性

17.1.2.4.販売拠点

17.1.2.5.戦略の概要

17.1.2.5.1.マーケティング戦略

17.1.2.5.2.製品戦略

17.1.2.5.3.チャネル戦略

17.1.3.ペプシコ

17.1.3.1.概要

17.1.3.2.製品ポートフォリオ

17.1.3.3.市場セグメント別の収益性

17.1.3.4.販売拠点

17.1.3.5.戦略の概要

17.1.3.5.1.マーケティング戦略

17.1.3.5.2.製品戦略

17.1.3.5.3.チャネル戦略

17.1.4.ネスレ

17.1.4.1.概要

17.1.4.2.製品ポートフォリオ

17.1.4.3.市場セグメント別の収益性

17.1.4.4.販売拠点

17.1.4.5.戦略の概要

17.1.4.5.1.マーケティング戦略

17.1.4.5.2.製品戦略

17.1.4.5.3.チャネル戦略

17.1.5.A.G.バー

17.1.5.1.概要

17.1.5.2.製品ポートフォリオ

17.1.5.3.市場セグメント別収益性

17.1.5.4.販売拠点

17.1.5.5.戦略の概要

17.1.5.5.1.マーケティング戦略

17.1.5.5.2.製品戦略

17.1.5.5.3.チャネル戦略

17.1.6.コカ・コーラ

17.1.6.1.概要

17.1.6.2.製品ポートフォリオ

17.1.6.3.市場セグメント別収益性

17.1.6.4.販売拠点

17.1.6.5.戦略の概要

17.1.6.5.1.マーケティング戦略

17.1.6.5.2.製品戦略

17.1.6.5.3.チャネル戦略

17.1.7.クリスタルガイザー

17.1.7.1.概要

17.1.7.2.製品ポートフォリオ

17.1.7.3.市場セグメント別収益性

17.1.7.4.販売拠点

17.1.7.5.戦略の概要

17.1.7.5.1.マーケティング戦略

17.1.7.5.2.製品戦略

17.1.7.5.3.チャネル戦略

17.1.8.ヴィンテージ

17.1.8.1.概要

17.1.8.2.製品ポートフォリオ

17.1.8.3.市場セグメント別収益性

17.1.8.4.販売拠点

17.1.8.5.戦略の概要

17.1.8.5.1.マーケティング戦略

17.1.8.5.2.製品戦略

17.1.8.5.3.チャネル戦略

17.1.9.スパークリングアイス

17.1.9.1.概要

17.1.9.2.製品ポートフォリオ

17.1.9.3.市場セグメント別収益性

17.1.9.4.販売拠点

17.1.9.5.戦略の概要

17.1.9.5.1.マーケティング戦略

17.1.9.5.2.製品戦略

17.1.9.5.3.チャネル戦略

17.1.10.ドクターペッパースナップル

17.1.10.1.概要

17.1.10.2.製品ポートフォリオ

17.1.10.3.市場セグメント別の収益性

17.1.10.4.販売拠点

17.1.10.5.戦略の概要

17.1.10.5.1.マーケティング戦略

17.1.10.5.2.製品戦略

17.1.10.5.3.チャネル戦略

18.前提条件と略語

19.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Sparkling Bottled Water Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Sparkling Bottled Water offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Flavored
• Unflavored
• Others

By Distribution Channel:

• Hypermarket/Supermarket
• Convenience Stores
• Independent Grocery Stores
• Specialty Stores
• Online Retail
• Others

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Sparkling Bottled Water Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Sparkling Bottled Water Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Sparkling Bottled Water Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Sparkling Bottled Water Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 45.4 billion) and volume (7.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Sparkling Bottled Water Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Sparkling Bottled Water Market is segmented into Flavored, Unflavored, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Sparkling Bottled Water Market is segmented into Hypermarket/Supermarket, Convenience Stores, Independent Grocery Stores, Specialty Stores, Online Retail, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 07 - Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Sparkling Bottled Water Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sparkling Bottled Water Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sparkling Bottled Water Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sparkling Bottled Water Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sparkling Bottled Water Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Sparkling Bottled Water Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Sparkling Bottled Water Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Sparkling Bottled Water Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Nestlé, PepsiCo Inc., National Beverage Corp., Keurig Dr Pepper Inc., The Coca-Cola Company, Danone S.A., SANPELLEGRINO S.p.A, Hiball, AQUA Carpatica, Volay Brands LLC, Big Watt Cold Beverage Co.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Sparkling Bottled Water Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Sparkling Bottled Water Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Regions

3.9.2. By Key Countries

3.10. Regional Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

5.3.1. Unflavoured

5.3.2. Flavoured

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Technology Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Technology Type, 2023 to 2033

6.3.1. Ion Exchange & Demineralization

6.3.2. Disinfection

6.3.3. Filtration

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Packaging Type, 2023 to 2033

7.3.1. Glass Containers

7.3.2. Metal Containers

7.3.3. Plastic Containers

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Packaging Type, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Packaging Type, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

8.3.1. Hypermarkets/Supermarkets

8.3.2. Convenience Stores

8.3.3. Retail Outlets

8.3.4. Online Stores

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. Asia Pacific

9.3.5. Middle East & Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Product Type

10.2.3. By Technology Type

10.2.4. By Packaging Type

10.2.5. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Product Type

10.3.3. By Technology Type

10.3.4. By Packaging Type

10.3.5. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Product Type

11.2.3. By Technology Type

11.2.4. By Packaging Type

11.2.5. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Product Type

11.3.3. By Technology Type

11.3.4. By Packaging Type

11.3.5. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom (UK)

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Product Type

12.2.3. By Technology Type

12.2.4. By Packaging Type

12.2.5. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Product Type

12.3.3. By Technology Type

12.3.4. By Packaging Type

12.3.5. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.1.4. Singapore

13.2.1.5. Thailand

13.2.1.6. Indonesia

13.2.1.7. Australia

13.2.1.8. New Zealand

13.2.1.9. Rest of Asia Pacific

13.2.2. By Product Type

13.2.3. By Technology Type

13.2.4. By Packaging Type

13.2.5. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Product Type

13.3.3. By Technology Type

13.3.4. By Packaging Type

13.3.5. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) & Volume (Litre) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. GCC Countries

14.2.1.2. South Africa

14.2.1.3. Israel

14.2.1.4. Rest of MEA

14.2.2. By Product Type

14.2.3. By Technology Type

14.2.4. By Packaging Type

14.2.5. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Product Type

14.3.3. By Technology Type

14.3.4. By Packaging Type

14.3.5. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. Key Countries Market Analysis

15.1. USA

15.1.1. Pricing Analysis

15.1.2. Market Share Analysis, 2022

15.1.2.1. By Product Type

15.1.2.2. By Technology Type

15.1.2.3. By Packaging Type

15.1.2.4. By Distribution Channel

15.2. Canada

15.2.1. Pricing Analysis

15.2.2. Market Share Analysis, 2022

15.2.2.1. By Product Type

15.2.2.2. By Technology Type

15.2.2.3. By Packaging Type

15.2.2.4. By Distribution Channel

15.3. Brazil

15.3.1. Pricing Analysis

15.3.2. Market Share Analysis, 2022

15.3.2.1. By Product Type

15.3.2.2. By Technology Type

15.3.2.3. By Packaging Type

15.3.2.4. By Distribution Channel

15.4. Mexico

15.4.1. Pricing Analysis

15.4.2. Market Share Analysis, 2022

15.4.2.1. By Product Type

15.4.2.2. By Technology Type

15.4.2.3. By Packaging Type

15.4.2.4. By Distribution Channel

15.5. Germany

15.5.1. Pricing Analysis

15.5.2. Market Share Analysis, 2022

15.5.2.1. By Product Type

15.5.2.2. By Technology Type

15.5.2.3. By Packaging Type

15.5.2.4. By Distribution Channel

15.6. UK

15.6.1. Pricing Analysis

15.6.2. Market Share Analysis, 2022

15.6.2.1. By Product Type

15.6.2.2. By Technology Type

15.6.2.3. By Packaging Type

15.6.2.4. By Distribution Channel

15.7. France

15.7.1. Pricing Analysis

15.7.2. Market Share Analysis, 2022

15.7.2.1. By Product Type

15.7.2.2. By Technology Type

15.7.2.3. By Packaging Type

15.7.2.4. By Distribution Channel

15.8. Spain

15.8.1. Pricing Analysis

15.8.2. Market Share Analysis, 2022

15.8.2.1. By Product Type

15.8.2.2. By Technology Type

15.8.2.3. By Packaging Type

15.8.2.4. By Distribution Channel

15.9. Italy

15.9.1. Pricing Analysis

15.9.2. Market Share Analysis, 2022

15.9.2.1. By Product Type

15.9.2.2. By Technology Type

15.9.2.3. By Packaging Type

15.9.2.4. By Distribution Channel

15.10. China

15.10.1. Pricing Analysis

15.10.2. Market Share Analysis, 2022

15.10.2.1. By Product Type

15.10.2.2. By Technology Type

15.10.2.3. By Packaging Type

15.10.2.4. By Distribution Channel

15.11. Japan

15.11.1. Pricing Analysis

15.11.2. Market Share Analysis, 2022

15.11.2.1. By Product Type

15.11.2.2. By Technology Type

15.11.2.3. By Packaging Type

15.11.2.4. By Distribution Channel

15.12. South Korea

15.12.1. Pricing Analysis

15.12.2. Market Share Analysis, 2022

15.12.2.1. By Product Type

15.12.2.2. By Technology Type

15.12.2.3. By Packaging Type

15.12.2.4. By Distribution Channel

15.13. Singapore

15.13.1. Pricing Analysis

15.13.2. Market Share Analysis, 2022

15.13.2.1. By Product Type

15.13.2.2. By Technology Type

15.13.2.3. By Packaging Type

15.13.2.4. By Distribution Channel

15.14. Thailand

15.14.1. Pricing Analysis

15.14.2. Market Share Analysis, 2022

15.14.2.1. By Product Type

15.14.2.2. By Technology Type

15.14.2.3. By Packaging Type

15.14.2.4. By Distribution Channel

15.15. Indonesia

15.15.1. Pricing Analysis

15.15.2. Market Share Analysis, 2022

15.15.2.1. By Product Type

15.15.2.2. By Technology Type

15.15.2.3. By Packaging Type

15.15.2.4. By Distribution Channel

15.16. Australia

15.16.1. Pricing Analysis

15.16.2. Market Share Analysis, 2022

15.16.2.1. By Product Type

15.16.2.2. By Technology Type

15.16.2.3. By Packaging Type

15.16.2.4. By Distribution Channel

15.17. New Zealand

15.17.1. Pricing Analysis

15.17.2. Market Share Analysis, 2022

15.17.2.1. By Product Type

15.17.2.2. By Technology Type

15.17.2.3. By Packaging Type

15.17.2.4. By Distribution Channel

15.18. GCC Countries

15.18.1. Pricing Analysis

15.18.2. Market Share Analysis, 2022

15.18.2.1. By Product Type

15.18.2.2. By Technology Type

15.18.2.3. By Packaging Type

15.18.2.4. By Distribution Channel

15.19. South Africa

15.19.1. Pricing Analysis

15.19.2. Market Share Analysis, 2022

15.19.2.1. By Product Type

15.19.2.2. By Technology Type

15.19.2.3. By Packaging Type

15.19.2.4. By Distribution Channel

15.20. Israel

15.20.1. Pricing Analysis

15.20.2. Market Share Analysis, 2022

15.20.2.1. By Product Type

15.20.2.2. By Technology Type

15.20.2.3. By Packaging Type

15.20.2.4. By Distribution Channel

16. Market Structure Analysis

16.1. Competition Dashboard

16.2. Competition Benchmarking

16.3. Market Share Analysis of Top Players

16.3.1. By Regional

16.3.2. By Product Type

16.3.3. By Technology Type

16.3.4. By Packaging Type

16.3.5. By Distribution Channel

17. Competition Analysis

17.1. Competition Deep Dive

17.1.1. Danone

17.1.1.1. Overview

17.1.1.2. Product Portfolio

17.1.1.3. Profitability by Market Segments

17.1.1.4. Sales Footprint

17.1.1.5. Strategy Overview

17.1.1.5.1. Marketing Strategy

17.1.1.5.2. Product Strategy

17.1.1.5.3. Channel Strategy

17.1.2. Cott

17.1.2.1. Overview

17.1.2.2. Product Portfolio

17.1.2.3. Profitability by Market Segments

17.1.2.4. Sales Footprint

17.1.2.5. Strategy Overview

17.1.2.5.1. Marketing Strategy

17.1.2.5.2. Product Strategy

17.1.2.5.3. Channel Strategy

17.1.3. PepsiCo

17.1.3.1. Overview

17.1.3.2. Product Portfolio

17.1.3.3. Profitability by Market Segments

17.1.3.4. Sales Footprint

17.1.3.5. Strategy Overview

17.1.3.5.1. Marketing Strategy

17.1.3.5.2. Product Strategy

17.1.3.5.3. Channel Strategy

17.1.4. Nestle

17.1.4.1. Overview

17.1.4.2. Product Portfolio

17.1.4.3. Profitability by Market Segments

17.1.4.4. Sales Footprint

17.1.4.5. Strategy Overview

17.1.4.5.1. Marketing Strategy

17.1.4.5.2. Product Strategy

17.1.4.5.3. Channel Strategy

17.1.5. A.G. Barr

17.1.5.1. Overview

17.1.5.2. Product Portfolio

17.1.5.3. Profitability by Market Segments

17.1.5.4. Sales Footprint

17.1.5.5. Strategy Overview

17.1.5.5.1. Marketing Strategy

17.1.5.5.2. Product Strategy

17.1.5.5.3. Channel Strategy

17.1.6. Coca-Cola

17.1.6.1. Overview

17.1.6.2. Product Portfolio

17.1.6.3. Profitability by Market Segments

17.1.6.4. Sales Footprint

17.1.6.5. Strategy Overview

17.1.6.5.1. Marketing Strategy

17.1.6.5.2. Product Strategy

17.1.6.5.3. Channel Strategy

17.1.7. Crystal Geyser

17.1.7.1. Overview

17.1.7.2. Product Portfolio

17.1.7.3. Profitability by Market Segments

17.1.7.4. Sales Footprint

17.1.7.5. Strategy Overview

17.1.7.5.1. Marketing Strategy

17.1.7.5.2. Product Strategy

17.1.7.5.3. Channel Strategy

17.1.8. Vintage

17.1.8.1. Overview

17.1.8.2. Product Portfolio

17.1.8.3. Profitability by Market Segments

17.1.8.4. Sales Footprint

17.1.8.5. Strategy Overview

17.1.8.5.1. Marketing Strategy

17.1.8.5.2. Product Strategy

17.1.8.5.3. Channel Strategy

17.1.9. Sparkling Ice

17.1.9.1. Overview

17.1.9.2. Product Portfolio

17.1.9.3. Profitability by Market Segments

17.1.9.4. Sales Footprint

17.1.9.5. Strategy Overview

17.1.9.5.1. Marketing Strategy

17.1.9.5.2. Product Strategy

17.1.9.5.3. Channel Strategy

17.1.10. Dr. Pepper Snapple

17.1.10.1. Overview

17.1.10.2. Product Portfolio

17.1.10.3. Profitability by Market Segments

17.1.10.4. Sales Footprint

17.1.10.5. Strategy Overview

17.1.10.5.1. Marketing Strategy

17.1.10.5.2. Product Strategy

17.1.10.5.3. Channel Strategy

18. Assumptions & Acronyms Used

19. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る