世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

テニスシューズ市場


Tennis Shoes Market

テニスシューズ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したテニスシューズに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。こ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年4月9日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

テニスシューズ市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したテニスシューズに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

プレー面別

- クレーコート
- ハードコート
- グラスコート

消費者志向別

- 男性
- 女性

販売チャネル別

- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 卸売業者/流通業者
- 専門店
- マルチブランド店
- 独立系小型店
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル
地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

テニスシューズ市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また、車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、テニスシューズ市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、テニスシューズ市場レポートの市場範囲を読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、By Playing Surfaceの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 テニスシューズの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(1億5740万米ドル)および数量(4.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 テニスシューズの世界市場-価格分析

プレーサーフェス別に、価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を含んでいます。

第05章 テニスシューズの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:プレー表面別

プレーサーフェス別に、テニスシューズ市場はクレーコート、ハードコート、グラスコートに区分される。また、上記のプレーサーフェス別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。
第06章 テニスシューズの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:消費者志向別

消費者志向別にテニスシューズ市場は男性、女性に区分されます。また、「消費者志向別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の消費者志向別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 テニスシューズの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:販売チャネル別

テニスシューズ市場は、販売チャネル別に、ハイパーマーケット/スーパーマーケット、卸売業者/流通業者、専門店、マルチブランドストア、独立系小規模店舗、オンライン小売業者、その他の販売チャネルに区分されます。また、販売チャネル別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 テニスシューズ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

テニスシューズ市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米テニスシューズ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのテニスシューズ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のテニスシューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のテニスシューズ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるテニスシューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのテニスシューズ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるテニスシューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのテニスシューズ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるテニスシューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのテニスシューズ市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるテニスシューズ市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のテニスシューズ市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてテニスシューズ市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、By Playing Surfaceの企業ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Adidas Group、Nike Inc.、New Balance、ASICS、PUMA SE、Under Armour, Inc.、Li Ning Company Ltd.、ECCO、China Dongxiang (Group) Co., Ltd.、361 Degrees International Limited.、Vans、Converseなどがある。

第18章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、テニスシューズ市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。



ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|テニスシューズ市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.ミレニアル世代が原動力

3.1.2.新興企業の急速な市場参入

3.1.3.持続可能性に対する意識の高まり

3.1.4.ライフスタイルに影響を与えるグローバリゼーション

3.1.5.eコマースを利用した在宅サービスの選択

3.1.6.その他

3.2.製品革新の動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ素材の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.2.4.製品デザインの進化

3.3.産業の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.2017年から2021年までの市場需要分析と2022年から2032年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2017~2021年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2022~2032年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.製品タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.平均価格分析ベンチマーク

6.市場需要(金額または単位:百万米ドル)の2017~2021年分析と2022~2032年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.世界の個人消費見通し

7.1.3.世界の人口と所得水準の成長見通し

7.1.4.世界のアパレル産業の成長

7.1.5.GDP成長率分析

7.1.6.アパレル産業のGDPへの寄与

7.1.7.世界の電子商取引産業の展望

7.1.8.世界の家計消費見通し

7.1.9.都市化の成長見通し

7.1.10.世界の男女比の見通し

7.1.11.一人当たり可処分所得

7.1.12.Covid-19パンデミックの発生

7.1.13.経済的不安定

7.1.14.オンライン販売の影響

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界の産業評価

7.2.3.世界の小売売上高の見通し

7.2.4.製造業粗付加価値額

7.2.5.都市化の成長見通し

7.2.6.消費者物価指数

7.2.7.その他

7.3.購買パターン評価

7.3.1.テニスシューズに対する意識分析

7.3.2.好みの購入方法に関する分析

7.3.3.消費パターンに関する分析

7.3.4.消費者インサイト

7.3.5.その他(ポインターは学習過程で開発される)

7.4.業界価値とサプライチェーン分析

7.5.市場ダイナミクス

7.5.1.ドライバー

7.5.2.阻害要因

7.5.3.機会分析

7.6.市場のPESTLE分析

7.7.投資実現可能性マトリックス

7.8.ポーターの5つの力

8.市場分析2017~2021年および予測2022~2032年:プレー面別

8.1.イントロダクション/主な調査結果

8.2.2017年から2021年までのプレー面別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

8.3.プレー表面別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

8.3.1.クレーコート

8.3.2.ハードコート

8.3.3.グラスコート

8.4.プレーサーフェス別市場魅力度分析

9.消費者志向別の2017~2021年市場分析と2022~2032年市場予測

9.1.イントロダクション/主な調査結果

9.2.2017年から2021年までの消費者志向別の過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

9.3.消費者志向別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

9.3.1.男性

9.3.2.女子

9.4.消費者志向別市場魅力度分析

10.2017~2021年市場分析、2022~2032年市場予測:用途別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)と用途別数量分析

10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2022~2032年

10.3.1.スポーツ

10.3.2.ライフスタイル

10.3.3.コンペティション

10.4.用途別市場魅力度分析

11.2017~2021年市場分析、2022~2032年市場予測:販売チャネル別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.過去の市場規模(百万米ドル)と販売チャネル別数量分析(2017~2021年

11.3.販売チャネル別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

11.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット

11.3.2.卸売業者/流通業者

11.3.3.専門店

11.3.4.マルチブランド店

11.3.5.独立系小型店

11.3.6.オンライン小売業者

11.3.7.その他の販売チャネル

11.4.販売チャネル別市場魅力度分析

12.地域別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

12.1.はじめに

12.2.2017年から2021年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

12.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.東アジア

12.3.5.南アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

13.4.1.国別

13.4.1.1.アメリカ

13.4.1.2.カナダ

13.4.2.プレー面別

13.4.3.用途別

13.4.4.消費者志向別

13.4.5.販売チャネル別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.プレー面別

13.5.3.用途別

13.5.4.消費者志向別

13.5.5.販売チャネル別

14.ラテンアメリカ市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

14.1.市場紹介

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ブラジル

14.4.1.2.メキシコ

14.4.1.3.その他のラテンアメリカ

14.4.2.素材別

14.4.3.プレー面別

14.4.4.用途別

14.4.5.消費者志向別

14.4.6.販売チャネル別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.プレー面別

14.5.3.用途別

14.5.4.消費者志向別

14.5.5.販売チャネル別

15.欧州市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.イギリス

15.4.1.2.ドイツ

15.4.1.3.イタリア

15.4.1.4.スペイン

15.4.1.5.フランス

15.4.1.6.ロシア

15.4.1.7.その他のヨーロッパ

15.4.2.プレー面別

15.4.3.用途別

15.4.4.消費者志向別

15.4.5.販売チャネル別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.プレー面別

15.5.3.用途別

15.5.4.消費者志向別

15.5.5.販売チャネル別

16.東アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.中国

16.4.1.2.日本

16.4.1.3.韓国

16.4.2.プレー面別

16.4.3.用途別

16.4.4.消費者志向別

16.4.5.販売チャネル別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.プレー面別

16.5.3.用途別

16.5.4.消費者志向別

16.5.5.販売チャネル別

17.南アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.インド

17.4.1.2.タイ

17.4.1.3.マレーシア

17.4.1.4.インドネシア

17.4.1.5.その他の南アジア

17.4.2.プレー面別

17.4.3.用途別

17.4.4.消費者志向別

17.4.5.販売チャネル別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.プレー面別

17.5.3.用途別

17.5.4.消費者志向別

17.5.5.販売チャネル別

18.オセアニア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.オーストラリア

18.4.1.2.ニュージーランド

18.4.2.プレーサーフェス別

18.4.3.用途別

18.4.4.消費者志向別

18.4.5.販売チャネル別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.プレー面別

18.5.3.用途別

18.5.4.消費者志向別

18.5.5.販売チャネル別

19.MEA市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

19.1.市場紹介

19.2.価格分析

19.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

19.4.1.国別

19.4.1.1.GCC諸国

19.4.1.2.南アフリカ

19.4.1.3.その他の中東・アフリカ(MEA)

19.4.2.プレー面別

19.4.3.用途別

19.4.4.消費者志向別

19.4.5.販売チャネル別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.プレー面別

19.5.2.用途別

19.5.3.消費者志向別

19.5.4.販売チャネル別

20.主要国市場分析

20.1.はじめに

20.1.1.主要国別市場価値比率分析

20.1.2.世界対.各国の成長比較

20.2.アメリカ市場分析

20.2.1.プレー面別

20.2.2.用途別

20.2.3.消費者志向別

20.2.4.販売チャネル別

20.3.カナダ市場分析

20.3.1.プレー面別

20.3.2.用途別

20.3.3.消費者志向別

20.3.4.販売チャネル別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1.プレー面別

20.4.2.用途別

20.4.3.消費者志向別

20.4.4.販売チャネル別

20.5.ブラジル市場分析

20.5.1.プレー面別

20.5.2.用途別

20.5.3.消費者志向別

20.5.4.販売チャネル別

20.6.ドイツ市場分析

20.6.1.プレー面別

20.6.2.用途別

20.6.3.消費者志向別

20.6.4.販売チャネル別

20.7.イタリア市場分析

20.7.1.プレー面別

20.7.2.用途別

20.7.3.消費者志向別

20.7.4.販売チャネル別

20.8.フランス市場分析

20.8.1.プレー面別

20.8.2.用途別

20.8.3.消費者志向別

20.8.4.販売チャネル別

20.9.イギリス市場分析

20.9.1.プレー面別

20.9.2.用途別

20.9.3.消費者志向別

20.9.4.販売チャネル別

20.10.スペイン市場分析

20.10.1.プレー面別

20.10.2.用途別

20.10.3.消費者志向別

20.10.4.販売チャネル別

20.11.ロシア市場分析

20.11.1.プレー面別

20.11.2.用途別

20.11.3.消費者志向別

20.11.4.販売チャネル別

20.12.中国市場分析

20.12.1.プレー面別

20.12.2.用途別

20.12.3.消費者志向別

20.12.4.販売チャネル別

20.13.日本市場分析

20.13.1.プレー面別

20.13.2.用途別

20.13.3.消費者志向別

20.13.4.販売チャネル別

20.14.韓国市場分析

20.14.1.プレー面別

20.14.2.用途別

20.14.3.消費者志向別

20.14.4.販売チャネル別

20.15.インド市場分析

20.15.1.プレー面別

20.15.2.用途別

20.15.3.消費者志向別

20.15.4.販売チャネル別

20.16.ASEAN市場分析

20.16.1.プレー面別

20.16.2.用途別

20.16.3.消費者志向別

20.16.4.販売チャネル別

20.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

20.17.1.プレー面別

20.17.2.用途別

20.17.3.消費者志向別

20.17.4.販売チャネル別

20.18.トルコ市場分析

20.18.1.プレー面別

20.18.2.用途別

20.18.3.消費者志向別

20.18.4.販売チャネル別

20.19.南アフリカ市場分析

20.19.1.プレー面別

20.19.2.用途別

20.19.3.消費者志向別

20.19.4.販売チャネル別

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.市場集中度

21.3.上位企業の市場シェア分析

21.4.市場プレゼンス分析

21.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

21.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.競合による価格分析

22.3.競合ベンチマーキング

22.4.競合のディープダイブ

22.4.1.アディダスグループ

22.4.1.1.概要

22.4.1.2.製品ポートフォリオ

22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.1.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.1.5.戦略の概要

22.4.2.ナイキ社

22.4.2.1.概要

22.4.2.2.製品ポートフォリオ

22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.2.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.2.5.戦略の概要

22.4.3.ニューバランス

22.4.3.1.概要

22.4.3.2.製品ポートフォリオ

22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.3.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.3.5.戦略の概要

22.4.4.アシックス

22.4.4.1.概要

22.4.4.2.製品ポートフォリオ

22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.4.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.4.5.戦略の概要

22.4.5.プーマSE

22.4.5.1.概要

22.4.5.2.製品ポートフォリオ

22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.5.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.5.5.戦略の概要

22.4.6.アンダーアーマー

22.4.6.1.概要

22.4.6.2.製品ポートフォリオ

22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.6.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.6.5.戦略の概要

22.4.7.李寧会社

22.4.7.1.概要

22.4.7.2.製品ポートフォリオ

22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.7.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.7.5.戦略の概要

22.4.8.ECCO

22.4.8.1.概要

22.4.8.2.製品ポートフォリオ

22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.8.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.8.5.戦略の概要

22.4.9.中国東翔集団有限公司

22.4.9.1.概要

22.4.9.2.製品ポートフォリオ

22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.9.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.9.5.戦略の概要

22.4.10.361ディグリーズ・インターナショナル・リミテッド

22.4.10.1.概要

22.4.10.2.製品ポートフォリオ

22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.10.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.10.5.戦略の概要

22.4.11.バン

22.4.11.1.概要

22.4.11.2.製品ポートフォリオ

22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.11.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.11.5.戦略の概要

22.4.12.コンバース

22.4.12.1.概要

22.4.12.2.製品ポートフォリオ

22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.12.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.12.5.戦略の概要

22.4.13.その他(要望に応じて)

22.4.13.1.概要

22.4.13.2.製品ポートフォリオ

22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

22.4.13.4.ディストリビューション・フットプリント

22.4.13.5.戦略の概要

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Tennis Shoes Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Tennis Shoes offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Playing Surface:

• Clay Court
• Hard Court
• Grass Court

By Consumer Orientation:

• Men
• Women

By Sales Channel:

• Hypermarket/Supermarket
• Wholesalers/Distributors
• Specialty Stores
• Multi-brand Stores
• Independent Small Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channel
By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Tennis Shoes Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Tennis Shoes Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Tennis Shoes Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Playing Surface processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Tennis Shoes Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 157.4 Million) and volume (4.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Tennis Shoes Market - Pricing Analysis

Based on By Playing Surface, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Playing Surface

Based on By Playing Surface, Tennis Shoes Market is segmented into Clay Court, Hard Court, Grass Court. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Playing Surface.
Chapter 06 - Global Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Consumer Orientation

Based on By Consumer Orientation, Tennis Shoes Market is segmented into Men, Women. This section also offers market attractiveness analysis based on By Consumer Orientation. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Consumer Orientation.

Chapter 07 - Global Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Tennis Shoes Market is segmented into Hypermarket/Supermarket, Wholesalers/Distributors, Specialty Stores, Multi-brand Stores, Independent Small Stores, Online Retailers, Other Sales Channel. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 08 - Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Tennis Shoes Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tennis Shoes Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tennis Shoes Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tennis Shoes Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tennis Shoes Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Tennis Shoes Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Tennis Shoes Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Tennis Shoes Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Playing Surface portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Adidas Group, Nike Inc., New Balance, ASICS, PUMA SE, Under Armour, Inc., Li Ning Company Ltd., ECCO, China Dongxiang (Group) Co., Ltd., 361 Degrees International Limited., Vans, Converse.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Tennis Shoes Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Tennis Shoes Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key Statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Millennials are Driving Force

3.1.2. Rapid Emergence of The start-ups In Market

3.1.3. Increasing Awareness about sustainability

3.1.4. Globalization Impacting Lifestyles

3.1.5. Consumers Selecting for At-home Services, Using e-Commerce

3.1.6. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on R&D and Stepping Up Eco-friendly material

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are Now Diversifying Into other Profitable Segments

3.2.4. Evolution in Product Design

3.3. Future Prospects of Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Market Demand Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2022 to 2032

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer-Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Market Demand (in Value or in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Global Consumer Spending Outlook

7.1.3. Global Population and Income Level Growth Outlook

7.1.4. Global Apparel Industry Growth

7.1.5. GDP Growth Rate Analysis

7.1.6. Apparel Industry Contribution to GDP Outlook

7.1.7. Global E-Commerce Industry Outlook

7.1.8. Global Household Spending Outlook

7.1.9. Urbanization Growth Outlook

7.1.10. Global Male-Female Ratio Outlook

7.1.11. Per Capita Disposable Income

7.1.12. The outbreak of Covid-19 Pandemic

7.1.13. Economic Instability

7.1.14. Impact of Online Sales

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Industry Assessment

7.2.3. Global Retail Sales Outlook

7.2.4. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.5. Urbanization Growth Outlook

7.2.6. Consumer Price Index

7.2.7. Others

7.3. Purchase Pattern Assessment

7.3.1. Analysis Of Perception Towards Tennis Shoes

7.3.2. Analysis Of Preferred Purchase Mode

7.3.3. Analysis On The Consumption Pattern

7.3.4. Consumer Insights

7.3.5. Others (Pointers Will Be Developed During The Course of Study)

7.4. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.5. Market Dynamics

7.5.1. Drivers

7.5.2. Restraints

7.5.3. Opportunity Analysis

7.6. PESTLE Analysis of Market

7.7. Investment Feasibility Matrix

7.8. Porter’s Five Force

8. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, By Playing Surface

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Playing Surface, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Playing Surface, 2022 to 2032

8.3.1. Clay Court

8.3.2. Hard Court

8.3.3. Grass Court

8.4. Market Attractiveness Analysis By Playing Surface

9. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Consumer Orientation

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Consumer Orientation, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Consumer Orientation, 2022 to 2032

9.3.1. Men

9.3.2. Women

9.4. Market Attractiveness Analysis By Consumer Orientation

10. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Application

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Application, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Application, 2022 to 2032

10.3.1. Sports

10.3.2. Lifestyle

10.3.3. Competition

10.4. Market Attractiveness Analysis By Application

11. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Sales Channel, 2017 to 2021

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022 to 2032

11.3.1. Hypermarket/Supermarket

11.3.2. Wholesalers/Distributors

11.3.3. Specialty Stores

11.3.4. Multi-brand Stores

11.3.5. Independent Small Stores

11.3.6. Online Retailers

11.3.7. Other Sales Channel

11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

12. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Region, 2017 to 2021

12.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. East Asia

12.3.5. South Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East and Africa(MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

13.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

13.4.1. By Country

13.4.1.1. USA

13.4.1.2. Canada

13.4.2. By Playing Surface

13.4.3. By Application

13.4.4. By Consumer Orientation

13.4.5. By Sales Channel

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Playing Surface

13.5.3. By Application

13.5.4. By Consumer Orientation

13.5.5. By Sales Channel

14. Latin America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Brazil

14.4.1.2. Mexico

14.4.1.3. Rest of Latin America

14.4.2. By Material

14.4.3. By Playing Surface

14.4.4. By Application

14.4.5. By Consumer Orientation

14.4.6. By Sales Channel

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Playing Surface

14.5.3. By Application

14.5.4. By Consumer Orientation

14.5.5. By Sales Channel

15. Europe Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. UK

15.4.1.2. Germany

15.4.1.3. Italy

15.4.1.4. Spain

15.4.1.5. France

15.4.1.6. Russia

15.4.1.7. Rest of Europe

15.4.2. By Playing Surface

15.4.3. By Application

15.4.4. By Consumer Orientation

15.4.5. By Sales Channel

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Playing Surface

15.5.3. By Application

15.5.4. By Consumer Orientation

15.5.5. By Sales Channel

16. East Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. China

16.4.1.2. Japan

16.4.1.3. South Korea

16.4.2. By Playing Surface

16.4.3. By Application

16.4.4. By Consumer Orientation

16.4.5. By Sales Channel

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Playing Surface

16.5.3. By Application

16.5.4. By Consumer Orientation

16.5.5. By Sales Channel

17. South Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. India

17.4.1.2. Thailand

17.4.1.3. Malaysia

17.4.1.4. Indonesia

17.4.1.5. Rest of South Asia

17.4.2. By Playing Surface

17.4.3. By Application

17.4.4. By Consumer Orientation

17.4.5. By Sales Channel

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Playing Surface

17.5.3. By Application

17.5.4. By Consumer Orientation

17.5.5. By Sales Channel

18. Oceania Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. Australia

18.4.1.2. New Zealand

18.4.2. By Playing Surface

18.4.3. By Application

18.4.4. By Consumer Orientation

18.4.5. By Sales Channel

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Playing Surface

18.5.3. By Application

18.5.4. By Consumer Orientation

18.5.5. By Sales Channel

19. MEA Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

19.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

19.4.1. By Country

19.4.1.1. GCC Countries

19.4.1.2. South Africa

19.4.1.3. Rest of Middle East and Africa(MEA)

19.4.2. By Playing Surface

19.4.3. By Application

19.4.4. By Consumer Orientation

19.4.5. By Sales Channel

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Playing Surface

19.5.2. By Application

19.5.3. By Consumer Orientation

19.5.4. By Sales Channel

20. Key Countries Market Analysis

20.1. Introduction

20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

20.2. USA Market Analysis

20.2.1. By Playing Surface

20.2.2. By Application

20.2.3. By Consumer Orientation

20.2.4. By Sales Channel

20.3. Canada Market Analysis

20.3.1. By Playing Surface

20.3.2. By Application

20.3.3. By Consumer Orientation

20.3.4. By Sales Channel

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. By Playing Surface

20.4.2. By Application

20.4.3. By Consumer Orientation

20.4.4. By Sales Channel

20.5. Brazil Market Analysis

20.5.1. By Playing Surface

20.5.2. By Application

20.5.3. By Consumer Orientation

20.5.4. By Sales Channel

20.6. Germany Market Analysis

20.6.1. By Playing Surface

20.6.2. By Application

20.6.3. By Consumer Orientation

20.6.4. By Sales Channel

20.7. Italy Market Analysis

20.7.1. By Playing Surface

20.7.2. By Application

20.7.3. By Consumer Orientation

20.7.4. By Sales Channel

20.8. France Market Analysis

20.8.1. By Playing Surface

20.8.2. By Application

20.8.3. By Consumer Orientation

20.8.4. By Sales Channel

20.9. UK Market Analysis

20.9.1. By Playing Surface

20.9.2. By Application

20.9.3. By Consumer Orientation

20.9.4. By Sales Channel

20.10. Spain Market Analysis

20.10.1. By Playing Surface

20.10.2. By Application

20.10.3. By Consumer Orientation

20.10.4. By Sales Channel

20.11. Russia Market Analysis

20.11.1. By Playing Surface

20.11.2. By Application

20.11.3. By Consumer Orientation

20.11.4. By Sales Channel

20.12. China Market Analysis

20.12.1. By Playing Surface

20.12.2. By Application

20.12.3. By Consumer Orientation

20.12.4. By Sales Channel

20.13. Japan Market Analysis

20.13.1. By Playing Surface

20.13.2. By Application

20.13.3. By Consumer Orientation

20.13.4. By Sales Channel

20.14. South Korea Market Analysis

20.14.1. By Playing Surface

20.14.2. By Application

20.14.3. By Consumer Orientation

20.14.4. By Sales Channel

20.15. India Market Analysis

20.15.1. By Playing Surface

20.15.2. By Application

20.15.3. By Consumer Orientation

20.15.4. By Sales Channel

20.16. ASEAN Market Analysis

20.16.1. By Playing Surface

20.16.2. By Application

20.16.3. By Consumer Orientation

20.16.4. By Sales Channel

20.17. Australia and New Zealand Market Analysis

20.17.1. By Playing Surface

20.17.2. By Application

20.17.3. By Consumer Orientation

20.17.4. By Sales Channel

20.18. Turkey Market Analysis

20.18.1. By Playing Surface

20.18.2. By Application

20.18.3. By Consumer Orientation

20.18.4. By Sales Channel

20.19. South Africa Market Analysis

20.19.1. By Playing Surface

20.19.2. By Application

20.19.3. By Consumer Orientation

20.19.4. By Sales Channel

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Concentration

21.3. Market Share Analysis of Top Players

21.4. Market Presence Analysis

21.4.1. By Regional footprint of Players

21.4.2. Product foot print by Players

21.4.3. Channel Foot Print by Players

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Pricing Analysis by Competition

22.3. Competition Benchmarking

22.4. Competition Deep Dive

22.4.1. Adidas Group

22.4.1.1. Overview

22.4.1.2. Product Portfolio

22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.1.4. Distribution Footprint

22.4.1.5. Strategy Overview

22.4.2. Nike Inc.

22.4.2.1. Overview

22.4.2.2. Product Portfolio

22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.2.4. Distribution Footprint

22.4.2.5. Strategy Overview

22.4.3. New Balance

22.4.3.1. Overview

22.4.3.2. Product Portfolio

22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.3.4. Distribution Footprint

22.4.3.5. Strategy Overview

22.4.4. ASICS

22.4.4.1. Overview

22.4.4.2. Product Portfolio

22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.4.4. Distribution Footprint

22.4.4.5. Strategy Overview

22.4.5. PUMA SE

22.4.5.1. Overview

22.4.5.2. Product Portfolio

22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.5.4. Distribution Footprint

22.4.5.5. Strategy Overview

22.4.6. Under Armour, Inc.

22.4.6.1. Overview

22.4.6.2. Product Portfolio

22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.6.4. Distribution Footprint

22.4.6.5. Strategy Overview

22.4.7. Li Ning Company Ltd.

22.4.7.1. Overview

22.4.7.2. Product Portfolio

22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.7.4. Distribution Footprint

22.4.7.5. Strategy Overview

22.4.8. ECCO

22.4.8.1. Overview

22.4.8.2. Product Portfolio

22.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.8.4. Distribution Footprint

22.4.8.5. Strategy Overview

22.4.9. China Dongxiang (Group) Co., Ltd.

22.4.9.1. Overview

22.4.9.2. Product Portfolio

22.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.9.4. Distribution Footprint

22.4.9.5. Strategy Overview

22.4.10. 361 Degrees International Limited.

22.4.10.1. Overview

22.4.10.2. Product Portfolio

22.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.10.4. Distribution Footprint

22.4.10.5. Strategy Overview

22.4.11. Vans

22.4.11.1. Overview

22.4.11.2. Product Portfolio

22.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.11.4. Distribution Footprint

22.4.11.5. Strategy Overview

22.4.12. Converse

22.4.12.1. Overview

22.4.12.2. Product Portfolio

22.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.12.4. Distribution Footprint

22.4.12.5. Strategy Overview

22.4.13. Others (As per Request)

22.4.13.1. Overview

22.4.13.2. Product Portfolio

22.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

22.4.13.4. Distribution Footprint

22.4.13.5. Strategy Overview

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る