ACFサプリメント市場ACF Supplements Market ACFサプリメント市場の展望 ACFサプリメントとは、動物性成分を含まないサプリメントの略で、動物由来成分を含まないサプリメントとも呼ばれる。化学的に定義されたACFサプリメントは、タンパク質フリーの細胞... もっと見る
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サマリーACFサプリメント市場の展望ACFサプリメントとは、動物性成分を含まないサプリメントの略で、動物由来成分を含まないサプリメントとも呼ばれる。化学的に定義されたACFサプリメントは、タンパク質フリーの細胞培養培地に添加され、細胞の成長を促進する。加工技術の進歩や治療用の新規バイオ医薬品の生産に伴い、動物由来成分の利用は常に精査されている。細胞培養における動物由来成分の使用は、BSE、HIV、BVD、肝炎などの汚染のリスクが高い。そのため、ACFサプリメントのような非動物由来のサプリメントは、バイオ分子やバイオ治療薬のメーカーの間で広く普及し、重要視されるようになってきている。ACFサプリメントは、医薬品や栄養補助食品への利用が研究されている。 栄養補助食品と医薬品における革新と拡大がACFサプリメントの売上を増加させ、世界のACFサプリメント市場にポジティブなシナリオを作り出している。 動物虐待や動物の権利に関する意識は、ソーシャルメディアやその他のプラットフォームの利用増加により、世界中で高まっている。このため、牛胎児血清(FBS)のような動物由来のサプリメントが世界的に不足し、価格が高騰している。最終的には、さらに費用対効果が高く経済的な、無血清で動物成分を含まないサプリメントの人気が高まることにつながった。世界のACFサプリメント市場は、医薬品や栄養補助食品の消費者の間で、またこれらの製品の製造業者の間で意識が高まっていることが主な要因である。 ACFサプリメントの世界市場は、米国、カナダ、英国、ドイツなどの欧米諸国における栄養補助食品の消費増加によって牽引されており、欧米のライフスタイルの採用により、インド、中国、インドネシア、ブラジルなどの東欧諸国でも機会が増える可能性が高い。糖尿病、心臓病、認知障害などの疾患の有病率の増加は、健康を維持するために栄養補助食品を選ぶために消費者をシフトしている。このため、植物由来の成分や製品の傾向を考慮すると、栄養補助食品の売上が増加し、世界のACFサプリメント市場を牽引している。 細胞培養産業における研究開発活動への支出の増加は、CHO細胞培地の単一細胞クローニング効率の大幅な向上、多種多様な市販培地との互換性など、機能性を強化したACFサプリメント市場の新製品の導入を可能にしている。ACFサプリメントは、動物性成分、血清、加水分解物、L-グルタミンなどを一切含まず、組換えタンパク質とフェノールレッドを含んでいる。 ACFサプリメント市場のセグメンテーション ACFサプリメント市場は、形態と最終用途に基づいてセグメント化できる。 形態ベースでは、ACFサプリメント市場は以下のようにセグメント化される: ドライ 液体 最終用途別では、ACFサプリメント市場は以下のように区分される: 医薬品 栄養補助食品 ACFサプリメント市場地域分析 現在、世界のACFサプリメント市場の大半を北米が占めており、これに欧州諸国が続いている。一方、ラテンアメリカ、アジア、中東・アフリカは、予測期間中、生産量の面で最も高い成長率を目撃することが予想され、特に中国。地域別のACFサプリメント市場は、医薬品や栄養補助食品の消費率の増加により、発展途上国において将来的に高い機会が見込まれる。消費の増加は、GDPの上昇、中間層の人口と所得の増加、購買力の増加によって支えられている。 ACFサプリメント市場:主要参入企業 ACFサプリメント市場の参入企業には、以下のようなものがある: STEMCELL Technologies Inc. ケリー社 株式会社ステムセル ゼルAG インビトリア サイエンセル研究所 ハイメディア・ラボラトリーズ ゼンバイオ バイオロジカル・インダストリーズ ペプロテック社 この調査レポートは、ACFサプリメント市場の包括的な評価を提示し、思慮深い洞察、事実、過去のデータ、統計的に裏付けされた、業界で検証された市場データを含んでいます。また、適切な仮定と方法論を用いた予測も含まれています。この調査レポートは、形態や最終用途などの市場セグメントに応じた分析と情報を提供しています。 本レポートは、以下の項目に関する徹底的な分析を網羅しています: ACFサプリメント市場セグメント ACFサプリメント市場のダイナミクス ACFサプリメント市場規模 ACFサプリメントの需要と供給 ACFサプリメント市場の動向/課題/課題 ACFサプリメント市場の競争環境と新興市場参入者 ACFサプリメントの生産/加工に関する技術 ACFサプリメント市場のバリューチェーン分析 地域分析は以下の通り: 北米(米国、カナダ) ラテンアメリカ(メキシコ、ブラジル) ヨーロッパ(ドイツ、イギリス、フランス、イタリア、スペイン、ポーランド、ロシア) 東アジア(中国、日本、韓国) 南アジア(インド、タイ、マレーシア、ベトナム、インドネシア) オセアニア(オーストラリア、ニュージーランド) 中東・アフリカ(GCC諸国、トルコ、北アフリカ、南アフリカ) 本レポートは、業界アナリストによる直接情報、定性的・定量的評価、業界専門家およびバリューチェーン全体にわたる業界参加者からのインプットをまとめたものです。本レポートでは、親市場の動向、マクロ経済指標、支配要因について、セグメントごとの市場魅力とともに詳細に分析しています。また、様々な市場要因が市場セグメントや地域に与える定性的な影響もマッピングしています。 レポートのハイライト 親市場の詳細な概要 業界におけるACFサプリメント市場のダイナミクスの変化 詳細な市場区分と分析 過去、現在、そして予測される市場規模(数量および金額ベース ACFサプリメント市場の最近の業界動向と発展 ACFサプリメント市場の競争環境 主要企業の戦略と提供製品 潜在的かつニッチなセグメント、有望な成長を示す地理的地域 ACFサプリメント市場のパフォーマンスに関する中立的な視点 ACFサプリメント市場プレーヤーが、その市場足跡を維持し、強化するための必携情報 注 - レポートに記載されている事実、意見、分析の記述はすべて各アナリストのものである。これらは必ずしもFuture Market Insightsの正式な立場や見解を反映するものではありません。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Form 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Form, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Form, 2022-2032 5.3.1. Dry 5.3.2. Liquid 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2022-2032 6. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By End-use, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 6.3.1. Pharmaceutical 6.3.2. Dietary Supplements 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 7. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Form 8.2.3. By End-use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Form 8.3.3. By End-use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Form 9.2.3. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Form 9.3.3. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Europe ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. U.K. 10.2.1.3. France 10.2.1.4. Spain 10.2.1.5. Italy 10.2.1.6. Rest of Europe 10.2.2. By Form 10.2.3. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Form 10.3.3. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Form 11.2.3. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Form 11.3.3. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. Thailand 12.2.1.3. Indonesia 12.2.1.4. Malaysia 12.2.1.5. Singapore 12.2.1.6. Australia 12.2.1.7. New Zealand 12.2.1.8. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Form 12.2.3. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Form 12.3.3. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Israel 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Form 13.2.3. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Form 13.3.3. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries ACF Supplements Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Form 14.1.2.2. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Form 14.2.2.2. By End-use 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Form 14.3.2.2. By End-use 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Form 14.4.2.2. By End-use 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Form 14.5.2.2. By End-use 14.6. U.K. 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Form 14.6.2.2. By End-use 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Form 14.7.2.2. By End-use 14.8. Spain 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Form 14.8.2.2. By End-use 14.9. Italy 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Form 14.9.2.2. By End-use 14.10. China 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Form 14.10.2.2. By End-use 14.11. Japan 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Form 14.11.2.2. By End-use 14.12. South Korea 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Form 14.12.2.2. By End-use 14.13. India 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Form 14.13.2.2. By End-use 14.14. Thailand 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Form 14.14.2.2. By End-use 14.15. Indonesia 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Form 14.15.2.2. By End-use 14.16. Malaysia 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Form 14.16.2.2. By End-use 14.17. Singapore 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Form 14.17.2.2. By End-use 14.18. Australia 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Form 14.18.2.2. By End-use 14.19. New Zealand 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Form 14.19.2.2. By End-use 14.20. GCC Countries 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Form 14.20.2.2. By End-use 14.21. South Africa 14.21.1. Pricing Analysis 14.21.2. Market Share Analysis, 2021 14.21.2.1. By Form 14.21.2.2. By End-use 14.22. Israel 14.22.1. Pricing Analysis 14.22.2. Market Share Analysis, 2021 14.22.2.1. By Form 14.22.2.2. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Form 15.3.3. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Kerry Inc. 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. StemCell Inc. 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Xell AG 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. InVitria 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. ScienCell Research Laboratories, Inc. 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. HiMedia Laboratories 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 16.1.7. ZenBio 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.7.5.3. Channel Strategy 16.1.8. Biological Industries 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.8.5.3. Channel Strategy 16.1.9. PeproTech, Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segments 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.9.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
SummaryACF Supplements Market Outlook Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Product Life Cycle Analysis 3.5. Supply Chain Analysis 3.5.1. Supply Side Participants and their Roles 3.5.1.1. Producers 3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers) 3.5.1.3. Wholesalers and Distributors 3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain 3.5.3. List of Raw Material Suppliers 3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s 3.6. Investment Feasibility Matrix 3.7. Value Chain Analysis 3.7.1. Profit Margin Analysis 3.7.2. Wholesalers and Distributors 3.7.3. Retailers 3.8. PESTLE and Porter’s Analysis 3.9. Regulatory Landscape 3.9.1. By Key Regions 3.9.2. By Key Countries 3.10. Regional Parent Market Outlook 3.11. Production and Consumption Statistics 3.12. Import and Export Statistics 4. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Form 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Form, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Form, 2022-2032 5.3.1. Dry 5.3.2. Liquid 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Form, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Form, 2022-2032 6. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By End-use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By End-use, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By End-use, 2022-2032 6.3.1. Pharmaceutical 6.3.2. Dietary Supplements 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2022-2032 7. Global ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis By Region, 2017-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. East Asia 7.3.5. South Asia & Pacific 7.3.6. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Form 8.2.3. By End-use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Form 8.3.3. By End-use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Form 9.2.3. By End-use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Form 9.3.3. By End-use 9.4. Key Takeaways 10. Europe ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. U.K. 10.2.1.3. France 10.2.1.4. Spain 10.2.1.5. Italy 10.2.1.6. Rest of Europe 10.2.2. By Form 10.2.3. By End-use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Form 10.3.3. By End-use 10.4. Key Takeaways 11. East Asia ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.2. By Form 11.2.3. By End-use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Form 11.3.3. By End-use 11.4. Key Takeaways 12. South Asia & Pacific ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. India 12.2.1.2. Thailand 12.2.1.3. Indonesia 12.2.1.4. Malaysia 12.2.1.5. Singapore 12.2.1.6. Australia 12.2.1.7. New Zealand 12.2.1.8. Rest of South Asia & Pacific 12.2.2. By Form 12.2.3. By End-use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Form 12.3.3. By End-use 12.4. Key Takeaways 13. MEA ACF Supplements Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) & Volume (Tons) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. GCC Countries 13.2.1.2. South Africa 13.2.1.3. Israel 13.2.1.4. Rest of MEA 13.2.2. By Form 13.2.3. By End-use 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Form 13.3.3. By End-use 13.4. Key Takeaways 14. Key Countries ACF Supplements Market Analysis 14.1. U.S. 14.1.1. Pricing Analysis 14.1.2. Market Share Analysis, 2021 14.1.2.1. By Form 14.1.2.2. By End-use 14.2. Canada 14.2.1. Pricing Analysis 14.2.2. Market Share Analysis, 2021 14.2.2.1. By Form 14.2.2.2. By End-use 14.3. Brazil 14.3.1. Pricing Analysis 14.3.2. Market Share Analysis, 2021 14.3.2.1. By Form 14.3.2.2. By End-use 14.4. Mexico 14.4.1. Pricing Analysis 14.4.2. Market Share Analysis, 2021 14.4.2.1. By Form 14.4.2.2. By End-use 14.5. Germany 14.5.1. Pricing Analysis 14.5.2. Market Share Analysis, 2021 14.5.2.1. By Form 14.5.2.2. By End-use 14.6. U.K. 14.6.1. Pricing Analysis 14.6.2. Market Share Analysis, 2021 14.6.2.1. By Form 14.6.2.2. By End-use 14.7. France 14.7.1. Pricing Analysis 14.7.2. Market Share Analysis, 2021 14.7.2.1. By Form 14.7.2.2. By End-use 14.8. Spain 14.8.1. Pricing Analysis 14.8.2. Market Share Analysis, 2021 14.8.2.1. By Form 14.8.2.2. By End-use 14.9. Italy 14.9.1. Pricing Analysis 14.9.2. Market Share Analysis, 2021 14.9.2.1. By Form 14.9.2.2. By End-use 14.10. China 14.10.1. Pricing Analysis 14.10.2. Market Share Analysis, 2021 14.10.2.1. By Form 14.10.2.2. By End-use 14.11. Japan 14.11.1. Pricing Analysis 14.11.2. Market Share Analysis, 2021 14.11.2.1. By Form 14.11.2.2. By End-use 14.12. South Korea 14.12.1. Pricing Analysis 14.12.2. Market Share Analysis, 2021 14.12.2.1. By Form 14.12.2.2. By End-use 14.13. India 14.13.1. Pricing Analysis 14.13.2. Market Share Analysis, 2021 14.13.2.1. By Form 14.13.2.2. By End-use 14.14. Thailand 14.14.1. Pricing Analysis 14.14.2. Market Share Analysis, 2021 14.14.2.1. By Form 14.14.2.2. By End-use 14.15. Indonesia 14.15.1. Pricing Analysis 14.15.2. Market Share Analysis, 2021 14.15.2.1. By Form 14.15.2.2. By End-use 14.16. Malaysia 14.16.1. Pricing Analysis 14.16.2. Market Share Analysis, 2021 14.16.2.1. By Form 14.16.2.2. By End-use 14.17. Singapore 14.17.1. Pricing Analysis 14.17.2. Market Share Analysis, 2021 14.17.2.1. By Form 14.17.2.2. By End-use 14.18. Australia 14.18.1. Pricing Analysis 14.18.2. Market Share Analysis, 2021 14.18.2.1. By Form 14.18.2.2. By End-use 14.19. New Zealand 14.19.1. Pricing Analysis 14.19.2. Market Share Analysis, 2021 14.19.2.1. By Form 14.19.2.2. By End-use 14.20. GCC Countries 14.20.1. Pricing Analysis 14.20.2. Market Share Analysis, 2021 14.20.2.1. By Form 14.20.2.2. By End-use 14.21. South Africa 14.21.1. Pricing Analysis 14.21.2. Market Share Analysis, 2021 14.21.2.1. By Form 14.21.2.2. By End-use 14.22. Israel 14.22.1. Pricing Analysis 14.22.2. Market Share Analysis, 2021 14.22.2.1. By Form 14.22.2.2. By End-use 15. Market Structure Analysis 15.1. Competition Dashboard 15.2. Competition Benchmarking 15.3. Market Share Analysis of Top Players 15.3.1. By Regional 15.3.2. By Form 15.3.3. By End-use 16. Competition Analysis 16.1. Competition Deep Dive 16.1.1. Kerry Inc. 16.1.1.1. Overview 16.1.1.2. Product Portfolio 16.1.1.3. Profitability by Market Segments 16.1.1.4. Sales Footprint 16.1.1.5. Strategy Overview 16.1.1.5.1. Marketing Strategy 16.1.1.5.2. Product Strategy 16.1.1.5.3. Channel Strategy 16.1.2. StemCell Inc. 16.1.2.1. Overview 16.1.2.2. Product Portfolio 16.1.2.3. Profitability by Market Segments 16.1.2.4. Sales Footprint 16.1.2.5. Strategy Overview 16.1.2.5.1. Marketing Strategy 16.1.2.5.2. Product Strategy 16.1.2.5.3. Channel Strategy 16.1.3. Xell AG 16.1.3.1. Overview 16.1.3.2. Product Portfolio 16.1.3.3. Profitability by Market Segments 16.1.3.4. Sales Footprint 16.1.3.5. Strategy Overview 16.1.3.5.1. Marketing Strategy 16.1.3.5.2. Product Strategy 16.1.3.5.3. Channel Strategy 16.1.4. InVitria 16.1.4.1. Overview 16.1.4.2. Product Portfolio 16.1.4.3. Profitability by Market Segments 16.1.4.4. Sales Footprint 16.1.4.5. Strategy Overview 16.1.4.5.1. Marketing Strategy 16.1.4.5.2. Product Strategy 16.1.4.5.3. Channel Strategy 16.1.5. ScienCell Research Laboratories, Inc. 16.1.5.1. Overview 16.1.5.2. Product Portfolio 16.1.5.3. Profitability by Market Segments 16.1.5.4. Sales Footprint 16.1.5.5. Strategy Overview 16.1.5.5.1. Marketing Strategy 16.1.5.5.2. Product Strategy 16.1.5.5.3. Channel Strategy 16.1.6. HiMedia Laboratories 16.1.6.1. Overview 16.1.6.2. Product Portfolio 16.1.6.3. Profitability by Market Segments 16.1.6.4. Sales Footprint 16.1.6.5. Strategy Overview 16.1.6.5.1. Marketing Strategy 16.1.6.5.2. Product Strategy 16.1.6.5.3. Channel Strategy 16.1.7. ZenBio 16.1.7.1. Overview 16.1.7.2. Product Portfolio 16.1.7.3. Profitability by Market Segments 16.1.7.4. Sales Footprint 16.1.7.5. Strategy Overview 16.1.7.5.1. Marketing Strategy 16.1.7.5.2. Product Strategy 16.1.7.5.3. Channel Strategy 16.1.8. Biological Industries 16.1.8.1. Overview 16.1.8.2. Product Portfolio 16.1.8.3. Profitability by Market Segments 16.1.8.4. Sales Footprint 16.1.8.5. Strategy Overview 16.1.8.5.1. Marketing Strategy 16.1.8.5.2. Product Strategy 16.1.8.5.3. Channel Strategy 16.1.9. PeproTech, Inc. 16.1.9.1. Overview 16.1.9.2. Product Portfolio 16.1.9.3. Profitability by Market Segments 16.1.9.4. Sales Footprint 16.1.9.5. Strategy Overview 16.1.9.5.1. Marketing Strategy 16.1.9.5.2. Product Strategy 16.1.9.5.3. Channel Strategy 17. Assumptions & Acronyms Used 18. Research Methodology
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