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コンタクトセンターソフトウェア市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(中小企業、大企業)、業種別(BFSI、ITES、IT・テレコム、政府、ヘルスケア、消費財・小売、旅行・ホスピタリティ、メディア・エンターテイメント、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2024-2034年


Contact Center Software Market Size, Share, and Analysis, By Component (Solution and Services), By Deployment (Cloud and On-Premise), By Organization Size (Small & Medium Enterprises and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, ITES, IT and Telecom, Government, Healthcare, Consumer Goods & Retail, Travel & Hospitality, Media & Entertainment, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

コンタクトセンターソフトウェア市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(中小企業、大企業)、業種別(BFSI、ITES、IT・テレコ... もっと見る

 

 

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2024年5月30日 US$5,150
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サマリー

コンタクトセンターソフトウェア市場規模、シェア、分析:コンポーネント別(ソリューション、サービス)、展開別(クラウド、オンプレミス)、組織規模別(中小企業、大企業)、業種別(BFSI、ITES、IT・テレコム、政府、ヘルスケア、消費財・小売、旅行・ホスピタリティ、メディア・エンターテイメント、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2024-2034年

製品概要
コンタクトセンターソフトウェア市場は、2024年から2034年の予測期間中に20.9%の年間平均成長率(CAGR)を示すと予測される。2023年の市場規模は454億米ドルと評価され、2034年には3,675億米ドルに達すると予測されている。
コンタクトセンター・ソフトウェアは、企業と顧客間のコミュニケーション・チャネルを簡素化・管理するために設計されたデジタル・ソリューションである。電話、電子メール、ライブチャット、ソーシャルメディアプラットフォームなど、さまざまなコミュニケーションツールを一元化されたシステムに統合する。コンタクトセンター・ソフトウェアは、コール・ルーティング、双方向音声応答(IVR)、自動コール分配(ACD)などの最新の機能を通じて、サポート・チケットや販売に関する懸念事項とともに、顧客からの問い合わせを効率的に処理することができます。このソフトウェアには、コール量、応答時間、顧客満足度などのパフォーマンス指標を追跡するための分析ツールが含まれていることが多く、企業は顧客サービス業務を改善するためにデータに基づいた意思決定を行うことができます。さらに、CRMとの統合や、ワークフォース管理、オムニチャネル対応など、あらゆるタッチポイントでスムーズなカスタマー・エクスペリエンスを実現します。そのため、コンタクトセンター・ソフトウェアは生産性を向上させ、顧客との対話を強化することで顧客ロイヤルティを高め、ビジネスの成長を促進します。

市場ハイライト
コンタクトセンター・ソフトウェア市場は、様々な産業における効率的な顧客コミュニケーション・ソリューションに対する需要の高まりにより、予測期間中に3,675億米ドルに達すると予測される。顧客の期待が高く、顧客サービス業務を簡素化する必要性と技術的改善が相まって、コンタクトセンター・ソフトウェア市場の成長を促進している。クラウドベースのコンタクトセンター・ソリューションへのシフトが顕著で、あらゆる規模の企業に拡張性と費用対効果を提供している。さらに、コンタクトセンター・ソフトウェアに人工知能(AI)と機械学習(ML)機能を統合することがますます普及しており、自動化と予測分析を向上させている。COVID-19の大流行は、リモートワークとデジタル変革イニシアチブの採用をさらに加速させ、コンタクトセンターソフトウェアの需要を増大させた。さらに、市場プレーヤーは、競争力を維持し、顧客の要求に対応するために、技術革新に焦点を当て、戦略的パートナーシップを推進している。したがって、コンタクトセンターソフトウェア市場は、予測される将来において持続的な成長と革新を目撃することになる。

コンタクトセンターソフトウェア市場セグメント

- コンポーネント別
ソリューション
サービス
- デプロイメント別
クラウド
o オンプレミス
- 組織規模別
o 中小企業
o 大企業
- 業種別
o BFSI
o ITES
o ITおよび電気通信
o 政府
o ヘルスケア
o 消費財・小売
o 旅行・ホスピタリティ
o メディア・娯楽
o その他
市場ダイナミクス
成長ドライバー
技術の向上が成長機会を生む
オムニチャネル・ソリューションに対する需要の高まりが市場拡大の原動力に
抑制要因
セキュリティと規制の問題によるコスト増加が業界の成長を制限する可能性

主要プレイヤー
- ジェネシス
- シスコシステムズ
- アバヤ
- ファイブナイン
- NICE Ltd.
- ゼンデスク
- 8x8 Inc.
- Twilio
- アスペクト・ソフトウェア
- ミテルネットワークス株式会社
- オラクル
- SAP SE
- マイクロソフト株式会社
- セールスフォース
- リングセントラル
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.エグゼクティブサマリー
1.1.地域別市場シェア
1.2.ビジネス動向
1.3.コンタクトセンターソフトウェア市場COVID-19の発生
1.4.地域別動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソーシングと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.コンタクトセンターソフトウェア市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要動向
3.5.関連業界データ
4.コンタクトセンターソフトウェア市場 - 産業洞察
4.1.業界セグメンテーション
4.2.COVID-19による世界経済の概要
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術
10.コンタクトセンターソフトウェア市場
10.1.概要
10.2.ヒストリカル分析(2019-2022)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.コンタクトセンターソフトウェア市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメント
11.3.1.コンポーネント別
11.3.1.1.ソリューション
11.3.1.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.サービス
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.デプロイメント別
11.3.2.1.クラウド
11.3.2.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.オンプレミス
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.組織規模別
11.3.3.1.中小企業
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.大企業
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.業種別
11.3.4.1.BFSI市場
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.ITES
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.IT・通信
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.4.政府
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.5.ヘルスケア
11.3.4.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.6.消費財・小売
11.3.4.6.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.6.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.6.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.7.トラベル&ホスピタリティ
11.3.4.7.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.7.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.7.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.8.メディア&エンターテインメント
11.3.4.8.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.8.2.市場シェア(%) 2024-2034年
11.3.4.8.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.9.その他
11.3.4.9.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.9.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.9.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米コンタクトセンターソフトウェア市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場セグメンテーション
12.3.1.コンポーネント別
12.3.2.組織規模別
12.3.3.展開別
12.3.4.業種別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州コンタクトセンターソフトウェア市場規模&予測 2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場セグメンテーション
13.3.1.コンポーネント別
13.3.2.組織規模別
13.3.3.展開別
13.3.4.業種別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域のコンタクトセンターソフトウェア市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.コンポーネント別
14.3.2.組織規模別
14.3.3.展開別
14.3.4.業種別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカのコンタクトセンターソフトウェア市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメント
15.3.1.コンポーネント別
15.3.2.組織規模別
15.3.3.展開別
15.3.4.業種別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC諸国
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ地域
16.ラテンアメリカのコンタクトセンターソフトウェア市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場セグメンテーション
16.3.1.コンポーネント別
16.3.2.組織規模別
16.3.3.展開別
16.3.4.業種別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.ジェネシス
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブチーム
18.2.シスコシステムズ
18.3.アバヤ
18.4.ファイブナイン
18.5.ナイス株式会社
18.6.ゼンデスク
18.7.8x8 Inc.
18.8.トワイリオ
18.9.アスペクト・ソフトウェア
18.10.ミテルネットワークス
18.11.オラクル・コーポレーション
18.12.SAP SE
18.13.マイクロソフト株式会社
18.14.セールスフォース
18.15.リングセントラル
18.16.その他の有力プレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Contact Center Software Market Size, Share, and Analysis, By Component (Solution and Services), By Deployment (Cloud and On-Premise), By Organization Size (Small & Medium Enterprises and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, ITES, IT and Telecom, Government, Healthcare, Consumer Goods & Retail, Travel & Hospitality, Media & Entertainment, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
Contact Center Software Market is anticipated to exhibit a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 20.9% during the forecast span from 2024 to 2034. In 2023, the market size was assessed at USD 45.4 billion and is projected to reach USD 367.5 billion by the completion of 2034.
Contact center software is a digital solution which is designed to simplify and manage communication channels between businesses and customers. It integrates various communication tools such as phone calls, emails, live chats, and social media platforms into a centralized system. Contact center software allow efficient handling of customer enquiries, along with support tickets and sales concerns through modern features such as call routing, interactive voice response (IVR), and automatic call distribution (ACD). This software often includes analytics tools to track performance metrics such as call volume, response times, and customer satisfaction scores, which allow businesses to make data-based decisions for improving customer service operations. Furthermore, it provides CRM integration, combined with workforce management, and omni-channel support to ensure a smooth customer experience across all touchpoints. Therefore, contact center software improves productivity, which encourage customer loyalty and drives business growth by enhancing customer interactions.

MARKET HIGHLIGHTS
Contact Center Software Market is projected to reach USD 367.5 billion over the forecast period, owing to the rising demand for efficient customer communication solutions across various industries. High customer expectations, coupled with the need to simplify customer service operations and technological improvements are driving the growth of contact center software market. There's a significant shift towards cloud-based contact center solutions, which offer scalability and cost-effectiveness for businesses of all scales. Moreover, integration of artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) capabilities into contact center software is increasingly prevalent, which improves automation and predictive analytics. The COVID-19 pandemic further accelerated the adoption of remote work and digital transformation initiatives which augmented the demand for contact center software. Furthermore, market players are focusing on innovation and promoting strategic partnerships to maintain competitiveness and address customer demands. Thus, the contact center software market will witness sustained growth and innovation during the forecasted future.

Contact Center Software Market Segments:

• By Component
o Solution
o Services
• By Deployment
o Cloud
o On-Premise
• By Organization Size
o Small & Medium Enterprises
o Large Enterprises
• By Vertical
o BFSI
o ITES
o IT and Telecom
o Government
o Healthcare
o Consumer Goods & Retail
o Travel & Hospitality
o Media & Entertainment
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Improvements in Technology will Generate Growth Opportunities
Growing Demand for Omni-channel Solutions Will Drive Market Expansion
Restraint
Security and Regulatory Issues Costs May Limit the Industry's Growth

Key Players
• Genesys
• Cisco Systems
• Avaya
• Five9
• NICE Ltd.
• Zendesk
• 8x8 Inc.
• Twilio
• Aspect Software
• Mitel Networks Corporation
• Oracle Corporation
• SAP SE
• Microsoft Corporation
• Salesforce
• RingCentral
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Contact Center Software Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Contact Center Software Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Contact Center Software Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Contact Center Software Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1. Solution
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Services
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Deployment
11.3.2.1.Cloud
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. On-Premise
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3. By Organization Size
11.3.3.1.Small & Medium Enterprises
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Large Enterprises
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4. By Vertical
11.3.4.1.BFSI
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. ITES
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3. IT and Telecom
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.4. Government
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.5. Healthcare
11.3.4.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.6. Consumer Goods & Retail
11.3.4.6.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.6.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.7. Travel & Hospitality
11.3.4.7.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.7.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.8. Media & Entertainment
11.3.4.8.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.8.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.9. Others
11.3.4.9.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.9.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.9.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12. North America Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Component
12.3.2.By Organization Size
12.3.3.By Deployment
12.3.4.By Vertical
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Component
13.3.2.By Organization Size
13.3.3.By Deployment
13.3.4.By Vertical
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Component
14.3.2.By Organization Size
14.3.3.By Deployment
14.3.4. By Vertical
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Component
15.3.2.By Organization Size
15.3.3.By Deployment
15.3.4.By Vertical
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Contact Center Software Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Component
16.3.2.By Organization Size
16.3.3.By Deployment
16.3.4.By Vertical
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2023
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Genesys
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Cisco Systems
18.3.Avaya
18.4. Five9
18.5.NICE Ltd.
18.6.Zendesk
18.7.8x8 Inc.
18.8. Twilio
18.9.Aspect Software
18.10.Mitel Networks Corporation
18.11. Oracle Corporation
18.12. SAP SE
18.13. Microsoft Corporation
18.14.Salesforce
18.15. RingCentral
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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