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企業向けEラーニング市場の規模、シェア、分析、トレーニングタイプ別(インストラクター主導型トレーニング、自習型トレーニング)、テクノロジー別(ウェブベース、学習管理システム(LMS)、学習コンテンツ管理システム(LCMS)、その他)、プロバイダー別(コンテンツプロバイダー、サービスプロバイダー)、エンドユーザー別(学術、企業、政府)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2022-2032年


Corporate E-Learning Market Size, Share, and Analysis, By Training Type (Instructor-Led Training and Self-Paced Training), By Technology (Web-Based, Learning Management System (LMS), Learning Content Management System (LCMS), and Others), By Provider (Content Provider, Service Provider), By End User (Academic, Corporate, Government), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2022-2032

企業向けEラーニング市場の規模、シェア、分析、トレーニングタイプ別(インストラクター主導型トレーニング、自習型トレーニング)、テクノロジー別(ウェブベース、学習管理システム(LMS)、学習コンテンツ管... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
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2023年12月30日 US$5,150
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サマリー

企業向けEラーニング市場の規模、シェア、分析、トレーニングタイプ別(インストラクター主導型トレーニング、自習型トレーニング)、テクノロジー別(ウェブベース、学習管理システム(LMS)、学習コンテンツ管理システム(LCMS)、その他)、プロバイダー別(コンテンツプロバイダー、サービスプロバイダー)、エンドユーザー別(学術、企業、政府)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2022-2032年

製品概要
企業向けeラーニング市場は、予測期間(2022-2032年)に年平均成長率18.7%で成長すると予測され、2022年の市場規模は2,436億6,000万米ドル、2032年には1,5986億米ドルに達すると予測される。
企業向けeラーニングとは、企業の従業員に研修、教育コンテンツ、能力開発プログラムを提供するために、デジタル技術とオンライン学習プラットフォームを利用することを指す。これは、学習管理システム(LMS)、オンラインコース、ビデオチュートリアル、ウェビナー、その他のリソースのような複数のデジタルツールのアプリケーションで構成され、従業員が最新のスキルを習得し、法的要件の最新情報を得るための便利で効果的な方法を提供する。企業向けeラーニングは、企業が進化するトレーニングと能力開発のニーズに応え、従業員の成長を促進し、最終的には市場における効率性と競争力を向上させることを容易にします。

市場ハイライト
企業向けeラーニング市場は、予測期間中に年平均成長率18.7%で成長し、1,5986億米ドルに達すると予想される。この成長は、技術の急速な進化と新たな市場開発により、従業員の能力開発とスキルアップへの注目が高まっていることに起因している。ハイブリッドワークモデルの人気の高まりと、eラーニングプラットフォームへの人工知能の統合は、拡大を推進する主な要因である。さらに、モバイル学習の採用が増加し、法教育が重視されている。同市場は、現代のビジネス環境に不可欠なスキル、生産性、労働力の柔軟性を向上させる機会を企業に提供している。様々な部門における複数のeラーニング製品やサービスのニーズは、企業向けeラーニング市場の成長に貢献するだろう。
企業向けeラーニング市場のセグメント
- トレーニングタイプ別
o インストラクターによるトレーニング
o 自習型トレーニング
- テクノロジー別
o ウェブベース
o 学習管理システム(LMS)
o 学習コンテンツ管理システム(LCMS)
o その他
- プロバイダー別
o コンテンツプロバイダー
o サービス・プロバイダー
- エンドユーザー別
o アカデミック
o 企業
o 政府
市場ダイナミクス
成長の原動力
ゲーミフィケーションによる積極的な参加と修了率の向上
労働力のスキルアップに対する需要の高まりが市場拡大を促進する
阻害要因
対面でのコミュニケーションとエンゲージメントの欠如が市場の成長を妨げる

主要プレイヤー
- SAP Litmos
- Adobe Captivate Prime
- コーナーストーンオンデマンド
- オラクル・ラーニング・クラウド
- IBM Talent Management
- スキルソフト
- LinkedInラーニング
- D2L (Desire2Learn)
- アーティキュレート
- ブラックボード
- ムードル
- Docebo
- EdX
- Coursera for Business
- コーナーストーンコンテンツ・エニータイム
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Corporate E-Learning Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Corporate E-Learning Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Corporate E-Learning Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Corporate E-Learning Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Training Type
11.3.1.1.Instructor-Led Training
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Self-Paced Training
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Technology
11.3.2.1.Web Based
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Learning Management System (LMS)
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Learning Content Management System (LCMS)
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Others
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By End Users
11.3.3.1 Academic
11.3.3.1.1By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2Corporate
11.3.3.2.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.1 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3Government
11.3.3.3.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4 By Provider
11.3.3.4.3Content Provider
11.3.4.1.1By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2Service Provider
11.3.4.2.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Technology
12.3.2. By End Users
12.3.3. By Training Type
12.3.4. By Provider
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Technology
13.3.2. By End Users
13.3.3. By Training Type
13.3.4. By Provider
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Technology
14.3.2. By End Users
14.3.3. By Training Type
14.3.4. By Provider
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Technology
15.3.2. By End Users
15.3.3. By Training Type
15.3.4. By Provider
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Technology
16.3.2. By End Users
16.3.3. By Training Type
16.3.4. By Provider
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. SAP Litmos
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Adobe Captivate Prime
18.3.Cornerstone OnDemand
18.4.Oracle Learning Cloud
18.5.IBM Talent Management
18.6.Skillsoft
18.7.LinkedIn Learning
18.8.D2L (Desire2Learn)
18.9.Articulate
18.10.Blackboard
18.11. Moodle
18.12.Docebo
18.13.EdX
18.14.Coursera for Business
18.15.Cornerstone Content Anytime
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Corporate E-Learning Market Size, Share, and Analysis, By Training Type (Instructor-Led Training and Self-Paced Training), By Technology (Web-Based, Learning Management System (LMS), Learning Content Management System (LCMS), and Others), By Provider (Content Provider, Service Provider), By End User (Academic, Corporate, Government), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Corporate E-Learning Market is anticipated to grow at a CAGR of 18.7% in the forecast period (2022-2032), with the market size valued at USD 243.66 billion in 2022 and expected to reach USD 1598.6 billion by 2032.
Corporate e-learning refers to the use of digital technologies and online learning platforms to deliver training, educational content, and skill development programs to corporate employees. It comprises the application of multiple digital tools like Learning Management Systems (LMS), online courses, video tutorials, webinars, and other resources to provide a convenient and effective method for employees to acquire modern skills and stay updated on legal requirements. Corporate e-learning facilitates organizations to meet the evolving training and development needs, promote employee growth, and eventually improve their efficiency and competitiveness in the market.

MARKET HIGHLIGHTS
Corporate E-Learning Market is expected to reach USD 1598.6 billion, growing at a CAGR of 18.7% during the forecast period. The growth is attributed to the increasing focus on the development and upskilling of employees, due to the rapid evolution of technology and new market developments. The growing popularity of hybrid work model and the integration of artificial intelligence into e-learning platforms are major factors propelling the expansion. Additionally, there is an increase in the adoption of mobile learning and high emphasis on legal education. The market offers companies an opportunity to improve skills, productivity, and flexibility of their workforce, which is essential in modern business environment. The need for multiple e-learning products and services across various sectors will contribute to the growth of the corporate e-learning market.
Corporate E-Learning Market Segments:
• By Training Type
o Instructor-Led Training
o Self-Paced Training
• By Technology
o Web-Based
o Learning Management System (LMS)
o Learning Content Management System (LCMS)
o Others
• By Provider
o Content Provider
o Service Provider
• By End Users
o Academic
o Corporate
o Government
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Gamification to Promote Active Participation and Improved Completion Rate
Rising Demand for Workforce Upskilling Will Hasten Market Expansion
Restraint
Absence of Face-to-Face Communication and Engagement is Impeding the Growth of the Market

Key Players
• SAP Litmos
• Adobe Captivate Prime
• Cornerstone OnDemand
• Oracle Learning Cloud
• IBM Talent Management
• Skillsoft
• LinkedIn Learning
• D2L (Desire2Learn)
• Articulate
• Blackboard
• Moodle
• Docebo
• EdX
• Coursera for Business
• Cornerstone Content Anytime
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Corporate E-Learning Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Corporate E-Learning Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Corporate E-Learning Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Corporate E-Learning Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Training Type
11.3.1.1.Instructor-Led Training
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Self-Paced Training
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Technology
11.3.2.1.Web Based
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Learning Management System (LMS)
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Learning Content Management System (LCMS)
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Others
11.3.2.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By End Users
11.3.3.1 Academic
11.3.3.1.1By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2Corporate
11.3.3.2.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.1 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3Government
11.3.3.3.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4 By Provider
11.3.3.4.3Content Provider
11.3.4.1.1By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2 Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3 Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2Service Provider
11.3.4.2.1 By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Technology
12.3.2. By End Users
12.3.3. By Training Type
12.3.4. By Provider
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Technology
13.3.2. By End Users
13.3.3. By Training Type
13.3.4. By Provider
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Technology
14.3.2. By End Users
14.3.3. By Training Type
14.3.4. By Provider
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Technology
15.3.2. By End Users
15.3.3. By Training Type
15.3.4. By Provider
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Corporate E-Learning Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Technology
16.3.2. By End Users
16.3.3. By Training Type
16.3.4. By Provider
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. SAP Litmos
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Adobe Captivate Prime
18.3.Cornerstone OnDemand
18.4.Oracle Learning Cloud
18.5.IBM Talent Management
18.6.Skillsoft
18.7.LinkedIn Learning
18.8.D2L (Desire2Learn)
18.9.Articulate
18.10.Blackboard
18.11. Moodle
18.12.Docebo
18.13.EdX
18.14.Coursera for Business
18.15.Cornerstone Content Anytime
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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