モバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルインフォテイメント、その他)、エンドユーザー別(SMB、大企業)、業種別(BFSI、ヘルスケア、教育、政府、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032Mobile Value-Added Services Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Short Messaging Service (SMS), Multimedia Messaging Service (MMS), Location Based Services, Mobile Money, Mobile Infotainment, and Others), By End User (SMB and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, Healthcare, Education, Government, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032 モバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルイン... もっと見る
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サマリーモバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルインフォテイメント、その他)、エンドユーザー別(SMB、大企業)、業種別(BFSI、ヘルスケア、教育、政府、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032製品概要 モバイル付加価値サービス市場は、予測期間(2023-2032年)に年平均成長率14.5%で成長し、2022年の市場規模は7,758億1,000万米ドル、2032年には2,931億2,000万米ドルに達すると予測される。 モバイル付加価値サービス(VAS)は、コンテンツサービス、エンターテインメント、メッセージング、位置情報サービス、モバイルバンキングなどの機能によってモバイルユーザー体験を向上させ、モバイルネットワーク事業者が提供する広範な機能強化や提供サービスで構成される。これらのサービスは、ユーザーエクスペリエンスの向上、収益創出、差別化、エンゲージメントの強化などのメリットをもたらすが、技術、コンテンツライセンス、規制遵守に関する課題も伴う。テクノロジーが進化し続ける中、モバイルVASは、進化するユーザーの嗜好に適応し、新しいテクノロジーを活用して革新的なサービスを提供する、モバイルエコシステムのダイナミックで不可欠な一部であり続けている。 市場ハイライト モバイル付加価値サービス市場は、携帯電話の普及拡大、4Gおよび5Gネットワークの継続的拡大、パーソナライズされた便利なモバイルサービスに対する需要の急増により、年平均成長率14.5%で成長し、2,9,312億米ドルに達すると予測される。VASソリューションには、コンテンツ、エンターテインメント、モバイルバンキング、企業向けアプリケーションなどが含まれ、スマートフォンの普及とデータ消費量の増加の恩恵を受けている。モバイル・サービス・プロバイダーやコンテンツ開発者は、この傾向を利用して、ユーザー独自のニーズを満たす多様なVASを提供している。さらに、AIやIoTなどの新興技術の統合が進むことで、市場の拡大が促進され、革新的なVASの提供やユーザー体験の向上といった新たな機会が生まれている。 モバイル付加価値サービス市場セグメント: - ソリューション別 o ショートメッセージングサービス(SMS) o マルチメディア・メッセージング・サービス(MMS) o 位置情報サービス o モバイルマネー o モバイル・インフォテイメント o その他 - エンドユーザー別 o 中小企業 o 大企業 - 業種別 o BFSI o ヘルスケア o 教育 o 政府 o その他 o その他 市場ダイナミクス 成長ドライバー 携帯電話普及率の上昇が市場拡大に拍車をかける 市場成長を支える技術の進歩 抑制要因 データプライバシーとセキュリティへの懸念が市場拡大の妨げになる可能性 主要プレイヤー - テレフォニカ - AT&T - ベライゾン・コミュニケーションズ - ボーダフォン・グループ - エアテル - Tモバイル - グーグル - オレンジ - リライアンス・ジオ - エリクソン - アップル - アマゾン - フェイスブック - サムスン - チャイナモバイル - その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2.Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Mobile Value-Added Services Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Mobile Value-Added Services Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2019-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11.Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Solution 11.3.1.1.Short Messaging Services (SMS) 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Multimedia Messaging Services (MMS) 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Location Based Service 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Mobile Money 11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Money Infotainment 11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Others 11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By End User 11.3.2.1.SMB 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Large Enterprise 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Vertical 11.3.3.1.BFSI 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Healthcare 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Education 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Government 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Others 11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Solution 12.3.2.By End User 12.3.3.By Vertical 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2.Canada 13. Europe Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Solution 13.3.2.By End User 13.3.3.By Vertical 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2.United Kingdom 13.4.3.France 13.4.4. Italy 13.4.5.Spain 13.4.6.Russia 13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia-Pacific Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Solution 14.3.2.By End User 14.3.3.By Vertical 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2.China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Solution 15.3.2.By End User 15.3.3.By Vertical 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2.GCC 15.4.3.North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5.Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Solution 16.3.2.By End User 16.3.3.By Vertical 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2.Brazil 16.4.3.Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Google 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2.Apple 18.3.Amazon 18.4.Facebook 18.5.Samsung 18.6.AT&T 18.7.Verizon Communications 18.8.Vodafone Group 18.9.China Mobile 18.10.Airtel 18.11. T-Mobile 18.12.Telefonica 18.13.Orange 18.14.Reliance Jio 18.15.Ericsson 18.16.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
SummaryMobile Value-Added Services Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Short Messaging Service (SMS), Multimedia Messaging Service (MMS), Location Based Services, Mobile Money, Mobile Infotainment, and Others), By End User (SMB and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, Healthcare, Education, Government, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2.Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Mobile Value-Added Services Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Risk Analysis 9. Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2.PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2.Economic 9.2.3.Social 9.2.4.Technological 10. Mobile Value-Added Services Market 10.1.Overview 10.2. Historical Analysis (2019-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11.Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Solution 11.3.1.1.Short Messaging Services (SMS) 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Multimedia Messaging Services (MMS) 11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3.Location Based Service 11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.4.Mobile Money 11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.5.Money Infotainment 11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.6.Others 11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By End User 11.3.2.1.SMB 11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Large Enterprise 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By Vertical 11.3.3.1.BFSI 11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Healthcare 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Education 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Government 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Others 11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12. North America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Solution 12.3.2.By End User 12.3.3.By Vertical 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2.Canada 13. Europe Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Solution 13.3.2.By End User 13.3.3.By Vertical 13.4. Country 13.4.1.Germany 13.4.2.United Kingdom 13.4.3.France 13.4.4. Italy 13.4.5.Spain 13.4.6.Russia 13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14. Asia-Pacific Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Solution 14.3.2.By End User 14.3.3.By Vertical 14.4. Country 14.4.1. India 14.4.2.China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15. Middle East and Africa Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Solution 15.3.2.By End User 15.3.3.By Vertical 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2.GCC 15.4.3.North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5.Rest of Middle East and Africa 16. Latin America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Solution 16.3.2.By End User 16.3.3.By Vertical 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2.Brazil 16.4.3.Rest of Latin America 17. Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2.Key player overview 17.3. Key stakeholders 18. Company Profiles 18.1.Google 18.1.1.Company Overview 18.1.2.Financial Overview 18.1.3.Key Product; Analysis 18.1.4.Company Assessment 18.1.4.1.Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2.Apple 18.3.Amazon 18.4.Facebook 18.5.Samsung 18.6.AT&T 18.7.Verizon Communications 18.8.Vodafone Group 18.9.China Mobile 18.10.Airtel 18.11. T-Mobile 18.12.Telefonica 18.13.Orange 18.14.Reliance Jio 18.15.Ericsson 18.16.Other Prominent Players 19. Appendix 20.Consultant Recommendation
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