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モバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルインフォテイメント、その他)、エンドユーザー別(SMB、大企業)、業種別(BFSI、ヘルスケア、教育、政府、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032


Mobile Value-Added Services Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Short Messaging Service (SMS), Multimedia Messaging Service (MMS), Location Based Services, Mobile Money, Mobile Infotainment, and Others), By End User (SMB and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, Healthcare, Education, Government, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032

モバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルイン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$5,150
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サマリー

モバイル付加価値サービス市場規模、シェア、分析、ソリューション別(ショートメッセージングサービス(SMS)、マルチメディアメッセージングサービス(MMS)、位置情報サービス、モバイルマネー、モバイルインフォテイメント、その他)、エンドユーザー別(SMB、大企業)、業種別(BFSI、ヘルスケア、教育、政府、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2023-2032

製品概要
モバイル付加価値サービス市場は、予測期間(2023-2032年)に年平均成長率14.5%で成長し、2022年の市場規模は7,758億1,000万米ドル、2032年には2,931億2,000万米ドルに達すると予測される。
モバイル付加価値サービス(VAS)は、コンテンツサービス、エンターテインメント、メッセージング、位置情報サービス、モバイルバンキングなどの機能によってモバイルユーザー体験を向上させ、モバイルネットワーク事業者が提供する広範な機能強化や提供サービスで構成される。これらのサービスは、ユーザーエクスペリエンスの向上、収益創出、差別化、エンゲージメントの強化などのメリットをもたらすが、技術、コンテンツライセンス、規制遵守に関する課題も伴う。テクノロジーが進化し続ける中、モバイルVASは、進化するユーザーの嗜好に適応し、新しいテクノロジーを活用して革新的なサービスを提供する、モバイルエコシステムのダイナミックで不可欠な一部であり続けている。

市場ハイライト
モバイル付加価値サービス市場は、携帯電話の普及拡大、4Gおよび5Gネットワークの継続的拡大、パーソナライズされた便利なモバイルサービスに対する需要の急増により、年平均成長率14.5%で成長し、2,9,312億米ドルに達すると予測される。VASソリューションには、コンテンツ、エンターテインメント、モバイルバンキング、企業向けアプリケーションなどが含まれ、スマートフォンの普及とデータ消費量の増加の恩恵を受けている。モバイル・サービス・プロバイダーやコンテンツ開発者は、この傾向を利用して、ユーザー独自のニーズを満たす多様なVASを提供している。さらに、AIやIoTなどの新興技術の統合が進むことで、市場の拡大が促進され、革新的なVASの提供やユーザー体験の向上といった新たな機会が生まれている。

モバイル付加価値サービス市場セグメント:
- ソリューション別
o ショートメッセージングサービス(SMS)
o マルチメディア・メッセージング・サービス(MMS)
o 位置情報サービス
o モバイルマネー
o モバイル・インフォテイメント
o その他
- エンドユーザー別
o 中小企業
o 大企業
- 業種別
o BFSI
o ヘルスケア
o 教育
o 政府
o その他
o その他
市場ダイナミクス
成長ドライバー
携帯電話普及率の上昇が市場拡大に拍車をかける
市場成長を支える技術の進歩
抑制要因
データプライバシーとセキュリティへの懸念が市場拡大の妨げになる可能性

主要プレイヤー
- テレフォニカ
- AT&T
- ベライゾン・コミュニケーションズ
- ボーダフォン・グループ
- エアテル
- Tモバイル
- グーグル
- オレンジ
- リライアンス・ジオ
- エリクソン
- アップル
- アマゾン
- フェイスブック
- サムスン
- チャイナモバイル
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Mobile Value-Added Services Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Mobile Value-Added Services Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Solution
11.3.1.1.Short Messaging Services (SMS)
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Multimedia Messaging Services (MMS)
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Location Based Service
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Mobile Money
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Money Infotainment
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Others
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By End User
11.3.2.1.SMB
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Large Enterprise
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Vertical
11.3.3.1.BFSI
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Healthcare
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Education
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Government
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Solution
12.3.2.By End User
12.3.3.By Vertical
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Solution
13.3.2.By End User
13.3.3.By Vertical
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Solution
14.3.2.By End User
14.3.3.By Vertical
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Solution
15.3.2.By End User
15.3.3.By Vertical
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Solution
16.3.2.By End User
16.3.3.By Vertical
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Google
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Apple
18.3.Amazon
18.4.Facebook
18.5.Samsung
18.6.AT&T
18.7.Verizon Communications
18.8.Vodafone Group
18.9.China Mobile
18.10.Airtel
18.11. T-Mobile
18.12.Telefonica
18.13.Orange
18.14.Reliance Jio
18.15.Ericsson
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Mobile Value-Added Services Market Size, Share, and Analysis, By Solution (Short Messaging Service (SMS), Multimedia Messaging Service (MMS), Location Based Services, Mobile Money, Mobile Infotainment, and Others), By End User (SMB and Large Enterprises), By Vertical (BFSI, Healthcare, Education, Government, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2023-2032

PRODUCT OVERVIEW
Mobile Value-Added Services Market is projected to grow at a CAGR of 14.5% in the forecast period (2023-2032), with the market size valued at USD 758.91 billion in 2022 and projected to reach USD 2931.2 billion by 2032.
Mobile Value-Added Services (VAS) consist of an extensive range of enhancements and offerings offered by mobile network operators, improving the mobile user experience with features like content services, entertainment, messaging, location-based services, mobile banking, and more. These services provide benefits such as improved user experiences, revenue generation, differentiation, and enhanced engagement, though they also come with challenges related to technology, content licensing, and regulatory compliance. As technology continues to advance, Mobile VAS remains a dynamic and integral part of the mobile ecosystem, adapting to evolving user preferences and harnessing new technologies to deliver innovative services.

MARKET HIGHLIGHTS
Mobile Value-Added Services Market is anticipated to reach USD 2931.2 billion, growing at a CAGR of 14.5%, owing to the expanding mobile phone adoption, the continuous expansion of 4G and 5G networks, and the surging demand for personalized and convenient mobile services. VAS solutions involve content, entertainment, mobile banking, and enterprise applications, and they are benefiting from the growing number of smartphones and the increase in data consumption. Mobile service providers and content developers are taking advantage of this trend to provide a diverse range of VAS to meet the unique needs of users. Additionally, the ongoing integration of emerging technologies such as AI and IoT is driving the market's expansion, creating new opportunities for innovative VAS offerings and improved user experiences.

Mobile Value-Added Services Market Segments:
• By Solution
o Short Messaging Service (SMS)
o Multimedia Messaging Service (MMS)
o Location Based Services
o Mobile Money
o Mobile Infotainment
o Others
• By End User
o SMB
o Large Enterprises
• By Vertical
o BFSI
o Healthcare
o Education
o Government
o Others
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Rising Mobile Phone Penetration Will Fuel Market Expansion
Advancements in Technology to Support Market Growth
Restraint
Data Privacy and Security Concerns can Hinder Market Expansion

Key Players
• Telefonica
• AT&T
• Verizon Communications
• Vodafone Group
• Airtel
• T-Mobile
• Google
• Orange
• Reliance Jio
• Ericsson
• Apple
• Amazon
• Facebook
• Samsung
• China Mobile
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Mobile Value-Added Services Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Mobile Value-Added Services Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Mobile Value-Added Services Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Solution
11.3.1.1.Short Messaging Services (SMS)
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Multimedia Messaging Services (MMS)
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Location Based Service
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Mobile Money
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Money Infotainment
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Others
11.3.1.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By End User
11.3.2.1.SMB
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Large Enterprise
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Vertical
11.3.3.1.BFSI
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Healthcare
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Education
11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Government
11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Others
11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Solution
12.3.2.By End User
12.3.3.By Vertical
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Solution
13.3.2.By End User
13.3.3.By Vertical
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Solution
14.3.2.By End User
14.3.3.By Vertical
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Solution
15.3.2.By End User
15.3.3.By Vertical
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Mobile Value-Added Services Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Solution
16.3.2.By End User
16.3.3.By Vertical
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Google
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Apple
18.3.Amazon
18.4.Facebook
18.5.Samsung
18.6.AT&T
18.7.Verizon Communications
18.8.Vodafone Group
18.9.China Mobile
18.10.Airtel
18.11. T-Mobile
18.12.Telefonica
18.13.Orange
18.14.Reliance Jio
18.15.Ericsson
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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