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サービスとしてのデバイス市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、デバイスタイプ別(デスクトップ、ラップトップ、ノートブック&タブレット、スマートフォン&周辺機器、その他)、組織規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(BFSI、IT&テレコム、ヘルスケア、小売、教育、製造、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2022-2032年


Device as a Service Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, and Services), By Device Type (Desktop, Laptop, Notebook & Tablet, Smartphone & Peripheral, and Others), By Organization Size (Large Enterprises and Small & Medium Enterprises), By End User (BFSI, IT and Telecom, Healthcare, Retail, Education, Manufacturing, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2022-2032

サービスとしてのデバイス市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、デバイスタイプ別(デスクトップ、ラップトップ、ノートブック&タブレット、スマートフォン&周... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$5,150
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サマリー

サービスとしてのデバイス市場規模、シェア、分析、コンポーネント別(ハードウェア、ソフトウェア、サービス)、デバイスタイプ別(デスクトップ、ラップトップ、ノートブック&タブレット、スマートフォン&周辺機器、その他)、組織規模別(大企業、中小企業)、エンドユーザー別(BFSI、IT&テレコム、ヘルスケア、小売、教育、製造、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測(2022-2032年

製品概要
Device as a Service市場は予測期間(2022-2032年)に年平均成長率28%で成長すると予測され、2022年の市場規模は579.6億米ドル、2032年には6862億米ドルに達すると予測される。
Device as a Service(DaaS)とは、パソコン、ノートパソコン、スマートフォンなどのハードウェア機器へのアクセスを提供するサブスクリプションベースのモデルを指す。ソフトウェア、メンテナンス、サポートなど、個人や組織の需要に応じた関連サービスを提供する。DaaSは、組織が技術リソースを管理する方法を変革する最新のアプローチである。DaaSは、企業がサブスクリプション・モデルを通じて複数のハードウェアとソフトウェア・サービスをレンタルすることを可能にする。このアプローチには、予測可能なコスト、拡張性、先行投資を必要としない最新テクノロジーへのアクセスなど、いくつかの利点があります。

市場ハイライト
Device as a Service市場は、経済的で柔軟なITソリューションへの需要が組織全体で高まっていることから、予測期間中に年平均成長率28%で成長し、6,862億ドルに達すると予想される。この成長の背景には、サブスクリプション型サービスの採用増加や、産業界における効率的な資産管理の必要性など、いくつかの要因がある。中小企業は、初期資本支出を最小限に抑えながら最新技術を提供するDaaSを採用する傾向が顕著である。進化するデジタル・エコシステムと組み合わされた業務手順の柔軟性に対する需要は、DaaS業界の成長と革新を促進すると予想される。

サービスとしてのデバイス市場セグメント
- コンポーネント別
o ハードウェア
o ソフトウェア
o サービス
- デバイスタイプ別
デスクトップ
o ノートパソコン
o ノートブックとタブレット
o スマートフォン・周辺機器
o その他
- 組織規模別
o 大企業
o 中小企業
- エンドユーザー別
o BFSI
o ITおよびテレコム
o ヘルスケア
o 小売
o 教育
o 製造業
o その他
市場ダイナミクス
成長の原動力
DaaSモデルのコスト効率がDevice as a Service市場の成長を促進
テクノロジーの進化がDaaS市場の成長を促進
阻害要因
データ・セキュリティとプライバシーへの懸念が、DaaS(Device as a Service)市場の主な障害となる

主要プレイヤー
- HP Inc.
- デル・テクノロジーズ
- レノボ・グループ
- マイクロソフト・コーポレーション
- アップル
- サムスン電子
- IBM
- エイサー
- 富士通
- 東芝
- パナソニック株式会社
- コンピュコム
- パナソニック株式会社
- コンピュセントロ
- コンピュータセンター
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Device as a Service Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Device as a Service Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Device as a Service Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Device as a Service Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1.Hardware
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Software
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Services
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Device Type
11.3.2.1.Desktop
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Laptop
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Notebook & Tablets
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Smartphone & Peripherals
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Organization Size
11.3.3.1.Small & Medium Enterprises
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Large Enterprises
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By End User
11.3.4.1.BFSI
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. IT and Telecommunication
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Education
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.4. Retail
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.5. Manufacturing
11.3.4.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.6. Healthcare
11.3.4.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.7. Others
11.3.4.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Component
12.3.2.By Device Type
12.3.3.By Organization Size
12.3.4.By End User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Component
13.3.2.By Device Type
13.3.3.By Organization Size
13.3.4.By End User
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Component
14.3.2.By Device Type
14.3.3.By Organization Size
14.3.4. By End User
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Component
15.3.2.By Device Type
15.3.3.By Organization Size
15.3.4.By End User
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Component
16.3.2.By Device Type
16.3.3.By Organization Size
16.3.4.By End User
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.HP Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Dell Technologies
18.3.Lenovo Group
18.4.Microsoft Corporation
18.5.Apple Inc.
18.6.Samsung Electronics
18.7.IBM
18.8.Acer Inc.
18.9.Fujitsu
18.10.Toshiba
18.11. Panasonic Corporation
18.12.CompuCom
18.13.Xerox Corporation
18.14.Compucentro
18.15.Computacenter
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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Summary

Device as a Service Market Size, Share, and Analysis, By Component (Hardware, Software, and Services), By Device Type (Desktop, Laptop, Notebook & Tablet, Smartphone & Peripheral, and Others), By Organization Size (Large Enterprises and Small & Medium Enterprises), By End User (BFSI, IT and Telecom, Healthcare, Retail, Education, Manufacturing, and Others), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Device as a Service Market is projected to grow at a CAGR of 28% in the forecast period (2022-2032), with the market size valued at USD 57.96 billion in 2022 and expected to reach USD 686.2 billion by 2032.
Device as a Service (DaaS) refers to a subscription-based model that provides access to hardware devices, such as computers, laptops, smartphones, and other equipment. It offers associated services that meet the demand of individuals and organizations, such as software, maintenance, and support. DaaS is a modern approach that transforms how organizations manage their technological resources. It enables businesses to rent multiple hardware and software services via a subscription model. This approach provides several benefits, including predictable costs, scalability, and access to modern technology without the need for upfront capital investments.

MARKET HIGHLIGHTS
Device as a Service Market is anticipated to reach USD 686.2 billion, growing at a CAGR of 28% during the forecast period, owing to the rising demand for economical and flexible IT solutions across organisations. The growth can be attributed to several factors such as the increasing adoption of subscription-based services and the need for efficient asset management within industries. Small and medium-sized enterprises (SMEs) are notably adopting DaaS as it offers latest technologies while minimizing initial capital expenditure. The demand for flexibility in business procedures combined with the evolving digital ecosystem is expected to promote growth and innovation in the DaaS industry.

Device as a Service Market Segments:
• By Component
o Hardware
o Software
o Services
• By Device Type
o Desktop
o Laptop
o Notebook & Tablet
o Smartphone & Peripheral
o Others
• By Organisation Size
o Large Enterprises
o Small & Medium Enterprises
• By End User
o BFSI
o IT and Telecom
o Healthcare
o Retail
o Education
o Manufacturing
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Cost Efficiency of DaaS Model Drives the Growth of Device as a Service Market
Evolving Technology Will Fuel the Growth of the Device as a Service Market
Restraint
Data Security and Privacy Concerns are Major Obstacles in the Device as a Service (DaaS) Market

Key Players
• HP Inc.
• Dell Technologies
• Lenovo Group
• Microsoft Corporation
• Apple Inc.
• Samsung Electronics
• IBM
• Acer Inc.
• Fujitsu
• Toshiba
• Panasonic Corporation
• CompuCom
• Xerox Corporation
• Compucentro
• Computacenter
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3.Device as a Service Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2.Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Device as a Service Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Device as a Service Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Device as a Service Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Component
11.3.1.1.Hardware
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2. Software
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Services
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Device Type
11.3.2.1.Desktop
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Laptop
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.3. Notebook & Tablets
11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.4. Smartphone & Peripherals
11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Organization Size
11.3.3.1.Small & Medium Enterprises
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Large Enterprises
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By End User
11.3.4.1.BFSI
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. IT and Telecommunication
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Education
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.4. Retail
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.5. Manufacturing
11.3.4.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.6. Healthcare
11.3.4.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.7. Others
11.3.4.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.7.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Component
12.3.2.By Device Type
12.3.3.By Organization Size
12.3.4.By End User
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13. Europe Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Component
13.3.2.By Device Type
13.3.3.By Organization Size
13.3.4.By End User
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4. Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia-Pacific Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Component
14.3.2.By Device Type
14.3.3.By Organization Size
14.3.4. By End User
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Component
15.3.2.By Device Type
15.3.3.By Organization Size
15.3.4.By End User
15.4. Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Device as a Service Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Component
16.3.2.By Device Type
16.3.3.By Organization Size
16.3.4.By End User
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.HP Inc.
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.Dell Technologies
18.3.Lenovo Group
18.4.Microsoft Corporation
18.5.Apple Inc.
18.6.Samsung Electronics
18.7.IBM
18.8.Acer Inc.
18.9.Fujitsu
18.10.Toshiba
18.11. Panasonic Corporation
18.12.CompuCom
18.13.Xerox Corporation
18.14.Compucentro
18.15.Computacenter
18.16.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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