世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

フィットネス機器市場製品タイプ別(筋力トレーニング機器、心血管トレーニング機器、体組成計、フィットネスモニタリング機器、その他)、用途別(減量、ボディビルディング、フィジカルフィットネス、メンタルフィットネス、その他)、タイプ別(屋外用、屋内用)、流通チャネル別(小売店、専門店・スポーツ店、百貨店・ディスカウントストア、オンライン、その他)、エンドユーザー別(ヘルスクラブ・ジム、家庭用消費者、ホテル、企業、病院・医療センター、公共機関、その他)、地域別 - 2021-2022年の市場規模、シェア、動向の世界分析と2032年までの予測


Fitness Equipment Market: By Product Type (Strength Training Equipment, Cardiovascular Training Equipment, Body Composition Analyzers, Fitness Monitoring Equipment and Others), By Application (Weight Loss, Body Building, Physical Fitness, Mental Fitness and Others), By Type (Outdoor and Indoor), By Distribution Channel (Retail Stores, Specialty and Sports Shops, Department and Discount Stores, Online and Others), By End User (Health Clubs/Gyms, Home Consumer, Hotels, Corporates, Hospital and Medical Centers, Public Institutions and Others), And Region - Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2021-2022 And Forecasts To 2032

フィットネス機器市場製品タイプ別(筋力トレーニング機器、心血管トレーニング機器、体組成計、フィットネスモニタリング機器、その他)、用途別(減量、ボディビルディング、フィジカルフィットネス、メンタル... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年6月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

フィットネス機器市場製品タイプ別(筋力トレーニング機器、心血管トレーニング機器、体組成計、フィットネスモニタリング機器、その他)、用途別(減量、ボディビルディング、フィジカルフィットネス、メンタルフィットネス、その他)、タイプ別(屋外用、屋内用)、流通チャネル別(小売店、専門店・スポーツ店、百貨店・ディスカウントストア、オンライン、その他)、エンドユーザー別(ヘルスクラブ・ジム、家庭用消費者、ホテル、企業、病院・医療センター、公共機関、その他)、地域別 - 2021-2022年の市場規模、シェア、動向の世界分析と2032年までの予測

製品概要
フィットネス機器とは、フィットネスを維持するために使用される機器を指し、身体運動活動の際に使用される。この器具は、体力を向上させることで筋力を強化する。フィットネス機器には一般的に、ウェイト、トレッドミル、ローイングマシン、ウェイトマシン、エリプティカルクロストレーナー、ステーショナリーバイクなどが含まれる。フィットネス機器は、体重を管理し、柔軟性を向上させるため、人の強さと持久力を高めるのに役立ちます。機械は、人格と外見をエスカレートさせるのに役立ちます。これらの機器は、一般的にジムやフィットネスセンター、家庭での個人使用や企業のオフィスで使用されている。

市場ハイライト
フィットネス機器の世界市場は2032年までに年平均成長率2.3%を予測
世界のフィットネス機器市場は、2021年に126.9億米ドルと評価され、フィットネス機器市場の成長を後押しする健康とフィットネスメンテナンスに対する意識の高まりにより、予測期間2022-2032年にCAGR 2.3%で増加し、2032年には163億米ドルに達すると予測される。都市化の進展は、肥満の流行や不健康なライフスタイルの維持による慢性疾患の発生につながり、それが世界のフィットネス産業の成長につながっている。

フィットネス機器の世界市場:セグメント
家庭用消費者セグメントは2022-32年にかけてより高いCAGRで成長する見込み
世界のフィットネス機器市場は、エンドユーザーに基づいて、ヘルスクラブ/ジム、家庭消費者、ホテル、企業、病院・医療センター、公共機関、その他に分類される。2021年、家庭用消費者セグメントが最大のシェアを占めたが、これはパンデミックによる商業ジムやフィットネスセンターの廃止と、利便性の向上によるホームジムの設置増加によるものである。健康的な生活の維持と実践に対する意識の高まりは、市場の成長とホームジムの設置を継続させると予想される。

心血管トレーニング機器分野は2022-32年に高いCAGRで成長する見込み
世界のフィットネス機器市場は、製品タイプに基づいて、筋力トレーニング機器、心血管トレーニング機器、体組成計、フィットネスモニタリング機器、その他に分類される。心血管トレーニング機器分野は、フィットネス機器市場の中で最大のシェアを占めており、これらの機器が提供する健康促進、体重減少、ストレス解消などの利点により、予測期間中に成長することが期待されている。この機器は、低負荷ワークアウトまたは高強度インターバルトレーニングでカロリーを消費するのに役立ちます。

市場ダイナミクス
成長の原動力
健康志向の高まりが市場成長を牽引
デジタル技術への憧れの高まりが市場成長を促進
抑制要因
フィットネス機器の高コストが市場成長の妨げになる可能性
一般的に、フィットネス機器は購入するのに非常に高価であり、設置やメンテナンスのために追加料金が必要となるため、市場の成長を抑制する可能性がある。また、運動器具の再販需要が増加していることも、予測期間中の市場成長を妨げる可能性がある。
世界のフィットネス機器市場
主要プレイヤー
- トルクフィットネス
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域別プレゼンス, SWOT分析
- ノーチラス社
- テクノジムS.p.A
- ジョンソンヘルステック
- トゥルーフィットネステクノロジー
- インパルス(青島)ヘルステック有限公司
- ボディソリッド
- ライフ・フィットネス
- フィットネス・ワールド
- コア・ヘルス&フィットネス
- アイフィット
- 山東艾新德フィットネス機器有限公司
- プレコール
- アフトン
- リアルリーダーフィットネス株式会社
- その他の著名プレイヤー
フィットネス機器の世界市場レポートは以下の分析も含んでいます:
フィットネス機器の世界市場セグメント
- 製品タイプ別
o 筋力トレーニング機器
o 心血管トレーニング機器
o 体組成計
o フィットネスモニタリング機器
o その他
- 用途別
o 減量
o ボディービル
o フィジカル・フィットネス
o メンタルフィットネス
o その他
- タイプ別
o アウトドア
インドア
- 流通チャネル別
o 小売店
o 専門店・スポーツ店
o 百貨店・ディスカウントストア
o オンライン
o その他
- エンドユーザー別
o 健康クラブ/スポーツジム
o 一般消費者
o ホテル
o 企業
o 病院・医療センター
o 公共機関
o その他
- フィットネス機器の世界市場ダイナミクス
- フィットネス機器の世界市場規模
- 需要と供給
- 現在の動向/問題点/課題
- 競合・参入企業
- 市場のバリューチェーン
- 市場の促進要因と抑制要因

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート



ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary

1.1. Regional Market Share

1.2.Business Trends

1.3.Global Fitness Equipment Market: COVID-19 Outbreak

1.4. Regional Trends

1.5. Segmentation Snapshot

2. Research Methodology

2.1. Research Objective

2.2.Research Approach

2.3.Data Sourcing and Methodology

2.4.Primary Research

2.5.Secondary Research

2.5.1.Paid Sources

2.5.2. Public Sources

2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation

3. Market Characteristics

3.1. Market Definition

3.2.Global Fitness Equipment Market: COVID-19 Impact

3.3.Key Segmentations

3.4.Key Developments

3.5.Allied Industry Data

4. Global Fitness Equipment Market – Industry Insights

4.1. Industry Segmentation

4.2.COVID-19 overview on world economy

4.3.Industry ecosystem Channel analysis

4.4. Innovation & Sustainability

5. Macroeconomic Indicators

6. Recent Developments

7. Market Dynamics

7.1.Introduction

7.2.Growth Drivers

7.3.Market Opportunities

7.4.Market Restraints

7.5.Market Trends

8. Risk Analysis

9. Market Analysis

9.1. Porters Five Forces

9.2.PEST Analysis

9.2.1. Political

9.2.2. Economic

9.2.3. Social

9.2.4.Technological

10. Global Fitness Equipment Market

10.1. Overview

10.2.Historical Analysis (2016-2021)

10.2.1.Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast

11. Global Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

11.1. Overview

11.2.Key Findings

11.3.Market Segmentation

11.3.1. By Product Type

11.3.1.1.Strength Training Equipment

11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.2. Cardiovascular Training Equipment

11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.3. Body Composition Analyzers

11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.4. Fitness Monitoring Equipment

11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.5. Others

11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2. By Application

11.3.2.1. Weight Loss

11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.2.Body Building

11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.3.Physical Fitness

11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.4.Mental Fitness

11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.5.Others

11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.3. By Type

11.3.3.1. Outdoor

11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.3.2.Indoor

11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.By Distribution Channel

11.3.4.1. Retail Stores

11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.2.Specialty and Sports Shops

11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.3. Department and Discount Stores

11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.3.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.4. Online

11.3.4.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.5. Others

11.3.4.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5. By End User

11.3.5.1. Health Clubs/Gyms

11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.2.Home Consumer

11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.3.Hotels

11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.4. Corporates

11.3.5.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.5. Hospital and Medical Centers

11.3.5.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.6. Public Institutions

11.3.5.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.6.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.7.Others

11.3.5.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.7.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

12.North America Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

12.1.Overview

12.2.Key Findings

12.3.Market Segmentation

12.3.1. By Product Type

12.3.2.By Application

12.3.3.By Type

12.3.4. By Distribution Channel

12.3.5. By End User

12.4.Country

12.4.1. United States

12.4.2. Canada

13. Europe Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

13.1. Overview

13.2.Key Findings

13.3.Market Segmentation

13.3.1. By Product Type

13.3.2.By Application

13.3.3. By Type

13.3.4. By Distribution Channel

13.3.5. By End User

13.4.Country

13.4.1. Germany

13.4.2. United Kingdom

13.4.3. France

13.4.4.Italy

13.4.5. Spain

13.4.6. Russia

13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)

14. Asia Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

14.1. Overview

14.2.Key Findings

14.3.Market Segmentation

14.3.1.By Product Type

14.3.2. By Application

14.3.3. By Type

14.3.4. By Distribution Channel

14.3.5. By End User

14.4. By Country

14.4.1. India

14.4.2. China

14.4.3.South Korea

14.4.4. Japan

14.4.5. Rest of APAC

15. Middle East and Africa Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

15.1. Overview

15.2.Key Findings

15.3.Market Segmentation

15.3.1. By Product Type

15.3.2. By Application

15.3.3. By Type

15.3.4. By Distribution Channel

15.3.5. By End User

15.4.Country

15.4.1. Israel

15.4.2. GCC

15.4.3. North Africa

15.4.4. South Africa

15.4.5.Rest of Middle East and Africa

16. Latin America Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

16.1. Overview

16.2.Key Findings

16.3.Market Segmentation

16.3.1. By Product Type

16.3.2.By Application

16.3.3. By Type

16.3.4. By Distribution Channel

16.3.5. By End User

16.4.Country

16.4.1. Mexico

16.4.2. Brazil

16.4.3. Rest of Latin America

17.Competitive Landscape

17.1.Company market share, 2021

17.2.Key player overview

17.3.Key stakeholders

18. Company Profiles

18.1. Torque Fitness

18.1.1.Company Overview

18.1.2. Financial Overview

18.1.3. Key Product; Analysis

18.1.4. Company Assessment

18.1.4.1.Product Portfolio

18.1.4.2. Key Clients

18.1.4.3. Market Share

18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)

18.1.4.5. Executive Team

18.2.Nautilus, Inc.

18.3.TECHNOGYM S.p.A

18.4.Johnson Health Tech

18.5.TRUE FITNESS TECHNOLOGY, INC.

18.6.Impulse (QingDao) Health Tech CO., LTD

18.7.Body-Solid Inc.

18.8.Life Fitness

18.9.Fitness World

18.10.Core Health & Fitness

18.11. iFIT

18.12.Shandong Aoxinde Fitness Equipment Co., Ltd.

18.13.Precor Incorporated

18.14.Afton

18.15.REALLEADER FITNESS CO., LTD

18.16.Other Prominent Players

19. Appendix

20. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Fitness Equipment Market: By Product Type (Strength Training Equipment, Cardiovascular Training Equipment, Body Composition Analyzers, Fitness Monitoring Equipment and Others), By Application (Weight Loss, Body Building, Physical Fitness, Mental Fitness and Others), By Type (Outdoor and Indoor), By Distribution Channel (Retail Stores, Specialty and Sports Shops, Department and Discount Stores, Online and Others), By End User (Health Clubs/Gyms, Home Consumer, Hotels, Corporates, Hospital and Medical Centers, Public Institutions and Others), And Region - Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2021-2022 And Forecasts To 2032

PRODUCT OVERVIEW
Fitness equipment refers to the equipment used for maintaining fitness and is used during physical exercising activities. This equipment enhance the strength by improving physical fitness. Fitness equipment generally includes weights, treadmills, rowing machines, weight machines, elliptical cross trainer, stationary bikes etc. Fitness equipment assists in increasing the strength and endurance of a person as they manage weight and improve flexibility. The machinery helps in escalating the personality and appearance. These devices are generally used in gyms, fitness centers, in home for personal use and in corporate offices.

MARKET HIGHLIGHTS
Global Fitness Equipment Market is expected to project a CAGR of 2.3% by 2032
The Global Fitness Equipment Market was valued at 12.69 billion USD in 2021 and is expected to reach 16.3 billion USD by 2032, increasing at a CAGR of 2.3% during the forecast period, 2022-2032 owing to the increased awareness towards health and fitness maintenance which boost the growth of Fitness equipment market. Rising urbanization is leading to the popularity of obesity and occurrence of chronic diseases due to maintenance of unhealthy lifestyles which is leading to the growth of global fitness industries.

GLOBAL FITNESS EQUIPMENT MARKET: SEGMENTS
Home consumer segment is expected to grow with a higher CAGR during 2022-32
Global Fitness Equipment Market is classified based on the End user into Health Clubs/Gyms, Home Consumer, Hotels, Corporates, Hospital and Medical Centers, Public Institutions and Others. Home consumer segment held the largest share in 2021, owing to the cessation of commercial gyms and fitness centers due to the pandemic and increasing setup of home gyms due to the better convenience. Increasing awareness towards the maintenance and following of healthy living is expected to continue the growth of the market and the setup of home gyms.

Cardiovascular Training Equipment segment is expected to grow with a higher CAGR during 2022-32
Global Fitness Equipment Market is classified based on the Product Type into Strength Training Equipment, Cardiovascular Training Equipment, Body Composition Analyzers, Fitness Monitoring Equipment and Others. The cardiovascular training equipment segment accounted for the largest share of the fitness equipment market share and is expected to grow in the forecast period owing to the benefits these offer like promoting good health, lose weight and for relieving stress. This equipment helps to burn calories with a low-impact workouts or high-intensity interval training.

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Health Consciousness Is Driving the Market Growth
Growing Desire Towards Digital Technology Is Aiding the Market Growth
Restraint
High Cost of Fitness Equipment May Hamper Market Growth
Generally, fitness equipment is so expensive to buy, and they need extra charges for their installation or maintenance which may restrain the market growth. The demand for the resale of exercise equipment is increasing which might additionally hamper the market growth during the forecast period.
GLOBAL FITNESS EQUIPMENT MARKET:
Key Players
• Torque Fitness
Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis
• Nautilus, Inc.
• TECHNOGYM S.p.A
• Johnson Health Tech
• TRUE FITNESS TECHNOLOGY, INC.
• Impulse (QingDao) Health Tech CO., LTD
• Body-Solid Inc.
• Life Fitness
• Fitness World
• Core Health & Fitness
• iFIT
• Shandong Aoxinde Fitness Equipment Co., Ltd.
• Precor Incorporated
• Afton
• REALLEADER FITNESS CO., LTD
• Other Prominent Players
GLOBAL FITNESS EQUIPMENT MARKET REPORT ALSO CONTAINS ANALYSIS ON:
Global Fitness Equipment Market Segments:
• By Product Type
o Strength Training Equipment
o Cardiovascular Training Equipment
o Body Composition Analyzers
o Fitness Monitoring Equipment
o Others
• By Application
o Weight Loss
o Body Building
o Physical Fitness
o Mental Fitness
o Others
• By Type
o Outdoor
o Indoor
• By Distribution Channel
o Retail Stores
o Specialty and Sports Shops
o Department and Discount Stores
o Online
o Others
• By End User
o Health Clubs/Gyms
o Home Consumer
o Hotels
o Corporates
o Hospital and Medical Centers
o Public Institutions
o Others
• Global Fitness Equipment Market Dynamics
• Global Fitness Equipment Market Size
• Supply & Demand
• Current Trends/Issues/Challenges
• Competition & Companies Involved in the Market
• Value Chain of the Market
• Market Drivers and Restraints

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Regional Market Share

1.2.Business Trends

1.3.Global Fitness Equipment Market: COVID-19 Outbreak

1.4. Regional Trends

1.5. Segmentation Snapshot

2. Research Methodology

2.1. Research Objective

2.2.Research Approach

2.3.Data Sourcing and Methodology

2.4.Primary Research

2.5.Secondary Research

2.5.1.Paid Sources

2.5.2. Public Sources

2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation

3. Market Characteristics

3.1. Market Definition

3.2.Global Fitness Equipment Market: COVID-19 Impact

3.3.Key Segmentations

3.4.Key Developments

3.5.Allied Industry Data

4. Global Fitness Equipment Market – Industry Insights

4.1. Industry Segmentation

4.2.COVID-19 overview on world economy

4.3.Industry ecosystem Channel analysis

4.4. Innovation & Sustainability

5. Macroeconomic Indicators

6. Recent Developments

7. Market Dynamics

7.1.Introduction

7.2.Growth Drivers

7.3.Market Opportunities

7.4.Market Restraints

7.5.Market Trends

8. Risk Analysis

9. Market Analysis

9.1. Porters Five Forces

9.2.PEST Analysis

9.2.1. Political

9.2.2. Economic

9.2.3. Social

9.2.4.Technological

10. Global Fitness Equipment Market

10.1. Overview

10.2.Historical Analysis (2016-2021)

10.2.1.Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast

11. Global Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

11.1. Overview

11.2.Key Findings

11.3.Market Segmentation

11.3.1. By Product Type

11.3.1.1.Strength Training Equipment

11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.2. Cardiovascular Training Equipment

11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.3. Body Composition Analyzers

11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.4. Fitness Monitoring Equipment

11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.1.5. Others

11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2. By Application

11.3.2.1. Weight Loss

11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.2.Body Building

11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.3.Physical Fitness

11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.4.Mental Fitness

11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.2.5.Others

11.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.2.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.2.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.3. By Type

11.3.3.1. Outdoor

11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.3.2.Indoor

11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.By Distribution Channel

11.3.4.1. Retail Stores

11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.2.Specialty and Sports Shops

11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.3. Department and Discount Stores

11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.3.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.4. Online

11.3.4.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.4.5. Others

11.3.4.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.4.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5. By End User

11.3.5.1. Health Clubs/Gyms

11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.1.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.2.Home Consumer

11.3.5.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.2.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.3.Hotels

11.3.5.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.3.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.4. Corporates

11.3.5.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.4.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.5. Hospital and Medical Centers

11.3.5.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.5.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.6. Public Institutions

11.3.5.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.6.2. Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

11.3.5.7.Others

11.3.5.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F

11.3.5.7.2.Market Share (%) 2022-2032F

11.3.5.7.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F

12.North America Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

12.1.Overview

12.2.Key Findings

12.3.Market Segmentation

12.3.1. By Product Type

12.3.2.By Application

12.3.3.By Type

12.3.4. By Distribution Channel

12.3.5. By End User

12.4.Country

12.4.1. United States

12.4.2. Canada

13. Europe Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

13.1. Overview

13.2.Key Findings

13.3.Market Segmentation

13.3.1. By Product Type

13.3.2.By Application

13.3.3. By Type

13.3.4. By Distribution Channel

13.3.5. By End User

13.4.Country

13.4.1. Germany

13.4.2. United Kingdom

13.4.3. France

13.4.4.Italy

13.4.5. Spain

13.4.6. Russia

13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)

14. Asia Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

14.1. Overview

14.2.Key Findings

14.3.Market Segmentation

14.3.1.By Product Type

14.3.2. By Application

14.3.3. By Type

14.3.4. By Distribution Channel

14.3.5. By End User

14.4. By Country

14.4.1. India

14.4.2. China

14.4.3.South Korea

14.4.4. Japan

14.4.5. Rest of APAC

15. Middle East and Africa Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

15.1. Overview

15.2.Key Findings

15.3.Market Segmentation

15.3.1. By Product Type

15.3.2. By Application

15.3.3. By Type

15.3.4. By Distribution Channel

15.3.5. By End User

15.4.Country

15.4.1. Israel

15.4.2. GCC

15.4.3. North Africa

15.4.4. South Africa

15.4.5.Rest of Middle East and Africa

16. Latin America Fitness Equipment Market Size & Forecast 2022A-2032F

16.1. Overview

16.2.Key Findings

16.3.Market Segmentation

16.3.1. By Product Type

16.3.2.By Application

16.3.3. By Type

16.3.4. By Distribution Channel

16.3.5. By End User

16.4.Country

16.4.1. Mexico

16.4.2. Brazil

16.4.3. Rest of Latin America

17.Competitive Landscape

17.1.Company market share, 2021

17.2.Key player overview

17.3.Key stakeholders

18. Company Profiles

18.1. Torque Fitness

18.1.1.Company Overview

18.1.2. Financial Overview

18.1.3. Key Product; Analysis

18.1.4. Company Assessment

18.1.4.1.Product Portfolio

18.1.4.2. Key Clients

18.1.4.3. Market Share

18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)

18.1.4.5. Executive Team

18.2.Nautilus, Inc.

18.3.TECHNOGYM S.p.A

18.4.Johnson Health Tech

18.5.TRUE FITNESS TECHNOLOGY, INC.

18.6.Impulse (QingDao) Health Tech CO., LTD

18.7.Body-Solid Inc.

18.8.Life Fitness

18.9.Fitness World

18.10.Core Health & Fitness

18.11. iFIT

18.12.Shandong Aoxinde Fitness Equipment Co., Ltd.

18.13.Precor Incorporated

18.14.Afton

18.15.REALLEADER FITNESS CO., LTD

18.16.Other Prominent Players

19. Appendix

20. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信回線)の最新刊レポート

Fatpos Global 社の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/09/09 10:27

143.78 円

159.73 円

191.51 円

ページTOPに戻る