チリのアジアン・スペシャルティ・ドリンクAsian Speciality Drinks in Chile チリでは、アジアの特殊飲料の販売は目立っておらず、近い将来、そのような飲料が販売される兆しはない。 Euromonitor Internationalの調査レポート「チリのアジア系スペシャリティドリンク」は、国レベルでの... もっと見る
サマリーチリでは、アジアの特殊飲料の販売は目立っておらず、近い将来、そのような飲料が販売される兆しはない。Euromonitor Internationalの調査レポート「チリのアジア系スペシャリティドリンク」は、国レベルでの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2016-2020年)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格問題など)の戦略的分析も行っています。2025年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * アジアのスペシャリティドリンク市場の詳細が把握できる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの把握 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Asian Speciality Drinks in ChileEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables ASIAN SPECIALITY DRINKS IN CHILE 2021 DEVELOPMENTS CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026 CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026 SOFT DRINKS IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 1 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021 Table 2 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021 Table 3 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021 Table 4 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020 Table 6 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020 Table 7 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020 Table 8 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020 Table 9 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021 Table 10 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 12 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: Volume 2016-2021 Table 14 Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021 Table 17 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Off-trade Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume 2016-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Off-trade Soft Drinks by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021 Table 22 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021 Table 23 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026 Table 24 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026 Table 25 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026 Table 26 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 27 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 29 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: Volume 2021-2026 Table 32 Forecast Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: % Volume Growth 2021-2026 APPENDIX Fountain sales in Chile Trends DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummarySales of Asian speciality drinks are not notable in Chile, and there are no signs that such drinks will be available in the country in the near future. Table of ContentsAsian Speciality Drinks in ChileEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables ASIAN SPECIALITY DRINKS IN CHILE 2021 DEVELOPMENTS CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026 CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026 SOFT DRINKS IN CHILE EXECUTIVE SUMMARY Soft drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for soft drinks? MARKET DATA Table 1 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021 Table 2 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021 Table 3 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021 Table 4 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021 Table 5 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020 Table 6 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020 Table 7 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020 Table 8 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020 Table 9 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021 Table 10 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 11 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 12 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 13 Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: Volume 2016-2021 Table 14 Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: % Volume Growth 2016-2021 Table 15 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021 Table 17 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Off-trade Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume 2016-2021 Table 20 Penetration of Private Label in Off-trade Soft Drinks by Category: % Value 2016-2021 Table 21 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021 Table 22 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021 Table 23 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026 Table 24 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026 Table 25 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026 Table 26 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026 Table 27 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026 Table 28 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 29 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: Volume 2021-2026 Table 32 Forecast Sales of Soft Drinks by Total Fountain On-trade: % Volume Growth 2021-2026 APPENDIX Fountain sales in Chile Trends DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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