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インドのボトルウォーター


Bottled Water in India

インドでボトルウォーターが普及した主な理由は、清潔な飲料水の不足と健康への懸念です。ユニセフによると、清潔な飲料水を利用できるのは人口の50%以下です。また、フッ素やヒ素などの化学物質による汚染で、2... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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34 英語

 

サマリー

インドでボトルウォーターが普及した主な理由は、清潔な飲料水の不足と健康への懸念です。ユニセフによると、清潔な飲料水を利用できるのは人口の50%以下です。また、フッ素やヒ素などの化学物質による汚染で、200万近い世帯の水道が汚染されています。インドでは、地下水資源の掘削と消費がかなり盛んです。さらに事態を悪化させているのは、インド国内の60%以上の地区で、地下水の利用が禁止されていることです。

Euromonitor Internationalの調査レポート「インドのボトルウォーター」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(2017-2021年)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格問題など)の戦略的分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品炭酸水, フレーバーウォーター, 機能性ボトルウォーター, スチルウォーター.

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ボトルウォーター市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価することができます。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Bottled Water in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BOTTLED WATER IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Challenges in terms of access to clean drinking water in India
E-commerce comes to the rescue for bottled water companies targeting institutional sales in hospitality and aviation
Counterfeit bottled water represents a challenge for legitimate players
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New variants of COVID-19, subsequent waves of infection and resultant lockdowns will continue to impact recovery
Health awareness will be a crucial factor contributing to growth in post-pandemic India
Sikkim’s ban on bottled water does not bode well for the category
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Bottled Water: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Bottled Water: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Bottled Water: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Bottled Water: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

The primary reasons for growth in bottled water in India have been the lack of clean drinking water and health concerns. According to UNICEF, less than 50% of the population has access to clean drinking water. In addition, chemical contamination through chemicals such as fluoride and arsenic plagues the water supply for close to two million households. India continues to be quite prolific in drilling and consuming its groundwater resources. Making the situation even worse, more than 60% of distr...

Euromonitor International's Bottled Water in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2017-2021), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Carbonated Bottled Water, Flavoured Bottled Water, Functional Bottled Water, Still Bottled Water.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Bottled Water market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Bottled Water in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

BOTTLED WATER IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Challenges in terms of access to clean drinking water in India
E-commerce comes to the rescue for bottled water companies targeting institutional sales in hospitality and aviation
Counterfeit bottled water represents a challenge for legitimate players
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
New variants of COVID-19, subsequent waves of infection and resultant lockdowns will continue to impact recovery
Health awareness will be a crucial factor contributing to growth in post-pandemic India
Sikkim’s ban on bottled water does not bode well for the category
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Bottled Water: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Bottled Water: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Bottled Water: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Bottled Water: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Bottled Water by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
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Summary 1 Research Sources

 

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