デンマークのその他のホットドリンクOther Hot Drinks in Denmark 2020年、学校閉鎖などのパンデミック規制の結果、子どもたちが家で過ごす時間が長くなりました。それに伴い、親は様々なホットドリンクを求め、提供するようになりました。当然のことながら、チョコレートベース... もっと見る
サマリー2020年、学校閉鎖などのパンデミック規制の結果、子どもたちが家で過ごす時間が長くなりました。それに伴い、親は様々なホットドリンクを求め、提供するようになりました。当然のことながら、チョコレートベースのフレーバーパウダー飲料(デンマークにおけるその他のホットドリンクの唯一のカテゴリー)の小売数量と金額売上はわずかな伸びを記録した。パンデミック以前は、チョコレート系フレーバードリンクの売上は減少しており、コーヒー系フレーバードリンクの売上に比べれば、ごくわずかなものでした。Euromonitor Internationalの調査レポート「デンマークのその他のホットドリンク」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、価格問題など)の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品フレーバーパウダー飲料, その他の植物性ホットドリンク. データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * その他のホットドリンク市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後の予測から、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Other Hot Drinks in DenmarkEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables OTHER HOT DRINKS IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The uplift in demand for chocolate-based flavoured powder drinks during lockdown in 2020 proves temporary as sales contract once more in 2021 Chocolate-based flavoured powder drinks continues to struggle against unhealthy image Nestlé Danmark A/S and its Nesquik brand maintain commanding lead in 2021 in value sales share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for other hot drinks remains sluggish over the forecast period thanks to the health and wellness trend Possibilities for private label and growth in e-commerce over the forecast period as retailers attract price-conscious shoppers Smaller category players have potential to launch healthier products CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 7 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOT DRINKS IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Hot drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for hot drinks? MARKET DATA Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021 Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021 Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021 Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021 Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021 Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021 Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026 Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026 Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026 Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryAs a result of school closures and other pandemic restrictions in 2020, children spent more time at home. In response, parents sought a variety of hot drinks to serve to them. Perhaps not surprisingly, retail volume sales and value sales of chocolate-based flavoured powder drinks (the sole category in other hot drinks in Denmark) posted marginal growth. Prior to the pandemic, sales of chocolate-based flavoured powder drinks had posted declines while sales were negligible compared to sales of cof... Table of ContentsOther Hot Drinks in DenmarkEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables OTHER HOT DRINKS IN DENMARK KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS The uplift in demand for chocolate-based flavoured powder drinks during lockdown in 2020 proves temporary as sales contract once more in 2021 Chocolate-based flavoured powder drinks continues to struggle against unhealthy image Nestlé Danmark A/S and its Nesquik brand maintain commanding lead in 2021 in value sales share PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Demand for other hot drinks remains sluggish over the forecast period thanks to the health and wellness trend Possibilities for private label and growth in e-commerce over the forecast period as retailers attract price-conscious shoppers Smaller category players have potential to launch healthier products CATEGORY DATA Table 1 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 2 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 3 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 4 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 5 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 7 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 8 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 9 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 10 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOT DRINKS IN DENMARK EXECUTIVE SUMMARY Hot drinks in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments Foodservice vs retail split What next for hot drinks? MARKET DATA Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021 Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021 Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021 Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021 Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021 Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021 Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021 Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021 Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021 Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021 Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021 Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021 Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026 Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026 Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026 Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026 Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026 Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026 Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026 Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(飲料)の最新刊レポートEuromonitor International社の飲料分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(drinks)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |