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デンマークのその他のホットドリンク


Other Hot Drinks in Denmark

2020年、学校閉鎖などのパンデミック規制の結果、子どもたちが家で過ごす時間が長くなりました。それに伴い、親は様々なホットドリンクを求め、提供するようになりました。当然のことながら、チョコレートベース... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月3日 US$650
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23 英語

 

サマリー

2020年、学校閉鎖などのパンデミック規制の結果、子どもたちが家で過ごす時間が長くなりました。それに伴い、親は様々なホットドリンクを求め、提供するようになりました。当然のことながら、チョコレートベースのフレーバーパウダー飲料(デンマークにおけるその他のホットドリンクの唯一のカテゴリー)の小売数量と金額売上はわずかな伸びを記録した。パンデミック以前は、チョコレート系フレーバードリンクの売上は減少しており、コーヒー系フレーバードリンクの売上に比べれば、ごくわずかなものでした。

Euromonitor Internationalの調査レポート「デンマークのその他のホットドリンク」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2017-2021年の最新小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、価格問題など)の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品フレーバーパウダー飲料, その他の植物性ホットドリンク.

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* その他のホットドリンク市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後の予測から、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Other Hot Drinks in Denmark
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

OTHER HOT DRINKS IN DENMARK
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The uplift in demand for chocolate-based flavoured powder drinks during lockdown in 2020 proves temporary as sales contract once more in 2021
Chocolate-based flavoured powder drinks continues to struggle against unhealthy image
Nestlé Danmark A/S and its Nesquik brand maintain commanding lead in 2021 in value sales share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other hot drinks remains sluggish over the forecast period thanks to the health and wellness trend
Possibilities for private label and growth in e-commerce over the forecast period as retailers attract price-conscious shoppers
Smaller category players have potential to launch healthier products
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 7 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOT DRINKS IN DENMARK
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021
Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021
Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021
Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021
Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021
Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021
Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026
Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026
Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026
Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

As a result of school closures and other pandemic restrictions in 2020, children spent more time at home. In response, parents sought a variety of hot drinks to serve to them. Perhaps not surprisingly, retail volume sales and value sales of chocolate-based flavoured powder drinks (the sole category in other hot drinks in Denmark) posted marginal growth. Prior to the pandemic, sales of chocolate-based flavoured powder drinks had posted declines while sales were negligible compared to sales of cof...

Euromonitor International's Other Hot Drinks in Denmark report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2017-2021, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they legislative, distribution or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Flavoured Powder Drinks, Other Plant-based Hot Drinks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Other Hot Drinks market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Other Hot Drinks in Denmark
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

OTHER HOT DRINKS IN DENMARK
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
The uplift in demand for chocolate-based flavoured powder drinks during lockdown in 2020 proves temporary as sales contract once more in 2021
Chocolate-based flavoured powder drinks continues to struggle against unhealthy image
Nestlé Danmark A/S and its Nesquik brand maintain commanding lead in 2021 in value sales share
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Demand for other hot drinks remains sluggish over the forecast period thanks to the health and wellness trend
Possibilities for private label and growth in e-commerce over the forecast period as retailers attract price-conscious shoppers
Smaller category players have potential to launch healthier products
CATEGORY DATA
Table 1 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 2 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 3 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Other Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 7 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 8 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 9 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 10 Forecast Retail Sales of Other Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Hot Drinks Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Hot Drinks Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026
HOT DRINKS IN DENMARK
EXECUTIVE SUMMARY
Hot drinks in 2021: The big picture
2021 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for hot drinks?
MARKET DATA
Table 11 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2016-2021
Table 12 Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2016-2021
Table 13 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 14 Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 15 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 16 Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2016-2021
Table 18 Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 19 Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2016-2021
Table 20 Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2016-2021
Table 21 NBO Company Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2017-2021
Table 22 LBN Brand Shares of Hot Drinks: % Retail Value 2018-2021
Table 23 Penetration of Private Label in Hot Drinks by Category: % Retail Value 2016-2021
Table 24 Retail Distribution of Hot Drinks by Format: % Volume 2016-2021
Table 25 Retail Distribution of Hot Drinks by Format and Category: % Volume 2021
Table 26 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Breakdown 2021-2026
Table 27 Forecast Sales of Hot Drinks by Retail vs Foodservice: % Volume Growth 2021-2026
Table 28 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 29 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 30 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 31 Forecast Retail Sales of Hot Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
Table 32 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: Volume 2021-2026
Table 33 Forecast Foodservice Sales of Hot Drinks by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 34 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: Total Volume 2021-2026
Table 35 Forecast Total Sales of Hot Drinks by Category: % Total Volume Growth 2021-2026
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SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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