ブラジルのラグジュアリージュエリーLuxury Jewellery in Brazil 2020年前半は、COVID-19が大流行する中、検疫期間により店舗が閉鎖されるなど、衛生面での不安がピークに達していました。しかし、2020年後半になると、伝染病患者数や死亡者数が大きく減少し、ブラジル人も徐々... もっと見る
サマリー2020年前半は、COVID-19が大流行する中、検疫期間により店舗が閉鎖されるなど、衛生面での不安がピークに達していました。しかし、2020年後半になると、伝染病患者数や死亡者数が大きく減少し、ブラジル人も徐々に衛生規約のもとで社会的な交流を再開しやすくなってきました。この短期間の回復期に、リベンジショッピングという現象が売上を押し上げたw...この調査レポートはブラジルの高級宝飾品市場の規模や形態について調査したものです。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要因と、消費者の買い物パターンの発展とともに高級宝飾品小売業への影響に関する戦略的な分析を提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 製品の範囲ラグジュアリーコスチュームジュエリー、ラグジュアリーファインジュエリー。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * 高級宝飾品市場の詳細なイメージを得ることができる。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを把握する。 * 5年後の市場予測を行い、今後の市場発展を予測します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Luxury Jewellery in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY JEWELLERY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Peaking sales in the second half of 2020 bring recovery to luxury jewellery Cartier and Bvlgari launch e-commerce operations in Brazil E-commerce and remote selling working as allies in the strategies of nurturing “clienteling” PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Resumption of social activities expected to sustain demand for fine jewellery in the coming years Sustainability of the supply chain in the spotlight Brands develop strategies targeted towards younger consumers pursuing sustainable growth in the long term CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Jewellery by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Jewellery by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Jewellery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Jewellery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Jewellery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Jewellery by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Jewellery by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn the first half of 2020, the uncertainties about the sanitary crisis were at their peak and stores had to be closed due to the quarantine period imposed amid the COVID-19 pandemic. However, in the second half of 2020, the numbers of contagion cases and deaths dropped significantly and Brazilians gradually started to feel more comfortable to resume social interactions under the sanitary protocols. During this short period of recovery, the phenomenon of revenge shopping helped boost sales as a w... Table of ContentsLuxury Jewellery in BrazilEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LUXURY JEWELLERY IN BRAZIL KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Peaking sales in the second half of 2020 bring recovery to luxury jewellery Cartier and Bvlgari launch e-commerce operations in Brazil E-commerce and remote selling working as allies in the strategies of nurturing “clienteling” PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Resumption of social activities expected to sustain demand for fine jewellery in the coming years Sustainability of the supply chain in the spotlight Brands develop strategies targeted towards younger consumers pursuing sustainable growth in the long term CATEGORY DATA Table 1 Sales of Luxury Jewellery by Category: Value 2016-2021 Table 2 Sales of Luxury Jewellery by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 3 NBO Company Shares of Luxury Jewellery: % Value 2016-2020 Table 4 LBN Brand Shares of Luxury Jewellery: % Value 2017-2020 Table 5 Distribution of Luxury Jewellery by Format: % Value 2016-2021 Table 6 Forecast Sales of Luxury Jewellery by Category: Value 2021-2026 Table 7 Forecast Sales of Luxury Jewellery by Category: % Value Growth 2021-2026 LUXURY GOODS IN BRAZIL EXECUTIVE SUMMARY Luxury goods in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for luxury goods? MARKET DATA Table 8 Sales of Luxury Goods by Category: Value 2016-2021 Table 9 Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 10 Inbound Receipts for Luxury Goods by Country of Origin: Value 2016-2021 Table 11 NBO Company Shares of Luxury Goods: % Value 2016-2020 Table 12 LBN Brand Shares of Luxury Goods: % Value 2017-2020 Table 13 Distribution of Luxury Goods by Format and Category: % Value 2021 Table 14 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Luxury Goods by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Euromonitor International社のその他分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(jewellery)の最新刊レポートよくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |