タイでのランドリーケアLaundry Care in Thailand ランドリーケア全体では、2021年もCOVID-19の影響や家での滞在時間の増加により、緩やかではあるが小売現在価値の減少が続いている。しかし、全自動洗剤の中では、2021年も液体洗剤が伸長し、粉末型は減少を続け... もっと見る
サマリーランドリーケア全体では、2021年もCOVID-19の影響や家での滞在時間の増加により、緩やかではあるが小売現在価値の減少が続いている。しかし、全自動洗剤の中では、2021年も液体洗剤が伸長し、粉末型は減少を続けています。消費者は、洗濯習慣の進化、品質の良さ、投入のしやすさ、保管のしやすさなどから、液体洗剤に切り替えたと考えられます。液体洗剤の需要を支えているのは、都市部の消費者...この調査レポートはタイのランドリーケア市場を分析・予測したもので、国別の市場規模や形態について包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データ(過去の日付範囲)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、パッケージングイノベーション、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析も行っています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。 対象製品カーペットクリーナー、柔軟仕上げ剤、洗濯補助剤、洗濯洗剤。 データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ランドリーケア市場の詳細なイメージを得ることができます。 * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。 * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。 * 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。 ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Laundry Care in ThailandEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued move from powder to liquid detergents Fabric softeners rebounds to growth New launch helps keep Breeze at the top PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Level of concentration set to increase in liquid detergents More eco-friendly products containing natural ingredients likely to be launched Autodosing will be evident but not significant CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryOverall laundry care continued to see a retail current value decline in 2021, although at a slower rate, due to the impact of COVID-19 and more time spent at home. However, within automatic detergents, liquid detergents continued to grow in 2021, while the powder format continued to decline. Consumers switched to liquid detergents due to evolving laundry habits, the better quality of these products, ease of dosing and ease of storage. Demand for liquid detergents is supported by consumers in urb... Table of ContentsLaundry Care in ThailandEuromonitor International February 2022 List Of Contents And Tables LAUNDRY CARE IN THAILAND KEY DATA FINDINGS 2021 DEVELOPMENTS Continued move from powder to liquid detergents Fabric softeners rebounds to growth New launch helps keep Breeze at the top PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Level of concentration set to increase in liquid detergents More eco-friendly products containing natural ingredients likely to be launched Autodosing will be evident but not significant CATEGORY INDICATORS Table 1 Household Possession of Washing Machines 2016-2021 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Laundry Care by Category: Value 2016-2021 Table 3 Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 4 Sales of Laundry Aids by Category: Value 2016-2021 Table 5 Sales of Laundry Aids by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 6 Sales of Laundry Detergents by Category: Value 2016-2021 Table 7 Sales of Laundry Detergents by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 8 NBO Company Shares of Laundry Care: % Value 2017-2021 Table 9 LBN Brand Shares of Laundry Care: % Value 2018-2021 Table 10 NBO Company Shares of Laundry Aids: % Value 2017-2021 Table 11 LBN Brand Shares of Laundry Aids: % Value 2018-2021 Table 12 NBO Company Shares of Laundry Detergents: % Value 2017-2021 Table 13 LBN Brand Shares of Laundry Detergents: % Value 2018-2021 Table 14 Forecast Sales of Laundry Care by Category: Value 2021-2026 Table 15 Forecast Sales of Laundry Care by Category: % Value Growth 2021-2026 CHART 1 Home Care Value Sales Growth Scenarios: 2019-2026 CHART 2 Home Care Impact of Drivers on Value Sales: 2019-2026 HOME CARE IN THAILAND EXECUTIVE SUMMARY Home care in 2021: The big picture 2021 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for home care? MARKET INDICATORS Table 16 Households 2016-2021 MARKET DATA Table 17 Sales of Home Care by Category: Value 2016-2021 Table 18 Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2016-2021 Table 19 NBO Company Shares of Home Care: % Value 2017-2021 Table 20 LBN Brand Shares of Home Care: % Value 2018-2021 Table 21 Penetration of Private Label in Home Care by Category: % Value 2016-2021 Table 22 Distribution of Home Care by Format: % Value 2016-2021 Table 23 Distribution of Home Care by Format and Category: % Value 2021 Table 24 Forecast Sales of Home Care by Category: Value 2021-2026 Table 25 Forecast Sales of Home Care by Category: % Value Growth 2021-2026 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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2024/11/26 10:26 155.24 円 162.59 円 197.14 円 |